Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ja kad sam kupovao monitor u radnji tražio sam da ga upale zbog mrtvih piksela, meni je to najbitnije!
 
Da li mejl koji kaže "Možete se javite u radnju u kojoj ste kupili uređaj radi razduženja u skladu sa zahtevom" znači da je reklamacija prihvaćena?
 
Kupio sam odvlaživač vazduha, korišćen je minimalno nekih 4 dana. Uređaj radi super, međutim mojima smeta što pravi buku i troši struju pa ga non stop isključuju…
Hteo bi da odustanem od kupovine i vratim uređaj prodavcu.
Pošto je uređaj korišćen da li prodavac ima pravo da umanji iznos povrata? I ako da koliko je to u praksi
 
Ako nije kupljen online, ne možeš da odustaneš od kupovine. Ako jeste, prodavac verovatno neće ništa odbiti od cene.
 
Iz mog iskustva, može proći povrat za uređaje kupljene u prodavnici, ali to je isključivo dobra volja prodavca, mada ja nikad nisam vraćao za pare nazad već za zamenu... Desilo mi se recimo sa električnim brijačem, jednostavno nije radio posao tj. nije odgovarao mojoj bradi, bio je rotacioni, odem u prodavnicu, objasnim da mi ne odgovara, dozvolili su zamenu za drugi slične cene, malo sam doplatio za onaj obični...

Ono šta je zanimljivo, u istom lancu samo drugoj prodavnici nisam mogao da tastaturu zamenim koja je bila višestruko jeftinija.

Tako da ja bih pokušao, odneo i objasnio da ne odgovara, upravo iz razloga što je bučan, možda dozvole neku zamenu...

Čuo sam par puta da to zavisi kakav je menadžer prodavnice pa mi nije jasno da li je to istina i ako jeste kako jedni mogu da budu naklonjeni kupcima a drugi ne toliko.
 
To se u narodu kaže "U duhu dobrih poslovnih odnosa" :)

Drugarica je radila u nekoj prodavnici cipela u centru, gazdarica je odštampala i uramila na vidnom mestu član Zakona koji navodi da kupljena roba ne može da se vrati... Toliko o naklonjenosti kupcima :ROFLMAO:
 
Gde se salje ssd kupljen u ananasu a imam fiskalni od upsona/uspona kako vec, njima direktno ili ananasu?
 
Ja bih poslao onome od koga sam kupio, tj. Ananasu.
 
Gde se salje ssd kupljen u ananasu a imam fiskalni od upsona/uspona kako vec, njima direktno ili ananasu?

Imaš dole sekciju "Reklamacije i povrat robe" gde je detaljno opisan postupak reklamacije :)

Mada piše i ovo: "Mogao bi da kontaktiraš i Prodavca od koga si kupio proizvod direktno, ali ti savetujemo da reklamaciju izjaviš preko nas kako bismo bili u prilici da ti pomognemo u procesu rešavanja reklamacije."
 
Imam mali problem sa Dijaspora shop pa me zanima Vase misljenje, da li imam pravo na zamenu proizvoda? Naime, kako smo narucili novu kuhinju, majci se dopala neka granitna sudopera i ja je pronadjem najpovoljnije na Dijaspora shopu, ona naruci i stigne vec prekosutra. Medjutim mi tu napravimo propust i ne raspakujemo je kako treba, jer ono kao sta da radim sa sudoperom dok ne stigne kuhinja, samo je mama proverila da je to ta boja i odlozili je u ostavu tako upakovanu. 20 dana kasnije javljaju monteri da donose kuhnju, mi otvaramo sudoperu kad ono vidim da je ostecena, cosak je odvaljen i iznutra je napukla. U tom momentu ja obavestim Dijaspora shop na mail za reklamacije jer se niko ne javlja na brojeve telefona, posaljem fotke i nista, tek nakon treceg obracanja, dva dana kasnije se javljaju i kazu da Odbijaju reklamaciju jer je kao proslo 20 dana i da je trebalo u prvih 24h da se pregleda i prijavi ako nesto nije kako treba. Samo da napomenem kako nisamo trazili novac, vec zamenu za istu takvu ili za neku drugu uz doplatu. Odgovor od njih opet ne dobijam. Na pitanje, sta je sa garancijom, jer sta da mi je pukla u toku koristenja dok je 2 godine pod garancijom, kako bi se onda servisirala, takodje nema odgovora. Ono kao, pozdravi se sa novcem i to je to. Mada kontam kako taj materijal ne bi morao tako lako da se odvali cak i u transportu. A valjda je logicno da moja mama nije nosala granitnu sudoperu po kuci i ostetitala je, samo eto ni to ne moze da se dokaze. Sta je najpametnije da se radi? Imamo li pravo na tu reklamaciju ili da se samo pozdravimo sa tim novcem?
 
Ako je poručeno daljinski onda je rok za vraćanje 14 dana. Logiku i kontanje ostavi po strani, moraju da rade po zakonu ostalo je dobra volja.
 
@presedan Zakoni su prilično jasni. Na tebi, kao kupcu je bilo da proveriš stanje robe koju si primio. Isteklo je 8 dana (ne 24 sata, više imaš ovde) za prijavu problema sa dostavljenom robom i isteklo je 14 dana od kupovine na daljinu. Rekao bih da je tvoja opcija samo da unajmiš (sudski ovlašćenog) veštaka koji će (može i ne mora) da potvrdi da oštećenje nije nastalo zbog tvog nestručnog rukovanja.
 
Dapitam ovde, da ne ispadnem glup - jel ovo regularno, nov Logi MX Verical miš, ja sam otvorio kutiju, S/N i P/N se razlikuju?
 

Prilozi

  • viber_image_2024-03-22_11-49-54-925.png
    viber_image_2024-03-22_11-49-54-925.png
    1,020.6 KB · Pregleda: 106
Jel ti taj miš deluje kao nov?
Ti klizači deluju kao da su već klizali po nekoj podlozi.

Pitam da nađem još jedan razlog da to vratiš tamo odakle si kupio čisto da ti neki balvan ne bi pričao kako je to normalna pojava.
 
Jel taj mis koriscen, jesu li to ogrebotine ili je pokupio prasinu sa podloge...?! :unsure:
 
Dapitam ovde, da ne ispadnem glup - jel ovo regularno, nov Logi MX Verical miš, ja sam otvorio kutiju, S/N i P/N se razlikuju?
Ako taj miš ni koristio (a verovatno je ovaj koji prodaješ), neko jeste sigurno, i to solidno, jer takve ogrebotine ne mogu da nastanu od par sat korišćenja, osim ako ga nisi drljao po nekoj abrazivnoj podlozi. Posebno je sumnjivo to što se razlikuju brojevi na kutiji i na samom mišu.
 
Miš je nov. To su ogrebotine od juče do danas (valjda :D )
 
Ovde kazu da je normalno
 
Pa super ako im je normalno da na kutiji piše jedno, a na samom mišu potpuno drugo.
Čemu onda uopšte broj na kutiji???
 
Ti brojevi su prevod bar koda za (polu)automatsku distribuciju prodavca a svako ima neki svoj sistem.
 
@Jericho @outlaw ne mogu da nadjem taj mail ako sam ga uopste i dobio.. nista stampacu fiskali pa saljem uspon-u, da li da saljem fiskalni ili kopiju?
 
.. a da li moze povrat novca da se izvrsi preko onog racuna u posti za besplatne akcije? 🤔
 
Nazad
Vrh Dno