- Učlanjen(a)
- 14.06.2011
- Poruke
- 9,723
- Poena
- 1,695
Hvala na odgovoru, nista, nahuskacu matorce da se fajtaju sa servisom, ko je u Srbiji "na finjaka" pokusao da resi, taj se nije dobro proveo. A svakako cu ih usmeriti da isteraju povracaj novca, ako ikako bude moguce. ComTrade gazi stazama "stare slave".
Edit: sad se cujem s matorcima, oni su im tablet vratili, kako bi sad to trebalo izvesti? Vratiti prodavcu uz nalog "resavaj ovo kako umes" i objasnjenje kako je kriv prodavac? Kome se ulaze zalba, prodavcu ili inspekciji?
Tablet je jos u prvih 6 meseci od kupovine. U objasnjenju reklamacije je navedeno najpre da je reklamacija prihvacena i da ce biti otklonjena, a nakon toga da je kupac fizicki ostetio, te da ne podleze garanciji, vec treba platiti 2.500 dinara za popravku.
Edit: sad se cujem s matorcima, oni su im tablet vratili, kako bi sad to trebalo izvesti? Vratiti prodavcu uz nalog "resavaj ovo kako umes" i objasnjenje kako je kriv prodavac? Kome se ulaze zalba, prodavcu ili inspekciji?
Tablet je jos u prvih 6 meseci od kupovine. U objasnjenju reklamacije je navedeno najpre da je reklamacija prihvacena i da ce biti otklonjena, a nakon toga da je kupac fizicki ostetio, te da ne podleze garanciji, vec treba platiti 2.500 dinara za popravku.
Poslednja izmena: