Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni 14 meseci po 1 dinar isteklo baš pre nekoliko dana. Ne želim da plaćam po ovim značajno većim cenama tako da ću jedan dan naredne nedelje da odem do poslovnice sa opremom pa javljam šta sam uradio.
Verovatno ces morati da platiš raniji period po punoj ceni.
 
Upoznat sam sa zakonom, ali znam i gde živim tako da me ne bi iznenadilo ako ne prođe glatko
 
Nece, to samo ako raskida ugovor bez osnova. Sad ima osnov za prevremeni raskid ugovora bez penala.
A ko bi ti dao iskreno 14 meseci za jedan dinar i posle da raskineš ugovor bez penala. Napraviće neku začkoljicu sitnim slovima.
 
Šta se dobija raskidom ugovora, kad imamo oligopol na delu, svi podižu cene i to vam je tako, jedino ko hoće da bude bez neta i ostalih usluga.
 
Šta se dobija raskidom ugovora, kad imamo oligopol na delu, svi podižu cene i to vam je tako, jedino ko hoće da bude bez neta i ostalih usluga.
Ja dobijam da koristim komšijin net za džabe😃 A neki drugi će se istaliti sa komšijama i plaćati po pola😄
 
Зна ли неко, ако се раскида уговор и враћа опрема, добија ли се МИК (мислим да не)? Или се раскине са Јединим нам провајдером па се онда пређе код других (Ориона или Беотела) али се чека Једини нам провајдер да "провери техничке услове" који вероватно, гле чуда, неће подржати исти проток као код Јединог? Има ли ко искуства са тим?
Хвала високо....
 
Ljudi vidim da je sve ovde predaleko otišlo. Povećanje će biti 300dinara za one koji imaju pakete od 2022 godine, malo manje za one koji su potpisali početkom 2023. A oni koji imaju pakete od 2021 i starije zadesiiće veće povećanje zavisno od paketa ti crveni je nekad bio 4000 sad je 5500 ali to je kroz 4 godine povećanja.
Zlatni nije pogođen poskupljenjem, Da kažemo osnovni box 3 stariji od 2022 i box 4 stariji od 2022 dobija "najveće povećanje"
 
I kad si korisnik Box4 crvenog na optici - nekako lakše padne jer dobijaš 200/100 umesto 100/20, a kad si na recimo raspadnutoj ADSL liniji - onda ostaješ na 5-10/1Mbps "za sve pare".
 
Зна ли неко, ако се раскида уговор и враћа опрема, добија ли се МИК (мислим да не)? Или се раскине са Јединим нам провајдером па се онда пређе код других (Ориона или Беотела) али се чека Једини нам провајдер да "провери техничке услове" који вероватно, гле чуда, неће подржати исти проток као код Јединог? Има ли ко искуства са тим?
Хвала високо....
Svakako ti i oni dižu cene. Mik kod se dobija samo ako ti je preko telekomovog fiksnog adsl od nekog drugog provajdera . Kada raskidas telekom ne treba ti MIK. Da bi raskinuo moraš da podneseš zahtev da nisi saglasan sa novim cenovnikom i želiš raskid.
Što se protoka tiče zavisi od više faktora ali ako ti telekom daje 20 tu daže ti i beotel ili orion jer je bukvalno ista parica samo što je njihova oprema drugačiiija pa ne izvuče maksimum , a i telekom zna "pojačava parice" za svoje korisnike kako bi dobio maksimum koji je moguć tu
 
MIK mu je potreban jer sa telekom xDSL-a hoće da pređe na Orion ili Beotel, a da samo fiksni ostavi kod Telekoma.

Moraju da ti daju MIK na zahtev prilikom raskida ugovora.
 
Ljudi vidim da je sve ovde predaleko otišlo. Povećanje će biti 300dinara za one koji imaju pakete od 2022 godine, malo manje za one koji su potpisali početkom 2023. A oni koji imaju pakete od 2021 i starije zadesiiće veće povećanje zavisno od paketa ti crveni je nekad bio 4000 sad je 5500 ali to je kroz 4 godine povećanja.
Zlatni nije pogođen poskupljenjem, Da kažemo osnovni box 3 stariji od 2022 i box 4 stariji od 2022 dobija "najveće povećanje"
Preko 10e mesecno i nije bas malo povecanje (na vec povecane) cene za ono sta nude tj., za istu uslugu kao i pre 5 godina. 20Mb/s, bez HD kanala... pa jos plus sto se sve desava pod ugovornom obavezom. Danas MTS, sutra ce banka, EPS, gas.... kad osete da se moze to je to
 
Татко, поглавице...

Хвала. Имам пакете на више места и код МТС-а и код Ориона и А1 Кућни нет ( на неким местима и дуже од 10 година, xDSL, никада плаћање ниједног рачуна није ни дана каснило, чак су плаћани истог дана по добијању). Мобилне не рачунам. Све у свему оставим им 9500 -10000 динара сваки месец, тачно у дан и минут.

Не тражим пуно, само да поштују што су ми сами обећали и потписали. Или, да транге франге метод и ја примењујем.

Знам да код Телекома славина буде јаче одврнута него код малих провајдера на xDSL-у, увек су параметри бољи на МТС-у него код Ориона/Беотела (равноправна утакмица у најбољем смислу).

Знам како иду технички услови и "брзине до", на свакој локацији ми је друга прича.
Битно ми је, ако се родитељи одлуче да раскину са МТС-ом, нема завлачења са МИК-ом или гашењем услуге па чекањем на новог провајдера или порт. И опет кажем, ствар је што их не спречава ама баш нич' да опет за пар месеци системом офрље дигну цену одређену уговором а да ти ништа не понуде.
 
Realno mene mnogo vise brine to sto su se priklonili opciji podizanja cene svima ukljucujuci i one pod UO.
Kapiram da su nekako morali da nadoknade silne akcije i popuste od 1dinar i 50% i sta vec ne.
Ali ako budu dizali cene svako malo ....
 
1707127806213.png

Ono što mene ovde zbunjuje jeste da meni u ugovoru piše viša cena, od 4499. Kombinaciju boks paketa i cene iz ugovora kojeg imam ne mogu da pronadjem u njihovoj matrici.

I, sad, koliko je moje poskupljenje? Da li je moja nova cena 4699 ili viša?

Da li još neko ima ovaj slučaj?
 
Meni upravo stigao sms o zaduzenju i na kraju poruke obavestenje koje stoji i na sajtu, da od 1.marta idu iste cene
 
Da nije sve tako crno kod mts-a, ja podnosio u januaru reklamaciju na net, i sad mi racun za januar stigao uz izvinjenje i sa 50% :D
 
Ovo će biti presedan, mada u banana državi ništa novo, ako ne budu pojedinačno obavestili svakoga korisnika o tačnom povećanju cena. Ja sam i dalje pod utiskom da se ovo odnosi i na korisnike pod UO što je pokazatelj da su pukli načisto.

Meni ugovor ističie za sedam dana, tako da me ovo ne obuhvata, ali hteo bih samo da mi neko potvrdi jer imam kod matorih preinačeni BOX3 crveni net 20/150+iris strart koji dodavanjem Omorike 3 preinačen u BOX 4 crveni po ceni BOX3 od 3,299 dinara mesečno (ugovor traje do 26.07.2024).

Da li to znači, ako matori ne raskinu ugovor martovska cena bi iznosila 5.499 dinara za sadašnji aktuelni paket BOX4 200/100 koliko je trenutno na sajtu, ili još gore, kako stoji iz one tabele po ceni od 6099?
Obe solucije su mi neprihvatljive btw...
 
Pogledao račun, ni reči o poskupljenju.
Da li neko zna moraju li oni na ovom računu da napišu obaveštenje o poskupljenju? Koliko sam ispratio, Orion i Sbb su kod ovakvih situacija pisali obaveštenja na računu, ima dosta primera u odgovarajućim temama na ovom forumu
 
Nema ni reči o poskupljenju zato što na mala vrata to žele da proguraju pod plaštom migracija.
 
Znam, a da li moraju to da urade?
Čak i da su samo migracije u pitanju opet treba obaveštenje jer menjaju uslugu.
Pitanje je da li moraju svakog korisnika na računu da obaveste ili je dovoljno obaveštenje na sajtu
 
Pošto je sad potpisao novu ugovornu obavezu sa novim najskupljim cenovnikom onda on ne ulazi u ovo poskupljenje i nema pravo na raskid bez penala.
Šta bi sa pričom ako otplaćuješ i telefon uz ugovornu obavezu? Doduše, ja nemam loša iskustva sa MTS-om. Prethodni ugovor sam produžio 2 meseca pre roka i oprostili su mi 2 rate za prethodni telefon. Doduše, nikad ne znaš kad će ti se pojaviti dobroćudni izvršitelji. MTS ništa ne potražuju kroz račune... Ne bih pravio problem ako je poskupljenje simbolično 200-300 dinara. Možda i zato što nemam kvalitetnu alternativu...
 
@mlax37
Sa ovom drastičnom razlikom i promenom treba da obaveste ne samo preko računa već i preko one nesrećne televizije, pošto će upravo taj većinski neobavešteni narod koji i prati to zlo najviše ispaštati.
 
Znam, a da li moraju to da urade?
Čak i da su samo migracije u pitanju opet treba obaveštenje jer menjaju uslugu.
Pitanje je da li moraju svakog korisnika na računu da obaveste ili je dovoljno obaveštenje na sajtu
Samo prosleđuje sa druge teme
 
Nazad
Vrh Dno