Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

U MTS samo onaj ko mora. a to je 70 % Srbije van većih gradova. Mada i ostali imaju izbor kod A1 donekle pošten jer obaveštavaju o promenama cena.
Kod Mts ostati samo ako daju BOX 4 po ceni fiksnog računa 650 din. Jer uveliko daju BOX3 za to isto
I to na brzini net 50 , a nikako net 20 jer je to praistorija.
Dok ko ima optiku taj neka uživa.
 
Ovo se ne zna ko je gori :D sta se sve nacitasmo u ove 3-4 teme ovih dana :D
Ja bas planiram u mts da predjem, bice veoma zanimljivo :D
Ako izuzmemo ovo pilicarenje, MTS mi je generalno ok za vreme koriscenja, nisam imao nekih problema, a i ako nesto naleti obicno se pozitivno i brzo resi.

Jedino se ne secam da li sam ja, ili neko koga znam, imao problema sa nekim kao pozivanjem u roamingu, ona fora kad ste tu negde kod granice, pa natezanje "jeste zvali, nismo zvali, bili ste u roamingu, nismo bili u roamingu".

E sad, kad dodje potpisivanje nove UO, onda mora klasicno drndanje sa prelascima kako bi dobili najbolji benefit, a dok do tog koraka ne dodjete uvek kazu da ne moze vise od te neke prethodne losije ponude. Posle se ispostavi da je ipak moglo.

Sto se tice ovog perioda sa poskupljenjem, tu su lagano najgori. Idu na loptu da se neces buniti, a ako se bunis, ostave ti cenu i kao sad vise ne mozes da se bunis.
 
Zbog čega se u poslednjih par stranica piše da je protekao rok za žalbu kada to nije slučaj? Čini mi se da je već neko pisao ali član 131. Zakona o elektronskim komunikacijama kaže da je operater o promeni cene dužan da korisnika obavesti 30 dana unapred na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka.

NIti je ovde ispunjen prvi uslov (jasan i razumljiv način obaveštenja) a još manje drugi (na trajnom nosaču podataka, što veb sajt svakako nije).

Elem, imao sam sličnu situaciju sa Exe netom kada su još uvek postojali. Poskupeli usluge, postavili šturo obaveštenje na sajtu i to je to. Tada je u to vreme važio stari zakon (koji je samo navodio da korisnik o poskupljenju treba da bude obavešten na pogodan način, bez jasnog preciziranja šta je pogodan način). I pored toga, uspeo sam da izguram raskid iako su oni tvrdili da je prošao rok od 30 dana od dana obaveštenja sajtu. Prema tome, ne vidim razlog da to i sada ne bude slučaj, posebno jer je važeći zakon povoljniji za krajnjeg korisnika.
 
Poslednja izmena:
Odgovorili na prigovor napisan mejlom, prigovor je sadržao pozivanje na zakon i prevremeno raskidanje ugovora usled jednostrane odluke da promene uslove definisane ugovorom. Danas poslali SMS da se zahvaljuju na ukazanom poverenju i da će mi korišćenje usluga do kraja ugovorne obaveze (još 19 meseci) biti omogućeno po ugovorenoj ceni. 🎩
 
U MTS samo onaj ko mora. a to je 70 % Srbije van većih gradova. Mada i ostali imaju izbor kod A1 donekle pošten jer obaveštavaju o promenama cena.
Kod Mts ostati samo ako daju BOX 4 po ceni fiksnog računa 650 din. Jer uveliko daju BOX3 za to isto
I to na brzini net 50 , a nikako net 20 jer je to praistorija.
Dok ko ima optiku taj neka uživa.
Meni su dali Box 4 po ceni Boxa 3 do kraja ugovorne obaveze samo postpaid mora da bude u drugoj mrezi. Nije bas po ceni fiksnog ali je ok ponuda
 
Kao sto sam pisao, easkinuli su mi jedan broj za O3, nudili u poslovnici 20% na O12, nisam prihvatio, slali zahtev onoj sluzbi isto zvali juce da ponude 20%, odbio....u medjuvremenu slali nebuloze da mi je ugovor istekao 06.09.2022. (a potpisan inace bio 01.09.2022. na 24 meseca), poslali uz februarski racun naknadu stete za prevremeni raskid, pa obecali stornirati....I sad me zove lik sa 023 broja, koji me inace vec i zvao,ali za druge ugovore, kaze da odem do poslovnice i podnesem zahtev da je greskom doslo do raskida ugovora i da me vrate na sve kao sto je bilo po staroj ceni da bude O12 (odnosno 999 din sam imao pre O3).

Koje ludilo, za ovaj broj su mogli kao i za ostale sve ugovore sto su mi prihvatili da ostane ista cena i prihvatio bi,ali eto izgleda da im je promaklo i otislo u raskid,pa sad zovu da vracaju. Drugo objasnjenje nemam.
 
Mene su upravo zvali za prigovor podnet 29.02. Ostaje stara cena ugovora, uz potvrdu dogovorenog putem SMS-a
 
Dok je mts bio MTS, pre desetak godina, tadašnji Telenor i Vip nisu mogli tek tako da dižu cene. Mts je cenama paketa, cenama telefona, bio br. 1.
Sad kad je srgo silnu lovu na raznorazna TV prava, pokupovao nebitne kablovske operatere i tu ulupao još veću lovu, povećanje cena mu dođe kao jedino rešenje. Čekam još mesec i po i ćao. Kažu da su prodali repetitore pa ih sad rentiraju. Ne želim da razmišljam o situaciji da ne plaćaju rentu pa vlasnik krene da gasi repetitore. Pu pu pu, daleko bilo 😂
 
Pokušaj da im se pismeno obratiš a ako ne uspe onda možeš i tako pokušati kao što si već mislio da uradiš.
Iskreno meni su poklonili pri paid i na svoju ruku ga odmah registrovali čim sam to doznao odmah sam im vratio karticu . Sreća je da je nisam aktivirao već vratio upakovanu .

Godinama već uvaljuju prepaid SIM kartice pri obnovi ugovora. Pred kraj 2023. su samo kao imali i zvanično neku kao akciju na tu temu i o tome su obeveštavali mailom postojeće korisnike.
Ajd što ih daju, ali me extremno nervira što ih pre-registruju na korisnika pa kad zauzu prvo mesto u listi usluga i brojeva na MojMTS onda non stop treba kliktati na nešto drugo što te zanima zbog glupave prepaid SIM koju ni ne koristi niko.

Epilog svega je dobar. Nakon mesec dana ganjanja i cekanja, uspesno mi je deaktivirana prepaid kartica. Ja sam se, doduse, prvo raspitivao da li se broj moze odregistrovati, a da ipak ostane aktivan (kao sto je to moglo nekad u Telenoru). Odgovor je bio NE.

Savetovano mi je da podnesem Zahtev za deaktivaciju broja u njihovoj poslovnici. Sigurno su pored mog broja stavili napomenu sta treba da se radi pa su ovi iz poslovnice, na moje cudjenje, zavrsili taj Zahtev za 5 minuta i sutradan je broj deaktiviran.

Sve u svemu, posao je ipak zavrsen. Mozda ce ovaj post nekom biti od koristi, ali ja sam se smatrao duznim da javim ishod, jer sam ovde i trazio savete. Pozdrav svima.
 
@Kocelj66
Totalno si u pravu tako je bilo nekada uzimao ja telefone. Bas ovih dana gledam neke telefone (konkretno skoro izasao A25) , sa istom-slicnom tarifom (oko 2000) u A1 1000 dinara skuplji mesecno.
Cak da uzimas samo tarife su bas skupe, bas su postali za izbegavnje. Ko uspe da izboxuje 50% popusta na pretplatu i da uzme postpejd na 24 meseca ovako bas preskupo. Pre tri godine presao u A1 tj uzeo neki njihov pripejd za probu signala i ponudili intarifu za 500 dinara. Kad isteklo nista. Uzeo box na 18 meseci po dinar.
Sad opet ide broj u A1. Ko da bolje uslove iden tamo. Evo otvaram racun i prenosim platu u drugu banku daju ukupno 10000 dinara nije to mala kinta iskreno. :)
 
Sta se moze dobiti od povoljnosti za Soko lite ili omoriku 12 tri meseca pre isteka starog paketa omorika .Ili da cekamo kraj pa da podnesemo zahtev za prenos u drugu mrezu
 
Epilog svega je dobar. Nakon mesec dana ganjanja i cekanja, uspesno mi je deaktivirana prepaid kartica. Ja sam se, doduse, prvo raspitivao da li se broj moze odregistrovati, a da ipak ostane aktivan (kao sto je to moglo nekad u Telenoru). Odgovor je bio NE.

Savetovano mi je da podnesem Zahtev za deaktivaciju broja u njihovoj poslovnici. Sigurno su pored mog broja stavili napomenu sta treba da se radi pa su ovi iz poslovnice, na moje cudjenje, zavrsili taj Zahtev za 5 minuta i sutradan je broj deaktiviran.

Sve u svemu, posao je ipak zavrsen. Mozda ce ovaj post nekom biti od koristi, ali ja sam se smatrao duznim da javim ishod, jer sam ovde i trazio savete. Pozdrav svima.
Hvala Vam na obveštenju o ishodu .
Drago mi je da ste uspeli .
Svako dobro .
i mene zanima soko lite
Pozovite 0800/100-150 i garant će Vam bolje pružiti podršku i informaciju .
Ovde smo većina samo obični korisnici koji na žalost pravilno ne možemo da Vas informišemo. Sve što iznosimo ovde je samo subjektivan stav a to nije to .👍
 
Sta se moze dobiti od povoljnosti za Soko lite ili omoriku 12 tri meseca pre isteka starog paketa omorika .Ili da cekamo kraj pa da podnesemo zahtev za prenos u drugu mrezu
3 meseca pre isteka nista dobiti neces...

Sacekas da istekne, pa zahtev za prenos broja, a tamo za 3 meseca pitanje sta ce se nuditi i kako ce biti raspolozeni.
Hvala Vam na obveštenju o ishodu .
Drago mi je da ste uspeli .
Svako dobro .

Pozovite 0800/100-150 i garant će Vam bolje pružiti podršku i informaciju .
Ovde smo većina samo obični korisnici koji na žalost pravilno ne možemo da Vas informišemo. Sve što iznosimo ovde je samo subjektivan stav a to nije to .👍

Ovde su većina korisnika informisanija, nego podska mts-a...jedinu sto nemaju tu mogucnost nesto da ponude, sem saveta.
 
Sta se moze dobiti od povoljnosti za Soko lite ili omoriku 12 tri meseca pre isteka starog paketa omorika .Ili da cekamo kraj pa da podnesemo zahtev za prenos u drugu mrezu
Mislim da je generalno najlakše i najbrže dan nakon isteka negde zatražiti prelazak na vama najbolju opciju kod drugih operatera, sutra vas pozivu i ponude najbolje sta imaju, sta god da ste odabrali istog ili sledećeg dana potpises ugovor i miran si dve godine. Mozda se ceka koji dan više ako odbijes sve mts ponude.
 
Znači daju 30 % kada im neko zatraži prelazak u drugu mrežu a ne odobre popust licima koji zamole da im ne diraju postojeću cenu !?!

Što bi rekao jedan veliki čovek " VAN PAMTI" !
Sve zavisi ko ti se zalomi s druge strane linije… Kod nekog može sve, neko drugi ti ne da više od 20% i tako… Svakako kad zatražiš prelazak dobices najbolje sto možeš dobiti u tom momentu…
 
Sve zavisi ko ti se zalomi s druge strane linije… Kod nekog može sve, neko drugi ti ne da više od 20% i tako… Svakako kad zatražiš prelazak dobices najbolje sto možeš dobiti u tom momentu…
Ma ok ali zar nije barem malo logično da zatražiš povoljnost jer si potpisom / ugovorom već odabrao njih za provajdera a da oni shvate to kao dobar poslovni potez jer će njima ostati korisnik a sa druge strane zadovoljan korisnik može dovesti još korisnika . A ne da se moramo " ucenama " služiti za rad neke dobiti !?!
 
Mislim da je generalno najlakše i najbrže dan nakon isteka negde zatražiti prelazak na vama najbolju opciju kod drugih operatera, sutra vas pozivu i ponude najbolje sta imaju, sta god da ste odabrali istog ili sledećeg dana potpises ugovor i miran si dve godine. Mozda se ceka koji dan više ako odbijes sve mts ponude.
Kako to misliš "miran" dve godine?
 
Pa jer si potpisao ugovor na 2 godine?

Naravno, ne uzimam u obzir da li ce se mozda desiti nesto kao sto se sad desilo sa povecanjem mimo UO posto se to retko desava.
 
Nazalost, mislim da će to postati pravilo a ne izuzetak.
 
Pa onda ce obesmisliti postojanje UO. Zapravo imace smisla jedino za ljude koji izboksuju bolje cene da bi usli u UO.

Sve u svemu, dok se to mozda ne ispostavi kao pravilo, drzacu se toga da sam miran ~ 2 godine.
 
U mom slucaju nisu popustili bilo je ili 20% ili prebacuju broj. Pitao sam za Soko max da mi odobre 20% ili lite 30% na celu ugovornu obavezu i s obzirom da su joj ruke vezane kao prosledice drugima, otprilike posle 30-45 min dobio sam poziv gde za Soko max mogu da odobre 18m 20% a Soko lite 20% na ceo ugovor ili bilo koj drugi nizi paket.

Ako neko uspe da dodje do 30% svaka cast 😁
 
Šta njima znači da je neka apikacija besplatna "toku ugovorne obaveze"?
Kada istekne ugovorna obaveza, a ja i dalje ne menjam paket ostajem na istom, da li onda počinju da naplaćuju recimo - Apollon, Iris Go?
 
U mom slucaju nisu popustili bilo je ili 20% ili prebacuju broj. Pitao sam za Soko max da mi odobre 20% ili lite 30% na celu ugovornu obavezu i s obzirom da su joj ruke vezane kao prosledice drugima, otprilike posle 30-45 min dobio sam poziv gde za Soko max mogu da odobre 18m 20% a Soko lite 20% na ceo ugovor ili bilo koj drugi nizi paket.

Ako neko uspe da dodje do 30% svaka cast 😁
jel to samo tarifa bez telefona ili uzimas i telefon?
 
Ako zapocnem prenos broja online preko MTS stranice (prenosim broj u MTS) , da li moze da se odustane posle toga ? Tipa ako mi ne odgovara nijedan paket koji ponude ?
I da li mogu da uvezem broj na paket box 3 koji imam, da postane box 4, da li su u tom slucaju bolje ponude, pogotovo ako bih uzeo i telefon, ne samo paket ?
 
Nazad
Vrh Dno