Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Ako sam nov ovde na ovom forumu - ne znači da me nema na drugim forumima niti da nisam bio na raznim drugim forumima pre 12-15 godina. A možda sam i na ovom forumu bio ranije ali sam zbog promena podataka (mejl, broj tel., itd.), pa sam od skora pod drugim imenom.

Ne vidim šta je bilo drsko i bezobrazno u mom prethodnom postu, ali nije toliko bitno. Ako ga je i bilo - bilo je sarkastičnog karaktera. Koji se nije odnosio samo na tebe lično.

Slažem se da su mnogi ovde edukovani za mnoge teme i oblasti (mada ima svakakvih, svako može da ostavlja komentare i mišljenja) kao i da su mnogi šalterski radnici "za izbegavanje" ali svi oni daju zvanične podatke firme koju predstavljaju. Plus je to oko poskupljenja ovih dana sveža i vruča tema za koju 99% ima spremljene infromacije, jer ih masa klijenata sada to pita i interesuje se. Naravno, tvoje je da li ćeš verovati njima ili ovde učesnicima foruma, to je tvoj izbor. Kao što možeš ovde zatražiti zvaničan odgovor Yettela na ovu temu-diskusiju vezanu za poskupljenje.
 
Pozdrav ljudi, imamo hipernet duo m pretplatu ali ne mogu da se ulogujem na hipernet tv, kada se logujem na yettel nalog i prelazim na hipernet tv izadje mi poruka "Nemaš Hipernet pretplatu."

Koristim Hipernet tv aplikaciju normalno, sada sam hteo da instaliram i tv aplikaciju al ne mogu zbog ove poruke. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?
 
Zdravo, pozivamo vas da nam putem privatne poruke kucnete podatke vaših ugovora, rado ćemo detaljnije proveriti o čemu je reč, stojimo vam na raspolaganju.
Javio sam se kolegama na fb, koji su proverili i uverili me da usluga nije aktivna i da nemam potrebe da je deaktiviram i sve je bilo ok, da bi se sutradan u yettel aplikaciji pojavilo da je hbo ipak aktivan (uvećan račun). Opet sam se javio na fb gde su me vaše kolege uverile da je sve ok i dali mi link za zahteve i molbe i da tu objasnim šta je problem i da će mi stornirati naplatu dodatka.
Naravno od tad je prošlo 5 dana niti mi se više iko javio, niti su stornirali naplatu dodatka..
 
Pozdrav ljudi, imamo hipernet duo m pretplatu ali ne mogu da se ulogujem na hipernet tv, kada se logujem na yettel nalog i prelazim na hipernet tv izadje mi poruka "Nemaš Hipernet pretplatu."

Koristim Hipernet tv aplikaciju normalno, sada sam hteo da instaliram i tv aplikaciju al ne mogu zbog ove poruke. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?
Da nisi prekoračio broj prijavljenih uređaja?
 
Pozdrav ljudi, imamo hipernet duo m pretplatu ali ne mogu da se ulogujem na hipernet tv, kada se logujem na yettel nalog i prelazim na hipernet tv izadje mi poruka "Nemaš Hipernet pretplatu."

Koristim Hipernet tv aplikaciju normalno, sada sam hteo da instaliram i tv aplikaciju al ne mogu zbog ove poruke. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?
Džoni, imao sam isti problem i zvao sam kol centar. Naime Jetel je razvezivao Hipernet ugovore pojedinim korisnicima sa prijavljenim brojem telefona (ne znam zašto su to radili). Fora je kada uđeš u svoj nalog na Jetelovom sajtu klikneš dugme "Razveži" i onda ga povežeš sa delovodnim brojem svog Hipernet ugovora. Možda nisam umeo najbolje da objasnim pa ti savetujem da pozoveš tehničku podršku, oni će to sigurno bolje.
 
Da to vezivanje bi bilo dobro da pojednostave. Tipa ukucaš mejl, broj ugovora i kraj. Da je malo komplikovano jeste, ja sam 2x uz pomoć operatera povezivao.
 
Da li je moguć raskid ugovora bez plaćanja penala ako TV usluga je nekvaliteta (koči, secka, pocrni ekran, pređe u SD rezoluciju) i Wifi Internet jedva skida aplikacije, jedva šta učitava nakon par minuta, nemogućnosti pričanja na Viber/WhatsApp, bilo koja društvena mreža? Ovo već traje od kako smo potpisali ugovor (mesec dana). Imam snimljeno kako TV usluga ne radi i za Internet da li je to elektronski dokaz ne funkcionisanja/nekvaliteta usluge?
 
Verovatno, treba da imas dokumentovane (mejl, pdf) probleme u radu i dokumentovane zalbe i odgovore na te zalbe (ako ih ima). Pa se onda zalis nadleznima (ratel). Znaci prvo prepiska sa provajderom pa ako nema resenje, onda zalba kod nadleznih sa svim dokazima, i moras to sve pisanim putem, usmeno ne vredi.
 
Kako ste vi zadovoljni sa ovim njihovim tv ruterom?
Odradio sam 2 azuriranja koja je prijavio,ali opet nista spec.
Cesto ako duze miruje jako tesko se "odglupi",bude ukocen neki period pa odreaguje.
Juce recimo prijavio da daljinac nije uparen BT-om...pa pokusavao da uparim,nije hteo.
Na kraju reko da odradim gasenje iz struje i nakon toga proradi,ako svako malo moram to raditi,izem ti uredjaj
 
To za daljinac moraces da cupas iz struje kad god se zaglupi. Obicno se to desi ako stoji dan-dva u mirovanju, kod mene se desava na dva box-a tako da nije u pitanju neki kvar, jednostavno su felericni svi uredjaji :)
 
Pretpostavio sam...tako i na Sbb bilo da zaglupe...trebalo im je vremena da to poprave strucnjaci.
 
Preko USB-a mozda bi i trebalo da radi bez problema, probaj neki drugi video player app na boksu, npr. Kodi. Na svim ovim kineskim modelima boksova (Hipernet, Eon, itd.) je slican hardver, to je obicno amlogic s905x2/4, a nvidia shield ima dosta brzi SoC.
Bravo si ga! Preko Kodi-ja ne secka. Baš me čudi da VLC ne može da ga ispegla. Ne mogu da probam stream preko LANa na KODI, nešto zeza SMB, neće da se poveže sa desktopom, probaću da napravim još jednog korisnika na Win-u
 
Pozdrav svima!

Kod mene na LG TV WebOS i Yettel aplikaciji skoro svako vece manje vise u isto vreme zablokira i pojavise greska 106, moram da ugasim TV i iskljucim iz struje da bi pono pokrenuo aplikaciju.

Mozda neko ima slicno iskustvo i kako resiti problem?

Konekcija ide preko rj45 1gb i Wifi na 4 metra od Rutera.

Hvala
 
Los im softver...pun gresaka...svima baguje na neki nacin...te prijavi da nije daljinac na BT-u...pa ga ne mozes "probuditi" iz mirovanja...iritantno jako
 
Los im softver...pun gresaka...svima baguje na neki nacin...te prijavi da nije daljinac na BT-u...pa ga ne mozes "probuditi" iz mirovanja...iritantno jako
Za daljinac isto mi se desilo na jednom stb skine se baterija sa daljinca i vrati i proradi.
 
Da li je moguć raskid ugovora bez plaćanja penala ako TV usluga je nekvaliteta (koči, secka, pocrni ekran, pređe u SD rezoluciju) i Wifi Internet jedva skida aplikacije, jedva šta učitava nakon par minuta, nemogućnosti pričanja na Viber/WhatsApp, bilo koja društvena mreža? Ovo već traje od kako smo potpisali ugovor (mesec dana). Imam snimljeno kako TV usluga ne radi i za Internet da li je to elektronski dokaz ne funkcionisanja/nekvaliteta usluge?

Pozdrav svima!

Kod mene na LG TV WebOS i Yettel aplikaciji skoro svako vece manje vise u isto vreme zablokira i pojavise greska 106, moram da ugasim TV i iskljucim iz struje da bi pono pokrenuo aplikaciju.

Mozda neko ima slicno iskustvo i kako resiti problem?

Konekcija ide preko rj45 1gb i Wifi na 4 metra od Rutera.

Hvala
Zdravo, radi smo da proverimo šta je uzrok smetnji koje imate prilikom korišćenja naše usluge, pozivamo vas da nam podatke kucnete putem privatne poruke, stojimo vam na raspolaganju!
 
Pozdrav svima, znamima me da li neko zna koji je tacno ovaj zuti kabl sa slike i gde ima da se kupi, posto bi hteo da uzmem duzi kako bi pomerio ruter na policu pored, sad mi ruter stoji ispod stola i smeta mi pa bih hteo da ga pomerim, hvala unapred.
 

Prilozi

  • WhatsApp Image 2024-03-15 at 15.08.28_2cb42a1e.jpg
    WhatsApp Image 2024-03-15 at 15.08.28_2cb42a1e.jpg
    79.1 KB · Pregleda: 32
Neki simplex fiber ili tako nešto, slabo znam te kablove. Ali znam da su dosta skupi.
Ono što mi deluje bolje (a i jeftinije) je da, pod uslovom da si korisnik Yettel-a, nabaviš UTP kabl (možeš na meru i da ti stave konektore).
Između te ZOK kutijice i samog rutera bi trebalo da ima ONT uređaj. ONT ostavi (ili zalepi) pored ZOK-a a iz ONT-a UTP kabl koliki hoćeš i gde god hoćeš.
 
Da sam na tvom mestu, zvao bih podršku, pa nek dodju i nameste šta želiš...
 
To bi mu išlo malo teže ako treba više od 2m kabla, meni su na raspolaganje stavili samo takve patch industrijske kablove.
 
Da sam na tvom mestu, zvao bih podršku, pa nek dodju i nameste šta želiš...
Zvao sam i samo su mi rekli ne moze to da sd uradi kao nije moguce...
Neki simplex fiber ili tako nešto, slabo znam te kablove. Ali znam da su dosta skupi.
Ono što mi deluje bolje (a i jeftinije) je da, pod uslovom da si korisnik Yettel-a, nabaviš UTP kabl (možeš na meru i da ti stave konektore).
Između te ZOK kutijice i samog rutera bi trebalo da ima ONT uređaj. ONT ostavi (ili zalepi) pored ZOK-a a iz ONT-a UTP kabl koliki hoćeš i gde god hoćeš.
Hvala, pokusacu nesto da smislim svakako kad je yettel podrska beskoriana.
 
Pozdrav svima, znamima me da li neko zna koji je tacno ovaj zuti kabl sa slike i gde ima da se kupi, posto bi hteo da uzmem duzi kako bi pomerio ruter na policu pored, sad mi ruter stoji ispod stola i smeta mi pa bih hteo da ga pomerim, hvala unapred.
Ovo ti je vjerovatno običan optički pigtail. Ima u dužinama i od par metara. Najpametnije ti je da ga izvadiš, odeš do Netiksa npr i tamo uzmeš veću dužinu koja ti treba… prečeprkaj po internetu, sigurno ima duži od 2m nego što je u Netiksu. Ili do nekoga ko se ozbiljnije bavi mrežama, može sigurno da ti nabavi to što ti treba, nije to neka cifra…
 
Ne znam odakle si ali ima guglaj Optički patch kabl.
Prvo proveri u uputstvu koji je LC, SC, APC. Trebalo bi da piše u kutiji od modema.
Imaš i 10m da kupiš inače ako ne i duže. Mislim da ide sa modemom, kod mene je oko 4 metra sa nokia modemom stigao.
 
