Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Одавно органи реда и мира имају повољније тарифе. Ништа ново, траје већ годинама.
 
I šta je na kraju, može li raskid sa mts ili je rok istekao? Ne pratim ovu temu redovno a npr. nisam dobio nikakvo obaveštenje od mts-a.
 
meni su rekli da ce proslediti kolegama da provere i da ce mi javiti da li mzoe da se raskine i da li ce mi ostati ista cena...ako ostaje ista u redu,ali ako ne moze borba za raskid...
e sada da li efektiva,ratel imaju svrhe s obzirom da se radi o mts-u tj drzavi koja ne postuje nikakva pravila?
 
Evo krece da ne kazem sta sa MTS, februarski racun, raskinut ugovor... Lepo u sms koji su poslali pise "realizovan u oslobadjanje zaduzenja za prevremeni raskid...."
 

Prilozi

  • Screenshot_20240304_162219_WPS Office.jpg
    Screenshot_20240304_162219_WPS Office.jpg
    36.3 KB · Pregleda: 102
Sad dalje pregledam ostale racune... . Vec sam spominjao u drugoj temi da su mi za BOX3 za januar zbog prigovora za brzinu umanjili predplatu 50%, a sad za februar da tako kazem umanjili 100%,odnosno racun je na 1 din.

Koja je ovo luda kuca.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240304_163506_WPS Office.jpg
    Screenshot_20240304_163506_WPS Office.jpg
    262.2 KB · Pregleda: 99
Evo krece da ne kazem sta sa MTS, februarski racun, raskinut ugovor... Lepo u sms koji su poslali pise "realizovan u oslobadjanje zaduzenja za prevremeni raskid...."

preko MTS portala podnesi reklamaciju na taj račun i priloži pismenu sms potvrdu da je omogućen raskid bez penala i ostavi mob kontakt
 
Ja sam danas bila u poslovnici, rok za raskid ugovora zbog poskupljenja je prosao. Jedino sto je mogao je da posalje upit za "proveru" da li su me obavestili jer "korisnik tvrdi da nije obavesten". Lik u poslovnici kaze da ne zna sta mogu da ocekujem jer je "i za njih ovo novo".

Zasigurno nisam obavestena, kao ni vecina ljudi, sto je namerno uradjeno, a vest o poskupljenju je slucajno procurela tek nakon isteka roka, tj 1.marta.
 
Kako je procurela 1 marta, kad ovde bruji o poskupljenju od pocetka februara?
Ma druze na sajtu mts obavestenje je od 31.01.2024. a ja sam licno saznao na ovom forumu. Tako da nije nista sada "procurelo". Moje je pitanje zasto mediji koji su zasigurno znali da se sprema podizanje cena nisu "brujali" o tome ceo febr?! Kao npr o struji o kojoj su pricali mesecima ranije...
 
Već prvog februara sam ovde pisao o tome da sam čuo da će se migrirati i korisnici pod UO na "aktuelnu ponudu". Tek tog popodneva, nakon onoga što sam pisao je izašla "šema migracije" na mts i supernova sajtovima u delu "cenovnici".

Retko izlazim sa informacijama u koje nisam prilično siguran.

Ipak, ne čitaju svi bench forum, niti su dužni. Tvrdim da je u ovoj situaciji A1 taj koji je od svih jedini ispoštovao slovo zakona, te pojedinačno i jasno obavestio korisnike.

Zašto ni jedan medij nije preneo bilo šta vezano za to - iako su informacije sve vreme bile na sajtu mts-a (u delu cenovnici), pa čak i oni "UG" mediji, e to mi nije ni najmanje jasno.
 
U februaru je preneo informaciju sa sajta MTS-a o "prelasku na komercijalnu ponudu" i sajt telesrbija, ali je ubrzo sklonio sa stranice....
 
Zašto ni jedan medij nije preneo bilo šta vezano za to - iako su informacije sve vreme bile na sajtu mts-a (u delu cenovnici), pa čak i oni "UG" mediji, e to mi nije ni najmanje jasno.
Zato sto imamo "ove" i "one" medije, one sto su privrzeni mts-u i one sbb-ove.... Zato je to tako... Dobro oni znaju sto su ćutali do 01.03.
Ma druze na sajtu mts obavestenje je od 31.01.2024. a ja sam licno saznao na ovom forumu. Tako da nije nista sada "procurelo". Moje je pitanje zasto mediji koji su zasigurno znali da se sprema podizanje cena nisu "brujali" o tome ceo febr?! Kao npr o struji o kojoj su pricali mesecima ranije...
Ne kazem ja da je sad procurelo, informasan sam... Moj post se odnosio na @Vanai
 
Poslednja izmena:
Da li oni negde obračunavaju ako uplatim veći iznos nego što piše na računu?
Imam akciju 6 meseci po 1 dinar.
Za prvi račun, umesto 1 din sam uplatio 1500.
Drugi račun dosao na iznos od 720 din (koliko i jesam potrošio zbog roming opcija). Zar ne bi trebalo da piše nešto tipa 0 din ili u plusu?
Treba li podnositi prigovor?
 
Podnesi prigovor, podnesi dokaze itd...
I nikada nemoj da uplatiš više nego što je potrebno. Nemaju oni još takav sistem u upotrebi, tako da i za preostali iznos koji imaš u preplati, moraš kroz istu proceduru.
 
Podnesi prigovor, podnesi dokaze itd...
I nikada nemoj da uplatiš više nego što je potrebno. Nemaju oni još takav sistem u upotrebi, tako da i za preostali iznos koji imaš u preplati, moraš kroz istu proceduru.

Podneo sam prigovor.
Mislio sam da nije problem da se uplati više, ,tako su mi rekli i u poslovnici.
Ali očigledno nisu sposobni da to regulišu, za razliku od SBB gde se na sajtu uvek vidi koliko si u pretplati bez ikakvih problema.
 
Ako može neko da me uputi, pri sklapanju postpaid tarife, je l' mogu da tražim eSIM umesto standardne kartice, i kako to ide, oni štampaju QR kod ili šalju na mejl ili kako?

I dodatno pitanje, ako sve obavljam onlajn, kako se vrši potpisivanje ugovora?
 
@Belenter
Šalju ti na kućnu adresu ugovor kurirskom službom, potpišeš papirni ugovor i kurir vraća nazad Telekomu.
A ako je reč o prenosu broja iz neke druge mreže ta priča sa kurirom će da se ponavlja 2 puta, jer prvo potpisuješ zahtev za prenos broja i ugovor na tarifu bez benefita / popusta pa ako prenos broja iz druge mreže prođe bez problema prvi ugovor više ne važi i onda ti ponovo šalju novi ugovor ovaj put sa popustima 😂😂

Ako nešto drastično nije promenjeno u međuvremenu... tako je izgledao moj online odrađen prenos broja iz Telenor/Yettel u MTS mrežu pre nekih 2.5 godine.
 
Kroz Moj MTS aplikaciju možeš da dobiješ e-sim. Bila je i neka opcija da se to čekira kada se naručuje online.

Ja sam online "potpisao" ugovor.
Ne znam jedino da li dalje ide preko MTS ekspresa ali ništa te ne košta da probaš: [email protected]
Samo im napiši šta i kako hoćeš, mogući benefiti i slično.
Dobijaš mail sledećeg sadržaja itd...

"Poštovani,
Zahvaljujemo Vam se na interesovanju za usluge naše kompanije. Obaveštavamo Vas da ćemo, na osnovu Vašeg zahteva ugovore potvrditi na osnovu e mail komunikacije sa Vama.
Molimo Vas da ugovor
koji ćemo dostaviti na Vašu e mail adresu:
Pročitate pažljivo
Odštampate i potpišete ga,
Skenirate ili slikate potpisan ugovor i vratite ga mejlom na adresu sa koje smo Vam ga poslali.

*Ukoliko niste u prilici da ugovor odštampate, molimo Vas da, nakon što ga pročitate, mejlom pošaljete da ste saglasni sa uslovima ugovora („Saglas(an)na sam sa svim uslovima ugovora“).

Ugovor ćemo potvrditi nakon dobijanja ove saglasnosti.
U skladu sa vrednostima kompanije i brigom o našim korisnicima želimo Vam dobro zdravlje i odlično iskustvo u korišćenju naših usluga.

Vaš Telekom Srbija"
 
Evo krece da ne kazem sta sa MTS, februarski racun, raskinut ugovor... Lepo u sms koji su poslali pise "realizovan u oslobadjanje zaduzenja za prevremeni raskid...."
Postovani, obavestavamo Vas da je Vas prigovor broj 1-138209327 resen osnovano. U računu za februar, za broj 0644..... 3 će biti stornirana ugovorena nakanda štete koje je naplaćena zbog prevremenog raskida ugovora. Vaš mts.

Brzo su reagovali, mada sam im pripretio ako ne rese u roku od 24h da cu pistititi ovim medijima, sto jedva cekaju da blate Telekom.
 
Ja u cetvrtak (29.02.) podneo za raskid u poslovnici, jos me niko nije kontaktirao, a u aplikaciji i webu pise da je "smetnja" zatvorena 01.03.
Zovem ih danas da vidim o cemu se radi, jer izgleda ni kevu nisu zvali, isto podneto u poslovnici.

Sa druge strane za rodjaka isto podnesem preko weba bukvalno pola sata pred ponoc, sutra pre podne me zvali. Da sam znao, poslao bih za sve troje online.
 
Šta je sa korisnicima koji su uzeli mobilni telefon uz ugovor?
Da li se prilikom raskida ugovora placa ukupan iznosi preostalih rata za uredjaj ili se ugovor za broj raskine, a rate za uredjaj se plaćaju i dalje do konacne isplate?
 
Preostale rate se plaćaju od jednom prilikom raskida ugovora, ili se ispravan uređaj vraća operateru a on isplaćuje do tada uplaćene rate.

Jedini izuzetak je kupovina telefona na kredit kod Yettela preko mobi banke, gde korisnik nastavlja banci da plaća rate kredita iako je raskinuo ugovor sa operaterom.

Ta varijanta kod mts-a ne postoji, a ni kod A1.
 
Preostale rate se plaćaju od jednom prilikom raskida ugovora, ili se ispravan uređaj vraća operateru a on isplaćuje do tada uplaćene rate.

Jedini izuzetak je kupovina telefona na kredit kod Yettela preko mobi banke, gde korisnik nastavlja banci da plaća rate kredita iako je raskinuo ugovor sa operaterom.

Ta varijanta kod mts-a ne postoji, a ni kod A1.
Hvala na odgovoru.
 
Preostale rate se plaćaju od jednom prilikom raskida ugovora, ili se ispravan uređaj vraća operateru a on isplaćuje do tada uplaćene rate.

Jedini izuzetak je kupovina telefona na kredit kod Yettela preko mobi banke, gde korisnik nastavlja banci da plaća rate kredita iako je raskinuo ugovor sa operaterom.

Ta varijanta kod mts-a ne postoji, a ni kod A1.
Reci mi kako to funkcioniše sa vracanjem uredjaja?
Malo mi to čudno, vratiš uredjaj a oni ti vrate uplacene rate, a tipa koristio si godinu dana?
Jesi li praktikovao to ili znaš nekoga ko je tipa u ovoj godini to radio?
 
Da li može da mi se javi promoter ili kolega koji je uzeo Soko Lite preko studentske kartice?
 
Ja u cetvrtak (29.02.) podneo za raskid u poslovnici, jos me niko nije kontaktirao, a u aplikaciji i webu pise da je "smetnja" zatvorena 01.03.
Zovem ih danas da vidim o cemu se radi, jer izgleda ni kevu nisu zvali, isto podneto u poslovnici.

Sa druge strane za rodjaka isto podnesem preko weba bukvalno pola sata pred ponoc, sutra pre podne me zvali. Da sam znao, poslao bih za sve troje online.
Da se nadovezem.

Zovem kontakt centar, kazem da sam zatrazio raskid i da mi pise da je sledeceg dana predmet obelezen kao zatvoren/resen.
Uzme devojka da proveri i odgovori mi nesto u fazonu "ovde stoji da ste pristali da vam cena ostane ista, pa je u skladu sa tim i reseno".
Ja slusam i ne verujem i poceinjem da se smejem. Reko, kako sam mogao da pristanem na nesto kad me niko nije ni zvao, ni pitao ni bilo sta u tom smislu. Dodam kroz sprdnju "posto sam zahtevao raskid ugovora zbog povecane cene, da li je to onda neko automatski zakljucio da cu se ja sloziti sa cenom ako ostane nepromenjena?", ona odgovara "nene, mora neko da vas pozove itd itd".

Uglavnom, na kraju je napisala "hitan" nalog da me neko pozove, tako da ocekujem da ce me sutra neko pozvati i naravno ponuditi da ostane stara cena, samo sto ne planiram da bas na keca prihvatim, pa cemo videti sta ce mi sve reci.
 
Ovo se ne zna ko je gori :D sta se sve nacitasmo u ove 3-4 teme ovih dana :D
Ja bas planiram u mts da predjem, bice veoma zanimljivo :D
 
Kroz Moj MTS aplikaciju možeš da dobiješ e-sim. Bila je i neka opcija da se to čekira kada se naručuje online.

Ja sam online "potpisao" ugovor.
Ne znam jedino da li dalje ide preko MTS ekspresa ali ništa te ne košta da probaš: [email protected]
Samo im napiši šta i kako hoćeš, mogući benefiti i slično.
Dobijaš mail sledećeg sadržaja itd...

"Poštovani,
Zahvaljujemo Vam se na interesovanju za usluge naše kompanije. Obaveštavamo Vas da ćemo, na osnovu Vašeg zahteva ugovore potvrditi na osnovu e mail komunikacije sa Vama.
Molimo Vas da ugovor
koji ćemo dostaviti na Vašu e mail adresu:
Pročitate pažljivo
Odštampate i potpišete ga,
Skenirate ili slikate potpisan ugovor i vratite ga mejlom na adresu sa koje smo Vam ga poslali.

*Ukoliko niste u prilici da ugovor odštampate, molimo Vas da, nakon što ga pročitate, mejlom pošaljete da ste saglasni sa uslovima ugovora („Saglas(an)na sam sa svim uslovima ugovora“).

Ugovor ćemo potvrditi nakon dobijanja ove saglasnosti.
U skladu sa vrednostima kompanije i brigom o našim korisnicima želimo Vam dobro zdravlje i odlično iskustvo u korišćenju naših usluga.

Vaš Telekom Srbija"
Poz!
Nisam dugo dugo pratio ovu temu.
Što se ugovora tiče,
ja sam za supernovu online sve rešio.
Poslali mi ugovor, napisao sam da sam saglasan sa uslovima ugovora i posle 2-3 sata su mi poslali na mail da mi je ugovor obnovljen.
Sad za postpaid ne znam kako ide jer od marta prošle godine sam završio sa postpaidom.
Sad od kad su paketi sve skuplji, ne mislim se na postpaid vraćati uopšte.
Preostale rate se plaćaju od jednom prilikom raskida ugovora, ili se ispravan uređaj vraća operateru a on isplaćuje do tada uplaćene rate.

Jedini izuzetak je kupovina telefona na kredit kod Yettela preko mobi banke, gde korisnik nastavlja banci da plaća rate kredita iako je raskinuo ugovor sa operaterom.

Ta varijanta kod mts-a ne postoji, a ni kod A1.
A znači ne vredi da se raskida ugovor dok se ne isplate sve rate za telefon.
 
Nazad
Vrh Dno