Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Nope....niti pravim ludacki dmg, niti mogu da one shot-ujem nekog :D to je bilo cool u prethodnim verzijama igre...a inace igram na high diff
 
Pa kad čitaš sve ono što su pričali o igri u deceniji pre nego je izašla, delovalo je tako.
A onda shvatiš da je to, za CDPR, preambiciozno i pitanje je da li bi ikada, ne samo završili, nego uopšte i uspeli da to naprave.

Ne shvati me pogrešno, potpuno se slažem, ja sam igru krenuo i dugo se trudio da igram stealth i kao pacifista, ali što kažeš, nema nikakvog smisla igrati tako, nema nikakvog razloga za tim... I to je velika šteta.

Kad pogledam Night City, zapravo vidim temelje nečega što je moglo biti izvanredno.
I rekoh jednom, vidi se koliko su stvari isekli, izbacili, odustali i na kraju išli logikom daj da izdamo igru....

Bilo bi super da možemo da profilišemo svog lika, da biramo načine kako ćemo da igramo i da na osnovu toga snosimo posledice, TJ. budemo nagrađeni, ali.....
Toliko je prilika propušteno i sa life paths, to su u samoj osnovi mogla biti tri poptuno različita prelaska igre....
Meni je CP odlična igra, ali isto tako i propuštena šansa da bude legendarna, a ima sve osnove za to.
I Phantom Liberty je odličan DLC, ali i posle njega ostaje taj isti žal šta je ovo moglo i trebalo da bude....
Kako fino i koncizno napisano, ubodena sustina i ono sto sam ja pokusao da napisem kilometarskim postom. :)

Iskreno nisam nesto preterano ispratio marketinsku kampanju, izbegavao sam bas da ne ulateim u hype train. Ali jednostavno na osnovu onog 50min gameplay video klipa i renomea koji su stekli sa Witcher 3 i ekspanzijama, ocekivao sam da ce CP da pokida i da ce makar obuhvatiti sve te osnovne open world sisteme koji su utemeljeni jos pre 20ak godina.

Propustena prilika da bude legendarana igra i to je zaista tako, ovako je "samo" odlicna cak i pored svih nedostataka.

Sada iz ove perspektive kada gledam, bas sticem utisak da je CDPR u tom momentu kada su krenuli full produkciju na CP2077, da su oni bili prilicno neozbiljni - jer jednostavno igru takvog kalibra nije moguce uraditi za 4 godine, neki kazu da su krenuli 2017. u full produkciju. Nije to linearna story driven pucacina vec je to zamisljeno da bude kao neki benchmark svih buducih opend world role playing igara. Kompleksan RPG ali sa svim onim pikanterijama koje smo mogli samo da vidimo u GTA serijalu i to nema teorije da se zavrsi za 4 godine. Plus kada na to sve dodamo i cinjenicu da su igru namerili i za stare konzole da izbace, to je tek bila suluda odluka koja ih je fino dotukla i bacila vecinu tima u prekovremeni rad, pa onda kada na sve to dodamo i Red engine koji ocigledno nije bas optimizovan niti namenjen za takav tip igre onda se morao desiti fijasko.

Svaka njima cast kako su uspeli da se konsoliduju i izbace ovu ekspanziju. Nadam se da ce sa Unreal 5 i svim ovim iskustvom nastavak biti mnogo bolji.
 
Poslednja izmena:
Razocarao me auto u vazduhu, potpuno "van gravitacije"..Kao karton... Meni veci problem od kvaliteta RT :alien:
 
Bugovi su sastavni deo svakodnevnice, tacnije ima u svim zivim finalnim resenjima. Opravdanje je ne ne to tako treba.
 
Ne znam samo kome su side misije lose?
Side misije u ovoj igri su meni bile super i ukupno bolje od main misija.
Gde to imaju neke mnogo bolje side misije, da bi se za ove reklo da su lose?
Od nekih cak zavisi i koji kraj igre dobijete.

Takodje ima dosta contenta u igri koji je drugaciji ili cak i zakljucan u zavisnosti od prethodnih odluka.
Pre bih ja rekao da vi niste ovo puno igrali, da ste protrcali kroz igru trazeci bagove.
 
Ne znam samo kome su side misije lose?
Side misije u ovoj igri su meni bile super i ukupno bolje od main misija.
Gde to imaju neke mnogo bolje side misije, da bi se za ove reklo da su lose?
Od nekih cak zavisi i koji kraj igre dobijete.

Takodje ima dosta contenta u igri koji je drugaciji ili cak i zakljucan u zavisnosti od prethodnih odluka.
Pre bih ja rekao da vi niste ovo puno igrali, da ste protrcali kroz igru trazeci bagove.
Ronin je napisao je sporedni kvestovi "gigs".
Pre će biti da si ti odradio tl;dr jer mu je post bio dugačak. 😁
 
@r0nIn
Nista ono sto nisam napisao 6 meseci posle launcha, kada su izbacili prvi veci patch i kada sam je presao - "ostaje veliki zal za neiskoriscenim potencijalom sto se tice gameplaya, kao i lokacija/mape, koja je ogromna...". Tacno se ispostavilo da su lokacije koje sam tada naglasio da su zatvorene bile u planu za DLC.
Cak i sada u centru nalecem na sumnjivo zatvorene/neupotrebljene sekcije - npr. u centru grada gde prodaju oruzje/consumables onaj veliki catwalk/terase izmedju zgrada kao i zakljucana vrata tu na par mesta, prostor iznad Kerry Eurodyne vile kao i celo ono smetiliste+brana sa svojim zgradama koja deluje da bila u planu da se upotrebi za mozda neki kvest...
Btw skoro sam naleteo da u delu gde se nalazi Murcmobile je prvobitno trebao da postoji ceo sistem katakombi sa vecim questlinom za "Vampire people" koji su precrtali, kao i potencijalni DLC na onoj svemirskoj stanici koju vidimo i jednom od krajeva. (gde je i Morgan Blackhand)

Slazem se da su gigs repetativni filer sadrzaj koji sluzi kao sminka da se pokupi loot i "radi nesto" tj padduje sadrzaj na inace praznoj mapi.
Sporedni kvestovi doduse dobrim delom briljiraju i bolji su u nekim trenucima od glavnog sadrzaja tj questline-a...
Ali i u 2. prelasku sporedni sadrzaj je zamarajuc dobrim delom, od cega "boluju" sve open world igre jer te baca van koloseka glavne price pa zaboravis "kud sam pos'o i gde sam dos'o"...

Apsolutno se slazem da su protracili potencijal igre.
Vidi se da su zagrizili vise nego sto su mogli i postavili sebi nerealne ciljeve za tip open world-a sa kojim nisu imali iskustva.
Rockstar tu jednu formulu brusi vec 2 decenije, dok je CDPR "apsolvirao" sa 3. Witcher igrom i onda su odlucili da se prebace u novi zanr.
Pritom su taj endzin za CP krpili "on the go" kao i pricu koja je trpela "remont" vise puta.
Ocigledno je igra izasla prerano (par godina) ali verovatno nisu imali finansija da je dalje razvlace sa razvojem...
 
Iskreno draze su mi te gigs misije nego one sto te drze zarobljenog za ekran sat i po.
Znam, repetativne su, sve to stoji, ali se brzo zavrse i za one koji su ograniceni slobodnim vremenom jednostavno su prava stvar.
Problem u cp je sto one questline misije brate smaraju. Ko voli interaktivne filmove, sigurno ce uzivati, ali NPC-evi mnogo dave. Ne bi to bilo strasno da je neki zanimljiv dijalog ili akcija, ali je ono sve vec 300x vidjeno. Srecom vidjeno je iz blade runner-a i ghost in the shell-a, ako nekog treba da kradu onda su to oni, ali stvarno meni barem, koji sam upio previse cyberpunk zanra tokom decenija, quest misije nisu nista posebno.

Primer ona misija kada jurite onog pukovnika da vam zavrsi nesto bitno (pokusavam da ne spoiluje previse) u dogtown-u, pa ste za onom fancy vecerom, gde morate da napravite psiholoski pattern footprint onog brata i sestre tako sto cete ih smarati za ruletom. Svi ponudjeni tekstovi tj. opcije sa kojim vrsite interakciju sa njima bi prosli jedino pod uslovom da su ono dvoje apsolutni retardi.
Znam da je to za igru, ali je moralo to ubedljivije a ne kao onaj fuckfest u Alan Wake 2.
 
Ja bukvalno krecem sa Dogtownom, ali je izgleda bolje da sacekam patch dok ne ispeglaju par stvari kao npr.
Delamain misija npr. u Arroyo onaj tribute deo za Grove Street, desilo mi se da sa autom propadnem kroz put/teksture i upadnem u infinity loop propadanja ispod mape, pritom je igra odradila quicksave i da nisam imao noviji save pre toga, verovatno bih digao ruke od igranja.

Inace je mozda bolje bilo da sam odmah uleteo u DLC, prevelik je poduhvat ponovni prelazak jer cak i za 2. prelaz sa drugacijim izborima postoje neke misije koje jednostavno zelim da preskocim...
Bas kao sto rece kolega gore neke sekcije su previse razvucene - primera radi VDB questline traje lagano 1-1,5h mozda i vise, zbog de facto 3-5 spojene misije/segmenta (kapela, GIM, kapela/flashback + VR segment).
Sto je i vise nego dovoljno za jednu sesiju igranja...

Sa svim sporednim misijama i questovima, nekih 3/4 igre pre nego sto se dogura do DLC-a (iako moze da se proleti) - potrebno je dobrih 60h
Ako se izbace gig-ovi, koji inace i nemaju uticaj na glavnu pricu osim manjih item nagrada (odnosno veceg po zavrsetku celog fixer gig line-a), neki imaju i manji znacaj nego pre 1.6v, moze sigurno da se "sasece" jedno dobrih 20-25h igranja/grind-a.
 
@Markomaniax bukvlano se smejem dok citam tvoj post, jer na kraju krajeva i meni vise prijaju takve genericne misije gde nema karaktera koji te dave i zakucaju za ekran. Main story misije su prepune tih smarajucih, klise dijaloga - najveci problem jesu one scene koje ne mogu da se ubrzaju ili prekinu, Pominjao sam vec ranije, The Heist misija - kada sam krenuo drugi prelaz, bukvalno sam jedva izdrzao da predjem tu misiju, pa kada zavrsis sa njom onda krece smaracina sa Dzudi i onim brain dance sekvencama koje ne mogu da se prekinu. Jednostavno pejsing je na dosta mesta los. Ekspanzia je dinamicnija tu, narocito pocetni kvest. Mada, slazem se sa tim primerom koji si naveo u Dogtownu, to je primer upravo te neke zelje da se uradi nesto cool i grandiozno pa ispadne klise i ne toliko originalno.
Jedna od upecatljivijih misija koja mi je ostala u pozitivnom secanju jesta ona sa Delamainom, nekako mi je to bilo originalno i malo drugacije od ostalih.

Bas iz tog razloga koji si naveo, igraci koji nemaju previse vremena, te misije su idealne. Samo sto su mogle da budu kud i kamo raznolikije, ili da su one NCPD misije kompleksnije. Zao mi je sto nema nekih misija poput onih "air drop" u Dogtownu, trebali su nesto slicno da urade i u ostatku grada a ne samo u toj zoni.

Da ne pominjem razne frakcije koje nemaju nikakvog smisla niti uticaja, pa zamislite samo da su uradili neki "reputation" sistem gde bi mogao da se priklonis nekoj od frakcija i da radeci odredjene kvestove za njih otstvarujes neke posebne benefite, recimo neki set skinova koji mozes da dobijes samo ako si dobar sa Voodoo Boysima.

@Markomaniax Ne po Alanu, daj mu sansu, meni postaje sve bolji i bolji kako igram. :)
Inace je mozda bolje bilo da sam odmah uleteo u DLC, prevelik je poduhvat ponovni prelazak jer cak i za 2. prelaz sa drugacijim izborima postoje neke misije koje jednostavno zelim da preskocim...
Bas kao sto rece kolega gore neke sekcije su previse razvucene - primera radi VDB questline traje lagano 1-1,5h mozda i vise, zbog de facto 3-5 spojene misije/segmenta (kapela, GIM, kapela/flashback + VR segment).
Sto je i vise nego dovoljno za jednu sesiju igranja...
Upravo to, ja nisam mogao da igram drugi prelaz jer sam shvatio da nemam vremena da prolazim kroz sve to ponovo, bas je smaranje.
 
Ovde su cinematic misije dobre jer su dijalozi dobro napisani i interaktivne su u smislu da ne gledaš film. Nije ovo Hideo Kojima sa 5 minuta gejmpleja i 20 minuta filmića. Ali da je zabavniji free roam, jeste i greota što su bazične.

Inače simpatičan Kojima kameo.
 
Misija koju sam ja jedva pregurao u novom prelasku je Sinnerman, kad treba da pratite onog lika što hoće da ga razapnu na krst, tu mi je igra maksimalno testirala živce.
 
Ja bukvalno krecem sa Dogtownom, ali je izgleda bolje da sacekam patch dok ne ispeglaju par stvari kao npr.
Delamain misija npr. u Arroyo onaj tribute deo za Grove Street, desilo mi se da sa autom propadnem kroz put/teksture i upadnem u infinity loop propadanja ispod mape, pritom je igra odradila quicksave i da nisam imao noviji save pre toga, verovatno bih digao ruke od igranja.

Inace je mozda bolje bilo da sam odmah uleteo u DLC, prevelik je poduhvat ponovni prelazak jer cak i za 2. prelaz sa drugacijim izborima postoje neke misije koje jednostavno zelim da preskocim...
Bas kao sto rece kolega gore neke sekcije su previse razvucene - primera radi VDB questline traje lagano 1-1,5h mozda i vise, zbog de facto 3-5 spojene misije/segmenta (kapela, GIM, kapela/flashback + VR segment).
Sto je i vise nego dovoljno za jednu sesiju igranja...

Sa svim sporednim misijama i questovima, nekih 3/4 igre pre nego sto se dogura do DLC-a (iako moze da se proleti) - potrebno je dobrih 60h
Ako se izbace gig-ovi, koji inace i nemaju uticaj na glavnu pricu osim manjih item nagrada (odnosno veceg po zavrsetku celog fixer gig line-a), neki imaju i manji znacaj nego pre 1.6v, moze sigurno da se "sasece" jedno dobrih 20-25h igranja/grind-a.
I feel you....
Ponesen hvalospevima 2.0 update-a i kako je sad vreme da se igra krene od početka, krenuo sam sa novim likom, posle sat-dva skontam da ne mogu po treći put sve ponovo, batalim, učitam stari save i pređem Phantom Liberty samo.
Ne mogu opet sve.
Ogromna mi je igra, nemam ni vremena toliko.
Generalno, od kako je većina igara OW sa main story od 50+ sati i satnicom od preko 70 pa naviše za kompletno čišćenje, sve manje igre prelazim više puta.
Nedostaje mi to neko vreme kad su igre, čak i RPG bile kraće i kad si mogao da prelaziš i po više puta...
Šta hoću reći, radije ću nešto igrati 200-300 sati u 5,6,7 prelaza, nego dva puta po 150 sati svaki 🤗
 
Samo jedan mali detalj iz GTA 4: naidjem na turistu iz Nemacke koji uziva u zalasku sunca, cisto da testiram malo reakcije NPCa ranim ga u nogu, on pocne da se valja po zemlji, kece da jauce nesto na nemackom, pridjem mu uperim pistolj i Niko kaze "do you want to die" a ovaj odgovara na nemackom "najn najn" i krece da bezi hramljuci na jednoj nozi.

Necu vise, you got my point. :D
 
Do sada presao dva puta, prvi put ne znam na kojoj verziji je bila igra ali drugi put presao na zadnjem update bez ovog dela gde su ubacili voznju metrom ali ima vremena i za treci prelazak tamo sledece zime.

Oba puta radio sve sto je moglo da se uradi, cak skupljao one murale po gradu. Malo je reci da je igra odlicna. Naravno ima tu jos problema, onda sto grad nije vise iskoristen, dosta zgrada u koje bi moglo da se udje ne moze. Na saobracaj i nestajanje vozila nisam obracao paznju niti mi je to toliko smetalo.

Iskreno voleo bih da vidim jos sta moze da ponudi Night City, pa jos radom misija, kojekavih gigova.
 
Upravo završih kvest od Peralezovih, bračni par koji vodi kampanju za gradonačelnika. Ovo je glavni primer kako je ispušten potencijal da igra bude nešto više. Tako sjajan kvest a prekinut na pola, jasno se vidi da su imali u planu da ovo bude dublji quest-chain ali su rešili (ili morali) iz nekog razloga da ga prekinu. Pitam se da li će ovo ikad ponovo obraditi u nastavku, bila bi šteta da misterija ostane nedorečena.

Inače, novina koje je mene oduševila sa ovim novim pečevima je mogućnost slušanja radija dok idemo kao pešak kroz grad, kad se padne prava pesma u pravom trenutku atmosfera je fenomenalna.
 
Ne bih da spojlujem ali sudeci po glasinama...


Odnosno i po sitnim stvarima na koje mozes da naidjes po gradu CP nastavak (za sada je vec prica uveliko u razvoju sa CDPR-omi i nosi naziv iz spojlera, ako je verovati Mike Pondsmithu) bi trebao da se bavi (verovatno) vise AI-om "beyond Blackwall", mozda cak i nadolazecim ratom sa istim (i izmedju korporacija) koji se suptilno nagovestava u igri... Svakako ce imati veliku ulogu Night Corp koji se takodje suptilno spominje (zapisi, razgovori NPC-a itd)
Licno mislim, na osnovu prelaska i krajeva iz "vanile", da je Mr. Blue Eyes AI kontrolisana lutka (ako si primetio "plave oci" se javljaju samo kod prenosa podataka) ili mozda Morgan Blackhand koji je kontrolise iz "Kristalne Palate".
Mada sudeci bas po tom sasecnom questu Peralezovih + Sandra Dorsett mini kvesta+ PL tematike - rekao bih da je pre AI koji se iz Blackwall-a uvukao u NC
 
Odlično rezonovanje, uopšte mi to nije palo na pamet. Naročito taj vizuelni deo kod transfera podataka, jako lep detalj ali ga nikad nisam povezao sa dotičnim likom iz senke.
 
^
Pritom se Mr. Blue Eyes javlja u svim bitnim delovima igre, tako da nije ni nemoguce da ima tu ulogu Gaunter O'Dimma iz TW3.
Ali bih rekao pre da je ostavljen za vecu rolu u nastavku...

Btw. krenuo Dogtown uvodnu misiju
I ladno na kompjuteru u srusenoj letilici NUSA (tokom spasavanja) postoje zapisi da se znalo da su (i ko su) dvojica "murcova" bili u tornju Arasake na osnovu dousnika...
Sto znaci da ona teorija o Smasheru koji vas detektuje dok ste skriveni tokom pljacke (kao i Militech oprema u njegovom skrovistu) i da je on taj dousnik istinita.
I da su pusteni kao "cover" pljacka kako bi JS engram dospeo u Militech ruke i upotrebili ga za veci napad na Arasaku, koja i sama tokom igre pokusava da inscenira napade na sebe od strane Militiecha (1 Padre misija gde je onaj klinac ubijen) i pokrene novi corpo rat kako bi preuzeli totalni primat u NC-u.

Tako da je i sama "Heist"misija na kraju svakako trebala da propadne odnosno da V i Jackie budu "kolateralna steta" verovatno i sa DdS-om koji odradjuje prodaju Militechu (i koji je amaterski sklopio ekipu od 2 "rukija" i nedovoljno dobrog netrunnera koje bi pometlao kasnije)

U principu kroz ceo "vanila" storyline se kasnije provlaci tematika da svi imaju svoju agendu i gledaju da vas zavrnu, osim Aldecaldosa i da je NC u stvari glavni akter price tj "dzungla u kojoj se gleda samo da se prezivi"
 
Ronin je napisao je sporedni kvestovi "gigs".
Pre će biti da si ti odradio tl;dr jer mu je post bio dugačak. 😁
Znam sta je napisao, i ako je on pogresno citirao Yojinbov post gde je on pricao o nacinu resavanja, a Ronin nastavio kao da su side gigs i side quest ista stvar :)
Sta god da radis u ovoj igri sve jedno je, nista se ne menja u open worldu. Main quest ima tih par izbora i samo se tu odrazavaju. Nije to dovoljno, makar za mene i ono sto bih ja zelio da vidim u "next gen" open world igri. Jednostavno svi ti sistemi su na "zastarelom" nivou, kao sto smo se sprdali sa Starfieldom i ovde je skoro pa identicna situacija.
Sve u svemu, covek je proveo preko 200 sati u igri koja je vise action RPG nego life sim i naravno da ga je smorilo i da je poceo da trazi vise :)
Svaka igra moze da bude 10x bolja nego sto jeste i da se svidi 10x vise ljudi, samo da neko nadje neogranicene resorse u vidu finansiranja i ljudstva i to je to.
 
Po meni su "glavne" side misije i main misije u jednom istom kosu, sve ostalo bih ja nazvao side kontent - tako da o tome pricam. Sto se "glavnih" sporednih i main misija tice tu isto ima dosta problema ali ne vrijedi pricati o njima jer bi to bilo mucenje. Ukratko i to je moglo mnogo bolje ali fokus mi je prvenstveno na tom side kontentu, zato sto bi to trebalo da bude okosnica open worlda, to je ono sto ostaje nakon sto se predje glavna prica, a taj kontent je jako generican. Po meni tu igra pokazuje pravo lice, tu se tek vidi koliko igra ima problema, koliko je ogranicena i nedovrsena.
 
hmm. Ne bas. Kontam sta hoces da kazes - kvalitet na koji se igra svede kada se zavrse skriptovane misije, drasticno opadne zato sto ostanu ovi genericki gigs-ovi.
Ali opet, licno mislim da to nije problem. To kako se ai ponasa, reaguje i odabira akcije, bilo da je deo mase ili individua, je ono sto je ovde najveca boljka, i ne treba ga mesati sa gigsovima.
Poslednji gig koji sam igrao je bio netrunner koji se otrgao kontroli. Jos neki stealth samurai, pa sam ga jurio kroz neki multy-story parking, gde je kako se povlacio hakovao clanove bandi i beskucnike usput praveci od njih jos vise neprijatelja - ispade bolja misija nego 75% onih skriptovanih interaktivnih filmova u igri koje neki nazivaju main/side questovima.
Misija sama po sebi nije bila nista narocito, ali je ai u toj misiji bio uverljiv, kao da jeste bilo neke kolicine skripta u totalno random misiji. Pokusavao je da prezivi kada je video da ne padam toliko lako kao nekoliko zrtava pre mene, i da prima damage i da mora da pazi. Povlacio se i koristio stealth (mada lose).
Zato meni vise odgovaraju ovakve misije - brze se zavrsavaju, iziskuju da se vozite po gradu sto i jeste poenta gta-like igre, iako se uvek moze koristiti fast travel, i ono najbolje - ne mora da me smara glupi hipsterski Kijanu Rivs sa njegovim stavom - fuck all.
 
^ Au contraire....
Nit' je Kijanu glup, nit' je hipster, čovek je odradio vrhunski posao. Meni je Johnny jako kul lik i volim diskusije sa njim.
 
Ne bih se slozio za Keanua, tek sada u 2. prelasku primetno "boli" tj bas para usi koliko je los VA posao odradio sa JS-om...
U vecini dijaloga totalno genericno i bez emocija u drugom ostatku onako deluje bas isiljena/vestacka reakcija...
Rekao bih mozda samo u 10-20% situacija da je "ubo" glumu.
Bukvalno su ga svi VA glumci u igri "sasili" uzduz i popreko,cak i ovi manji u ulozi fixera i osim fizickog izgleda-lika (koji mu lezi) totalno promasen casting..

Rekao bih da u drugom prelasku mogu mnogo vise da se "upiju" neki sitni detalji (i mane) koji se mozda preskoce/previde kod prvog.
Zvucim kao pokvarena ploca ali The Witcher 3 je celokupno klasu iznad CP2077... Mozda gresim ali sumnjam da mogu da ponove to sto su sa TW3 postigli.
 
Poslednja izmena:
@Matches Malone - imas temu na redditu koliko je lose odradio VA.
Reeves jeste dobar lik, ali pametan nije. Mekkonahju je recimo Tesla za njega, sudeci po mnogobrojnim konferencijama i apstraktnim razmisljanjem.
I ovaj izgled ne znam kako je iko pri zdravoj svesti i bilo kakvoj pameti mogao da dozvoli.

1705320450824.png
 
Hahaha, ja nisam video taj njegov izgled, prava hipsteraja.
Volim Kijanua ali je majstorski omašio glasovnu glumu, totalno mi je bio neubedljiv još u prvom prelazu. Ajde nema veze što je omanuo u normalnoj konverzaciji ali da se bar malo potrudio za ključne scene, ali ne, nula emocija.
Čak mi je i muški V malo suvoparan, ženski V ih po glumi šije uzduž i popreko.
 
@Matches Malone - imas temu na redditu koliko je lose odradio VA.
Reeves jeste dobar lik, ali pametan nije. Mekkonahju je recimo Tesla za njega, sudeci po mnogobrojnim konferencijama i apstraktnim razmisljanjem.
I ovaj izgled ne znam kako je iko pri zdravoj svesti i bilo kakvoj pameti mogao da dozvoli.

Pogledajte prilog 423686

Ko drugi nego studio, sto dovoljno govori kakvi emo hipstercici rade u istom i zasto treba biti vrlo obazriv sa buducim CDPR naslovima...
Ponovoljeno je vise puta da ekipa koja stoji iza Witcher serijala nije vise u kompaniji.
Ne znaci da nece izbaciti dobre igre, samo smatram da nece biti vise vanserijskih - sto je i normalno za ocekivati jer svi veci studiji su prosli kroz taj ciklus i lagani (ras)pad posle nekih 8-10 godina.
 
E da vi vidite kakva je moja V, one ispod plavog mosta da joj pozavide :D
Mada ko gleda minić i čipkast brus kada krene da seva teška artiljerija i hakovi po svima koji je mrko pogledaju.

Ne znam ko daje glas Valerie, ali svaka čast na obavljenom poslu.

Grafika je uvek vrh sa PT, ali neki momenti van grada blizu onog jezera/bare u ranu zoru, maltene fotorealistično izgleda scena.
Ko drugi nego studio, sto dovoljno govori kakvi emo hipstercici rade u istom i zasto treba biti vrlo obazriv sa buducim CDPR naslovima...
Ponovoljeno je vise puta da ekipa koja stoji iza Witcher serijala nije vise u kompaniji.
Ne znaci da nece izbaciti dobre igre, samo smatram da nece biti vise vanserijskih - sto je i za ocekivati, svi veci studiji su prosli kroz taj ciklus i lagani (ras)pad posle nekih 8-10 godina.
Verovao ili ne, meni Sajberpank bolje legao nego Witcher :)
 
@Matches Malone - imas temu na redditu koliko je lose odradio VA.
Reeves jeste dobar lik, ali pametan nije. Mekkonahju je recimo Tesla za njega, sudeci po mnogobrojnim konferencijama i apstraktnim razmisljanjem.
I ovaj izgled ne znam kako je iko pri zdravoj svesti i bilo kakvoj pameti mogao da dozvoli.

Pogledajte prilog 423686
Mogu da imam i feljton u Politici o tome, svejedno mi je, meni se dopada kako je odradio posao. 😁
Dalje, ko priča o pameti, ko priča o Rivsu kao osobi, uopšte me to ne zanima.
A i ta slika, big deal, skin koji možeš i ne moraš da koristiš.
 
Da li je side content (questovi) u istoj liniji kao kod Witchera?
Inače ljudi koji su pravili W3 rade na novoj igri, to bi trebao biti spiritualni naslednik trojke. Studio se zove nešto wolf rebels.
 
Nazad
Vrh Dno