Samo kad bi jos Mistix i ekipa shvatili da Riddick ima 10x jeftiniju grafiku od Doom-a III. iD-ovci su imali sjajne level dizajn artiste, nivoi im imaju tonu detalja i hiljade modelovanih objekata, a Riddick jednostavne nivoe sa malo poligona, mnogo lepih normal mapa i prelepih tekstura sa puno bampova. Ipak, neko ko malo bolje poznaje materiju ce se sloziti da je u grafiku i dizajn Doom-a ulozeno mnogo vise truda vecih majstora, nego u Riddick-a... FarCry je druga prica, tamo je kvantitet mnogo vise istaknut - outdoor nivoe nije toliko tesko napraviti kao indoor, a imali su i dobar engine i odlicne texture i modeling artiste... Na kraju, HL2 - koji je mesavina trikova: ne tako vrhunski modeling, level dizajn i teksture su upakovani zajedno na vrhunski nacin ! I to je to... A kakva je igra, pa to je stvar ukusa i onoga sta ko od igre trazi i sta je ocekivao od nje u svojoj glavi dok ju je cekao i citao preview-ove.