Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa sta je na kraju u pitanju?
Treba da odblokiraju kartice na tim starijim tv?
 
Trebaju da puste paket, da ih ponovo aktiviraju.
Meni nije blokirala stara kartica vec novija, od SN.
Ona stara od RV radi u novijem tv, a radi i najnovija kartica u STB sto je.

Ma ima sad rucno da aktiviraju jedno 10-30 hiljada kartica (lupam), jer cenim da ih toliko nisu aktivirali pa sad mora rucno...
Bude li do petka da budemo srecni.
 
Ja uradim pretragu i na kraju mi pise nadjeno 300 kanala i kad treba da ih prikaze on izbaci neku grešku..

A sve 3 su nove kartice stim da su 2 tv smart jedan je 2010 godiste.
 
Inače danas sam dobio info od poznanika zapošljenog u SN da će nakon prelaska SN u Telekom (zvanično) i promene imena u "Moja Supernova", morati da ispune određenu kvotu korisnika (zato dele akcije 12 meseci free) da bi nakon toga prodali firmu. Treba da se proda austrijskom A1 i koliko sam shvatio oni će otkupiti "internet" deo a kinezima se prodaje telefonija. Kod koga će biti TV nisam najbolje razumeo. Sve ovo treba do nove godine da se odradi. Sve je nezvanično, ali takva priča ide među zapošljenima...
 
Meni onaj problem sa slikom je rešen tako što sam fabrički resetovao TV i sada sve radi. A još se niko nije javio da vidi šta je problem.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Upravo odradio ponovno skeniranje kanala, sve je tu, sve radi. Kanali koji do juce nisu bili u hd-u kod rv-a, dok kod drugih jesu, sada su svi u hd. Jedino je fora sto su sada zakljucali celu ponudu, tj nema gledanja kanala bez kartice. Ako vam ne radi kartica, probajte da je izvucete i vratite, bar sam ja tako resavao problem, jer cesto ume da se zaglupi kartica.
 
Iz stb stavljena kartica u tv i radi normalno.
Katrica iz tv gurnuta u stb i nece ni u njemu da radi.
Podnet zahtev za aktiviranjem kartice danas tokom dana, još nisu iz napredne podrške ni preuzeli zahtev za aktiviranjem a kamo li da je neko pokušao bilo šta učiniti povodom toga...
Vidim ja da je i petak optimistično nadanje.
 
Kako skenirati kanale preko uređaja TV po tvom?


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
U Nedelju nešto malo pre 16h nestane mi net. Zovem tehničku podršku, kaže prosledice dalje, ok. Ponedeljak net radi normalno, kad ono opet oko 16h nestane net. Zovem opet, kažu vidim prijavili ste kvar juče, vidim ništa nije rešeno prosleđujem opet na rešavanja [emoji2357][emoji2369] TV usluga radi normalno, u komšiluku takođe svima radi normalno net, samo meni ne [emoji2357]
Ruter je Tehnicolor, Power lampica svetli, Download lampica svetli, upload lampica blinka, Online lampica ne radi uopšte. Poslednji h par računa sam platio 100% jer mi ide onih 6meseci po dinar, a verovatno bi onda i za TV zezali da je do toga, jedino ako su izmisli neki dug od pre god ili dve, što je znalo da im se dešava ali opet bi ugasili i TV valjda... Pa u međuvremenu dok oni kao rešavaju problem, jel imao neko slučan problem da znam šta da očekujem??

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Meni slicno, skoro da je sa bandere neki deo pa ispao koliko je labav. Moraju da zamene ili pricvrste.
 
Ok, hvala. Videću onda da sutra odem do njih ovde u Pazovi , možda brže srede. [emoji4]

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Користи ли неко Kodi апликацију на ТВ-у, кажу да преко ње може да се гледа спорт клуб и још понешто што нема на кабловској?

Послато са SM-N986N помоћу Тапатока
 
Користи ли неко Kodi апликацију на ТВ-у, кажу да преко ње може да се гледа спорт клуб и још понешто што нема на кабловској?

Послато са SM-N986N помоћу Тапатока
Naravno...

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
da li treba kodi uredjaj ili moze da se instalira na kompjuteru da bi se gledao SK...?
 
30-ak sati nema sigala na jednom uredjaju, deaktivirana kartica, usluga, sta god, na druge dve kartice uredno dekodira i pusta signal (tv program) na tv.

U komsiluku isto karambol...
Stariji ljudi ne mogu da docekaju da im se neko javi, skoro svima neki uredjaj (tv) ne radi, ne dekodira signal...
Ovo nece biti do kraja meseca reseno mnogim koriosnicima...
 
Zvacu ih danas da pitam da li ce umanjti pretplatu za tekuci mesec za neisporucenu uslugu?
Posto su pretili da ako ne platimo racun do 22 da ce da nas ugase, ajmo malo da prebacimo lopticu u njihovo dvorište
 
To im sleduje svakako od sutra, sve preko 48h je za umanjivanje racuna...
 
Ma da...a 47 sati je ok da budes bez usluge?

I onda bi tako mogli 5x mesecno...pa gde je tu logika.

kada usluga radi placam racun, ali da ne radi ceo dan, nema teorije da mi naplate ceo racun, nemojte da prihvatate te njihove price.
kada nesto ne radi ceo dan to vec nije normalno, smetnje su nesto drugo.

A ovo sto vam ne rade kartice za dekodiranje, zoves korisnicku izdiktiras broj kartice i oni je resetuju daljinski, nema potrebe da cekas kada sve moze telefonom da se zavrsi, pa cak i mailom posalji broj kartice i trazi da ti resetuju paket.
 
Ne mogu ovi sto pricaju da pristupe dvema od 3 kartice iz uredjaja, to sam juce ujutru prvo trazio, mora napredna, a zasto ne moze da pristupi ne zna...
Ne mogu urgenciju da proslede pre isteka 48h (tako mi rece), sve u svemu usluge nema.
 
Ima li mozda neki info da li ce se uskoro moci dobiti telekomova usluga (BOX4) preko supernova optike? Posto to do sada nije moglo, a vidim prica se da ce te dve firme spojiti.

Istice mi ugovor, najradije bi zadrzao BOX4 ali supernova je prosla sa optikom, dok telekom preko Adsla moze da pruzi maksimalno 10/1 (realno 8/0,7)
 
Ima li mozda neki info da li ce se uskoro moci dobiti telekomova usluga (BOX4) preko supernova optike? Posto to do sada nije moglo, a vidim prica se da ce te dve firme spojiti.

Istice mi ugovor, najradije bi zadrzao BOX4 ali supernova je prosla sa optikom, dok telekom preko Adsla moze da pruzi maksimalno 10/1 (realno 8/0,7)
I mene ovo zanima.
Tu mi SN optika, a MTS Vdsl pustio korenje.Zasto ne objedine usluge?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Sačekajmo da vidimo da li će biti ujedinjenja firmi,sve su ovo za sada samo priče.
 
Sta se desilo sa podrskom? Kol centar, niko se ne javlja, stalno zauzeti svi operateri, na mejl ne odgovaraju a na fejsu sam posle 6 sati dobio genericki odgovor.
 
Jel moguće koristiti supernovu preko androidTV-a?

ne. to stvarno nije moguće. možeš isključivo preko veš mašine......kakva sve glupa pitanja postavljate....pa listajte malo temu unazad i videće te odgovore....
 
Sta se desilo sa podrskom? Kol centar, niko se ne javlja, stalno zauzeti svi operateri, na mejl ne odgovaraju a na fejsu sam posle 6 sati dobio genericki odgovor.

"Podrska" je zaglavljena od juce u problemu zvanom digitalizacija tv signala na NBG, a koliko vidim od danas i u velikom delu Srbije.
Ukinuli su analogne kanale, nisu svima uspeli pustiti na kod kartice pakete usluge i ljudi zovu, traze svoju tv uslugu koju placaju a ne dobijaju, veoma veliki je broj korisnika u pitanju...
Dok to sad rucno ili nekako objedinjeno na velike gomile ne uspeju da rese bice ozbiljne guzve.

Meni od 3 uredjaja, 2 rade (nakon ponovne pretrage kanala), a jedan uredjaj ne radi jer kod kartici nije pusten paket, iskace da je program kodiran i da nisam pretplacen na uslugu. :(
 
I sto je najgore, ne znaju ni oni koliko ce to da potraje, dva, tri ili pet dana. Danas sam bas zvao druga koji radi tamo...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno