Šta je novo?

Cyberpunk 2077

AI je glup, može da cheese-uje. Ja koristim net hacks, throwing knives, katanu i onaj veliki snajper.
Čak ni Rambo pristup nije problem pošto je AI zaista toliko glup. Realno možeš odraditi non lethal takedown celog squada koji su na dva kvadratna metra, samo da ne gledaju jedan u drugog, što je prečesto dešava. 4 zvezdice u GTA znače gotovo sigurnu smrt u okršaju sa policijom, ovde dođe par MaxTac rešiš ih u par poteza, smejurija.

Ja ni ne koristim Sandevistan, nego sam netrunner/ronin.

Edit: Jedini put kada sam umro je na početku, kada sam sebe razneo bombom jer nisam provalio kako se bacaju.

Pa zamisli da ti GTA dozvoljava da postanes op, bio bi jos laksi. Poredis totalno razlicite igre.
I prvo si naveo kako koristis "net hacks, throwing knives, katanu i veliki snajper. A onda da koristis samo netrunner/ronin. Nece da moze.
Btw, trazite rupe i abilitije koji vam omogucuju da ustvari varate.
 
Pa zamisli da ti GTA dozvoljava da postanes op, bio bi jos laksi. Poredis totalno razlicite igre.
I prvo si naveo kako koristis "net hacks, throwing knives, katanu i veliki snajper. A onda da koristis samo netrunner/ronin. Nece da moze.
Btw, trazite rupe i abilitije koji vam omogucuju da ustvari varate.
Čekaj malo, tražim, bolje rečeno "tražim" abilitije koje imam u samoj igri kao jednu od opcija i kad ih koristim, onda varam.... 🤗
Interesting....
Mislim, mogu ja CP 2077 da igram levom rukom ili levom nogom ili samo nogama kako bi bilo što teže i izazovnije....
Igram igru s onim što mi je na raspolaganju i još ispada da varam.

I ne, nisam se osetio prozvanim, samo mi je smešna logika da sam sebe ograničavam i sam sebi otežavam igru nekorišćenjem legitimnih opcija koje je developer stavio u sopstvenu igru.
 
^ vidiš da i ti i ja varamo 🤣. Igram legalnu igru sa ability koji su što kažeš sami proizvođači stavili i opet smo krivi 🤪. Ne može se svima udovoljiti.
 
pravi muskarci igraju melee only goloruki bez armora i cybernetics
 
Ne igraju ali garantujem da je 90% ovde vas koji igrate da imate build sa neta koji je op, niko nije uzeo pa nasumicno slagao skill pointe i tako igrao.
 
Sad da ides dalje pa uzmes da ih pitas sta su konkretno morali da urade u nekom questu, koji za efikasnije resenje i bolje iteme iziskuje citanje intela iz onih terminala i cipova, ne bi znali da guknu.
 
Ne igraju ali garantujem da je 90% ovde vas koji igrate da imate build sa neta koji je op, niko nije uzeo pa nasumicno slagao skill pointe i tako igrao.
Neistina barem kod mene, citao sta koji radi gledao sta me zanim i stavljao. Airdash sam tek pri kraju prelaska uzeo, mozda cakni posle prelaska.

Aha vidim mislite na ove ninja ratnike. Kod mene samo stealth.
 
Ne igraju ali garantujem da je 90% ovde vas koji igrate da imate build sa neta koji je op, niko nije uzeo pa nasumicno slagao skill pointe i tako igrao.
Jok, nisam ni gledao build... Sklapao po secanju sta je bilo OP u prvom prelasku - doduse sada manje u body i int a vise u cool/tech/focus...
Netrunner+ isprobavam pistolje i katane u ovom drugom...
Nisam ni pipnuo Sandevistan (mada je u planu) jer hakovanje nudi dosta vise gameplay, mada kapiram da postoji neki exploit build Sandevistan/Kerezhnikov koji prakticno moze da se skoro beskonacno spamuje

U vanili netrunner+sniper i samo da se pocisti u bliskoj borbi "sta ostane" (shotguns/rifles+ ona dva iconic smg-a) je bilo bas op.
Sada je stealth (silenced pistols+camo) bas "slomljena" gameplay mehanika...
 
