Šta je novo?

Оштећени купци Еуролинка

jel to vazhi samo za ovaj sluchaj ili generalno ako izgubish garantni list, pojavish se tamo gde je kupljeno i ako je proizvod i dalje pod garancijom, oni zbog tog serijskog broja moraju/ trebalo bi, da ti tu istu garanciju izvrshe ?

Mislim da to vazi generalno... ali ne bih bas rekao da moraju... pre bih rekao da je verovatno da tje to uraditi...
 
Mislim da to vazi generalno... ali ne bih bas rekao da moraju... pre bih rekao da je verovatno da tje to uraditi...

originalna ambalaza, fiskalni racun i/ili pisana garancija su obavezni. Bez toga naravno da nisu u obavezi da uvaze reklamaciju.Pravno. Ali moralno jesu, i obicno se garancija uvazi(na vecini mesta)
 
bez obzira ako fabrichki broj na pozadini uredjaja bi mogao da se poklopi sa brojem koji su oni prodali [ valjda se to sve negde registruje ?]...pa nije ni to bash samo moralna strana, u svakom sluchaju hvala na informaciji ! uliva nadu svima koji su eventualno ostali bez tog "magichnog papira" ;]
 
10-15 po komponenti? Pa to samo ako je iz nekog kamiona ispalo...

:d
ne, ne izbacila ga poplava!
Salu na stranu, npr. napajanje koje posedujem je izaslo 1000d jeftinije, a i kuciste isto tako.
Maticna je nekih 5e, kao i grafika.
Bez popusta u Eurolinu racunam.
Mozda sam trebao napisati DO 10-15e.
Nije mi namera da sirim dezinformacije.
Pozz
 
Svi osteceni kupci Palit grafickih kartica, kojima su ostale u EL prostorijama neka posalju mail na [email protected] i u njemu stave s/n kartice iz garantnog lista, kako bi proverili da li je roba stigla kod njih.
 
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?

BTW - neki lik na oglasima prodaje "par nedelja" staru robu i u opisu svake piše Garancija u Eurolinku. Moderatori bi trebalo da se pozabave time.
 
Poslednja izmena:
BTW - neki lik na oglasima prodaje "par nedelja" staru robu i u opisu svake piše Garancija u Eurolinku. Moderatori bi trebalo da se pozabave time.
A što bi se moderatori bavili time?
Je li roba kradena?
Ili je sada nelegalno prodavati robu kupljenu u Eurolinku?
Dajte se kontrolirati, mislim...
 
Pa zato je covek lepo i napisao da je garancija u EUROLINKU, pa sad ko je zainteresovan... Po meni sasvim korektno i dovoljno sa njegove strane...
 
Evo i zvanične informacije koje sam dobio od prijatelja iz RHS-a...

"Video sam da se na Bench forumu i dalje vodi rasprava oko Eurolinka i garancija.
Sto se tice Palita, a i druge RHS-ove robe (mada je Palit najzastupljeniji u robi koja je prodavana Eurolinku), potrebno je dostaviti sledece da bi RHS realizovao ganraciju:

- Orgininalna ambalaza
- Fiskalni racun
- Garancija RHS-a sa pecatom maloprodaje koja je prodala karticu.
"

Dakle, ko čuva sve papire, nema o čemu da brine...
 
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?

A zašto je nelogično,ukoliko imaš garanciju uvoznika oni su obavezni da je se pridržavaju, ukoliko imaš garanciju samo od MP, a uvoznik neće da ti uvaži garanciju ti kontaktiraš proizvođača i onda oni urgiraju kod uvoznika.
Imao sam ja sličnih problema sa monitorom pre par godina, MP se ugasila, ja nisam imao garanciju uvoznika a ovi nisu hteli da mi izađu u susret, samo sam kontaktirao proizvođača, poslao im s/n, a ovi su naložili uvozniku da mi zameni monitor.
 
Evo i zvanične informacije koje sam dobio od prijatelja iz RHS-a...

"Video sam da se na Bench forumu i dalje vodi rasprava oko Eurolinka i garancija.
Sto se tice Palita, a i druge RHS-ove robe (mada je Palit najzastupljeniji u robi koja je prodavana Eurolinku), potrebno je dostaviti sledece da bi RHS realizovao ganraciju:

- Orgininalna ambalaza
- Fiskalni racun
- Garancija RHS-a sa pecatom maloprodaje koja je prodala karticu.
"

Dakle, ko čuva sve papire, nema o čemu da brine...

Jedino oni koji su umesto ganracije RHSa, dobili ganraciju Elinka :p Ili ce i to da uvaze?
 
nisam ostecen od eurolinka ali su im forice decije, narucio sam bio inno ichill 8800gt, cekao sam ih mesec i po i batalio kao na carini bla bla.. drugar takodje narucio ocz vista 4gb ddr2 800 ceka dva meseca... mislim jadno
naravno da sam svim zivim rekao da batale eurolink
@byMaX
kakva crna ambalaza, kakave ona ima veze za ostecenom karticom? kada mi je riknula 6600gt svojevremeno (kupljena u hgspot-u u hr) mesec dana pre isteka garancije od dve godine, posto nisu imali istu da mi zamene ponudili su mi zamenu da biram koju cu karticu po ceni 6600gt na dan kupovine! naravno bez ikakvih kutija i gluposti... e to se zove usluga
 
Poslednja izmena:
Moju karticu nisu bili u stanju da odnesu u servis RHS-a mesec i po dana.
 
Тема је постављена да људи којима је хардвер на непознатој локацији некако сазнали шта треба да се ради да до њега дођу а не да би се свако правио паметан и коментарисао услугу у Бог зна којој земљи која нема никакве везе с нама овде!
 
Тема је постављена да људи којима је хардвер на непознатој локацији некако сазнали шта треба да се ради да до њега дођу а не да би се свако правио паметан и коментарисао услугу у Бог зна којој земљи која нема никакве везе с нама овде!

Mene upravo to i najvise interesuje, znaci gde se trenutno nalazi moja kartica.
 
Meni su ostali logitech 5.1 zvucnici (vraceni na servis jer odmah po dolasku nisu mogli da se ukljuce, znaci proizvod sa greskom), poslao sam postom pre dve nedelje (ako ne i vise) i od tada se nista ne desava.

Sta da radim ? Koga da kontaktiram za pomoc ?

[edit] p.s. garancija na zvucnike mi je iz computer land-a. zvao sam njih i kazu da nisu dobili nikakve zvucnike i da nisu u moci da mi pomognu [/edit]
 
Poslednja izmena:
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?

Ta roba je formalno plaćena, ne radi se o komšijama, radi se o pravnim subjektima i posao ide preko nekih papira. Vrlo prosto, primenjuje se zakon, ti potražuješ svoje od uvoznika na osnovu izdate garanacije, uvoznik svoje potražuje od Eurolinka, u ovom slučaju na sudu. Nema tu mesta za morala, dobru volju, ovo ili ono, ako imaš papir nema tog uvoznika koji će odbiti reklamaciju.

Mada, čak i bez ijednog papira je moguće ostvariti garanciju. Konkretno, imam jako pozitivno iskustvo sa firmom Pin iz NS. Hard je crkao praktično na isteku garancije, 2 godine i 10 meseci, a pri tome sam od malorodaje dobio samo račun i rekli su mi da čuvam račun, da je račun garancija i da je u trajanju od godinu dana. Proverio sam na Seagate sajtu, na osnovu serijskog broja sam video da proizvođač daje 3 godine garancije, tj. pisalo je do kada garancija traje. Fiskalni račun je, inače, potpuno izbledeo nije se više moglo pročitati ni slovo. Odlučim da pozovem direktno Pin veleprodaju, rekli mi da donesem hard, otišao, dečko prevukao barkod čitačem preko barkoda na samom hardu i odmah rekao da imam još 2 meseca garancije, i da nazovem za par dana, potrebno je da utvrde u kakvom je stanju hard. To je bilo u sredu, nazovem ih u ponedeljak i dečko u servisu mi se izvini jer neće imati da mi daju SATA hard od 200GB, nego da će mi dati SATAII hard od 250GB i kao da li je to problem? :) Dakle, u Pin servisu me nisu pitali ni u kojoj maloprodaji je kupljeno, ni kada, niti su tražili jedan papir (koji btw. nisam ni imao), nije bilo jedne reči rasprave jer čak i da nisu prihvatili reklamaciju ja sam taj hard već bio otpisao, tako da se ne bih bunio uopšte, ovo sam doživeo kao dam sam dobio nov hard na nagradnoj igri. :D
Jedino što je bitno veleprodaji je serijski broj i da oni imaju važeću garanciju za taj hardver kod proizvođača, tj. da ih ništa ne košta osim malo cimanja servisera.

Priča nije direktno vezana za Eurolink, ali može biti jer mnogi imaju duge garancije (3 do 5 godina) koje su tek nedavno počele kod Eurolinka. Dakle, nema ustručavanja, pravac kod uvoznika, sa papirima, bez papira, kako god, fino, kulturno, bez ikakvih pretnji inspekcijama i sličnom glupostima, i dobićete ono što vam pripada, naravno ako je hardver zaista otkazao ne vašom krivicom.
 
nisam ostecen od eurolinka ali su im forice decije, narucio sam bio inno ichill 8800gt, cekao sam ih mesec i po i batalio kao na carini bla bla.. drugar takodje narucio ocz vista 4gb ddr2 800 ceka dva meseca... mislim jadno
naravno da sam svim zivim rekao da batale eurolink
@byMaX
kakva crna ambalaza, kakave ona ima veze za ostecenom karticom? kada mi je riknula 6600gt svojevremeno (kupljena u hgspot-u u hr) mesec dana pre isteka garancije od dve godine, posto nisu imali istu da mi zamene ponudili su mi zamenu da biram koju cu karticu po ceni 6600gt na dan kupovine! naravno bez ikakvih kutija i gluposti... e to se zove usluga

Izvinjavam se sto nema veze sa temom, ali ovo je primer kako bi trebalo da funkcionise i kod nas.
Kupljenu u Ve-Mill, meni su zamenili takodje 6600GT AGP koja je otkazala posle 1god.
Cak nisam imao ni racun (izgubio sam ga) ali su mi preko telefona rekli da izdiktiram serijski broj sa kutije ili karice ( na ploci) i ukucali broj kod njih u komp i rekli- da, da kupljena je kod nas tad i tad, taj i taj prodavac.
Dodjite da vidimo u cemu je problem.
Otisao i zamenili mi uz doplatu (staru su cenili kao novu iz cenovnika) za 6800GS jer nisu imali na lageru istu 6600GT.
Sve u 1 danu.
BTW ne mogu da verujem da ljudi moraju da se informisu po forumima da bi saznali gde su im komponente!
Kakva neodgovornost i bivseg vlasnika, a i pravosudnih organa! :wall:
 
Po meni je nelogično da neki uvoznik prizna garanciju na neku robu kupljenu u Eurolinku, a da mu pritom ona sama nije plaćena od strane Eurolinka (zbog čega je i "ugašen" Eurolink). Pravno nisu obavezni, a po meni ni moralno. Kao kad bi ja kupio od komšije komp u garanciji, prodao drugom komšiji, a pritom nikad platio prvom. Kada drugom rikne komp ja ga lepo uputim kod prvog za garnciju. Da li bi je dobio - sumnjam?

BTW - neki lik na oglasima prodaje "par nedelja" staru robu i u opisu svake piše Garancija u Eurolinku. Moderatori bi trebalo da se pozabave time.

Nemoj biti toliko grub u proceni. Svaki uvoznik će uvažiti reklamaciju uz neophodne papire - fiskalni račun i garancija sa serijskim brojem uređaja i naravno dodatno olakšanje imamo ako postoji i originalna ambalaža.
To što neki lik prodaje robu sa garancijom iz Eurolinka upravo je 'prso' dobar procenat novca za to, tj može je prodavati po ceni robe bez garancija ili da se pomuči da nađe garancije uvoznika.
Moderatori su trebali da se pozabave time ko to toliko prodaje robu preko njihovog sajta i dovodi masu kupaca u nezgodan položaj (nije to jedina firma).
 
Meni su ostali logitech 5.1 zvucnici (vraceni na servis jer odmah po dolasku nisu mogli da se ukljuce, znaci proizvod sa greskom), poslao sam city expressom pre dve nedelje (ako ne i vise) i od tada se nista ne desava.

Sta da radim ? Koga da kontaktiram za pomoc ?

[edit] p.s. garancija na zvucnike mi je iz computer land-a. zvao sam njih i kazu da nisu dobili nikakve zvucnike i da nisu u moci da mi pomognu [/edit]

Hoce li neko molim vas da mi pomogne, sta da radim?
 
Postoji nekoliko mogućih opcija za tvoj slučaj:

a) Ako su oni dobili tvoje zvučnike pre par nedelja, sva je šansa da su ih prosledili na servis uvozniku (distributeru) jer Eurolink nije popravljao to sam. U tom slučaju, tvoji zvučnici bi trebalo da se nalaze u Computer Landu, na servisu. Pozovi njih, pročitaj im serijski broj i vidi da li su zvučnici kod njih na servisu.

b) Ako EL nije tvoje zvučnike prosledio na servis CompLandu, onda postoji šansa da su i dalje negde u njihovim prostorijama, ali sad je to sudski predmet tj ne možeš ih uzeti jer su u stečajnoj masi.

c) ovi što su krali robu da bi naplatili deo svog dugovanja su pokupili i tvoje zvučnike ... malo verovatno, ali moguće io ta varijanta. U ovom slučaju, male su šanse da ih ikad više vidiš, jer ne postoje papiri i sva tako pokradena roba će biti prodata na crno (osim ako policija bude brža nego što se očekuje, pa pohapsi i te likove koji su motkama naplaćivali svoje greške). U tom slučaju, teoretski, kad se završi sudski postupak, ti sa servisnim listom i serijskim brojem možeš doći nazad do svojih zvučnika (ponavljam - ova verzija c je malo verovatna, a još manje verovatno je da dodješ do zvučnika ikad više ako je ova opcija aktuelna).
 
Postoji nekoliko mogućih opcija za tvoj slučaj:

a) Ako su oni dobili tvoje zvučnike pre par nedelja, sva je šansa da su ih prosledili na servis uvozniku (distributeru) jer Eurolink nije popravljao to sam. U tom slučaju, tvoji zvučnici bi trebalo da se nalaze u Computer Landu, na servisu. Pozovi njih, pročitaj im serijski broj i vidi da li su zvučnici kod njih na servisu.

b) Ako EL nije tvoje zvučnike prosledio na servis CompLandu, onda postoji šansa da su i dalje negde u njihovim prostorijama, ali sad je to sudski predmet tj ne možeš ih uzeti jer su u stečajnoj masi.

c) ovi što su krali robu da bi naplatili deo svog dugovanja su pokupili i tvoje zvučnike ... malo verovatno, ali moguće io ta varijanta. U ovom slučaju, male su šanse da ih ikad više vidiš, jer ne postoje papiri i sva tako pokradena roba će biti prodata na crno (osim ako policija bude brža nego što se očekuje, pa pohapsi i te likove koji su motkama naplaćivali svoje greške). U tom slučaju, teoretski, kad se završi sudski postupak, ti sa servisnim listom i serijskim brojem možeš doći nazad do svojih zvučnika (ponavljam - ova verzija c je malo verovatna, a još manje verovatno je da dodješ do zvučnika ikad više ako je ova opcija aktuelna).

d) EL poslao uvozniku na servis tvoje zvucnike i oni utvrdili kvar, dali materijalno razduzenje EL, jer npr nisu imali druge za zamenu (ili nisu zeleli da ih imaju :) ), odbili to od svog potrazivanja i ti legalno ostajes bez svojih zvucnika i ostaje ti samo da tuzis EL kao i veliki broj firmi i pojedinaca
 
U eurolinku ostao WDPASSPORT uvoznik kimtec ko zna gde moze da se pokupi sa reklamacije?
 
U eurolinku ostao WDPASSPORT uvoznik kimtec ko zna gde moze da se pokupi sa reklamacije?

Probaj da odes u servis Kimteca zajedno sa garancijom, fiskalnim i prijemnicom za reklamaciju koju si dobio u Eurolinku. Mozda ti se tamo nalazi HDD.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno