Šta je novo?

Ima li pravnika na forumu :)

Super, tako sam i mislio a potom i rekao pojedincima "sa druge strane ugovora", koji se prave mutavi ali rekoh da kao neko ko nije pravnik proverim i kod učenih ljudi...

Inače konkretna situacija je sa Yettelom sa kojim iz dobro poznatih razloga jednostranog povećanja cena tokom trajanja UO razmatram da raskinem ugovor i da im platim preostale rate za uređaj i opremu. E sad, to oko telefona koji sam uzeo uz osnovni ugovor ne negiraju da mogu da izvršim prevremenu otplatu ali počinju da prave problem oko dodatne opreme (sat, punjač, maska) koju sam uzeo kasnije i prilikom čega smo zaključili anekse ugovora jer po njima i po aneksima dodatna oprema ne može da se otplati prevremeno već može samo na rate i to onoliko rata koliko stoji u aneksu ugovora. Sve ovo implicira i oni tumače tako da ja iako mogu da raskinem ugovor sa njima zbog jednostrane promene odredbi ugovora (cene) za vreme trajanja UO ali ne mogu da odem od njih (prenesem broj kod drugog operatera) sve dok ne isplatim dug za ostalu opremu koju mi opet oni ne dozvoljavaju da otplatim prevremeno već tvrde da mora na rate jer tako piše u Aneksu i na taj način pokušavaju još da me zadrže kod sebe.

U ovoj situaciji sam im mailom odgovorio da razmisle još jednom o tome jer ukoliko imam pravo da zbog neizvršavanja obaveza ili promene bitne odredbe ugovora sa njihove strane za vreme trajanja UO a bez moje saglasnosti onda i odredbe aneksa jednostavno ne važe tako da prestaje obaveza da dodatnu opremu otplaćujem na rate već mogu da je otplatim odjednom čime mogu da izvršim prenos broja kod drugog operatera...
 
Slažem se sa tobom. Nije praksa ali se može raditi i prečišćen tekst osnovnog Ugovora gde se ubacuje aneks i to je onda jedan Ugovor. Ne razumem kako misle da na snazi bude Aneks a Osnovni ugovor ne važi.
 
Nije ni meni jasno, zato sam ih između ostalog i zamolio da još jednom razmisle šta su napisali i šta će napisati u sledećem odgovoru...
 
Yettel to nasledio od Telenor-a ? To isto me je oteralo sa Telenora pre nekih 7 godina, srećom od uređaja sam imao samo bezvredni modem.
 
Dal ovo može da se legalizuje i da vi ovo kupite koji bi prvi koraci bili.

Gledam neke vikendice i ovo mi izašlo nešto kao povoljno. Kaže čovek vlasnik 1/1 plac i vikendica ali nema dozvolu. Nema struju ima bunarsku vodu. Dal da se cima čovek ako je nešto jeftino ili jok? Cena 10.000e. Hvala
.
IMG_7994.jpeg
 
Može da se ozakoni ako je vikendica izgrađena pre 2016 godine, a jeste. Prilično čista situacija.
S tim što ovo ne možeš kupiti dokle god je vikendica nelegalna. Notar neće solemnizovati ugovor.
 
Ima notara koji solemnizuju ugovore za nelegalne nepokretnosti, ali jaaako malo.
 
Za pomoćne objekte da. Nisam čuo da se solemnizuju ugovori gde je glavni ili jedini objekat nelegalan.
Nebitno, ne čudi me ništa više.
 
Praštajte molim vas. Ipak se radi od drugoj KP gde vikendica uopšte nije viđena u sistemu. Sinoć mi je poslao broj parcele i video da nema ništa zavedeno sem voćnjaka. Kakva je situacija u ovom slučaju? Jel može da na kraju krajeva ostane ovako i ne pipam ništa papirološki i ćao zdravo, samo da smislim način za vodu(koju imau bunatu) a za struju paneli i doviđenja. Vikendica je u šumaraku van grada, a to tražim, neku osamu da pobegnem od vreve. Dajte ideju molim vas ili da tražim dalje. HvalaIMG_8002.jpeg
 
Poslednja izmena od urednika:
Ovo je poljoprivredno zemljište. Nema gradnje. Nema legalizacije.
Treba proveriti, eventualno, da li je parcela u obuhvatu gradjevinskog područja pa promeniti namenu u gradjevinsko. Onda moze gradnja ali struja i voda svakako zavisi od toga da li u blizini postoji neka bandera pa onda uslovi EPS a itd, itd. Skupa rabota.
 
Teško da postoji elektro priključak u blizini jer je mogao da odradi zahtev za priključak pre par meseci kada su dozvolili i ucrtali bi objekat pa se bomba dalje za legalizaciju. Zar ti nije bolje kupiš njivu i montažni objekat, završio si posao. Niko ne dira montažne objekte.
 
Teško da postoji elektro priključak u blizini jer je mogao da odradi zahtev za priključak pre par meseci kada su dozvolili i ucrtali bi objekat pa se bomba dalje za legalizaciju. Zar ti nije bolje kupiš njivu i montažni objekat, završio si posao. Niko ne dira montažne objekte.
Ali trebao bi mi temelj i čim bi zaboo prvi ašov, prijavili bi
 
Prijaviš kao pomoćni objekat a i neprivredno seosko domaćinstvo. Cena zemlje ti je od 0,5-1e po m2 a najisplativije je kada kupuješ šumsko zemljište i normalno svako daje u bescenje normalno kada prvo iseče drveće (šumu)
 
Molim za pomoć

Posetila sam SBB poslovnicu u Novom Sadu, nameravajući da vratim uređeje koje sam koristila za njihove usluge do 22.02.2024.
Kako je vlasnik ugovora preminuo, a ugovor istekao, smatrala sam da to mogu da uradim.

Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za odjavu usluga, koji nisam potpisala, i da će usluge morati da traju još 30 dana.
Kao razlog je navedeno to što je vlasnik preminuo pre četiri godine, a usluge su korištene i redovno plaćane, što je istina.
Da je prošlo do 6 meseci od smrti, mogla sam odjaviti odmah. Tako su mi rekli.

Ne znam ko je u pravu, ali ja nikada nisam potpisala nikakav ugovor sa SBB-om. Mislim da je to njihov propust, trebali su.
S obzirom da je vlasnik isteklog ugovora pokojnik, ne vidim kako je moguće zaduživanje i eventualno naplaćivanje duga.

Mislim, kad već račun stiže na ime pokojne osobe, i ako se ne plati, kako mogu da "uteraju" dug?
Hvala za odgovor :)
 
Mislim, kad već račun stiže na ime pokojne osobe, i ako se ne plati, kako mogu da "uteraju" dug?
Hvala za odgovor :)

Ukratko, mogu preko nasledstva. Ako se nešto nasleđuje, nasleđuju se i dugovi. S tim da dugovi ne mogu biti veći od nasledstva.

Takođe obaveza naslednika, da prevedu usluge i ugovore na sebe (ili da ih otkažu). Ako se to ne uradi, troškovi nastavljaju da kaplju.

Šalju se izvršitelji za račune preminulih osoba, pa kad pokucaji i počnu da popisuju. Ti kasnije dolazuj šta je čije.

Možeš da se zainatiš i pokreneš neki postupak za ovih 30 dana otkaznog roka. Ali isto tako mogu oni da se zainate i pokrenu tužbu protiv tebe na osnovu toga da ste godinama neovlaćeno koristili usluge koje nisu bile namenjena vama. Tako da najbolje platiti na vreme i završiti priču.
 
Poslednja izmena:
Hvala @dzonihsv i @ rAMA
:)
@ Jericho - To se i ja pitam... Mislim da je SBB napravio propust, jer nije sklopio ugovor sa mnom, a prethodni je odavno istekao...

Tako da, razmislići još malo, ali najverovatnije je da, iako sam trenutno u teškoj finansijskoj situaciju, platiću im još tih 30 dana, da se ne nerviram više.
 
Hvala @dzonihsv i @ rAMA
:)
@ Jericho - To se i ja pitam... Mislim da je SBB napravio propust, jer nije sklopio ugovor sa mnom, a prethodni je odavno istekao...

Tako da, razmislići još malo, ali najverovatnije je da, iako sam trenutno u teškoj finansijskoj situaciju, platiću im još tih 30 dana, da se ne nerviram više.
Možete i na rate da im platite oni imaju empatiju .😀
 
Kako neovlašćeno kad je sve uredno plaćano?

Neovlašćeno u smislu da ugovor nije koristio onaj sa kime je sačinjen.

U zavisnosti od toga kako je sačinjen ugovor to se može smatrati zloupotrebom istog.
 
Tu foru sa 30 dana otkaznog roka koriste svi operateri, a to nije zakonski. Od trenutka kada se vrati oprema, više ne postoji tehnička mogućnost da se koristi usluga, pa samim tim i ne može da se naplati.

Ako imate živaca, kontaktirajte udruženje potrošača Efektiva i od njih ćete dobiti uputstva kako da pravilno postupite i ne platite tih 30 dana otkaznog roka.
 
Tu foru sa 30 dana otkaznog roka koriste svi operateri, a to nije zakonski. Od trenutka kada se vrati oprema, više ne postoji tehnička mogućnost da se koristi usluga, pa samim tim i ne može da se naplati.

Ako imate živaca, kontaktirajte udruženje potrošača Efektiva i od njih ćete dobiti uputstva kako da pravilno postupite i ne platite tih 30 dana otkaznog roka.
Da li imate iskustva sa udruženjem ili to navodi te kao moguću opciju ?
 
E, narode, da javim ishod...
Pisala ja prigovore i molbe, SBB-u, RATEL-u, udruženju potrošača Efektiva, nekim advokatima i niko ne odgovara. A vreme teče.

I odlučim da skratim sebi nervozu i da odem danas da pristanem na taj otkazni rok...
Tako mi službenik u SBB-u i kaže, otkazni rok 3o dana, računam, to je taman još mart, ali onda gotovo.

Međutim, usput dok on radi, ja nabacim da sam posala molbe i prigovore i da ću to i da nastavim da radim.
Ode čovek da nešto fotokopira i čujem, telefonom traži konsultaciju.

Kad se vratio, kaže: "Napravićemo momentalni prekid i možete odmah vratiti opremu" (koju sam i ponela).
I tako sam, iz meni nepoznatih razloga, dobro prošla. Još mu neprijatno što ću morati da platim, ovaj dan 1. mart ;) pa se izvinjava...

Eto...
Možda moje iskustvo nekom pomogne.
Hvala svima na komentarima i pomići :)
 
Nazad
Vrh Dno