Poslednja izmena:
Pa zamisli da ti GTA dozvoljava da postanes op, bio bi jos laksi. Poredis totalno razlicite igre.
I prvo si naveo kako koristis "net hacks, throwing knives, katanu i veliki snajper. A onda da koristis samo netrunner/ronin. Nece da moze.
Btw, trazite rupe i abilitije koji vam omogucuju da ustvari varate.
Problem je što je igra prekompleksna, prepuna mehanika koje se prepliću. Koje ti dozvoljavaju veliku slobodu ali su zbog svoje kompleksnosti rezultovale da dizajneri nisu uspeli da izbore sa njima.
Evo ti primer:

Skladište u kojem je iskusan netrunner ringleader bande, dizajneri namerno ostavili pristup iznad čitave bande igraču da ih skida jednog po jednog i na kraju zaskočiš bosa i iz prve ga središ. A taj netrunner uz sve kamere kulira moju kretnju i hakovanje. Da je kako je u seriji, netrunner bi me spazio na 50m i ne bi se šetkao okolo 5 do zuba naoružanih bandita od kojih neki imaju napredne implante.

Ali je AI jednostavno glup i nije u stanju da se izbori sa gemjplej mehanikama što rezultuje laganom igrom. Ja mogu da iskoristim mehanike, AI ne i to je to.
 
Mene je netrunner uvek gadjao. Za to je resenje memory wipe tier 5 ali uzima oko 22 rama pa sam koristio tier 4 koji uzima daleko manje rama i imao neko odbijanje hackova. Potom ga najurim gde je i sačmaricom počastim pa onda na gorile.
 
Pritom svaki side gig/sporedni kvest nudi vise opcija prelaska kroz razlicite "backdoor" pristupe, pa je dosta lakse i igrati stealth pristup za one koji su igru obrnuli makar jednom...
Takodje i ulaganje u drugaciji skill tree ako nisu imali dovoljno poena za neki od speech/skill checkova
 
Evo par slika poređenja za Path-Tracing i bez njega ali vidim da baš zavisi od mesta do mesta, nekad nema velike razlike a nekad razlika potpuno menja scenu, takođe statična slika ne može da dočara pravi utisak, u igri PT mnogo bolje izgleda. Ukratko, da mogu da biram uvek bih imao PT uključen ali, pošto ne mogu, zadovoljan sam i sa svim podešavanjima na ultra bez RT u 1440p.
Zapravo, odradili su vraški posao što se tiče grafike bez Ray Tracing-a. Ili da kažem, prilično traljav posao što se tiče klasičnog RayTracing-a (bez path tracing-a).
U primere nisam uključivao slike gde je razlika skoro neprimetna jer ne vidim poentu, ali takvi primeri svakako postoje.

https://imgsli.com/MjMzMDE0
https://imgsli.com/MjMzMDQ5
https://imgsli.com/MjMzMDUy
https://imgsli.com/MjMzMDU0
https://imgsli.com/MjMzMDU2
 
Zapravo, odradili su vraški posao što se tiče grafike bez Ray Tracing-a. Ili da kažem, prilično traljav posao što se tiče klasičnog RayTracing-a (bez path tracing-a).
Apsolutno si u pravu. Na prethodnim stranama sam okacio par shotki gde se vidi cudna, zapravo fake reflekcija, u kojoj je odraz koji ima primetno manji LOD od originalnog.
Na par mesta sam video i elemente koji su excluded od uticaja cak i na ambient occlusion, itd itd.
Pretpostavljam da se radi o nekom vidu optimizacije, ali ako je pravi RT reflection jednostavno ne moze sa manipulise samim odrazom na taj nacin. I na kraju ostaje pitanje - ako je RT reflection fake, sta je jos?

Btw dobri shotovi pre/posle path tracing.
 
Pritom svaki side gig/sporedni kvest nudi vise opcija prelaska kroz razlicite "backdoor" pristupe, pa je dosta lakse i igrati stealth pristup za one koji su igru obrnuli makar jednom...
Kako si recit i kako koristis fensi izraze zaista bi neko pomislio da je igra nelinearna i toliko kompleksna da bi mu i neke imersion sim pozavidjele. :D

Salu na stranu, dzabe sve to, sporedni kvestovi "gigs" i tome slicno - sve su to najobicniji fileri i nemaju nikakvu dubinu. Skoro svi ti kvestovi su na istu foru, pa tako postaju brzo dosadni, predvidivi i ne nude nista "novo" i znacajno ne uticu na pricu. Takodje same postavke i okruzenja u kojima se te misije desavaju su skoro identicne, par tu i tamo nekih enterijera sa sporednim ulazima i to je to. Jako su krtatke i sve se svode na jedno te isto - pobijes sve, uzmes loot i to je to. Dzabe igras "stealth" kad je ishod identican, jer nacin na koji igras nema nikakvog uticaja na pricu, na karaktere i na svet oko tebe. Neces dobiti nikakvu vrstu nagrade ako se potrudis da nikog ne ubijes ili da te niko ne detektuje. Jednostavno isto je sve, neces cak ni achievement neki dobiti. U Deus Ex mozes da dobijes achievement da si presao celu igru a da nisi nikog ubio.

Sta god da radis u ovoj igri sve jedno je, nista se ne menja u open worldu. Main quest ima tih par izbora i samo se tu odrazavaju. Nije to dovoljno, makar za mene i ono sto bih ja zelio da vidim u "next gen" open world igri. Jednostavno svi ti sistemi su na "zastarelom" nivou, kao sto smo se sprdali sa Starfieldom i ovde je skoro pa identicna situacija.

Jeste, ovde je sve to fensi upakovano i nema loadinga na sve strane, ali u sustini je to kao neka igra koju sam igrao jos pre vise od 20 godina. Neki bi ovde rekli da ja ocekujem neku simulaciju zivota ili ne znam sta sve ne, ali nije tako - jednostavno zelim da te neke sisteme koji su okosnica open world igara budu na makar nekom "advanced" nivou. Da je NPC Ai sistem kompleksniji, da ima neku rutinu i simulaciju od pukog hodanja u krug. Da svaki prodavac moze da ima par nekih recenica i da moze zaista da ti ponudi da kupis nesto kod njega, zasto da ne - glupi hot dog i to je nesto. Da kada udjes u radnju i uperis pistollj u prodavca da digne ruke u vis, pa da mozes da opljackas tu prodavnicu ( to je moglo u GTA SA igra stara skro 30 godina). Pa eto cak da mozes da zgrabis nekog NPCa kao sto to mozes sa "enemy" NPCovima, pa da ga drzis kao taoca i tome slicno, da ga ispitas i da ti da neke informacije, ali ne, nista od toga nema, nikava interakcija sa NPCima ne postoji, sve je gimik, sve je to samo dio scenografije i nema nikakav znacaj - sve je bezivotno ali lepo izgleda. :)

Zamislite da mozemo kao u GTA da zapocnemo neku tucu sa obicnim NPCom - pa to nije nesto sto je nemoguce uraditi, niti je neko izmisljanje tople vode. To su stvari koje postoje u GTA igrama od davnina, to su neki standardi za open world igre. Mozda to nekima ne znaci mnogo, ali to su sve stvari koje uticu da taj svijet u kome se nalazimo bude "ziv" da ti pruza neku "imerziju", da bude uverljiv. Ovde je sve van "man storya" genericno, bezzivotno i sa ekspanzijom nista nisu uspeli to da promijene. Nije bilo dovoljno sto su konacno osposobili policiju da nas juri.

Prosto mi je tuzno kada citam vase komentare ovde oko pravljenja buildova, pa kako ovaj radi ovo, pa kako onaj radi nesto drugo i slicno. Citam i samo razmisljam koliko to sve nema nikakvog smisla u ovoj igri. Ok jeste da ti mozes kao na razlicite nacine da ubijas protivnike ali to je to, nista dalje od toga nema. Nema nekog izazova koji je neresiv, igra je prilicno laka i to je ovde par vas pomenulo. Ne postoji osecaj nekog rizika, da uradis nesto sto je "zabranjeno" ili skoro pa nemoguce pa da dobijes neku dobru nagradu za to. Ono sto ja vidim jesu te neke akrobacije sto ljudi rade, sa onim nozevima za bacanjem, one shot killovima i to je to. Snimis neki video klip izbacis na YT i tek tu mozes da imas neku vrstu nagrade i validiranja u vidu komentara, lajkova i tome slicno.

Gledam onaj dokumentarac za Half Life i slusam Gejba kako govori o interakciji i koliko je samo lupanje onim pajserom doprinelo da svet u Half Lifeu deluje zivo i interaktivno, pa se onda zapitam: na koju foru su CDPR od ovako vrhunskog vizuelnog spektakla kao sto je Night City uspeli da naprave tako bezzivotan i generican open world. Neverovatnan je osecaj da kada gledas samo okruzenje pomislis "vau ovde ima neograniceno stvari da se radi" ili "ovde je prepuno interakcije" i onda neverovatno brzo skontas da od toga nema nista, da je sve sto vidimo u CP jedna vrhunska "sarena laza" koja te vizuelno ocara i nista vise od toga. Ja sam samo na konto te sarene laze ubio vise od 200h igranja u vidu nekog "eskapizma" - ono, pustim muziku, kruziram po gradu, divim se tim nekim lokacijama, na svakom koraku vidim omaz iz nekih cyberpunk anima poput Ghost in the Shell, Akire i sl, vidim i prepoznajem tu viziju koju su imali i koju nisu uspeli da u potpunosti ostvare, zamisljam koje bi to bilo ludilo da su uradili ovo, da su uradili ono... Varam sebe kako igram nesto posebno, nesto sto sam od vajkada zelio da odigram a niko nije imao muda da to uradi. I eto, CDPR se nasao da obeca tako nesto i ispalio prilicno dobro.
 
E Ronine sad i ti preterujes. Da je CDPR ulagao vreme i trud u nevazne gluposti poput AI-ja, kompleksnih questova i impresivnih open world elemenata, ne bismo sada uzivali u ultra-realisticnim neonkama i 130 strana rasprave o Raytracingu :sneaky:
 
E Ronine sad i ti preterujes. Da je CDPR ulagao vreme i trud u nevazne gluposti poput AI-ja, kompleksnih questova i impresivnih open world elemenata, ne bismo sada uzivali u ultra-realisticnim neonkama i 130 strana rasprave o Raytracingu :sneaky:
Hahha tako je, madafaking Path Tracing. Oooou jea. :D

A pazi ovo samo, bitno je da su oni uradili 12 (dvanaest) onih mega buildingsa i da je samo jedan interaktivan, mozes da udjes "cak" u 2-3 prostorije (svoj stan, ona streljana i ne znam da li moze u onaj stan ispod kod komsije kod koga je policija na vratima) i to je to. I postoji jos jedan mega building u koji mozemo da udjemo a on je jos vise ogranicen, mozda samo jedan prostorija postoji u njemu aaand tha's it.

Koliko ima neiskoriscenog prostora oni slobodno za nastavak mogu da iskoriste isti layout grada i samo da otvore ove megabuildings, da potrpaju kvestove u njima i to je to. :D
 
Hahha tako je, madafaking Path Tracing. Oooou jea. :D

A pazi ovo samo, bitno je da su oni uradili 12 (dvanaest) onih mega buildingsa i da je samo jedan interaktivan, mozes da udjes "cak" u 2-3 prostorije (svoj stan, ona streljana i ne znam da li moze u onaj stan ispod kod komsije kod koga je policija na vratima) i to je to. I postoji jos jedan mega building u koji mozemo da udjemo a on je jos vise ogranicen, mozda samo jedan prostorija postoji u njemu aaand tha's it.

Koliko ima neiskoriscenog prostora oni slobodno za nastavak mogu da iskoriste isti layout grada i samo da otvore ove megabuildings, da potrpaju kvestove u njima i to je to. :D
U tome i jeste poenta. Igra je atmosferična, možeš nožem da je sečeš.
Da je više nelinearnih emergent misija bila bi perfekcija. Ovako je samo odlična igra.

Vrlo lako je omanuti atmosferu sajberpank sveta. CDPR su tu uboli u bocu. Šteta što i drugi elementi ne prate to.

Glavna igra za poređenje GTA V, nema nikakvu atmosferu.

I pored svega, ovako negde na pola, meni ovo stoji pored Deus Ex i Bloodlines.

Šteta što napuštaju engine, bolje je ovo od Unreal generike...
 
Kad smo kod build-ova, smejao sam se kao budala kad sam video ovaj klip:

Naravno,
mod je u pitanju ako nije bilo dovoljno očigledno. :sneaky:
 
....
Šteta što napuštaju engine, bolje je ovo od Unreal generike...
Nemam izvor sada iliti nemam pojma gde sam cuo/procitao (verovatno neki YT) ali navodno je engine takav mutant, uopste nije bio zamisljen da fura tu vrstu sveta. Nakalemili su mu toliko toga da je cudo kako uopste i radi. Prelaze na UE5 jer je daleko lakse outsorce i ne moras da te timove ucis da rade u enginu posto vec znaju.
 
I da li ti je build op ili pravi regularni dmg?
Ne razumem..ako pod regularan podrazumevas koriscenje pistolja, LMG-a i snajpera onda da :D niti sam gledao po netu sta treba da izaberem, vec sam gledao sta mi igra nudi i uzeo ono sto deluje ok...onaj smart snajper vise ne ubija one shot- om
 
e, ovde je sve to fensi upakovano i nema loadinga na sve strane, ali u sustini je to kao neka igra koju sam igrao jos pre vise od 20 godina. Neki bi ovde rekli da ja ocekujem neku simulaciju zivota ili ne znam sta sve ne, ali nije tako - jednostavno zelim da te neke sisteme koji su okosnica open world igara budu na makar nekom "advanced" nivou. Da je NPC Ai sistem kompleksniji, da ima neku rutinu i simulaciju od pukog hodanja u krug. Da svaki prodavac moze da ima par nekih recenica i da moze zaista da ti ponudi da kupis nesto kod njega, zasto da ne - glupi hot dog i to je nesto. Da kada udjes u radnju i uperis pistollj u prodavca da digne ruke u vis, pa da mozes da opljackas tu prodavnicu ( to je moglo u GTA SA igra stara skro 30 godina). Pa eto cak da mozes da zgrabis nekog NPCa kao sto to mozes sa "enemy" NPCovima, pa da ga drzis kao taoca i tome slicno, da ga ispitas i da ti da neke informacije, ali ne, nista od toga nema, nikava interakcija sa NPCima ne postoji, sve je gimik, sve je to samo dio scenografije i nema nikakav znacaj - sve je bezivotno ali lepo izgleda. :)
Sa ovim se slažem, nema dovoljno intereaktivnosti i mislim da je baš ovo u čemu će GTA 6 da pocepa, Rockstar je već u RDR2 podigao tu interaktivnost sa npc-ijevima na viši nivo a mislim da će u šestici postaviti novi standard koji će ostali morati da prate ako ne žele da im igre izgledaju zastarelo. Gamechanger neće biti priča, neće biti grafika već ta interaktivnost sa svetom i npc-ijevima u njemu.
 
Kako si recit i kako koristis fensi izraze zaista bi neko pomislio da je igra nelinearna i toliko kompleksna da bi mu i neke imersion sim pozavidjele. :D

Salu na stranu, dzabe sve to, sporedni kvestovi "gigs" i tome slicno - sve su to najobicniji fileri i nemaju nikakvu dubinu. Skoro svi ti kvestovi su na istu foru, pa tako postaju brzo dosadni, predvidivi i ne nude nista "novo" i znacajno ne uticu na pricu. Takodje same postavke i okruzenja u kojima se te misije desavaju su skoro identicne, par tu i tamo nekih enterijera sa sporednim ulazima i to je to. Jako su krtatke i sve se svode na jedno te isto - pobijes sve, uzmes loot i to je to. Dzabe igras "stealth" kad je ishod identican, jer nacin na koji igras nema nikakvog uticaja na pricu, na karaktere i na svet oko tebe. Neces dobiti nikakvu vrstu nagrade ako se potrudis da nikog ne ubijes ili da te niko ne detektuje. Jednostavno isto je sve, neces cak ni achievement neki dobiti. U Deus Ex mozes da dobijes achievement da si presao celu igru a da nisi nikog ubio.

Sta god da radis u ovoj igri sve jedno je, nista se ne menja u open worldu. Main quest ima tih par izbora i samo se tu odrazavaju. Nije to dovoljno, makar za mene i ono sto bih ja zelio da vidim u "next gen" open world igri. Jednostavno svi ti sistemi su na "zastarelom" nivou, kao sto smo se sprdali sa Starfieldom i ovde je skoro pa identicna situacija.

Jeste, ovde je sve to fensi upakovano i nema loadinga na sve strane, ali u sustini je to kao neka igra koju sam igrao jos pre vise od 20 godina. Neki bi ovde rekli da ja ocekujem neku simulaciju zivota ili ne znam sta sve ne, ali nije tako - jednostavno zelim da te neke sisteme koji su okosnica open world igara budu na makar nekom "advanced" nivou. Da je NPC Ai sistem kompleksniji, da ima neku rutinu i simulaciju od pukog hodanja u krug. Da svaki prodavac moze da ima par nekih recenica i da moze zaista da ti ponudi da kupis nesto kod njega, zasto da ne - glupi hot dog i to je nesto. Da kada udjes u radnju i uperis pistollj u prodavca da digne ruke u vis, pa da mozes da opljackas tu prodavnicu ( to je moglo u GTA SA igra stara skro 30 godina). Pa eto cak da mozes da zgrabis nekog NPCa kao sto to mozes sa "enemy" NPCovima, pa da ga drzis kao taoca i tome slicno, da ga ispitas i da ti da neke informacije, ali ne, nista od toga nema, nikava interakcija sa NPCima ne postoji, sve je gimik, sve je to samo dio scenografije i nema nikakav znacaj - sve je bezivotno ali lepo izgleda. :)

Zamislite da mozemo kao u GTA da zapocnemo neku tucu sa obicnim NPCom - pa to nije nesto sto je nemoguce uraditi, niti je neko izmisljanje tople vode. To su stvari koje postoje u GTA igrama od davnina, to su neki standardi za open world igre. Mozda to nekima ne znaci mnogo, ali to su sve stvari koje uticu da taj svijet u kome se nalazimo bude "ziv" da ti pruza neku "imerziju", da bude uverljiv. Ovde je sve van "man storya" genericno, bezzivotno i sa ekspanzijom nista nisu uspeli to da promijene. Nije bilo dovoljno sto su konacno osposobili policiju da nas juri.

Prosto mi je tuzno kada citam vase komentare ovde oko pravljenja buildova, pa kako ovaj radi ovo, pa kako onaj radi nesto drugo i slicno. Citam i samo razmisljam koliko to sve nema nikakvog smisla u ovoj igri. Ok jeste da ti mozes kao na razlicite nacine da ubijas protivnike ali to je to, nista dalje od toga nema. Nema nekog izazova koji je neresiv, igra je prilicno laka i to je ovde par vas pomenulo. Ne postoji osecaj nekog rizika, da uradis nesto sto je "zabranjeno" ili skoro pa nemoguce pa da dobijes neku dobru nagradu za to. Ono sto ja vidim jesu te neke akrobacije sto ljudi rade, sa onim nozevima za bacanjem, one shot killovima i to je to. Snimis neki video klip izbacis na YT i tek tu mozes da imas neku vrstu nagrade i validiranja u vidu komentara, lajkova i tome slicno.

Gledam onaj dokumentarac za Half Life i slusam Gejba kako govori o interakciji i koliko je samo lupanje onim pajserom doprinelo da svet u Half Lifeu deluje zivo i interaktivno, pa se onda zapitam: na koju foru su CDPR od ovako vrhunskog vizuelnog spektakla kao sto je Night City uspeli da naprave tako bezzivotan i generican open world. Neverovatnan je osecaj da kada gledas samo okruzenje pomislis "vau ovde ima neograniceno stvari da se radi" ili "ovde je prepuno interakcije" i onda neverovatno brzo skontas da od toga nema nista, da je sve sto vidimo u CP jedna vrhunska "sarena laza" koja te vizuelno ocara i nista vise od toga. Ja sam samo na konto te sarene laze ubio vise od 200h igranja u vidu nekog "eskapizma" - ono, pustim muziku, kruziram po gradu, divim se tim nekim lokacijama, na svakom koraku vidim omaz iz nekih cyberpunk anima poput Ghost in the Shell, Akire i sl, vidim i prepoznajem tu viziju koju su imali i koju nisu uspeli da u potpunosti ostvare, zamisljam koje bi to bilo ludilo da su uradili ovo, da su uradili ono... Varam sebe kako igram nesto posebno, nesto sto sam od vajkada zelio da odigram a niko nije imao muda da to uradi. I eto, CDPR se nasao da obeca tako nesto i ispalio prilicno dobro.
Pa kad čitaš sve ono što su pričali o igri u deceniji pre nego je izašla, delovalo je tako.
A onda shvatiš da je to, za CDPR, preambiciozno i pitanje je da li bi ikada, ne samo završili, nego uopšte i uspeli da to naprave.

Ne shvati me pogrešno, potpuno se slažem, ja sam igru krenuo i dugo se trudio da igram stealth i kao pacifista, ali što kažeš, nema nikakvog smisla igrati tako, nema nikakvog razloga za tim... I to je velika šteta.

Kad pogledam Night City, zapravo vidim temelje nečega što je moglo biti izvanredno.
I rekoh jednom, vidi se koliko su stvari isekli, izbacili, odustali i na kraju išli logikom daj da izdamo igru....

Bilo bi super da možemo da profilišemo svog lika, da biramo načine kako ćemo da igramo i da na osnovu toga snosimo posledice, TJ. budemo nagrađeni, ali.....
Toliko je prilika propušteno i sa life paths, to su u samoj osnovi mogla biti tri poptuno različita prelaska igre....
Meni je CP odlična igra, ali isto tako i propuštena šansa da bude legendarna, a ima sve osnove za to.
I Phantom Liberty je odličan DLC, ali i posle njega ostaje taj isti žal šta je ovo moglo i trebalo da bude....
 
Ne razumem..ako pod regularan podrazumevas koriscenje pistolja, LMG-a i snajpera onda da :D niti sam gledao po netu sta treba da izaberem, vec sam gledao sta mi igra nudi i uzeo ono sto deluje ok...onaj smart snajper vise ne ubija one shot- om
Pa na to mislim, ne pravis neki lud dmg da li sa pistoljem, snajperom, puskom ili sotkom.
 
Nazad
Vrh Dno