Šta je novo?

Fallout 3 oficijelni thread

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hehehe, gde li oni kupise licencu, bice ovo najsmesnija igra godine.
 
Da je kupio Bioware, sad bi imao The Sims Fallout: Christmas in Wasteland...
 
@Voodoo, prvo mi kazi sta Filipenko voli da jede(posto vidim sve znas o njemu, a i citas mu misli)?

A posle toga, obrazlozi ovo sto si rekao? Razumeo bih da si rekao bio bi konzolaski Fallout, ali sa kojim Bioware proizvodima poredis kada si ovo napisao, duhovito jeste donekle to sto si napisao, ali mi kazi na koju igru mislis? Skoro ih je kupio EA, tako da ako si mislio na EA onda kazi EA, ako nisi onda obrazlozi?

Verujem da Sims Fallout mozda ne bi bio bolji do ovoga, ali ne bi bio ni gori, bili bi izjednaceni u najmanju ruku.
 
Poslednja izmena:
Nemam ja tu šta da crtam - da je Bioware kupio, prvo bi u startu krenuli da rade nešto što bi bilo dobro ali bi opet bilo daleko od originalnog Fallouta (jer prosto takve igre nisu razvijali, već su se bavili DND-like igrama gde redovno neki mr. Nobody postane savior of the world). A onda bi ih sada EA pritisnuo da to smandrljaju u roku od par meseci i naprave još žešču limunadu nego što bi Bethedovci to mogli da urade u časovima najvećeg pijanstva.
Prema tome, to što je Bethesda otkupila prava na igru ispalo je manje od dva zla, tako da tišina :)

A šta Filip tačno jede ne znam (po konstituciji reklo bi se da jede sve što je svarljivo :d ), ali znam šta misli o raznim igrama, ako ništa ono iz maratonskih postova koje je godinama kačio :)
 
Poslednja izmena:
To sta bi bilo kad bi bilo ne znamo, ono sto je sigurno Bioware u ovom trenutku je dosta kvalitetnija firma od Bethesde, mozda su ovi drugi marketinski vece ime, imaju vise novca na raspolaganju, ali je Bioware bolja frima, sto moze da se vidi i po naslovima koje su odradili i koji koriste njihov engine, imaju dosta vise kvalitetnih naslova od Bethesde, tako da mislim da tvoj pokusaj da nas ubedis kako je dobro sto je Bethesda otkupila prava, i da budemo srecni jer je ona manje zlo nece moci da prodje! ;)

Tesko da bi danas bilo ko napravio idealan nastavak Fallouta, ali Bioware/EA kombinacija bi svakako bila bolja, bez obzira na predrasude o njima (i bez obzira na to koliko ne volim EA).

A, za Filipenka, hehe, morao sam da te pitam :)
 
heh, gledajuci sve ovo, u nekom najoptimisticnijem scenariju dobicemo nesto slicno stalkeru, stim sto je stalker svet > parodija fallout sveta
:)
 
:rtfm::Klanjanje

Sto je najludje, neki od ovih ljudi su se ponudili Beth. da im pomognu oko F3 i ovi ih glat odbili.

Producer
Eric DeMilt, Feargus Urquhart

Lead Programmer
Jesse Reynolds

Programming
Thomas French, Robert Hertenstein, Chris Holland, Chris Jones, Nick Kesting,
Dan Spitzley

Additional Programming
Michael Bernstein, Timothy Cain, John Price

Cast Charles Adler (Harold), Florence Dire (Elder of Arroyo), Michael Dorn (Marcus, Special Agent Frank Horrigan), Greg Eagles (Sulik), Peter Jason (Drill Sergeant, Gate Guard), Jeffrey Jones (The President), Tress MacNeille (First Citizen Lynette), Jason Marsden (Myron), Kevin Michael Richardson (Com. Officer), Ron Perlman (Narrator), Dwight Schultz (Hakunin), Cree Summer (Tandi)

Sound Re‑Recording Mixer
Charles Deenen

Sound Designer
David Farmer

Dialogue Supervisor
Chris Borders

Movie Technology
Paul Allen Edelstein

Art Director
Gary Platner

Artists
Robert Collier, Tramell Ray Isaac, Jeff McAteer, Brian Menze, Scott Rodenhizer

Heads
Scott Rodenhizer

Additional Art By
Aaron Brown, Peter Kroko, Michael McCarthy, Chad Moore, Eddie Rainwater, Justin Sweet, Vance Kovacs, Timothy Donley

Intern Artists
Charles M. Gregory, Daniel Jacobs, John Jacobs, Karel Jacobs, Chris Jones, Benc Orpak, Adoni Torres

Original Game Artwork By
Jason D. Anderson, Leonard Boyarsky, Michael Dean, Paul Hormis, Sharon Shellman

Lead Designers
Matthew J. Norton, Feargus Urquhart

Designers
Chris Avellone, Zeb Cooke, John Deiley, David Hendee, Colin McComb,
Jason G. Suinn

Technical Designer
Scott Everts

Level Designers
John Deiley, Scott Everts, Jason G. Suinn

Additional Design By
Robert Hertenstein, Fred Hatch, Nick Kesting

Design/Dialogue
Mark O'Green

SPECIAL Game System Design By
Timothy Cain, Jess Heinig, Christopher Taylor, Feargus Urquhart

Original Game Design By
Jason D. Anderson, Leonard Boyarsky, Timothy Cain, Scott Campbell, Jason Taylor

Music
"A KISS TO BUILD A DREAM ON"
Performed by Louie Armstrong
Courtesy of GRP Records
Under license from UNIVERSAL MUSIC SPECIAL MARKETS
Written by Bert Kalmer, Harry Ruby, Oscar Hammerstein II
(C) 1935, 1951 renewed 1963, 1979 METRO GOLDWYN MAYER INC.
Rights assigned to EMI CATALOGUE PARTNERSHIP
All Rights Controlled and Administrated by EMI MILLER CATALOG INC.
 
Poslednja izmena:
@Kudithex, ma mozes da imas kakav god zelis princip gledanja screenshotova(za ovu rec nemamo prevod na srpskom?), po ova 4 komada, se vidi da su oni vec dosta otisli u izradi igre, i ne verujem da jos daleko mogu da odmaknu po pitanju poboljsanja iste, verovao ne verovao, bice to bezveze igra, koja ce da ima pocetnu igrivost kao i Oblivion, dok posle 2-3 dana se ne zapitas what am I doing?

Desavalo se kod igara da pocetni shotovi nisu nesto da kako napreduje pravljenje igre da tako napreduju i screensi, i da tako i napreduje ta igra, ali ovde stvarno nema sta da se ocekuje samim tim sto ce da bude kamera ista kao u Oblivionu i identican tip treceg lica, koji nece moci da se koristi zbog lose animacije, vec ce morati prvo lice da se koristi. A pridobijaces sagovornike da ti daju informacije tako sto ces da vrtis onaj ringispil levo ili desno od njihove glave, a kada izadjes van grada braces pustinjske kaktuse i kidati iglicasto lisce Joshua drveca, od kojih ces posle moci da pravis specijalne napitke, nevidljivost i slicno.

Ja sam optimista :D :D :d
(ocito uzalud)
 
Odigrao sam oba Fallouta i to su jedne od omiljenih igara, ali nisam fanatik sta god da naprave igracu ga ako mi se bude svidelo, ne mora da lici na prva dva dela uopste ne mora cak ni da se zove Fallout jednostavno me ne interesuje da li ce imati ikakve slicnosti sa prethodnim igrama ako mi se bude svidjalo i ako tada jos uvek budem igrao igre i ne budem imao nista pametnije da radim (ja sve nesto pokusavam da prestanem da igram i radim nesto korisnije ali nesto ne ide) igracu a mozda i necu ko zna ima jos mnogo vremena do tad ionako je to samo igra, koje sluze da se ubije malo vremena i malo zabavi a ne da se od toga pravi smisao zivota i predmet obozavanja.
 
Prvo, to za identično treće lice uopšte nije tačno. U startu su rekli da će da ga menjaju, jer je third person u Oblivionu bio praktično neupotrebljiv.

Drugo, ne znam ni odakle ti to za mini igre sa "ringišpilom", to em je jedan od najglupljih elemenata Obliviona, em su još ranije rekli da će sve da bude dialog-based.

Flajte, jesi ti čitao uopšte onaj izveštaj što su pisala ona dva momka sa nma koja su uspela da se infiltriraju na tamo neku prezentaciju?
 
SPECIAL Game System Design By
Timothy Cain, Jess Heinig, Christopher Taylor, Feargus Urquhart

Original Game Design By
Jason D. Anderson, Leonard Boyarsky, Timothy Cain, Scott Campbell, Jason Taylor

:zgran:

Odakle ti to da su odbili pomoc ovih ljudi,imas neki link o tome?

Ako je stvarno tako,svi Bozar-e u ruke i krecemo na Bethu!
 
Ma vidiš da je samo izvukao credits listu iz Fallouta, kaže "neki od ovih ljudi"... Chris Taylor je imao pametnija posla oko Supreme Commandera i sada oko Demigoda, baš će da ide okolo i moljaka za saradnju na projektu diskutabilne budućnosti...

Dajte ljudi čitajte temeljnije postove pre odgovaranja, ja znam da Falloutovci tripuju da su pametniji od prosečnog igrača al neki od postova na ovoj temi govore potpuno suprotno, da se čovek prekrsti...
 
Poslednja izmena:
Ma vidiš da je samo izvukao credits listu iz Fallouta, kaže "neki od ovih ljudi"... Chris Taylor je imao pametnija posla oko Supreme Commandera i sada oko Demigoda, baš će da ide okolo i moljaka za saradnju na projektu diskutabilne budućnosti...

Dajte ljudi čitajte temeljnije postove pre odgovaranja, ja znam da Falloutovci tripuju da su pametniji od prosečnog igrača al neki od postova na ovoj temi govore potpuno suprotno, da se čovek prekrsti...

da, neki bivshi dizajneri fallouta su se ponudili bethesdi da im pomognu ali su ih ovi odbili, ako bas hocete naci cu intervju u kojem su to i potvrdili. sada svima jasno zasto su ih odbili jer se tripuju da su ne znam kakvo bozanstvo gejminga pa ce da reinventuju RPG zanr :S:

falloutovci nemaju sta da se tripuju oni jesu pametniji od prosechnog igraca, sto generalno i nije toliko teshko :)
 
Ma vidiš da je samo izvukao credits listu iz Fallouta, kaže "neki od ovih ljudi"... Chris Taylor je imao pametnija posla oko Supreme Commandera i sada oko Demigoda, baš će da ide okolo i moljaka za saradnju na projektu diskutabilne budućnosti...

nije to taj chris taylor... dva tipa istog imena sa slichnim poslom...


fo chris : In 2005, Chris and two other Fallout designers - Tom Decker and Scott Everts - founded Zero Radius Games, a board game and non-collective card game development company.

"Games Credited

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (2001), Interplay Entertainment Corp.
Star Trek: Starfleet Command Volume II - Empires at War (2000), Interplay Entertainment Corp.
Star Trek: Starfleet Command (1999), Interplay Entertainment Corp.
Fallout 2 (1998), Interplay Productions, Inc.
M.A.X. 2 (1998), Interplay Entertainment Corp.
Fallout (1997), Interplay Productions, Inc.
Stonekeep (1995), Interplay Productions Ltd.
J.R.R Tolkien's Lord of the Rings - Volume One (1994), Interplay Entertainment Corp.
Claymates (1993), Interplay Productions, Inc.
SimCity Enhanced CD-ROM (1993), Interplay Entertainment Corp., Maxis Software Inc.
Out of This World (1992), Interplay Productions, Inc.
The Bard's Tale Construction Set (1991), Interplay Productions, Inc.
Battle Chess (MPC version) (1991), Interplay Productions, Inc."
 
Poslednja izmena:
@Voodoo, nisam procitao izvestaj tih momaka.

@G!!!, u covece Stonekeep, kako je to bila zanimljiva igrica u svoje vreme, MAX, odlicna igra, MAX2, graficki mnogo bolja ali po igrivosti losija od prvog dela.

Sta smo drugo pa mogli da ocekujemo od Bethesde, nego da ih odbiju.
 
Poslednja izmena:
Ma vidiš da je samo izvukao credits listu iz Fallouta, kaže "neki od ovih ljudi"... Chris Taylor je imao pametnija posla oko Supreme Commandera i sada oko Demigoda, baš će da ide okolo i moljaka za saradnju na projektu diskutabilne budućnosti...

Dajte ljudi čitajte temeljnije postove pre odgovaranja, ja znam da Falloutovci tripuju da su pametniji od prosečnog igrača al neki od postova na ovoj temi govore potpuno suprotno, da se čovek prekrsti...

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Taylor

"Christopher Taylor (game designer), game designer, best known for Fallout; not to be confused with Chris Taylor who designed Total Annihilation and Dungeon Siege"
 
Dobro da nije onaj golman iz Premijer lige, Taylor? :) Mada bi i on bolje napravio ovu igru od Bethesde! :D
 
Deder momci i devojke :) bez suvisnog spamovanja po temi :)
 
Necemo vise Kudi, don't worry. :)

Nego neko je pomenuo dodate neke misije za Fallout 2, jel' to nesto novije proizvodnje ili ne?
 
Hvala DAS, ispitacemo!
 
Mene samo zanima kad ce da izadje,pa ako neko moze da turi nezvanicnu informaciju onako nezvanicno?
 
thoward-08.01.07.jpg

Evo malo sjajnih vesti koje dolaze iz Bethesde. Vidim da se o igri stara Todd Howard i odmah mi preko lica prolazi osmeh blagosti. To je pravi čovek na pravom mestu.

Welcome Back to Fallout
Todd Howard
Executive Producer
Bethesda



When we started Fallout 3 in 2004, we obviously had big ideas of what we could do with it, and I talked to a lot of outside people, from ex-developers to press folks to fans. What made it special? What are the key things you'd want out of a new one? The opinions, and I'll put this mildly…varied. A lot. But they would all end the same, like a stern father, pausing for affect – "but do not…screw it up." Gulp. Let me write that last one down a few times.

I'm going to assume that if you're reading this, you've probably read between 1 and 50 previews of Fallout 3 already. There's already too much info out there, in different forms and in conflicting ways, for me to cover or correct it all here. If there's one thing I've learned over the years, it's that the information never gets out 100% correctly, and you will certainly never be quoted correctly. For the record, I never compared the violence in Fallout to Jackass, I compared it to Kill Bill…big difference. I also never said "fantasy is riding a horse and killing things," but oh well. Ultimately the game speaks for itself (certainly better than I do). The other thing to keep in mind is that preview comments often circle around the small-footprint sensational elements (Fat Man, toilet drinking, bobbleheads, etc), while sometimes missing the key points of the hour-long demo we give, which are: player choice, consequence, sacrifice, and survival.

Survival is a key theme of the game, not just for you, but for the characters living in the world. The no-longer-simple act of survival, and the uniqueness of it, gives each character special meaning. What has each one sacrificed to do so? You have to find water sources to drink from, and balance your health and radiation levels. There are countless sources of water. Yes, the game has toilets (just like…the real world), and if you want, you can drink out of them. That's a better solution than saying, "sorry player, you can drink all water types but this one." Don't confuse a preview mentioning toilets with what we're focused on.

I hope over the next year you'll come to see this website as a good place to get information on the game, right from us. Please know it's going to be a slow trickle all the way up to release for a few reasons, 1) the game is a long way off yet, and 2) we mess with the game until it's done. If something big changes that we've already discussed, we'll do our best to let you know. Suffice it to say, you should have more then enough info when the game hits the shelves to decide for yourself if Fallout 3 is worth your time and money.

The massive expectations of what this game means to everyone who loved Fallout, RPGs, and gaming-in-general is not lost on us. It's impossible to discuss the game with anyone without them referencing Oblivion and/or the Fallout legacy. In many ways, it's the sequel to both games. It's our "next" RPG after Oblivion while also being the sequel to one of the greatest games in the history of electronics. No pressure. We hear from everybody. If you have an opinion on what/how the game should be done, I guarantee we've heard it. From "don't change a thing, make it exactly like the others" to "I don't care as long as it has mutants," and every permutation in between.

If you know us, you know we work by a few key philosophies, and "reinvention" is one of them. I've seen too many things I once loved fall down the hole of numbing repetition, missing the innovation and flair the 1st one had. We tear down The Elder Scrolls each time and rebuild it, trying to find new ways of presenting the ultimate-fantasy-world-do-whatever-you-want-sandbox game each time. I guess I'm a product of Ultima 4 through 7, where I was at my "I can play games all day" period of my life. I saw Richard Garriott reinvent that game each time, from the interface to the combat to everything else. If any game is going to have the same impact it had years before, it must use new ways of doing it, because time changes not just the technology, but most importantly, the person viewing it.

And that's how we approach Fallout - find its spirit, the feelings it left you with, the impact it had when you first played it, and make that happen again…ten years later.

Obviously we had the old games to look at, and Fallout 1 became our main model and inspiration. I always preferred the tone of it, and it's the one we focused our time on dissecting. We also went through all the original source material, as well as the "Fallout Bible," put together by Chris Avellone, whose work is always fantastic. But one of my favorite sources, when we received everything (yes, everything) from Interplay, is the original "Fallout Vision Statement", back when it was called "Fallout: A GURPS Post Nuclear Adventure." This is the document detailing what Fallout was to be, and is a 14-point bulleted list.
...i tako dalje...

Sve na http://blogs.ign.com/Bethesda_Softworks/2008/01/22/77856/?RSSwhen2008-01-22_132400&RSSid=846879
 
Poslednja izmena:
Fallout 3 stiže u septembru!

Citat sa it-svet-a:
Kada je u pitanju pojavljivanje igre Fallout 3 postoji određena konfuzija. Iako se ovaj naslov već dugo očekuje za sada nema tačnih informacija kada bi mogao da se nađe pred igračima. Sa jedne strane GameStop i EB Gamse najavljuju da bi se igra mogla pojaviti 9. septembra ove godine, kompanija Amazon najavljuje dolazeću RPG kompanije Bethesda za 28. septembar. Bilo kako bilo ova dva termina nisu naročito daleka pa prema tome za igrače koji već dovoljno dugo očekuju ovaj naslov tih dvadesetak dana neće mnogo značiti. Dok ne stigne igra pogledajte neki od trejlera koji najavljuju ovaj naslov.
Izvor:
Fallout 3 arriving in September 2008?
 
nema zvanichnog datuma, ti sto spominju septembar samo to tako procenjuju da bi se izdvojili sa vestima... neke realne procene su da ce se igra odloziti do nove godine...

hahah pazi kada filip ladno pada na one PR zvake... nemoj mi reci da si ono zaista shvatio zdravo za gotovo ? :( bethesda nikog nije zvala od EX BISovaca, to je provereno, neki su se sami nudili i bili odbijeni, ne komuniciraju sa fanovima fallouta jer ih realno boli uvo za to, oni igru prave za fanove obliviona i shire sto se moze i reci po dizajnerskim resenjima koja uveliko odskachu od fallout franshize...

ako si se imalo bavio Toddom shvatio bi koliki je to lazljivi gad... nema kraja licemerju uz svo spominjanje fallout biblije koju nisu ispostovali na samom pocetku, BOS na istocnoj obali koji vode sa sobom civile i to decu?!?!? BOS paladin gejevi ?!?! mutanti koji su gruntovi ispranog mozga lol bre :) pa to nema veze sa zivotom i sa falloutom i sa bibiljom i celom postavkom... PR mashinerija se zagreva, lazi i obmane obavijaju sve vise celu tu prichu.... ne mogu da verujem da ce neki veteran PC gaminga (da je console kiddie u pitanju razmueo bih) uopste da proguta ovu pricu tako lako...
 
@G!!!, You said it bro, I just agree...
 
Slusam luis Armstrong-a i uhvatila me neka nostalgija za Fallout-om, kakvo je to remek delo bilo. Zasto budale uvek moraju da upropaste nesto sto je tako dobro. Eto, doslo mi morao sam...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno