@jonesba
U prvih 6 meseci od dana kupovine je eventualna popravka moguca samo uz tvoju saglasnost, tako da imas pravo na nov uredjaj ili povrat novca, naravno kad utvrde da kvar postoji.
Sta se desava ako je u prvih 6 meseci uredjaj u servisu 30 dana?
Imam problem s PC P******C, kupio sam laptop koji je poceo da zamrzava u toku rada.
Prvo, zavlacili me nedelju dana oko slanja kurira po laptop da odnese u servis. Na kraju poslao brzom postom u njihovu prodavnicu u Arandjelovac.
Posle par dana dolazi onaj genericki mejl da nisu ustanovili nista, ali da u duhu... bla,bla.. poslace u servis i odgovoriti u roku od 30 dana.
Ok, kontam foru da ne mogu ni da testiraju za tih 8 dana, sve OK.
Jos sam u kontaktu s odredjenim likom iz firme, dogovorim se da ako samo zeza baterija ili punjac, moze zamena toga, ali sve drugo hocu nov laptop...
31. dana od tog mejla pitam za status i dobijam info da servis nije nista uocio i da ce mi vratiti laptop.
Sad vec besan sto mi nista ni ne javljaju, sto ko zna kako su testirali i sto me zavlace insistiram da mi posalju laptop sto pre, kako bih snimio dokaz.
Drugi problem koji imam je sto mi 3. marta istice 6 meseci od dana kupovine.
Devojka iz njihove sluzbe za reklamacije mi nadrndano odbrusila da kad bude servis poslao, poslace oni meni...
To je bilo pre 10 dana... pre 2 sam opet poslao email, da pitam gde je moj laptop koji je sad vec preko 40 dana kod njih, niko ne odgovara.
I sad, ako snimim da laptop zamrzava, i opet posaljem, mocice opet da me zavlace 30+ dana, opravljaju i ne vrate pare...
Razmisljam se da im sibnem inspekciju i pokrenem potrosacki spor, pre svega zbog toga sto su bez moje saglasnosti poslali u servis.