Šta je novo?

Fallout 3 oficijelni thread

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I dalje ne kapiram comabat system! Znaci pauza se stavlja samo da bi se radili targeted-shot-ovi!!!
To je van pameti-pa setite se da u Fallout 1 i 2 sa trait-om fast shot (moj omiljeni jer volim minigun-ove :) ) gubi mogucnost da se target-uje.

pa zar nisi chuo?!?!?!?
oni uvode termine "reinventing" u RPG!!!

posto ce igra biti FPS sa pauzom mozesh da zaboravish na SPECIAL kakav si poznavao, 100% ce morati da ga izmene i prilagode svom Max Pain sistemu (tj kao u Obliviona samo sto sada neces imati Staminu da regenerishesh vec AP koje troshish na aimed shots u pauziranom vremenu, a AP se obnavlja kada otpauziras i nastavish da se rokash u dobrom starom FPS fazonu)

http://www.youtube.com/watch?v=s8tMPOeTcYw
http://www.youtube.com/watch?v=dRpun7dnQ9E
http://www.youtube.com/watch?v=zE3xEea_3ok

da li je neko procitao onaj intervju gore :) ova igra nece imati gotovo nikakve veze sa prethodnim naslovima, osim okruzenja, kao sto je to imalo ono djubre za konzole FOBOS

Cak ce i Dijalozi biti na nivou Obliviona, to je bash loshe drugari :|

Q: Is this another Oblivion but with a Fallout theme?
A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion, and conversations with NPCs use a similar style of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay shares more in common with Fallout 1 and 2 than Oblivion.

i onda procitas ostatak teksta i padensh u nesvest :/
 
Poslednja izmena:
I opet, koliko godinica ti imaš kad veruješ u PR objave? :) Svaka živa igra ima "reinventing", "redefining" i "revolutionary" u svojim reklamama, to niko ne čita bre! :)

Cak ce i Dijalozi biti na nivou Obliviona, to je bash loshe drugari :|
Dijalozi će biti tehnički na nivou Obliviona, ne sadržajno. Zašto bi taj sistem ispisivanja subtitlova sprečavao da se u igru ubace "big floffy donkey dick" dijalozi na koje se lože FO fanovi? :) I brate, lakše je za praćenje i čitanje od sitnog zelenog teksta nacrtanog bitmapiranim fontom. Niko više nema strpljenja da se bakće time.
 
Poslednja izmena:
jao bre vudu vise :)
pa bice reinventing u odnosu na original fo :) sad da li je to dobro ili ne :)

wasd + mis,
strafe, strafe, pucaj, strafe, skok, pucaj, reload...

znaci bice kao i morowind/oblivion, akciona fps avantura sa ponekim rpg elementom :)
a bice i za konzole :)

plus sto je najgrdje od svega u stvari, koliko sam video iz onih slika, nece biti nista od onog fallout sveta, onaj 50s duh :( po kome je fallout i bio jedinstven

valjda ce bar da koriste neki doom3/quake4 engine, da mozemo da pucamo kao ljudi :)
 
vudu spominjem hjihov reinventing jer smaraju sa tim, samo simplificiraju sve vishe svaki sledeci naslov pod tim izgovorom i jebga meni je muka od toga moram da napomenem da to izbacim iz sebe :d

vudu vidi se koliko neznanje izvire iz tebe po pitanju svega vezanog za FO a uporno se trudish nije da nije :) veliki font?, nije vazno prezivi se to, ono sto sakuje u toj prichi sto je sistem dijaloga u oblivion jednsotavno bezveze i ne odgovara onom iz fallouta :) ali ti to ne znash jer nisi izashao dalje iz pecine u FO , hoces da ti objasnim? :)

Q: Can you play the game without doing any combat?
A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask the development team about it. On a general level, they did say that they’re trying to build multiple solutions into almost any quest or situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were very useable routes to overcome different obstacles. Whether you’ll be able to play through the whole game without committing any violence is a point they’re still hammering out, to my memory.

u pravodu ko bre hoce jos da prelazi igru bez borbe?!?!? blood&gore!!!!!!
 
Poslednja izmena:
Izvini, ti to posmatraš previše usko. Da li Fallout ima dijaloge gde se vidi tekst i dole imaš dva do pet izbora? Ima. Da li Oblivion ima dijaloge (ne ulazimo sad u kvalitet istih) gde se vidi tekst i dole imaš dva do pet izbora? Ima. Pa gde je problem, aman? Suštinski, to je identičan sistem, samo što neki od drveta ne vide šumu.
u pravodu ko bre hoce jos da prelazi igru bez borbe?!?!? blood&gore!!!!!!
Ajde ne izvrći reči, to se nigde u tekstu ne govori.
 
Poslednja izmena:
hahahaha, chekaj i posle ove izjave JA gledam usko?!? :)

ti sad izgledas kao oni klinci koji kad igraju neku igru samo klikcu NEXT NEXT NEXT ajde bre vishe NEXT hocu da pucam NEXT NEXT aham evo krece, WTF? gde sad da idem sta sad da radim, aha vidi cica neka, jao! opet neki tekst!!! NEXT NEXT NEXT ova igra je dosadna NEXT daj da upucam prvog prolaznika WOHOO :p

kao sto rekoh nisi igrao fallout u meri ni da otrkijesh njegovih 5% tako da bi bilo kul da ga ne komentarishesh ispadash sve smeshniji svaki put :)

dijalozi u FO zavise iskljuchivo od tvog karaktera, od njegovih statistika, od njegove inteligencije, od njegovog speech skill-a, od njegovih dotadashnjih radnji u igri (tako da je shansa da dijalog drugachije izgleda sa svakim razlichitim likom koji vodish poprilichno velika, i to je uradjeno tada sa tim tako ogranichenim resursima omg, zamisli na sta bi to danas trebalo da lichi na AI a opet sve je samo dumbed down na ustrb grafike) ako ti je to isto sto i u oblivionu dechkonjo nemoj vishe da igras rpg igre, kupi sebi konzolu i pikaj neke arkadne *******cije kao sav normalan svet a ne kao par ovde napacenih dusha :)
 
Poslednja izmena:
Dži brate, ti si slep. Ništa ne sprečava ubacivanje svega toga i u endžin korišćen u Oblivionu! Koliko puta treba ponoviti? Jel ti misliš da dijalozi u Oblivionu moraju biti u fiksnoj skripti i moraju imati npr. tri grane sa predefinisanim tekstom, bez obzira na tvoje statistike i skillove? Aman, zar bi u endžin koji crta svakakve druge gluposti implementirali tako debilan dialog tree, ffs? Tako si i za NWN Auroru pričao da ima glup i fiksan dialog tree, a pritom u životu nisi otvorio Toolkit i ni približnu predstavu nemaš kako se dijalozi mogu isprogramirati da šiju bilo koji RPG.

Najbolje je da pozovete i svoje babe koje u životu nisu videle kompjuter, pa da se svi tako stručno uhvatimo za ručice i krenemo u diskusiju o game developmentu :)
 
oblivion-npc-disposition.jpg


hell yeah!!1
 
slep naravno :)
prethodni post pokazuje da ne znas ni kakav je sistem dijaloga u pitanju a sad prebacujesh prichu na endzin (i btw u falloutu nije u pitanju dialog tree ali nije vazno)

zasto bih otvarao toolkit?
i zasto mene boli uvo da li moze da se implementira nesto kada su jasne naznake da nece biti implementirano? ne mislis valjda da cu ja da sednem da implementiram to za njih? u toolkitu?!

zasto nije takav sistem implementiran u oblivion? ne bi mu skodio, samo bi mu koristio?
mene ne interesuje endzin, ne znam zasto ga spominjesh uopste :) mene interesuju vesti i intervjui koji nagovestavaju sta ce u igri biti a sta ne

i zasto spominjati auroru? ima isto tupav i glupav dijalog sistem kao i oblivion

dobar pokushaj skretanja sa teme, ali za malo neuspeo

edit: prokleti dule :) ne potezi to sada sad ce mnogi da kazu kako je to zabavan deo obliviona bio
 
Poslednja izmena:
Ma ove iz Beth. mrzi da uloze malo vishe truda da dijalozi budu na vishem nivou. Lakse im da ubace 2-3 linije teksta, obrnesh jedan krug i to je to. Ko ce bre toliko da programira i gubi toliko vremena, a mnoge mrzi da se udubljuju u pricu i citaju tolike linije teksta i sada kao treba da nesto prelome od 6-7 ponudjenih odgovora, a to moze da preokrene igru, samo ako se *****u sa odgovorom. Ovako lakse. Uzmi pusku u ruke i cepaj. Sve ja to razumem, ali **** ga. F3 moze da bude opasno dobra igra, ali fali neki deo motora koji je sada tesko pronaci. Ovako cu i igrati F3, a pri tom grickati nokte i plakati od besa sto je moglo sve daleko bolje da ispadne.
 
slep naravno :)
prethodni post pokazuje da ne znas ni kakav je sistem dijaloga u pitanju a sad prebacujesh prichu na endzin (i btw u falloutu nije u pitanju dialog tree ali nije vazno)
1. Ne prebacujem ja priču ninašta, nego se endžin brine i o obradi dijaloga. Ne brine se sigurno moja baba.
2. Nego šta je u pitanju? Šta, kao Fallout sadrži neki ultra-napredni proračun dijaloga pa vadi svaki put druge odgovore iz svoje ogromne baze od 100 hiljada rečenica? :) Vidi se da u životu nisi modovao nijednu igru, čim iste posmatraš kao neki mistični mambo-džambo :) to je sve najobičnija gomila if-ova i else-ova, prožeta verovatnoćom, statistikom i slučajnim brojevima.

zasto bih otvarao toolkit?
Da bi imao nekakve konkretne argumente u raspravi? A ne "javlja mi se iz malog mozga da je sistem dijaloga krš u toj i toj igri, jer mi se nije svidela osnovna kampanja"?

i zasto mene boli uvo da li moze da se implementira nesto kada su jasne naznake da nece biti implementirano? ne mislis valjda da cu ja da sednem da implementiram to za njih? u toolkitu?!
1. Gde su jasne naznake da neće biti implementirano? Jel ljudi lepo kažu da će da će se potruditi da omoguće prelazak igre bez borbe, a to sigurno neće biti predefinisani sistem sa dva fiksna odgovora na svako pitanje.
2. Ti nećeš, ali neko hoće. Kao što ima ljudi kojima se nije svidela lakoća Obliviona, pa su seli i odradili Overhaul mod koji igru čini dosta ozbiljnijom, tako će neko od Fallouta 3 napraviti mnogo-teži-Fallout 3. Igra koja nema potencijal za modovanje je krš, i to je jasno svakom razvojnom timu, osim vama što mislite da kad kupite igru, ne smete ni da je pečujete a kamoli nešto ozbiljnije :) Nisu to knjige pa da moraš da ih čitaš onako kako su kupljene. Ovde možeš da "cepaš stranice", precrtavaš i dopisuješ tekst i tako te moderne drangulije koje postoje još od Kvejka 1 :D

zasto nije takav sistem implementiran u oblivion? ne bi mu skodio, samo bi mu koristio?
mene ne interesuje endzin, ne znam zasto ga spominjesh uopste :) mene interesuju vesti i intervjui koji nagovestavaju sta ce u igri biti a sta ne
1. Zato što je autorski tim težio linearnoj kampanji :) ne traži svako sandbox, ima ljudi koji vole priču sa početkom i krajem. Da li je to bolje ili lošije, zavisi od konkretne priče i afiniteta igrača.
2. Vesti i intervjui su za ložane i ljude koji i posle deset i više godina lažnih obećanja i friziranih screenshotova i dalje veruju da će neki autorski tim zapravo izbaciti ono što je najavljivao :) ti brate ko od juče da se igraš

i zasto spominjati auroru? ima isto tupav i glupav dijalog sistem kao i oblivion
To nije tačno, iz razloga što Aurora Toolkit nisi video ni na slici.

dobar pokushaj skretanja sa teme, ali za malo neuspeo
lol :) ovakva "koska" ne uspeva ni na forumima osnovnih škola :d ajde, može ti to i bolje
 
haha vudu kralju :)
pa sta sad treba svi da budemo programeri, moderi, sta vec, i modujemo i ispravljamo igre koje oni koji su pravili nisu napravili kako treba? :)
 
vudu ne znam zasto izvrcesh moje rechi i trollujes :) ne mislish valjda da cu ovu finu gospodu da smaram quotujuci svaki tvoj red i komentarishuci ga dosadno na tvoj nachin?

ja se trudim da ti pojasnim par stvarchica, da ti ukazem na tvoje greshke, koje ti tako mlad i zelen ne kapirash, ti bi hteo samo neshto zestoko :p
 
Poslednja izmena:
Ti si bre nedokazan čovek sa kojim se ne vredi raspravljati :) ja ti ovde lepo predočavam konkretne činjenice da bi video da svaki endžin može da se prilagodi bilo čemu (primer: Morrowindov "HTML" sistem priče i Oblivionov "kotoroliki" sistem, a isti endžin u pitanju), a ti me tu ubeđuješ u neke neproverene stvari koje samo ti zamišljaš da će da budu, bez ikakvih čvrstih i proverenih podataka :) a igra u alfa fazi i ima pola da se promeni do izlaska :) sve nešto čupaš intervjue iz tamo nekih novina i svaku reč interpretiraš na totalno levi način, ko da ti je B92 srednje ime :D
Mada ne znam što se uopšte raspravljamo, kada će druga pesma biti kad FO3 izađe :)
 
Poslednja izmena:
ne razumemo se ti ja :)

ti mene "zaskachesh" svaki put kada prenesem neku FO3 vest, ja je tumachim sa aspekta jednog fallout fana, a ti je tumachish kao neko ko se ne razume preterano u rpg :p

Isto tako sam XY stvari spomenuo i kao neproverene chim je bethesda preuzela FO licencu pa su se iste te stvari OBISTINILE :) to ti se moj prijatelju zove "nos!" da namirishesh kada nesto smrdi na kilometar, a taj skill dobijesh posle decenije pracenja razvoja igrachke industrije

kao sto rekoh, bice okej FO3 samo da se tako ne zove :|

ajde za vas koji se niste preterano udubili u prichu i deshavanju fallouta sjajan sajt, cisto da se uverite kako je pricha cool, recimo odavde pochnite -> http://fallout.wikia.com/wiki/Forced_Evolutionary_Virus
 
Poslednja izmena:
ja je tumachim sa aspekta jednog fallout fana, a ti je tumachish kao neko ko se ne razume preterano u rpg :p
G, jednom fallout and RPG n00b-u neke stvari ne treba objasnjavati jer jednom n00b 4ever n00b. :D Iskreno mi dodje da placem od smeha ili samo da se smejem odnosno placem kako neki ljudi ovu temu (koja se zove Fallout 3...) flejmuju sa nekom igrom na slovo O, zar mislite da slucajno u reci noob imaju dva slova o mislim da to nije slicna slucajnost. Ajde malo ja da "branim" Oblivion on je dobra igra kada se poredi sa nekim drugim igrama koje su vec pomenute Simsi/Barbi i sl., ali gledano iz Fallout ugla Oblivion je "prevara" veka sto se tice toga da je on kao modernRPG pre je on modernBarbi u magijskom svetu, jer toliko cveca nisam video od kako je moja mladja sestra igrala Barbi.
Jedino zajednicko Falloutu 3 i Oblivionu treba da bude samo ime BethSoft ukoliko misle da naprave nastavak legendarne igre, ako misle da bude sa elementima Obliviona bolje neka je preimenuju u FallOblivion mada bi onda navukli gnev armijama poklokika OBarbi sveta.
 
Poslednja izmena:
Arhhhh!!! Ista prazna slama izmlaćena na tri foruma!!!

Oblivion je kao igra služio samo da se ljudi pohvale kako na njihovom ATI X1950XTX 512 radi 1680x1050 sa HDR i 8XAA, i nizašta drugo. Borba je loša i ne interesantna, dijalozi, koji dijalozi, role play, koji role play, možeš da postaneš arch mage i da neznaš da baciš ni jednu magiju, jel to dobro?

Iako KOTOR stvarno ne može da se nađe u istoj rečenici sa Baldurs Gateom i Tormentom, od jednog sirotog Obliviona je 100x zabavnija i interesantija igra.

Wudu, pokrij se ušima, Neverwinter je klišeiziran FRP do maksimuma, koji pri tom ima degenski sistem henčmena, plus sve mane D&D 3 edicije, koja je donela taman onliko *****izama koliko je donela poboljšanja u odnosu na AD&D 2.5


Jer vidiš, za razliku od tebe i tebi sličnih console kiddies-a, ako hoću da igram RPG želim izometriju ili free cameru i u najgorem slučaju CTB sistem kao u BG ako već ne može potezno sa APovima.

Ako hoću akcionu igru uzeću Far Cry ili DMC3 ili princa, i nikakvo mešanje niti želim niti me interesuje. Ali moraju siroti produceri da se domišljaju, moraš da izmišljaš toplu vodu i da 90% para za razvoj igre trošiš na marketing jer ako ideš direktno, kako konkrurisati Devil May Cryu ili God of Waru? Kako konkuristati COD i MOHi??!!!
 
mozda bi najbolje bilo da ovi iz betheste (ili vec kako se pise, mrzi me da guglam) krenu da exploatisu tu fallout licencu, kao sto lucas radi sa starwarsom, igre za svakog :)
glavna igra bi bila neki hard core rpg, posto je 2007. da bude 3d grafika, dobar zvuk vec sta sve, ali da zadrzi duh fo1/2, special... da povedu racuna o prici, to bi bila recimo neka glavna igra, koja bi postavljala pravila fallout sveta, istoriju... samo za pc btw :)
a jos da prave nesto tipa oblivion/morowind, neki akcioni avaptura fps sa ili bez rpg, koji bi se bavio samo nekim manjim delom price, i za konzole :)
i jos ostale igre koje bi mogle da se baziraju u fallout univerzumu
tipa neka fallout mad max fazon voznja :)
 
Jer vidiš, za razliku od tebe i tebi sličnih console kiddies-a, ako hoću da igram RPG želim izometriju ili free cameru i u najgorem slučaju CTB sistem kao u BG ako već ne može potezno sa APovima.

Ako hoću akcionu igru uzeću Far Cry ili DMC3 ili princa, i nikakvo mešanje niti želim niti me interesuje.

Vidiš, neko ako hoće da igra dobru igru on uzme System Shock, Vampire, Deus Ex, Morroblivion, a ne interesuju ga bezmozgovni DMC3 ili tamo neke izometrije. :p

ali gledano iz Fallout ugla Oblivion je "prevara"
Ko još posmatra Oblivion iz Fallout ugla? :zgran:

toliko cveća nisam video
neka beru cveće
Ček, bre, što si ti toliko opterećen cvećem? Oblivion je igra koja se dešava na kontinentu, smeštena u takvo okruženje da ima gomila šuma, poljana...naravno da će tu biti dosta cveća. Ti si navikao da sve moraš usput da pokupiš pa si brao to cveće, pa se posle nervirao što ničemu ne služi ili što se dobijaju beskorisni napici?
Ili pak uopšte nisi igrao, kao što se hvališ, pa palamudiš o tom cveću u fazonu "tamo ima cveća pa je to gej"? :trust:
 
Iako KOTOR stvarno ne može da se nađe u istoj rečenici sa Baldurs Gateom i Tormentom, od jednog sirotog Obliviona je 100x zabavnija i interesantija igra.
Kotor s punim pravom može da se nađe u istoj rečenici sa Baldurom i Tormentom. Naročito dvojka. Jedini uljez tu je Fallout koji po svemu odudara, uključujući i nedostatak zabavnosti :)
Kotori jesu malo kratki u odnosu na ono što se nekada tražilo od rpg-a, kad kupiš igru i gustiraš je tri meseca, ali i pored toga, Kotor je više straight-forward (kao Baldur), Kotor 2 je više psihološka igra (kao Torment), ali su bez obzira odlični, i svako ko tvrdi drugačije ili je zatrovan besom, nezadovoljstvom i frustracijama, ili je jednostavno smarač :)
 
Poslednja izmena:
Ko još posmatra Oblivion iz Fallout ugla? :zgran:
Kontra pitanje ko jos posmatra Fallout iz Oblivion ugla? Ti i ostali Oblivion fanovi gledate Fallout iz tog ugla, jer vam ocigledno ne dostaje experience-a u igranju Fallouta.
palamudiš o tom cveću u fazonu "tamo ima cveća pa je to gej"? :trust:
Jel sam negde na ovom forumu napisao da cvece asocira na gej, meni se cini da nisam ako jesam slobodno me quote-uj gde sam sem u ovoj recenici napisao zajedno reci "cvece" i "gej" tako da nemoj ono sto napisem da izvrces iz konteksta. Apopo tih suma sa cvecem u Oblivionu gledam isto kao sto neki gledaju na wasteland u Falloutu. Ostavimo se tih suma i pustosi i odigrajno jos jednom Fo 1 ili 2, a moze i jedan i drugi kombinovano.
 
Poslednja izmena:
Posle ovoga dzabe je trositi i vreme i reci:

Is this another Oblivion but with a Fallout theme?
A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion.

:alo: moroni
 
Ja koliko vidim ovde Fallout fanovi (medju koje spadam) se bune sto se Fallout svet koji ima svoj smek, svet, humor i skoro savrsen RPG sistem prebacuje u hack&slash Oblivion sistem samo sto ce sada biti run&gun sistem.Glupost najveca.I to samo sto su ovi iz Beth imali para da otkupe licencu i upropaste ceo serijal na stetu fanova Fallouta i srecu ljubitelja Obliviona kojima sada dati i Pro Evolution Soccer u tom enginu bilo bi extra pa bi i to igrali cak i Barbie Adventures bi prosao ako je izvodjenje Obliviona.Samo sto mislim da su ovde pljuvanje shvatili pogresno jer je poenta da nije dobra ideja Fallout u Oblivionu i nikakve veze nema to sa Oblivionom da li je dobra igra ili ne (nekom dobra nekom losa) vec da Fallout nije tip igre koja moze da funkcionise u Oblivion enginu i da to neki ljudi ovde pokusavaju da kazu.
 
cek ljudi, engine nema veze sa time, izvodjenje je bitno

ajde da se ne lazemo, ipak je 2007 godine, 2008 kada bude izasla igra, zar bi stvarno igrali igru, koja god bila, da ima grafiku iz 97?
to sto ce biti 3d grafika i taj gembryo engine nije problem, problem je fps izvodjenje, real time borba... bar u falloutu i special sistemu
 
Ja da ne dodje do zabune sam i naveo "prebacuje u hack&slash Oblivion sistem samo sto ce sada biti run&gun sistem" sto ne znaci grafika i engine vec sve a samim tim i "FPS" izvodjenje.A sto se tice grafike tu gresis ne treba grafika da bude ta koja ce da tera igre napred vec gameplay a tu je prava snaga Fallouta.
 
ne treba, ali treba da bude aktuelna vremenskom periodu i tehnologijama kada je igra izasla

evo recimo da urade fo3 da izgleda isto kao fo1, da li bi ga igrao? ja ne bih, iako sebe smatram fo fanom, a cak sam kupio i original fo1/2 :)
 
Pa uvek je bolje da napreduje i jedno i drugo, cisto kao odgovor na postavljeno pitanje evo Heroes of Might & Magic V graficki su sasvim OK za taj tip igre pa sto se tice mene tu ti lezi i odgovor dok kod HoMV nisu mogli Bog zna sta da smisle u pogledu gameplaya kod Fallouta 3 su mogli identicnu grafiku i pogled i niko se od fanova ne bi bunio.Igrao bi i ti tako , zar ne?
 
ma ako moze kamera da se odmakne i podesi ko izometrijski pogled, neka engine tera i FPS - why should I care. Ako neko hoce hack&slash, neka mu, ali nek ostave po ugledu na orginal mogucnost AP stila igre.

iz jednog od tekstova koji je G!!! okacio, meni lici da oni tu pauzu dozivljavaju kao neku magiju - kada se napuni ti kliknes na dugmence, izaberes nekog lika i napravis mu critical dmg. i onda se vratis u "stvarnost" nabadajuci misa i izbegavajuci gattling gun sa hopca-upca skokovima... dok se zgromipuc ne napuni.

I onda kazu: eto vam aimed shot...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno