Što se tiče rominga, evo sinoć se vratih iz Metamorfozisa (između prvog i drugog prsta Halkidikija) - Globaltelov roming internet je radio sasvim zadovoljavajuće. Nije se baš svuda držao 4G signal ali svu svoju komunikaciju sam obavljao preko aplikacije - recimo jaka četvorka za uslugu rominga.
Sa druge strane, aplikacija jako brlja, i sad ću da probam da je deinstaliram i obrišem keš pa ponovo instaliram.
Ono što me redovno iritira kod Globaltela je nestručnost i neupućenost osoblja i da za sve ono što bi trebalo da se podrazumeva čovek mora da kopa golim rukama da bi ostvario. Naime, prebacio sam i suprugu u Globaltel, ona je freepaid a ja već 2-3 godine uzbudljivi prepaid koji se redovno obnavlja. Jutros šaljem smsove njoj i iz mog paketa mi se skidaju smsovi, iako im na sajtu, na stranici za uzbudljivi prepaid lepo piše da su minuti/smsovi bespltni u mreži. Ceo dan vodim prepisku s njima i ubeđuju me da nije tako. Lepo ću da ih prijavim Ratelu i Agenciji za zaštitu potrošača za obmanjivanje korisnika, a sve te iz osoblja koji su učestvovali u prepisci ću da prijavim njihovim nadležnima za nestručnost i neupućenost. Sramota je da o mreži znamo više mi korisnici nego njihovo osoblje. U ovoj zemlji mora konačno da se uvede red, i da se ispoštuju ti moji pišljivi smsovi i minuti u mreži isto kao i nečiji milioni, i da svi odgovaraju za svoje postupke, od majstora i službenika do ministara i premijera. Ali šipak, to će kod nas biti malo morgen.
Molim i korisnika na forumu
@Globaltel Support da se zauzme ako može, jer se ovde istakao pouzdanošću i predusretljivošću. Hvala.