Evo moje situacije:
Pre nekih tri meseca mi je ispustio dušu opšte hvaljeni TX1066QL
J-2GK kupljen kod
Oryx Computers. Kontaktirao sam ih i rekoše da nemaju sa tim ništa i da se obratim uvozniku KimTec-u, koji je i davalac garancije.
Posle razgovora i mesec dana natezanja sa servisom Kimtec-a napokon memorija stigne do njih i oni konstatovaše očigledno, da je neispravna i
priznaju mi garanciju. Pošto ovde svi vrlo dobro znamo da se Transcend TX1066QL
J-2GK više ne proizvodi, oni ponudiše u zamenu Transcend TX1066QL
U-2GK sa čim se ja nisam složio i zatražih povraćaj novca.
Momci iz servisa mi dadoše drugi kontakt telefon njihove firme, na koji mi se javio Dejan Kostić. KimTec po njegovim rečima ne može da mi vrati novac nego to mora da uradi prodavnica od koje je memorija kupljena (Oryx Computers) uz potvrdu koju će mi KimTec dati, uz napomenu da će gospodin Kostić razgovarati sa ljudima iz Oryx Computers-a da ne bi bilo nekih naknadnih problema. Pošto nisam iz Beograda u dogovoru sa gospodinom Kostićem pošaljem kolegu po neispravnu memoriju i
potvrdu o zameni ili povraćaju novca, koju ljudi iz KimTec-a uredno ispuniše i predaju bez problema.
E sad nastupaju problemi. Po odlasku u Oryx Computers kolega po saopštenju zbog čega je došao im predaje neispravni Transcend TX1066QLJ-2GK, fiskalni račun i potvrdu izdatu od KimTec-a, na šta čovek iz Oryx Computers-a odgovara da oni ne mogu da urade povraćaj novca dok im KimTec ne uplati te pare i da ću morati da čekam na pare oko dve nedelje. Kolega im posle telefonskog razgovora sa mnom i uz moj pristanak ostavlja memoriju, fiskalni i potvrdu, s tim da će mi se neko iz Oryx Computers-a javiti kad pare budu uplaćene, da se dogovorimo kako ću ih preuzeti. Napomena, to je bilo pre više od mesec dana.
Posle više telefonskih poziva i razgovora sa ljudima iz Oryx Computers-a prošle nedelje su mi rekli da im KimTec još ništa nije uplatio ali da im ja ipak dam svoj broj računa na koji će mi uplatiti novac. Ostavio sam im svoje podatke (ime, prezime, adresu, broj računa) i ostalo je da me nazovu kad uplate novac ili ako slučajno bude nekih problema prilikom uplate. To je bilo u utorak 28.04.
Danas po uključenju mobilnog zatičem propušten poziv i SMS poruku od čoveka iz Oryx Computers-a, citiram: "Poslata vam je danas zamena transcend axeram 2x1 gb 1066 cl5. Pozdrav." Odmah po prijemu poruke ih nazovem da vidim šta se dešava. Oryx Computers po rečima osobe sa kojom sa razgovarao nije mogao prošle nedelje da mi uplati novac zbog neki problema sa njihovim računom, blokadom, ako sam dobro razumeo i poslali su mi zamenu!!! Na pitanje koji model memorije je poslat nije znao da odgovori i odgovor je bio da pogledam kad stigne!!! U tom momentu je došlo do prekida filma i razgovor se završio tako što sam rekao da ćemo da vidimo šta će inspekcija da kaže na ovo.
Kao što svi dobro znamo na Transcend TX1066QL
J-2GK su išli Micron čipovi i Transcend TX1066QL
U-2GK na koje su ugrađivanji čipovi od drugih proizvođača ne može da se poredi sa mikronima. Razlika u ceni između jedne i druge memorije je bila poprilična, tako da se model Transcend TX1066QL
U-2GK ne može smatrati adekvatnom zamenom.
Posle 3 ( i slovima tri) meseca za*ebavanja da ostvarim garanciju i povraćaj novca, i davanja dodatnog novca za kupovinu druge memorije ovako sve da se završi!!! Neće moći.