Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Dobijas garanciju za nov uredjaj koji mu je prepisan....
 
Da li garancija za graficku karticu vazi ukoliko je izgubljena originalna ambalaza, a poseduje se racun i garantni list?
 
Originalna ambalaza ne moze biti uslov za ostvarenje garancije, ili kako vec bese glasi slovo zakona - dakle, svakako vazi.
 
Da, nasao sam najnoviji zakon o zastiti potrosaca na netu i stvarno to pise, ali me brine da oni mozda u samom garantnom listu ne navedu drugacije. Smeju li to? Izvinjavam se Jericho sto ponovo pitam, ne zelim da osporim tvoju rec, samo zelim da malo jasnije da izrazim svoje sumnje sto se toga tice.
 
Sadržaj garantnog lista ne može biti iznad zakona. Garantni list je inače nepotreban osim ako se njime nudi više od zakonski definisanih opcija.
 
Baš tako, to neposedovanje ambalaže nikada nije moglo da bude razlog poništavanja garantnih prava kako su to mnogi navodili u garantnim listovima kao jedan od uslova
 
Koliki je bese zakonski rok da mi vrate stvar sa servisa ako je pod garancijom? proslo je 20 dana do sada..
 
Meni rekoše pre neki dan u Altiju da je rok mesec dana.
 
"Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije."
 
Što je zajeb(?) u zakonu, jer posle dana podnošenja reklamacije teče 8 dana da se odluče o istoj, tako da ispade da im ostaje još max 7, odnosno 22 dana od tih 15 tj. 30. :)
 
Po meni je i tih 30 dana mnogo, ali ok, mora da bude neki rok da mogu da reše reklamaciju. To što neki servisi naručuju delova iz inostranstva pa se to čeka i čeka, ne treba da interesuje potrošača, to je problem servisa i njegove organizacije.
 
I meni je puno, tako da mi odgovara to što je u Zakonu formulisano tako kako je formulisano. Jedino pretpostavljam da nije nameravano da tak opiše, ali sad kad piše - to je to :)
 
Puno reklamacija na Neptun, koji se pravi da ne postoji, a ima ga na APR-u i račun im nije u blokadi. Prevaranti su se prebacili na adresu Braće Krsmanovića BB koja je između Gazele i Brankovog mesta gde se trenutno ruše svi objekti zbog izgradnje BNV-a. Biće uskoro prilog o njima.

Izvod iz APR-a sa podacima Neptuna

http://pretraga2.apr.gov.rs/Enterpr...code=A75B62576C1E2ADB89877E016A503263DFFBE2A2

NBS provera tekućih računa Neptuna koji nisu u blokadi!

http://www.nbs.rs/rir_pn/pn_rir.html.jsp?type=rir_results&lang=SER_CIR&konverzija=yes

Evo priloga koji verujem da će zanimati pratioce ove teme

Da li imate pravo na povraćaj novca ili popravku robe ako nemate fiskalni račun?




i

Da li trgovac u prvih šest meseci mora da prihvati zahtev potrošača
da mu novac bude vraćen?



P.S. Tehno MS zatvorio PR radnju ali je otvorio Tehno MS doo i postavljen je za direktora neki drugi čovek ne Ivan Virijević. Naravno, firma je registrovana u Prištini.

http://pretraga2.apr.gov.rs/Enterpr...code=371AC559231FBDF4624C1CBCFA4F67A58B185457
 
Poslednja izmena:
meni su rekli u altiju 21 dan pa sam zato pitao jer danas istice 21 dan...dakle da cekam do 30 dana? i sta onda?
 
Danas me zovu iz emmija i kazu da mi je napajanje doslo sa reklamacije i da je ispravno skroz. Ne znam sta da radim sada. Napajanje tandrce kad se ukljuci, dakle nema coil noise nego tandrce i kompjuter se gasi i restartuje...
 
Danas me zovu iz emmija i kazu da mi je napajanje doslo sa reklamacije i da je ispravno skroz. Ne znam sta da radim sada. Napajanje tandrce kad se ukljuci, dakle nema coil noise nego tandrce i kompjuter se gasi i restartuje...

Posalji im ponovo, jasno navedi problem, navedi da je vraceno kao ispravno, ali da je problem i dalje tu, pored toga navedi svoju konfiguraciju(mozda su testirali sa komponentama manje snage). U medjuvremenu probaj svoj racunar sa nekim drugim napajanjem, da vidis da li se gasi. Izvini ako si nesto od ovoga vec uradio, nisam pratio temu.
 
Aj i ja da pitam..

Narucio sam kompjuterski sto online,razmenio nekoliko mailova sa vlasnikom firme gde sam mu naveo sta da mi se ojaca na stolu ali da sto bude isti kao na sajtu.

Uglavnom stigao mi je sto koji sam cekao 10 dana,ali bez jedne police,na licu mesta sam rekao radnicima da polica treba da bude a nema je,oni su premerili itd.I rekli su da ce je doneti naknadno.Bilo mi glupo da ljuude maltretiram da vracaju sto zbog jedne police.
Takodje prilikom placanja nisam dobio nikakvu vrstu racuna.

Poslao sam gazdi mail,i nisam dobio nikakav odgovor,a do isporuke je uvek uredno odgovarao.

Tako da sto nije isporucen onakav kakav je narucen,niti sam dobio bilo kakvu vrstu racuna..Sad me zanima pod uslovom da nastave da me izbegavaju,da li imam preduslov da ih prijavim inspekciji?
 
Prijavi ako ne možeš da ga kontaktiraš, i kafiće zatvaraju zbog neizdavanja računa za kafu a njega ima da rebnu da mu se uši usijaju.
 
Posalji im ponovo, jasno navedi problem, navedi da je vraceno kao ispravno, ali da je problem i dalje tu, pored toga navedi svoju konfiguraciju(mozda su testirali sa komponentama manje snage). U medjuvremenu probaj svoj racunar sa nekim drugim napajanjem, da vidis da li se gasi. Izvini ako si nesto od ovoga vec uradio, nisam pratio temu.

rekli su mi telefonom da mogu licno da im nosim u servis altijev i da se zalim opet..to za konfu bi mogao da probam opet..a inace napajanje ne koristim vece 6 meseci i vise kupio sam odavno drugo tako da je ono u pitanju sigurno
 
Snimi po video kako radi računar sa oba napajanja, obavezno da uhvatiš simptome problematičnog, postavi na neki sajt i pošalji im. Nemaš šta da nosiš u servis, ponovo se reklamira njima.

I ovo
Zakon o zaštiti potrošača je napisao(la):
...

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

...
 
Napajanje tandrce cim ga stavim i racunar se restartuje, a oni mogu da kazu ko zna sta si ti snimao....ne znam kako mogu samo da mi napisu u onom opisu da je sve testirano i da je ok.
 
Ma snimi sve pa na youtube, posaljes im link gde se isto vidi...
Sto se tice restartovanja tu vec moras da im odneses komp i demosntriras ako oni tvrde da je 100% OK
 
Jedno pitanje, za drugara pitam. Crkla mu je 2GB ram memorija, Patriot. WinWin je prodavnica u pitanju. Priznali su mu reklamaciju, ali nemaju taj model vise u prodaji. Kada je on kupio memoriju bila je 2100 dinara. Sada je memorija u tom rangu kod njih 3900. Nude mu dve opcije, da mu vrate pare ili da mu daju za te pare 1GB rama. Moje misljenje je da je ostecen, jer bi realno bilo ili da mu daju to sto je on kupio, ili nekih drugih 2GB rama. Jer njemu je to crklo u garanciji i sada je zaglavio sa 1GB rama. Sta moze da uradi, sta je najbolje za njega? Na sta moze da se pozove?
 
Jedno pitanje, za drugara pitam. Crkla mu je 2GB ram memorija, Patriot. WinWin je prodavnica u pitanju. Priznali su mu reklamaciju, ali nemaju taj model vise u prodaji. Kada je on kupio memoriju bila je 2100 dinara. Sada je memorija u tom rangu kod njih 3900. Nude mu dve opcije, da mu vrate pare ili da mu daju za te pare 1GB rama. Moje misljenje je da je ostecen, jer bi realno bilo ili da mu daju to sto je on kupio, ili nekih drugih 2GB rama. Jer njemu je to crklo u garanciji i sada je zaglavio sa 1GB rama. Sta moze da uradi, sta je najbolje za njega? Na sta moze da se pozove?

ni na sta.
oni imaju pravo da nude sta zele. njegovo je da prihvati ili ne.
ako ne prihvati, dobija iznos sa racuna, i to je to.
 
Traži da ti daju memoriju u istom rangu. Dakle količina gb i brzina ista. To imaš kao kupac da odlucis, da li ćeš to, pare nazad ili popravku.
Oni hoće da te prevela u zato što je u međuvremenu porasla cena. Da je pala terali bi te na zamenu pošto poto.

I obavezno uz novi proizvod ide nova garancija.
 
Nazad
Vrh Dno