Pitanje: STB se isključi sam (crvena lampica) kada je TV duže iskljucen, pretpostavljam da je neki režim u pitanju da se sam isključi kad je duže u mirovanju... Ali postoji li to u podešavanjima?

Imam baku i nije baš prosto i intuitivno paljenje TV-a za nju... Prvo upali TV, pa onda na daljinac mora da upali STB, e onda je fora što STB pri paljenju na daljinac ume da zabode loading screen, pa onda mora na dugme STB da se gasi, upali, pa onda na daljincu TV-a da se izabere odgovarajući HDMI ulaz...

Nimalo pristupačno starijim osobama, ako razumete...
 
Pitanje: STB se isključi sam (crvena lampica) kada je TV duže iskljucen, pretpostavljam da je neki režim u pitanju da se sam isključi kad je duže u mirovanju... Ali postoji li to u podešavanjima?

Imam baku i nije baš prosto i intuitivno paljenje TV-a za nju... Prvo upali TV, pa onda na daljinac mora da upali STB, e onda je fora što STB pri paljenju na daljinac ume da zabode loading screen, pa onda mora na dugme STB da se gasi, upali, pa onda na daljincu TV-a da se izabere odgovarajući HDMI ulaz...

Nimalo pristupačno starijim osobama, ako razumete...
Sa loadinga moze reset boxa preko portala ali ovo nije pristupacno to stoji
 
Pitanje: STB se isključi sam (crvena lampica) kada je TV duže iskljucen, pretpostavljam da je neki režim u pitanju da se sam isključi kad je duže u mirovanju... Ali postoji li to u podešavanjima?

Imam baku i nije baš prosto i intuitivno paljenje TV-a za nju... Prvo upali TV, pa onda na daljinac mora da upali STB, e onda je fora što STB pri paljenju na daljinac ume da zabode loading screen, pa onda mora na dugme STB da se gasi, upali, pa onda na daljincu TV-a da se izabere odgovarajući HDMI ulaz...

Nimalo pristupačno starijim osobama, ako razumete...
Nije praktično ni meni koji sam tehnički potkovan, a kamoli mojoj supruzi, o starijima i da ne pomišljam. Svakodnevna zabadanja box-a, zabadanja čak i daljinca... Prilično sam nezadovoljan celim iskustvom
 
Srećom, sa nekim zabadanjima nije bilo problema, samo se nadao da makar postoji u podešavanjima opcija da se isključi to gašenje... Izuzev pomenutog.
I ajde, ne bi ti to bio problem da mora samo da se upali STB na daljinac kad ne bi konstantno zabadao onaj kružić...
 
Ako imas tv koji podrzava HDMI-CEC, mozes da namestis sinhronizovano paljenje i gasenje boksa zajedno sa tv-om. U podesavanjima TV za HDMI port gde je boks aktiviras HDMI-CEC opciju. Na boksu takodje moras da aktiviras, u sistemskim android podesavanjima boksa, pod Display kategorijom HDMI-CEC opcija.

I sve je to gnjavaza sa boksovima, najlakse je smart tv aplikacija.
 
Nije praktično ni meni koji sam tehnički potkovan, a kamoli mojoj supruzi, o starijima i da ne pomišljam. Svakodnevna zabadanja box-a, zabadanja čak i daljinca... Prilično sam nezadovoljan celim iskustvom
Isto. Svako malo me moji najašu te ne radi TV te ne radi daljinski. A inače se ne snalaze najbolje.
Sa Poštom je bilo najlakše, nikakav STB a ni kartica nije trebala. Signal, antenski kabl i daljinac od TV-a sa opcijom sortiranja kanala po želji. Svi bili zadovoljni a ja miran.
 
Nazad
Vrh Dno