Šta je novo?

HL2 episode 1 ... pozlatio se.

? Kakva crna frustracija? Jedina frustracija jeste što to nije odrađeno na ipak u tom pogledu visokom nivou Resident Evila i Dooma, a igra je boranija. Samo napred i dandaraj iz svih oružja po nepokretnim zombijima i 1-3 kombajna koji ti izlete pred nišan.
 
Brate mili pola igre je pod baterijskom lampom, počeo sam da se tresem od klaustrofobije tokom lowlife nivoa...
 
Opet ne kapiram šta je tu toliko strašno, zombiji dolaze u malim brojevima, polako prilaze i ne mogu ti apsolutno ništa, možeš sve da ih pobiješ 10 minuta pre nego što ti priđu. Bukvalno nema izazova, osim kad se čeka lift.
 
E, sećam se tog čekanja lifta! To je jedino mesto gde sam zginuo... Ostatak igre sam zaboravio... Izuzev glupe "Zombajn" šale zbog koje definitivno mislim da je Alyx zanimljivija mrtva.
 
Poslednja izmena:
meni je bila super sala kad je Alyx imitirala zobmija. to je bilo bas sarmantno. znali ste kakav je HL2. ne znam samo sta ste ocekivali od HL:E1? E1 je bas ono sto bi trebalo da bude. pre bih igrao takvu igru nego supljeg i praznog Q4.
 
Poslednja izmena:
Chinaski je napisao(la):
meni je bila super sala kad je Alyx imitirala zobmija. to je bilo bas sarmantno. znali se kakv je HL2. ne znam samo sta ste ocekivali od HL:E1? E1 je bas ono sto bi trebalo da bude. pre bih igrao takvu igru nego supljeg i praznog Q4.
Ne daj onda da te mi zadržavamo...:d
Vidiš, meni je HL2E1 upravo prazan jer nema dobrog i zanimljivog napucavanja, a to je ono što pre svega tražim kada je fps u pitanju. Priča, fizika, zagonetke, sve drugo je prazno bez ovoga. Druge igre su donele previše zanimljivih sistema napucavanja sa protivnicima da bi me ovo zadovoljilo.
 
Poslednja izmena:
znaci tebi je bolji Q4? o.k. stvar ukusa. ja sam ga igrao dva meseca, samo da bih ga presao. tamo nema nista osim dobre grafike i napucavanja. ja ne vidim razlog zasto bi neko igrao Q4 sa min. detaljima. takve igre se igraju na full-u. ako ne mozes da izguras max. detalje ne isplati se ni igrati. meni je to nedovoljno. to ti je kao Big Mac. fino izgleda, ukusno je prvih par zalogaja, a onda skapiras da je sranje...ali ovo je vec offtopic:)
 
@Chanski
A zasto pobogu vezujes dobru grafiku sa gameplayom... meni je cak i DIII igriviji od HL2 (a kamoli od HL2EP1) pa i QIV barem ima napuccavanja i akcije... naravno nasuprot tome mi je (barem meni) grafika u HL2 lepssa :)
 
ko kaze da vezujem dobru grafiku sa gameplayom? vezujem dobru fiziku sa gameplayem, posebno ako doprinosi igrivosti i atmosferi. bilo je i fizike u D3, ali je ona za dve klase losija od HL2. onda mozete reci da i Serious Sam ima jako dobru igrivost. isti fazon. zaglavis levo dugme misa i strejfujes. super igrivost, nema sta.
nisam zeleo da pocnemo diskusiju HL2 vs. Q4, ali mi nesto mirise da ce ici u tom smeru :)
 
Najbolje igre za one koji vole "napucavanje" su : Serious sam,Painkiller i recimo Will rock,pa eto preporuke za one koji vole takvu vrstu FPS-a ,ako ih nisu vec igrali ! Dakle zaglavite mis i cepajte ;)
 
Trogdor je napisao(la):
Najbolje igre za one koji vole "napucavanje" su : Serious sam,Painkiller i recimo Will rock,pa eto preporuke za one koji vole takvu vrstu FPS-a ,ako ih nisu vec igrali ! Dakle zaglavite mis i cepajte ;)
Apsolutno ne. Govorimo o kvalitetu napucavanja, a ne o kvantitetu. Najbolje igre tog tipa su Far Cry, Fear, Chrome i Chrome Specforce...zaglavljivanje miša je nešto sasvim drugo.
 
i Doom3 i Quake4 su odlicne za suvo napucavanje sa dobrom grafikom, ali ponekad je potrebno i vise od toga. Far Cry nudi to vise.
 
ne slazem se sa tobom u toj konstataciji...
suvo napucavanje moze biti u ... recimo PainKiller-u, gde te zatvori u neku vrstu "arenice" i dok ne potamanis sve ne pusta te, a neprijatelji idu u talasima, manjim ili vecim.... DIII ili QIV, nije to definitivno, bez obzira sto ima jedan jedini put da se predje nivo (za razliku od FC-a ili ovde-ne-pomenutog BoillingPoint-a koji su malko razlabavljeni po pitanju izbora putanje kroz igru)

Nego sve u svemu koliko sam ja shvatio tebi se u HL2 svidja samo sto ima "realniju" fiziku od ostalih naslova i to ti doprinosi igrivosti... jel tako :)
 
Meni se vishe svidja atmosfera HL2 od D3 i Q4, jednostavno je prirodnija i ima onaj neki shmek mistike. Episode 1 mi se svideo, ima dosta mesta za poboljshavanje, ali je kao kratka pricha sasvim ok.
 
ToxiC je napisao(la):
Nego sve u svemu koliko sam ja shvatio tebi se u HL2 svidja samo sto ima "realniju" fiziku od ostalih naslova i to ti doprinosi igrivosti... jel tako :)
ja nisam video bolju fiziku u nekoj igri. tacno je, ja stvarno mislim da solidno doprinosi igrivosti, ako nista drugo odlicno razbija monotoniju na trenutke...
Doom3 sam za cudo jako voleo i presao sam ga sa uzivanjem, preslusao sam sve audio logove i sl. zbog D3 mi je zao sto nemam 5.1 zvucnike, jer je zvuk u igri jednostavno savrsen. sa druge strane, Q4 me je bas smorio. jedva sam se nakanio da ga predjem. jednostavno igra bez duse. bukvalno. ja bih voleo da mi neko objasni ko voli Q4 sta mu se osim suvog napucavanja i verovatno najlepse grafike do sad jos svidelo.
 
Upravo ga predjoh i moj utisak bi bio: prica i dalje sranje...:wall: mislim onaj pocetak...stvarno da covek po*****ci skroz...kao Gordona spasise vanzemaljci iz mracne sobe od G-mana...ovaj bio spreman za sex sa sve podmuklim izrazom na licu, al spas u zadnji cas...skroz neocekivano i originalno:mad: :mad:
Al jedna stvar stoji: Alyx je sjajna i jedino je zbog cega bi nastavio da gledam spansku seriju zvanu Los Halfos de Laifes con episodes XXX i
AKO NEKIM SLUCAJEM RESE DA JE KOKNU ONDA OD MENE MOGU OCEKIVATI PISMA BOMBE
 
Alyx... kada se setim samoće i klaustofobije u HL1, gde si bio presrećan kada sretneš nekoga. Uh! To je pravo unošenje i uživljavanje u igru. Ovde ti osvetljavaš mrak, a Alyx puca. Užas! Neka je ubiju, ili neka ubiju sebe (mislim na ove iz Valve-a).

Inače, poruka Dži Mena tim vanzemaljcima, koju pominješ na početku - "We'll see about that" je jedini momenat koji nagoveštava razvoj priče u nekoj od narednih epizoda i koji je učinio da pomislim da ovaj serijal uopšte ima neku ideju po pitanju priče.
 
pa kad to kaze onda ti je jasno da te tamo na kraju neke N-te epizode ceka isto sto i na kraju hl2?Mozda gresim pa valveovci okrenu curak pa normalno zavrse epopeju...
I ne diraj mi Alyx!!!:p :p :p inace koja ti je kucna adresa?:D :D tek onako...
 
Ocigledno je neki bug u mojoj kopiji igre jer ne mogu da predjem onaj deo nakon rusenja voza i krestavih stvorenja (etapa se zove direction intervention). Ima li ko sacuvani save nakon ove etape da mi posalje na mail ?
 
filipenko je napisao(la):
Znači, ti se ne slažeš sa drajverom da je sve u fizici? :trust:

Kad sam ja to rekao ? Dobra fizika je samo preduslov da uopshte igram neku igru, a HL2 pored toga ima i atmosferu, zvukove (bitno koliko i fizika), realnu grafiku (obratiti paznju da realno ne znachi najveca textura i obavezna najskuplja grafichka sa DX15), poznate likove, pristojnu prichu. To je ono shto Doom3 nema, ni Quake4, niti bilo shta od onog geek-morona.
 
Poslednja izmena:
Da, HL2 daje nekako realniju grafiku iako mozda ne koristi sve fore iz D3 engina. Atmosfera u HL2 je mnogo jaka i to u principu izvlachi ovu igru.
 
Pričati kako je dobra fizika preduslov da bi se igrao neki fps je ekvivalent pričanju kako bi moj preduslov da igram neku vožnju bio da ima da se puca iz kola. Fizika može da poboljša fps, da ga učini nešto zanimljivijim na kratke staze ali nikako ne čini bit fpsa. Atmosfera u HL2 je mnogo jaka, može i do samog kraja ™ by Petar Denda Toliko je jaka da je onaj ko priča o njoj nije ni odigrao, već stao kad je prošla vožnja onih bagija i vozila. HL2 je fps sa dosadnim napucavanjem, a to je ono najbitnije.
 
Poslednja izmena:
slazem se da je A.I. mogao biti bolji, ali ako je sve ostalo do jaja (grafika, umerena zahtevnost, zvuk, fizika, solidna prica, fantastican dizajn nivoa) onda lako moze da se oprosti ne bas najbolji A.I. ikada napisan, zar ne?
 
Idi bre Filipenko, mislim pricha je nejasna i zbudzena, ali ne moze da se kaze da HL2 nema atmosferu...
 
oooooooo Bože, duh HL1 je zauvek nestao pojavom HL2 definitivno se nece vratiti ni u nastavcima, ako me nada ne bude izdala mozda se to vrati u HL3, ali ove episode.... :S:
 
ja sam prvi put presao HL1 pre par meseci (igrao sam posle dvojke nekoliko meseci) i ta igra mi nije nista posebno. pre nego sto me kamenujete, recite mi u cemu se ogleda taj duh u HL1. ja bih pre rekao da je igra ostala u dobrom secanju pre svega zato sto je bila revolucionarna za to vreme, i zbog cs-a, a ne zbog nekog duha. demantujte me.
sa druge strane, mozda je HL2 kompilacija svega i svacega, ali je super uradjena i stvarno sam uzivao igrajuci je na kasicicu, da bi zadovoljstvo duze trajalo :)
 
evo ti kamen u vugla :D ~PAF~ :d
Revolucionarne stvari u to vreme: filmski pocetak\razvoj radnje\zavrsetak...prica koja ima smisla i koja uvodi igraca skroz u prvo lice, tj u radnju, tj u igru...elementi SF-a, povremeno suspense-horora, a i zavere u pozadini...prvi put u interaktivnom kompjuterskom okruzenju...Glavni lik NIJE ultraza*eban svemirski razbijac\marinac\kikbokser nego Doktor fizike sa M.I.T-a...kome se prvi dan na poslu pretvara u kosmar...
Duh te igre je u sveukupnoj ATMOSFERI koja potpuno odrazava i ne ide u suprotnost gore navedenom, tj sve je podredjeno tome.Osecaj je takodje takav da izaziva povremenu mucninu a povremenu paranoju od desavanja okolo...jer ti si naucnik koji ne spasava svet (ne u pocetku) vec spasava svoju glavu...
To je sve bilo PRVI put vidjeno u FPS-u...zanru koji je Carmack stvorio sa idejom da uvede igraca u ekran...
Sad, HL2 je nesto sasvim drugo...nazalos'
 
uh, rekao sam na stranu sto je bila revolucionarna. to niko ne spori. ali meni atmosfera nije nesto, iskreno. HL2 je bio do jaja sa druge strane sto se tice atmosfere. ja sam se stvarno osecao kao da doprinosim poretu otpora. sjajno!
 
Chinjenica je da je HL1 postavio mnoge standarde u FPS igrama. I da ima odlichnu prichu i legendarni gameplay. Po meni HL2 ima isti taj potencijal, ali je problem shto u Valve-u nemaju vishe normalnih scenarista da "iskristalishu" normalnu prichu...
 
Valve ne želi da iskristališe priču. Valve želi da ima nešto što je Kris Karter imao sa X fajlovima, jedan okvir koji će da menja od jednog do sledećeg nastavka. Opet ponavljam, kako to hl2 ima atmosferu? Igra je totalno iseckana jer na svakih 1-2 nivoa ide nešto drugo. Ne znam, možda se lokalnoj mladeži to dopada, ali meni je to seckanje gejmpleja. Tim pre što su to, ponavljam po deseti put, napravili tako da su nabacali najbolje elemente najuspelijih fpsova koji su izašli u međuvremenu, ali svaki od tih elemenata je na nižem nivou nego u originalu iz koga je pozajmljen (npr. nivo Ravenholm koji po svemu podseća na Doom3 a ni u kakvoj varijanti sa njim ne može da se meri). Tako da Hl2, umesto igre koja je trebala da sledi Hl1 i bude trendseter i donositelj nečeg novog, samo prati i objedinjuje aktuelne trendove u jedan.

Opet kažem, možda se nekome taj mix dopada, ali meni je to samo skup najuspelijih elemenata fpsova koji su se pojavili u međuvremenu, ali na nižem nivou nego što je to bilo u tim fpsovima. Time ostaje gravity gun, koji ulazi u kombinaciju na svakom nivou i brutalno seče akciju taman kada ona treba da kulminira. Opet, neki će biti oduševljeni, a meni nije jasno zašto bih ja morao da koristim tu alatku da bih kamen turio na klackalicu. Fizika je takva da postoji potencijal za zagonetke, ali one su smešne. Opet, neuporedivo gore nego u nekim avanturističkim igrama. Na kraju imamo ono što sam u startu tvrdio, da je Hl2 nabacani skup najboljih osobina fpsova izašlih u međuvremenu, osakaćenih za 2 koplja.

Naravno, ne kažem ja da su ti drugi fpsovi majka mara, ali kada pogledam kako je napucavanje odrađeno u fearu ili far cryu, timska borba u Call of dutyju, ili strašni nivoi u Doomu ne mogu da budem zadovoljan sa Hl2, jer sam sve to već video na jednom višem nivou.

O multipleju da ne govorim. Uđem na server a tamo se ljudi gađaju radijatorima, a čude se kad im priđem sa Supermegatandžarom of swiftness i krenem da im copam glave. Bilo je interesantno to gađanje jedno 2 minuta, posle toga klasičan smor.

Sve u svemu, fizika je neuporedivo manje bitna od ostalih elemenata, posebno od napucavanja. Ono je najbitnije. Sve ostalo je sekundarno. To da li ja mogu da gurnem kutiju u 16 ili 256 pravaca je od sekundarne važnosti. Bajke za malu decu. Koji su najuspeliji fpsovi? Bez ikakve sumnje Quake i CS serijal. Zadržimo se na CSu. Šta je tu realna fizika? Naprotiv, igra se zasniva na nesmetanom kontinualnom kretanju koje nema veze sa realnošću, ima oružja koja su pravljena po uzoru na realna oružja i koja imaju određenu vrednost paljbe i damagea, ali to nema veze sa realnom fizikom, ni likova ni okoline. CS Source jeste bolji, ali opet, i tu se pokazalo da nova fizika može doneti poneki taktički element, ali ne i potpunu revoluciju koncepcije. Naravno, drugačiji flashbang ili dimna bomba nisu nova fizika, već je to omogućeno razvojem grafike i time kako su dizajneri zamislili da bi to trebalo da izgleda i onda podesili efekte.

edit: a kako oni prave igre najbolje se vidi po tome da će sada, nakon što je izašao Prey, u Epizodu 2 implementirati portale :vomit:
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno