Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

Au, izgleda nema nista od ovog starforsa...
Ako je neko kupio rusku a zna nesto neka cimne na PM,u bilo koje doba dana ili noci. :D
 
Samo da dodam, kad sam rekao da je lik KUPIO rusku verziju, mislio sam da je KUPIO U RADNJI, za 480 rubljova :D

edit:Kad kazem u RADNJI, mislim na PRODAVNICU.

edit2: Kad kazem u PRODAVNICI, ne mislim na pekabetu, vetj regularnu radnju gde se prodaju IGRE

:D

DSC01084.jpg

A i nisu se nesto proslavili s omotom/kutijom, btw...kao da JESTE KUPLJENA u RADNJI :d
 
Poslednja izmena:
Uf taman mi se prijateljica vraca iz Moskve za nedelju dana, mogao bih da je iscimam da mi donese rusku verziju.
 
Poslednja izmena:
A i nisu se nesto proslavili s omotom/kutijom, btw...kao da JESTE KUPLJENA u RADNJI :d

Ma covek je uzeo samo najjeftiniju verziju. Imaju:

Jewel Case oko 450 rub:

Комплектация: 1 DVD в джевел-упаковке, буклет, регистрационная анкета, пароль для онлайн-игры

DVD-box 700 rub:

Комплектация: 1 DVD в красочной упаковке (DVD-box в картонном *рукаве*), регистрационная анкета, пароль для онлайн-игры, книга *Тени Чернобыля. Stalker. Сборник рассказов*, рекламная листовка, руководство пользователя

Коллекционное издание 1050-1250 rub:

1000848301.jpg


Комплектация: 1 DVD в подарочной коробке, регистрационная анкета, пароль для онлайн-игры, карта Зоны, руководство пользователя, сборник рассказов, светящийся артефакт, бандана, нашивка группировки, бензиновая зажигалка, диск с бонус-материалами, жетон S.T.A.L.K.E.R.
 
Poslednja izmena:
rekoh ja da ce ovo tacno ovako biti. Engine koji je jedva gurao i prvi deo je sada nabudzen da gura jos vishe. Sama grafika nije zahtevna vec engine nije za to i kraj. Engine je losh sto god da starac ili bilo ko drugi rekao. Izgleda to lepo ali da za ovo 8800gtx nije dovoljan to je kao kad bi Q4 radio na 6800gt u 15fps...
 
ne moze ni 8800GTX koji je izasao pre nepune 2 godine doveka trajati...
 
Meni je lepo radio S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl i na 8800GTS sa 320MB
 
Poslednja izmena:
ne moze ni 8800GTX koji je izasao pre nepune 2 godine doveka trajati...

Pa 8800GTX je tu negde sa 4850, dobro sporiji je nemoj da :S:, :d, ali kada se dosta overklokuje, ne zaostaje mnogo.
I tebi je normalno da ova igra lose radi na 4850 u 16x10/2 ?
 
whoohoo

Ima ga u svim bolje opremljenim radnjama, vec...:smoke:

:wave:
 
Ruska verzija, verovatno... cenim da ću ga probati večeras, eventualno sutra.
 
rekoh ja da ce ovo tacno ovako biti. Engine koji je jedva gurao i prvi deo je sada nabudzen da gura jos vishe. Sama grafika nije zahtevna vec engine nije za to i kraj. Engine je losh sto god da starac ili bilo ko drugi rekao. Izgleda to lepo ali da za ovo 8800gtx nije dovoljan to je kao kad bi Q4 radio na 6800gt u 15fps...
Naravno da endžin koji istovremeno koristi i multiteksturiranje i DX9 šejdere mora biti loš...
 
Proradilaja ruskaja verzaja!:DEvo malo shotki sa frapsom,1650x1050 maximumQ iz igre.Prvi utisci(onako na brzinu) bi bili doneklo poboljsano napucavanje i "masakr" koji sunshafts cini nad framerate-om,cini se neopravdano.Ta pojava je narocito izrazena na samom pocetku igre (svitanje),kako vreme odmice tako se i performanse u igri poboljsavaju.Pokazacu posle i par uporednih slicica sa "ukljucenim i iskljucenim suncem".
Dobra stvar je da igra,sa iskljucenim sunshafts-om,ne radi i ne izgleda nista losije od SoC-a.

Nisam jos instalirao patch,videcu da to odradim sutra...
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-28 22-51-42-26.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-51-42-26.jpg
    488.5 KB · Pregleda: 140
  • xrEngine 2008-08-28 22-53-43-89.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-53-43-89.jpg
    493.6 KB · Pregleda: 146
  • xrEngine 2008-08-28 22-58-39-53.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-58-39-53.jpg
    495.7 KB · Pregleda: 120
  • xrEngine 2008-08-28 22-53-59-54.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-53-59-54.jpg
    430.2 KB · Pregleda: 134
Maximum q?Vista, DX10??Ocekivao sam i losije na toj rezi s tom karticom.

Samo da te upozorim da su ostali dosledni s patchom: ne rade stari sejvovi :D

Attention! The patch is only licensed to the Russian version of the game!

Synchronization
Accession to the server will be possible only if the client and server versions of the game match.
Changes:

* MultiSample Anti Aliasing
* Added the use of specialized shelters in battle.
* Improved dynamic lighting facilities.
* Changes in the battle ballanse, now some opponents have become stronger.
* Changes in economic ballanse.
* Added secondary job.
* Changed some animation in multiplayer.
* Improved sorting minor assignments in PDA.
* Added the ability to communicate with the storyline characters, commanders and agents of orders, not removing weapons.
* Added description of the contents of cache when purchasing information about him.
* Added additional information in the pop-up hints at the PDA.
* Changed range of things from traders at some levels.
* Changed balance simulation of life. (intensity of events, the strength of mutants)
* Added the ability to recover their belongings after a robbery in the basement at the landfill. At the entrance / exit at Svalku now select only part of the money.
* Added awards for entry into factions.
* Changed filtration system messages in the log PDA.
* Added illumination flares at Limanske and in the Red Forest.
* Increased reward for the capture of enemy factions in the war.
* The names of files for seyva / loada now can not contain brackets.
* Added use of localized strings in the game console, chat rooms, etc.

Corrections:

* An optimization games, improved by approximately 5%
* Significantly improved overall stability of the game.
* The errors in the preservation of the game, leading to a stable, with the departure of a long game.
* Uskorena download games by 10-15%
* The bug releasing.
* The bug, which the characters run from vzvedennoy grenade in his hand.
* Corrected spontaneous inclusion of music, turned off in the settings.
* The errors in the caches, including incorrect preservation and accumulation (disappearance) of objects in the caches.
* The bug with automatic provalivaniem a series of assignments, which is not failed.
* The errors in the work of some secondary quests.
* Fixed algorithm conductors. Now they can hold you in more locations.
* The bug, which the player can become hostile to the group "Clean Sky".
* Fixed starting position player in the transition between locations.
* The errors in response to the anomaly detector and artifacts. Detection no longer responds to the artifacts, which can not show.
* Fixed issuing awards based Dolga.
* Fixed minor defect in the PDA interface and multiplayer main menu.
* The errors that caused it to hang the game when joining the grouping "the duty".
* Fixed minor bugs in the behaviour of mutants after death (disappearance of corpses, continued wagered animations)
* Corrected the appearance of things in boxes belonging camps.
* Fixed probivaemost trees, including probivaemost machine-gun.
* Improved visual representation of some unusual places.
* Fixed the appearance of some stalkers "Freedom".
* Some errors in the texts.
* The errors are unable to improve certain subjects.
* The bug, which could not be used in existing inventory grenade.
* Characters will no longer provide secondary assignments during the attack and defense camp.
* Some traders added to the sale of improved weapons.
* Added hiding places for the release of Deep Valley.
* The bug detector, the increase of inventory.
* Corrected fps drop in the main menu.
* Fixed double buffering supersempla.
* Fixed bug with effect PNV, which remained after the lifting of the costume, which supports it.
* Fixed display font in DX10.
* The errors in the appointment of key options in the game.
* Fixed history in the console after cleaning log.

DAJ JOS SLIKA :)
 
Poslednja izmena:
Ma kakva Vista,zaboravio sam da napomenem,XP je u pitanju...Pripremicu jos neku slicicu...;)

I da,igra je i dalje slepa za jedno jezgro.
 
Poslednja izmena:
Znaci nije DX10?Koliko sam uspeo da saznam, max quality je samo pod DX10, ili debelo gresim?

Okaci sliku i menija, da vidim sta ima sve od podesavanja...
 
Ne ne,nisi me razumeo(odnosno ja sam se lose izrazio).Postoji jedno 3-4 stavke u podesavanjima koja su zakljucana u XP-u(volmetricni dim,teksture itd).Ja sam konkretno mislio na podesavanja koja igra sama setuje kada podesis onaj padajuci meni na "maximum",znas,kao sto je bilo u SoC-u.
Evo kako izgleda meni i podesavanja na ruskom...
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-29 01-11-49-71.jpg
    xrEngine 2008-08-29 01-11-49-71.jpg
    332.5 KB · Pregleda: 87
  • xrEngine 2008-08-29 01-12-03-56.jpg
    xrEngine 2008-08-29 01-12-03-56.jpg
    363.2 KB · Pregleda: 85
  • xrEngine 2008-08-29 01-12-07-82.jpg
    xrEngine 2008-08-29 01-12-07-82.jpg
    355.3 KB · Pregleda: 68
A evo i sta sunshafts cini sa unapredjenim x-rey engineom...Dobija se nesto senki i brightness-a ali su zato performanse sjbane za 100 i kusur%.:p
To je bilo ocigledo i u onom demou koji je procureo pre nekoliko meseci,igra je "letela" sve dok sunce ne proviri iza brda.
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-28 22-13-21-18.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-13-21-18.jpg
    368.5 KB · Pregleda: 130
  • xrEngine 2008-08-28 22-13-49-71.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-13-49-71.jpg
    388.1 KB · Pregleda: 161
  • xrEngine 2008-08-28 22-41-27-78.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-41-27-78.jpg
    429.3 KB · Pregleda: 108
  • xrEngine 2008-08-28 22-40-10-59.jpg
    xrEngine 2008-08-28 22-40-10-59.jpg
    478.5 KB · Pregleda: 109
Pa dobro, igra sa boljom grafikom u odnosu na SoC je preveliki zalogaj za 8800GT na 1680x1050. AA i AF nisi palio ??

Cekam(o) kako ce igra raditi ovim srecnicima sa 4850 i 4870 grafickim karticama...
 
Poslednja izmena:
ja tu nigde nevideh sun shafts :( Bice da se to samo u dx10 vidi.
 
A evo i sta sunshafts cini sa unapredjenim x-rey engineom...Dobija se nesto senki i brightness-a ali su zato performanse sjbane za 100 i kusur%.:p
To je bilo ocigledo i u onom demou koji je procureo pre nekoliko meseci,igra je "letela" sve dok sunce ne proviri iza brda.

Pa ne mozes da se igras na jednoj 8800GT koja je u ovom trenutku sto se tice novih zahtevnih igara prevazidjena. 8xx nema snage da svari sunce i dodate efekte, tako da moj ti je savet ako imas pare, 4870 ili jos bolje 280 gtx. **** ga, surova realnost.
 
A kako druge igre koje takođe imaju realističnu smenu dana i noći lepo rade na 8800GT? Bangavi endžin i tu nema opravdanja.
O ovom korišćenju samo jednog procesorskog jezgra da ne govorim :S:
 
Poslednja izmena:
Paz' sta kaze covek sa 4870X2:

How do you get into DX10 mode? It won't let me select volumetric fog (tuman) and wet surfaces (I can read russian fine so that's not a problem, I just don't see a dx10 executable in main folder nor in vistas game thing). Also at maximum with 1080p res in what I assume is dx9 it runs like total ****. I hope the drivers fix this or I am gonna be pissed.

:zgran:

***, ako su uspeli da skarabudze igru koja je toliko hebeno zahtevna, sta reci.
Inace, prema recima ljudi koji ovo igraju na 8800 GTX u DX10 ima oko 8 FPS-a u 1080p.:banana:
 
ja tu nigde nevideh sun shafts :( Bice da se to samo u dx10 vidi.

Ne vidi se "toliko".ali je ukljucen i prisutan je,naaaarocito na samom pocetku ighre kada se nas junak budi i izlazi van one kuce.Tada sunce polako izlazi i zraci prolaze kroz svaku granu a igra radi u "ludih" 15 frejmova u 1650x1050 preset maximum(ni tada nije ukljucen AA ali je AF na max).
Znaci jednostavno je,glavni ubica performansi u Clear sky je "sunce"!Mozete sve odvrnuti na max(bez sunca naravno) i igra ce vam solidno raditi ,mozda, i na slabijoj kartici nego sto je ova moja.Videce te vec ,kad probate igru...:)

Ma jbo senke ,prvog STALKER-a sam presao na 7300GS u 10x7 i to u DX8,ali sto je najvaznije,bio sam srecan!:D

Pokusacu da nadjem neki kompromis u grafickim podesavanjima pa cu okaciti jos neki shot,mada ovog puta vise vezano za sam gameplay i eventualne najavljivane novine.Za sada mogu da kazem da je ono trazenje artefakata pomocu detektora(zvucni siganl,bip koji se ubrzava kako se primicete "kamencicu" koji je uz to i nevidljiv) zaista zanimljivije od "branja pecurki" iz prvog dela.Jos kada su anomalije svuda oko vas...,)
 
Poslednja izmena:
zaigrati nešto čim se pojavi ili pričekati dok se pokrpi, vječno pitanje.
izgleda da je ipak bolje pričekati.(u ovom slučaju)
vdr1981 svaka čast na brzinskom izvještaju...
znači na to je naš narod mislio kad je izumio psovku: bemti sunce žarko... :)
jel oprobao ko na visti?
jel i tamo bemo to sunce...
 
Olicno! Napucavanje je definitivno doterano,protivnici reaguju na svaki metak koji pogodi metu ali i dalje oruzje trza,nosi i ne pogadja tacno u "krstic"(sto je po mene vrlo dobro).
Dalje...Napucavam se ja tako kad poce ona motherfucking muzika...:lupko::,,:Srecom,mozete da odcekirate stavku"dinamicna muzika" u podesavanjima i problem nestaje.:banana:

Jos...Desava se da se igra zaglupi po pitanju FPS-a.Framerate ,u jednom trenutku, padne na oko 20 i nize,tada snimim poziciju,izadjem iz igre , ucitam poslednji sejv i gle cuda!FPS opet na ~40.Cudno...Mozda patch otkloni taj problem,videcemo.

Sto se tice samog AI-a,neznam...Ne deluje mi to nesto toliko unapredjeno,stalkeri i dalje nisane kroz zid,sudaraju se, a ako im se nadjete na putu pomere vas i po 10m.:DDobro,ima onog sakrivanja iza predmeta,nove gestikulacije a i "timski rad" je uocljiviji .Jedan me cak udario kundakom(nemam pojma zasto,nesto me grdio na ruskom:D) i tada se par sekundi ljuljate onako bespomocni,nesto slicno kao kada popijete votku u prvom delu.Mozda zato sto sam ja samo gledao da skupoljam municiju dok se Clear sky tepaju sa banditima.:p

Evo jos par slicica...Podesavanja: 1680x1050, preset maximum a u advanced smanjene dve opcije vezane za "sunce"(sunceve "luci" i AASD,nisam bas siguran sta to znaci),AA 2x.
Sa ovim podesavanjima bi trebalo da moze da se igra mada,smanjicu ja tu jos nesto kad joj bas zasednem...:D
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-29 16-25-45-17.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-25-45-17.jpg
    483.2 KB · Pregleda: 81
  • xrEngine 2008-08-29 16-26-23-01.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-26-23-01.jpg
    448.4 KB · Pregleda: 64
  • xrEngine 2008-08-29 16-26-47-85.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-26-47-85.jpg
    450.7 KB · Pregleda: 63
  • xrEngine 2008-08-29 16-27-33-70.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-27-33-70.jpg
    483.6 KB · Pregleda: 71
I jos...:)
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-29 16-34-35-65.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-34-35-65.jpg
    337.5 KB · Pregleda: 63
  • xrEngine 2008-08-29 16-35-08-82.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-35-08-82.jpg
    466.5 KB · Pregleda: 67
  • xrEngine 2008-08-29 16-36-40-92.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-36-40-92.jpg
    424.9 KB · Pregleda: 89
  • xrEngine 2008-08-29 16-37-27-98.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-37-27-98.jpg
    496.8 KB · Pregleda: 55
  • xrEngine 2008-08-29 16-39-19-75.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-39-19-75.jpg
    496.4 KB · Pregleda: 65
Evo i ja sam "kupio" rusku verziju Stalker-a..:p
Nisam stigo da se malo duze poigram.Ovako na brzinu deluje odlicno..
Jos da provalim podesavanja na ruskom..:p
Igram na XP-u sa 12x10 rezolucijom...
Evo malo slicica:
 

Prilozi

  • 08-29-08_18-04-34_ (1).jpg
    08-29-08_18-04-34_ (1).jpg
    423.2 KB · Pregleda: 63
  • 08-29-08_18-04-34_ (2).jpg
    08-29-08_18-04-34_ (2).jpg
    379.8 KB · Pregleda: 59
  • 08-29-08_18-04-34_ (3).jpg
    08-29-08_18-04-34_ (3).jpg
    483.2 KB · Pregleda: 52
  • 08-29-08_18-04-34_(marsh).jpg
    08-29-08_18-04-34_(marsh).jpg
    491.4 KB · Pregleda: 54
Poslednja izmena:
...
 

Prilozi

  • xrEngine 2008-08-29 16-52-09-40.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-52-09-40.jpg
    362.5 KB · Pregleda: 47
  • xrEngine 2008-08-29 16-59-43-28.jpg
    xrEngine 2008-08-29 16-59-43-28.jpg
    437.4 KB · Pregleda: 44
  • xrEngine 2008-08-29 17-02-18-07.jpg
    xrEngine 2008-08-29 17-02-18-07.jpg
    295.2 KB · Pregleda: 57
  • xrEngine 2008-08-29 17-03-40-64.jpg
    xrEngine 2008-08-29 17-03-40-64.jpg
    387.8 KB · Pregleda: 45
Vrh Dno