Šta je novo?

Оштећени купци Еуролинка

Učlanjen(a)
05.12.2004
Poruke
895
Poena
320
Оштећени купци Еуролинка

Под оштећени мислим да им (нам) је роба остала код Еуролинка. На телефоне се нико не јавља. У радњи нема никога и ничега (НС радња). Дистибутер за моју компоненту (Алти) нема појма где ми је меморија.
Верујем да овде има још људи који су у сличној ако не и горој ситуацији. Ја не очекујем да ме неко ускоро позове и пошаље ми меморију. Ово треба да решавамо сами како знамо и умемо. Шта предлажете да урадимо? Зовемо инспекције или нешто слично?
Ако је неко од чланова форума био запослен у Еуролинку у тренутну затварања фирме молио бих га да да неки савет.
П.С. Молио бих оне који немају ништа паметно да кажу да не прљају тему.
 
Poslednja izmena:
Ja sam bio u radnji u NS kad smo zatvarali, u pitanju je ona OCZ 2x2GB memorija ako se ne varam?

To KimTec nije uzeo, to je ostalo u radnji da se pošalje na servis sa još nekoliko stvari i da se reši reklamacija, e sad za dalje nisam siguran, pre će biti da Bojan zna nešto više, ja se nadam.
 
Nažalost, ja ne mogu tu da pomognem. Kao ni ostali bivši radnici Eurolinka, nemam pristup prostorijama gde je roba na reklamaciji. Jedino što mogu da učinim je da se potrudim i kontaktiram dobavljače pa da uputim ljude na preuzimanje reklamacija. To sam ovde i radio kada sam mogao. S obzirom da RAM nije ni stigao do dobavljača ne znam kako da pomognem.
 
Било каква помоћ је добродошла. Ја сам звао Алти данас и кажу да меморија није код њих. Да ли постоји неки телефон на који се неко јавља и зна где се то налази и у каквој је ситуацији? Може на ПМ.
 
Нисам мислио на фиксни телефон. Неко ко је задужен за сву ту робу има мобилни...
 
Evo i ja bih se priduzio akciji za povracaj privatne imovine koja se nalazila u eurolink-u pri bankrotu. Ja sam taman mislio kod njih da uzmem racunar i posto nisu imali kod sebe napajanje i memoriju koju sam ja hteo, kupio sam na drugom mestu i doneo kod njih u radnju. To je roba u vrednosti od nekih 80eura (chieftec-ovo napajanje i 2*1GB memorije).

Pozdrav
 
Баш су супер конструктивни ти коментари са циглом и тако та срања. Ех како се сам ја нисам сетио тога.
Иначе, радње су им празне тако да се нема ни шта за компензацију узети.
 
Umalo da nisam kupio kod njih komp pre 3 nedelje.
Imali su dobru ponudu, tj. sve komponente sto sam hteo uzeti.
Na moju srecu nasao sam jos povoljnije (po komponenti 10-15eura) u drugoj prodavnici u blizini.
 
Umalo da nisam kupio kod njih komp pre 3 nedelje.
Imali su dobru ponudu, tj. sve komponente sto sam hteo uzeti.
Na moju srecu nasao sam jos povoljnije (po komponenti 10-15eura) u drugoj prodavnici u blizini.

Mislis da je na tvoju srecu?:) Da ne ureknem tvog dobavljaca...al kako je krenulo sibanje sa menicama, videcemo ko ce preziveti i kako ce raditi posle cistke...
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
znam da ću ispasti glup i neupućen ali ŠTA JE TO BILO SA EUROLINKOOOM!?!?!
 
bankrot :smoke:
nije im se isplatila akcija sa benchom :D
 
Da li sve komponente mogu da se nose u neki drugi servis,ako zatreba.Da li ce tamo prihvatiti posto je firma zatvorena?
 
Nosis kod uvoznika direktno, pod pretpostavkom da si dobio njihovu garanciju, tj. papir... pored onog Eurolink-ovog. I, kako izgleda da ce biti - nadas se da ce ti prihvatiti reklamaciju.
 
trebalo bi da prihvate i bez garancije jer imaju serijske brojeve komponenti u kompovima... Prijatelju je DL priznao garanciju bez problema... :)
 
Под оштећени мислим да им (нам) је роба остала код Еуролинка. На телефоне се нико не јавља. У радњи нема никога и ничега (НС радња). Дистибутер за моју компоненту (Алти) нема појма где ми је меморија.
Верујем да овде има још људи који су у сличној ако не и горој ситуацији. Ја не очекујем да ме неко ускоро позове и пошаље ми меморију. Ово треба да решавамо сами како знамо и умемо. Шта предлажете да урадимо? Зовемо инспекције или нешто слично?
Ако је неко од чланова форума био запослен у Еуролинку у тренутну затварања фирме молио бих га да да неки савет.
П.С. Молио бих оне који немају ништа паметно да кажу да не прљају тему.

Jesi li ti njima vratio memoriju na servis ili su tek trebali da ti je isporuče?

Ako sam ja dobro shvatio pokrenut je stečajni postupak. Iako to nije moje polje pokušaću da dam bar neko uputstvo šta treba raditi.

1. oni koji su poslali neku komponentu na servis - Oni su izlučni poverioci i imaju pravo da zahtevaju da se njihova stvar izdvoji iz stečajne mase;

2. oni koji su platili neku robu a nije im isporučena - Oni su stečajni poverioci i moraju da prijave svoje potraživanje u stečajnom postupku, pa na kraju koliko naplate naplate.

Valjda vam nešto vredi ovo što sam vam rekao :)
 
Ja sam od onih koji spada pod primer broj 1, znaci poslao sam graficku u servis. Od koga da zahtevam da se moja grafa izdvoji iz stecajne mase?
 
Jesi li ti njima vratio memoriju na servis ili su tek trebali da ti je isporuče?

Ako sam ja dobro shvatio pokrenut je stečajni postupak. Iako to nije moje polje pokušaću da dam bar neko uputstvo šta treba raditi.

1. oni koji su poslali neku komponentu na servis - Oni su izlučni poverioci i imaju pravo da zahtevaju da se njihova stvar izdvoji iz stečajne mase;

Vredi, samo da li mozda znas kod koga bismo mogli da se obratimo povodom tog pitanja. Generalno receno koja je to institucija, neki pravosudni organ ili tako nesto.
 
Jesi li ti njima vratio memoriju na servis ili su tek trebali da ti je isporuče?

Ako sam ja dobro shvatio pokrenut je stečajni postupak. Iako to nije moje polje pokušaću da dam bar neko uputstvo šta treba raditi.

1. oni koji su poslali neku komponentu na servis - Oni su izlučni poverioci i imaju pravo da zahtevaju da se njihova stvar izdvoji iz stečajne mase;

2. oni koji su platili neku robu a nije im isporučena - Oni su stečajni poverioci i moraju da prijave svoje potraživanje u stečajnom postupku, pa na kraju koliko naplate naplate.

Valjda vam nešto vredi ovo što sam vam rekao :)
Вреди, вреди. И ја спадам у 1. групу. Како и од кога да тражим тако нешто?
 
Poslednja izmena:
trebalo bi da prihvate i bez garancije jer imaju serijske brojeve komponenti u kompovima... Prijatelju je DL priznao garanciju bez problema... :)
jel to vazhi samo za ovaj sluchaj ili generalno ako izgubish garantni list, pojavish se tamo gde je kupljeno i ako je proizvod i dalje pod garancijom, oni zbog tog serijskog broja moraju/ trebalo bi, da ti tu istu garanciju izvrshe ?
 
U svom prethodnom postu sam se ogradio u vezi sa odgovorom i pretpostavio da je otvoren stečaj nad "Eurolinkom".

Sad sam malo pogledao evidencije koje su dostupne na netu (http://www.trgsud.org.yu/rezultat.php) ne vidim da je otvoren stečaj nad bilo kakvom firmom čiji naziv počinje sa Eurolink.

To praktično znači da savet koji sam vam dao u prethodnom postu ne može da se primeni na vašu situaciju.

Druga mogućnost je da je neko pokrenuo izvršenje nad "eurolinkom". E sad, pretragom na sajtu APR.SR.gov.yu može da se vidi da postoji više firmi koje u svom nazivu sadrže eurolink:

1 17418815 EUROLINK TEAM 2000 Друштво са ограниченом одговорношћу Београд (град) Активно привредно друштво
2 17194135 EUROLINK Друштво са ограниченом одговорношћу Београд-Вождовац Активно привредно друштво
3 20114762 EUROLINK GROUP Друштво са ограниченом одговорношћу Београд-Стари Град Активно привредно друштво
4 PREDSTAVNIŠTVO EUROLINK DISTRIBUTION LIMITED Друго: Представништво страног правног лица Београд-Звездара Привредно друштво у процесу регистрације
5 29014442 PREDSTAVNIŠTVO EUROLINK DISTRIBUTION LIMITED Друго: Представништво страног правног лица Београд (град) Активно привредно друштво

Koja od ovih je vaš dužnik ja ne znam ali pretpostavljam da je ili pod 1 ili pod 3.

Sud nadležan za sprovođenje izvršenja u ovom slučaju pretpostavljam da je Trgovinski sud u Beogradu. Da li su oni popisali (a kasniji korak je prodaja) i vaše komponente koje se nalaze na servisu pitanje je. to se može utvrditi samo uvidom u predmet. Što vam ne savetujem da radite, jer bi to bilo kao da ja ostvarujem uvid u nečiji c++ programski kod. :)

E sad, konačno, šta treba da radite:

1. Skupite se svi zajedno napravite spisak (poverilaca, pripadajućih komponenti i kopije svih reversa) i jedan nek ode u eurolink,

2. neka pokuša da utvrdi gde se nalaze vaša komponente. (obilazite HQ eurolinka, jer sumnjam da će vam se javiti na telefon). Ako je kod eurolinka tražite odmah da vam vrate i potpišite da ste preuzeli, ako to budu tražili. Ukoliko su oni poslali komponentu dalje nekom njihovom dobaljaču, neka vam napišu i overe izjavu na osnovu koje vas ovlašćuju da podignete vašu komponentu umesto njih.

3. ako je vaša komponenta "popisana" u izvršnom postupku onda dalje ne možete sami.

Možda vam je najbolje da uzmete nekog advokatskog pripravnika koji se bavi time i da vam to završi za neke smešne pare (reda 100-200€), ali pazite koga uzimate.

Ja niti sam pripravnik niti se bavim takvim stvarima, ali mogu da vam preporučim nekoga ako se odlučite na to.

ps. vrlo mi je nezgodno da ovako napamet nagađam o tome šta treba uraditi u nekom predmetu a da nisam video nikakve spise. Zato ne uzimajte zdravo za gotovo ovo što sam vam rekao.
 
Nazad
Vrh Dno