Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Nama danas samoinicijativno uključili hbo premium, odmah sam se žalio, pa sad čekam šta će da kažu, svakako ćemo se ćerati, jer ovo je baš teško pilićarenje
 
Možda nekima bude od koristi...


Nama danas samoinicijativno uključili hbo premium, odmah sam se žalio, pa sad čekam šta će da kažu, svakako ćemo se ćerati, jer ovo je baš teško pilićarenje
Možda su rešili da produže i da nas časte još mesec dana... :unsure:;);)
 
NIsu, jer se vidi u aplikaciji da je zaduženej veće za 750 dinara
 
Prijavljeno odmah, prijavljeno i preko forme na sajtu, i preko tw

Jednostavno, prave se ludi, tj prave nas ludima.
Ozbiljno, ozbiljno pilićarenje za 750 dinara
 
Kod mene se ne vidi u aplikaciji ni da je aktiviran hbo a deaktivirao bih ga posto ga imam na sbb nalogu ovo sam aktivirao cisto dok je bio promo da ne moram da saltam izmedju eon app i yettel app.U zaduzenju je 483rsd staticka ip i ono pretplata par din jel sam u promo periodu.Aktivirano preko HNTV kao da je zabagovao sistem
 
Stigli su neki novi bagovi u LG smart tv aplikaciji, brza programska sema prikazuje neke kanale duplo, npr. imam 4x Eurosport, i arene duplirane. Stari bagovi nisu popravljeni i dalje, ne moze se odabrati Srpski jezik titla na Viasat kanalima. Bas ste amateri.

Probao sam preko boxa i slalo me na yettel app, u tom trenutku nisam mogao, a sad i da hoću, nmg, jer rade na unapređenju..
Zdravo, pozivamo vas da nam putem privatne poruke kucnete podatke vaših ugovora, rado ćemo detaljnije proveriti o čemu je reč, stojimo vam na raspolaganju.
 
Da li je ovo povećanje cena i za hipernet korisnike koji su pod ugovorom ili samo za mobilne korisnike?
Pretpostavljam da je za sve.
Sledeće moje pitanje...kada sam potpisao ugovor dobio sam 12m po dinar pa onda mesečno 2600 (čini mi se da je toliko bilo) za hipernet duo M. Sad vidim da je na sajtu 3000 dinar. Ajde tih 400-500 dinara ću im oprostiti, ali kad sam upao u aplikaciju imam sta i da vidim. Stoji da ja treba da plaćam 3600 dinar.
Još uvek cure ti meseci po dinar, ali kontam kad isteknu onda ce mi naplaćivati tih 3600 dinara, a na sajtu lepo stoji da je cema hipernet duo M paketa 3000 dinar. Proverio sam neke dodatne servise, ništa nije dodatno aktivirano. O čemu se tu radi i kakav je to bezobrazluk?
Da li imam prava na raskid ugovora s obzirom d još uvek "trošim" mesece po dinar? Kontam da to nema nikakve veze.
 

Prilozi

  • IMG_20240304_223433.jpg
    IMG_20240304_223433.jpg
    60 KB · Pregleda: 38
  • IMG_20240304_223409.jpg
    IMG_20240304_223409.jpg
    73.9 KB · Pregleda: 38
Da li je ovo povećanje cena i za hipernet korisnike koji su pod ugovorom ili samo za mobilne korisnike?
Pretpostavljam da je za sve.
Sledeće moje pitanje...kada sam potpisao ugovor dobio sam 12m po dinar pa onda mesečno 2600 (čini mi se da je toliko bilo) za hipernet duo M. Sad vidim da je na sajtu 3000 dinar. Ajde tih 400-500 dinara ću im oprostiti, ali kad sam upao u aplikaciju imam sta i da vidim. Stoji da ja treba da plaćam 3600 dinar.
Još uvek cure ti meseci po dinar, ali kontam kad isteknu onda ce mi naplaćivati tih 3600 dinara, a na sajtu lepo stoji da je cema hipernet duo M paketa 3000 dinar. Proverio sam neke dodatne servise, ništa nije dodatno aktivirano. O čemu se tu radi i kakav je to bezobrazluk?
Da li imam prava na raskid ugovora s obzirom d još uvek "trošim" mesece po dinar? Kontam da to nema nikakve veze.
Tih 3.600 je valjda cena tog tvog paketa-usluge koji koristiš, ali ukoliko imaš neki popust onda ćeš plačati 2.600 (ili koliko si se več dogovorio). Popust obično ne navode (ne piše nigde) ili ti je promakao.
 
Popust se vidi tek kad izrade racun (isporuceni/dospeli), a cena sa sajta ne vazi za korisnike kojima i dalje traje UO. Znaci samo na dospelom racunu se vidi prava cena.
 
Kada sam napisao "ne piše nigde" misleći na popust, mislio sam na aplikaciju jer se čovek na nju pozvao, u njoj je to gledao, i to unapred jer je još uvek u fazi "jednog dinara" UO. A u računima koji stižu na kuću ili na mejl sve piše, svi detalji, pa i ugovoreni popust. Tako da treba jedino te računa da gleda i na njih da se poziva.
 
Pitam zato sto su povecavali cene usluga, priča se o tome uveliko. I ljudima koji su pod uo su povecavali cene, bez obzira na to sta su potpisali. Imaju pravo na raskid koji je trebao da bude do 1. marta, koliko cujem produžen je rok do 5. marta, tj. danas je poslednji dan ko zeli raskid uo.
Kazem, progutacu im poskupljenje, platiću i tih 3k, bez obzira sto je bilo 2600 kad sam potpisivao. Ali mojepitanje je otkud meni u aplikaciji stoji zaduzenje od 3600 za paket koji je nekad bio 2600, a sad 3000 dimara???
Jedino sto mi pada napamet jeste da su mi naplatili dtugi stb koji mi je promoterka utrpala silom pod parolom da je i to gratis za mene, a ja gai ne koristim (imam 1 tv u kuci). Ako je to tek onda cu pop***eti.
 
Prijavljeno odmah, prijavljeno i preko forme na sajtu, i preko tw

Jednostavno, prave se ludi, tj prave nas ludima.
Ozbiljno, ozbiljno pilićarenje za 750 dinara
Evo da citiram samog sebe.
Posle mnogo prepirke, pretnje tužbi RATEL-u i inspekciji, isključili su dodatak i poništili zaduženje, sve u duhu "pozitivne poslovne saradnje", kako rekoše
 
Pitam zato sto su povecavali cene usluga, priča se o tome uveliko. I ljudima koji su pod uo su povecavali cene, bez obzira na to sta su potpisali. Imaju pravo na raskid koji je trebao da bude do 1. marta, koliko cujem produžen je rok do 5. marta, tj. danas je poslednji dan ko zeli raskid uo.
Kazem, progutacu im poskupljenje, platiću i tih 3k, bez obzira sto je bilo 2600 kad sam potpisivao. Ali mojepitanje je otkud meni u aplikaciji stoji zaduzenje od 3600 za paket koji je nekad bio 2600, a sad 3000 dimara???
Jedino sto mi pada napamet jeste da su mi naplatili dtugi stb koji mi je promoterka utrpala silom pod parolom da je i to gratis za mene, a ja gai ne koristim (imam 1 tv u kuci). Ako je to tek onda cu pop***eti.
To je za mobilnu telefoniju, a ovde pricamo o Hipernetu gde nije bilo poskupljenja za UO. Da je bilo svi bi sad mogli da raskinemo ugovor, ali krastavac. nije bilo. I jos jednom, za Hipernet slaba vajda sta pise u aplikaciji dok ti ne izrade mesecni racun za naplatu, tad ces videti tvoju cenu (sa ugovora).
 
Poslednja izmena:
Zar niko nema informaciju?
Da li postoji bar apk da se skine i ubaci?
Koliko znam ranije je HN TV aplikacija mogla da se skine sa play-a i instalira direktno na sbb box, pisalo se o tome u ovoj temi, zašto ova nova verzija više ne može ne bih znao jer nemam sbb box niti njihovu uslugu.
Jedino da probaš da je na box-u preuzmeš sa nekiih drugih prodavnica ili da je nađeš i skineš preko kompa pa ubaciš i instaliraš na box
 
To je za mobilnu telefoniju, a ovde pricamo o Hipernetu gde nije bilo poskupljenja za UO. Da je bilo svi bi sad mogli da raskinemo ugovor, ali krastavac. nije bilo. I jos jednom, za Hipernet slaba vajda sta pise u aplikaciji dok ti ne izrade mesecni racun za naplatu, tad ces videti tvoju cenu (sa ugovora).
Meni je na 2 ugovora za hipernet povecana cena za 100rsd...
 
Meni nije, a kad bi tako bilo odmah bih raskinuo UO. I ako se vec tako frljamo, mogao bi poneki dokaz o tome.
 
Upravo proverio, pokazuje app da je 100rsd veći mesecni trosak ali to oduzmu na kraju obracunskog perioda za racun koji salju na mail. Pogresio sam, nije poskupeo... Na zalost... Bas sam se zaradovao da mogu da raskinem ugovor...
 
Da li je neko uspeo da upari yettel daljinski sa Hisense Televizorom i na koji nacin?
  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan

Interesuje me da li je neko uopste uspeo da poveze sa Hisense Tv-om, da li nisam bio dovoljno uporan da dodjem do pravog koda ili jednostavno nema mogucnosti za hisense tv.
 
Meni je ovog meseca stigao prvi racun posle 12m za 3 rsd :D
Hipernet DuoM paket u pitanju a na racunu je 2501 rsd. Meni nisu povecali cenu.
 
Da li je neko uspeo da upari yettel daljinski sa Hisense Televizorom i na koji nacin?


Interesuje me da li je neko uopste uspeo da poveze sa Hisense Tv-om, da li nisam bio dovoljno uporan da dodjem do pravog koda ili jednostavno nema mogucnosti za hisense tv.
Nisam uspeo. Ne znam koliko sam kodova vrteo, sigurno preko 150, pa sam digao ruke.
Još se doduše nisam igrao da probam da EON daljinski koji koristim sa Hiperboxom probam da uparim
 
Nisam uspeo. Ne znam koliko sam kodova vrteo, sigurno preko 150, pa sam digao ruke.
Još se doduše nisam igrao da probam da EON daljinski koji koristim sa Hiperboxom probam da uparim
I ja sam vrteo preko 100 kodova sigurno, par puta mi se kada kliknem ok pojavio broj 3, prima neki signal. Ali nisam uspeo da povezem nikako
 
To je za mobilnu telefoniju, a ovde pricamo o Hipernetu gde nije bilo poskupljenja za UO. Da je bilo svi bi sad mogli da raskinemo ugovor, ali krastavac. nije bilo. I jos jednom, za Hipernet slaba vajda sta pise u aplikaciji dok ti ne izrade mesecni racun za naplatu, tad ces videti tvoju cenu (sa ugovora).
Hvala na odgovoru. Eto neko prokometarisa u temi za mobilnu telefoniju kako nema pitanja za yettel podršku. Pitanja ima, samo nema ko da odgovori. Ovo isto je mogao da mi napiše i neko iz podrške. Stvarno ne znam svrhu postojanja dodatnog podforuma samo z yettel kad se opet sve svodi da se mi samo pomazemo i odgovaramo jedni drugima kao i u bilo kojoj drugoj temi o kablovskim i internet provajderima.
A da...kontam da treba i ovde da uzmu neki dinar za reklamu.
 
Hvala na odgovoru. Eto neko prokometarisa u temi za mobilnu telefoniju kako nema pitanja za yettel podršku. Pitanja ima, samo nema ko da odgovori. Ovo isto je mogao da mi napiše i neko iz podrške. Stvarno ne znam svrhu postojanja dodatnog podforuma samo z yettel kad se opet sve svodi da se mi samo pomazemo i odgovaramo jedni drugima kao i u bilo kojoj drugoj temi o kablovskim i internet provajderima.
A da...kontam da treba i ovde da uzmu neki dinar za reklamu.

Ne kapiram zašto se jednostavno ne prošetaš do neke njihove poslovnice-ekspoziture i tamo na licu mesta pitaj i proveri sve što ti nije jasno i što te interesuje - i oko računa i oko poskupljenja i svega ostalog?

Tačno je da ovde imaš forum i da je komotnije dobiti odgovore u fotelji nego da tabanaš i čekaš u redu, ali ovde ti odgovore (i mišljenja) daju pojedinci koji znaju isto koliko i svi mi, možda malo više ali i to je pitnje koliko, samim tim odgovori i mogu i ne moraju da budu tačni, a ne retko se i razlikuju, nisi sigurni niti pouzdani itd. A i dok ti odgovore prođu 2-3 dana, do tad si 3 puta mogao da odeš do Yettela i da sve to tamo saznaš sigurno i provereno, iz prve ruke. I da na osnovu paketa koji koristiš dobiješ tačan podatak koliko će ti biti poskupljenje, u dinar. Pogotovo pošto vidim da ti je to oko poskupljenja od životne važnosti.

A ako možda ovde na ovom forumu očekuješ zvaničan odgovor od Yettela, vezan za poskupljenje - možda ga i dočekaš, ali se spremi da u međuvremenu osediš.
Valjda si shvatio da je ova grupa ovde samo za Hipernet TV (ne i za telefoniju) i da služi za stavljanje kritika, primedbi, problema i predloga koje potom Yettel čita i uzima u razmatranje. A da nije oglasna tabla na kojoj Yettel objavljuje vesti, novosti, niti odgovara na naša pitanja. Odgovore ponekad, ali na svako 20 pitanje.

kontam da treba i ovde da uzmu neki dinar za reklamu.
Baš tako... Reklame i promocije pa onda sve drugo, ako se stigne.

Evo ja sam recimo to uradio sinoć - skoknuo do njihove ekspoziture kada sam video da je skoro prazna, da razjasnim sve nedoumice i nejasnoće oko poskupljenja kojih sam se na poslu i po komšiluku (a i ovde na forumu) naslušao u prethodnih 5 dana (tipa Ako ne pristaneš na poskupljenje Putin će te granatirati direkno iz Kremlja). Nisam hteo da se oslanjam ovde na raznorazne komentare i dobru volju da li će mi neko, ko i kad odgovoriti, i šta će mi napisati, pa sam sinoč lepo bio u jednoj njihovoj poslovnici i saznao sve što me interesovalo u vezi poskupljenja:

Dakle, poskupljenje se odnosi:
  • SAMO na mobilnu telefoniju, ne i na Hipernet TV
  • SAMO na fizička a ne i na pravna lica
  • Na SVE korisnike - znači i na nove i na stare i na one pod ugovorom i na one bez ugovora
  • I na pripejd i na postpejd korisnike
  • Startuje sad od marta meseca, tako da će uvećani računi da nam stignu tek za mesec dana, samim tim je glupo bilo šta sada gledati na tek pristiglim računima,
  • Poskupljenje je reda velićine između 100 i 250 dinara. Većini korisnika će račun biti uvečan za oko 100-150 dinara nego do sad. Ja ću konkretno plačati 140 dinara više.
  • Usluge telefonije poskupljuju kod SVA 3 mobilna operatera sad u martu, ne samo u Yettelu. Manje više u istim procentima.

To je to. Po meni ovo je mogao svako da sazna, kod njih lično, još za protekli vikend ukoliko nema vremena radnim danima, pogotovo pošto se o ovom poskupljenju priča i piše još od 25. februara
 
Poslednja izmena:
Ih, sad još da poskupe Hipernet, baš me zanima koliko bi korisnika odmah raskinulo ugovor! ;)
 
Zanimljivo pitanje.
Ja razmišljao da raskinem ugovor sad za mobilni, ali kad sam video šta nudi konkurencija, odustao sam. Ovo je bukvalno kartel koji ima iste/slične cene na prvi pogled. A kada se malo udubiš u kompletnu ponudu svih kartelista, onda vidiš neke male razlike. I tu je ta 'caka'.
Npr. Nije isto meni 12g neta u paketu + 10g za deezer koji koristim preko mobilne mreže svakodnevno i paket kod drugog karteliste od 20g bez deezer protoka. U hi-fi se brzo pojede 5+giga. I npr. 12g paket+10g deezer+10g Instagram. Instagram ladno ode 5+ giga dok trepneš, brže od deezer.
Kada se nađu pandan paketi kod svih operatera onda se vidi prava razlika u ceni.
Šta kome odgovara treba sam da odluči, ali nije to jednostavna odluka- jeftiniji paket za par stotina din i više interneta (naizgled) ne treba da bude glavni mamac, uglavnom se dobije dosta manje nego što na prvi pogled izgleda. To je moj utisak cele situacije
 
Ne kapiram zašto se jednostavno ne prošetaš do neke njihove poslovnice-ekspoziture i tamo na licu mesta pitaj i proveri sve što ti nije jasno i što te interesuje - i oko računa i oko poskupljenja i svega ostalog?

Tačno je da ovde imaš forum i da je komotnije dobiti odgovore u fotelji nego da tabanaš i čekaš u redu, ali ovde ti odgovore (i mišljenja) daju pojedinci koji znaju isto koliko i svi mi, možda malo više ali i to je pitnje koliko, samim tim odgovori i mogu i ne moraju da budu tačni, a ne retko se i razlikuju, nisi sigurni niti pouzdani itd. A i dok ti odgovore prođu 2-3 dana, do tad si 3 puta mogao da odeš do Yettela i da sve to tamo saznaš sigurno i provereno, iz prve ruke. I da na osnovu paketa koji koristiš dobiješ tačan podatak koliko će ti biti poskupljenje, u dinar. Pogotovo pošto vidim da ti je to oko poskupljenja od životne važnosti.

A ako možda ovde na ovom forumu očekuješ zvaničan odgovor od Yettela, vezan za poskupljenje - možda ga i dočekaš, ali se spremi da u međuvremenu osediš.
Valjda si shvatio da je ova grupa ovde samo za Hipernet TV (ne i za telefoniju) i da služi za stavljanje kritika, primedbi, problema i predloga koje potom Yettel čita i uzima u razmatranje. A da nije oglasna tabla na kojoj Yettel objavljuje vesti, novosti, niti odgovara na naša pitanja. Odgovore ponekad, ali na svako 20 pitanje.


Baš tako... Reklame i promocije pa onda sve drugo, ako se stigne.

Evo ja sam recimo to uradio sinoć - skoknuo do njihove ekspoziture kada sam video da je skoro prazna, da razjasnim sve nedoumice i nejasnoće oko poskupljenja kojih sam se na poslu i po komšiluku (a i ovde na forumu) naslušao u prethodnih 5 dana (tipa Ako ne pristaneš na poskupljenje Putin će te granatirati direkno iz Kremlja). Nisam hteo da se oslanjam ovde na raznorazne komentare i dobru volju da li će mi neko, ko i kad odgovoriti, i šta će mi napisati, pa sam sinoč lepo bio u jednoj njihovoj poslovnici i saznao sve što me interesovalo u vezi poskupljenja:

Dakle, poskupljenje se odnosi:
  • SAMO na mobilnu telefoniju, ne i na Hipernet TV
  • SAMO na fizička a ne i na pravna lica
  • Na SVE korisnike - znači i na nove i na stare i na one pod ugovorom i na one bez ugovora
  • I na pripejd i na postpejd korisnike
  • Startuje sad od marta meseca, tako da će uvećani računi da nam stignu tek za mesec dana, samim tim je glupo bilo šta sada gledati na tek pristiglim računima,
  • Poskupljenje je reda velićine između 100 i 250 dinara. Većini korisnika će račun biti uvečan za oko 100-150 dinara nego do sad. Ja ću konkretno plačati 140 dinara više.
  • Usluge telefonije poskupljuju kod SVA 3 mobilna operatera sad u martu, ne samo u Yettelu. Manje više u istim procentima.

To je to. Po meni ovo je mogao svako da sazna, kod njih lično, još za protekli vikend ukoliko nema vremena radnim danima, pogotovo pošto se o ovom poskupljenju priča i piše još od 25. februara
Nadam se da ćes shvatiti da je dobar deo ljudi koji posecuju ovaj forum višestruko informisaniji i edukovaniji o poslovanju bilo kog operatera nego prosečan šalterski službenik u bilo kojoj poslovnici. Pošto vidim da si relativno nov na forumu shvatices, kako to tako , tako i da je drsko i bezobrazno ophodjenje prema bilo kom drugom članu foruma potpuno suvišno. Inače ostalih 99 procenata tvog posta je bilo sasvim korektnog i informativnog karaktera na čemu ti se zahvaljujem.
 
Nazad
Vrh Dno