- Učlanjen(a)
- 06.10.2005
- Poruke
- 594
- Poena
- 319
U pitanju je firma pod brojem 1.
jel to vazhi samo za ovaj sluchaj ili generalno ako izgubish garantni list, pojavish se tamo gde je kupljeno i ako je proizvod i dalje pod garancijom, oni zbog tog serijskog broja moraju/ trebalo bi, da ti tu istu garanciju izvrshe ?
Mislim da to vazi generalno... ali ne bih bas rekao da moraju... pre bih rekao da je verovatno da tje to uraditi...
10-15 po komponenti? Pa to samo ako je iz nekog kamiona ispalo...
A što bi se moderatori bavili time?BTW - neki lik na oglasima prodaje "par nedelja" staru robu i u opisu svake piše Garancija u Eurolinku. Moderatori bi trebalo da se pozabave time.
Ili je sada nelegalno prodavati robu kupljenu u Eurolinku?
Upravo takoPa zato je covek lepo i napisao da je garancija u EUROLINKU, pa sad ko je zainteresovan... Po meni sasvim korektno i dovoljno sa njegove strane...
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?
Evo i zvanične informacije koje sam dobio od prijatelja iz RHS-a...
"Video sam da se na Bench forumu i dalje vodi rasprava oko Eurolinka i garancija.
Sto se tice Palita, a i druge RHS-ove robe (mada je Palit najzastupljeniji u robi koja je prodavana Eurolinku), potrebno je dostaviti sledece da bi RHS realizovao ganraciju:
- Orgininalna ambalaza
- Fiskalni racun
- Garancija RHS-a sa pecatom maloprodaje koja je prodala karticu.
"
Dakle, ko čuva sve papire, nema o čemu da brine...
Тема је постављена да људи којима је хардвер на непознатој локацији некако сазнали шта треба да се ради да до њега дођу а не да би се свако правио паметан и коментарисао услугу у Бог зна којој земљи која нема никакве везе с нама овде!
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?
nisam ostecen od eurolinka ali su im forice decije, narucio sam bio inno ichill 8800gt, cekao sam ih mesec i po i batalio kao na carini bla bla.. drugar takodje narucio ocz vista 4gb ddr2 800 ceka dva meseca... mislim jadno
naravno da sam svim zivim rekao da batale eurolink
@byMaX
kakva crna ambalaza, kakave ona ima veze za ostecenom karticom? kada mi je riknula 6600gt svojevremeno (kupljena u hgspot-u u hr) mesec dana pre isteka garancije od dve godine, posto nisu imali istu da mi zamene ponudili su mi zamenu da biram koju cu karticu po ceni 6600gt na dan kupovine! naravno bez ikakvih kutija i gluposti... e to se zove usluga
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?
BTW - neki lik na oglasima prodaje "par nedelja" staru robu i u opisu svake piše Garancija u Eurolinku. Moderatori bi trebalo da se pozabave time.
Meni su ostali logitech 5.1 zvucnici (vraceni na servis jer odmah po dolasku nisu mogli da se ukljuce, znaci proizvod sa greskom), poslao sam city expressom pre dve nedelje (ako ne i vise) i od tada se nista ne desava.
Sta da radim ? Koga da kontaktiram za pomoc ?
[edit] p.s. garancija na zvucnike mi je iz computer land-a. zvao sam njih i kazu da nisu dobili nikakve zvucnike i da nisu u moci da mi pomognu [/edit]
Postoji nekoliko mogućih opcija za tvoj slučaj:
a) Ako su oni dobili tvoje zvučnike pre par nedelja, sva je šansa da su ih prosledili na servis uvozniku (distributeru) jer Eurolink nije popravljao to sam. U tom slučaju, tvoji zvučnici bi trebalo da se nalaze u Computer Landu, na servisu. Pozovi njih, pročitaj im serijski broj i vidi da li su zvučnici kod njih na servisu.
b) Ako EL nije tvoje zvučnike prosledio na servis CompLandu, onda postoji šansa da su i dalje negde u njihovim prostorijama, ali sad je to sudski predmet tj ne možeš ih uzeti jer su u stečajnoj masi.
c) ovi što su krali robu da bi naplatili deo svog dugovanja su pokupili i tvoje zvučnike ... malo verovatno, ali moguće io ta varijanta. U ovom slučaju, male su šanse da ih ikad više vidiš, jer ne postoje papiri i sva tako pokradena roba će biti prodata na crno (osim ako policija bude brža nego što se očekuje, pa pohapsi i te likove koji su motkama naplaćivali svoje greške). U tom slučaju, teoretski, kad se završi sudski postupak, ti sa servisnim listom i serijskim brojem možeš doći nazad do svojih zvučnika (ponavljam - ova verzija c je malo verovatna, a još manje verovatno je da dodješ do zvučnika ikad više ako je ova opcija aktuelna).
U eurolinku ostao WDPASSPORT uvoznik kimtec ko zna gde moze da se pokupi sa reklamacije?
U eurolinku ostao WDPASSPORT uvoznik kimtec ko zna gde moze da se pokupi sa reklamacije?
U tom slučaju, tvoji zvučnici bi trebalo da se nalaze u Computer Landu, na servisu. Pozovi njih, pročitaj im serijski broj i vidi da li su zvučnici kod njih na servisu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari