Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Kod mene tek posle petog lupanja polako krenu oštećenja, do tada skoro mint auto.
Da je to kako treba urađeno, slupalo bi se iz prve pri velikoj brzini iliti totalka (BeamNG.drive).
Primetio sam i ja da uspore vozila fin detalj ali meni je to nedovoljno dobro.

Ono što je baš fin detalj, ima toga i u drugim igrama, su novi grafiti koji se pojave posle završenih određenih misija.
Tipa osvetićemo Gustava Ortu ili neka poruka na španskom koja pominje Džekija.
Kao i njegovo piće (rezervisano samo za legende Night City-ja) koje kasnije možeš kupiti u Afterlife, nice touch.
 
^niko ne voli da cepidlaci kao ja na ovom forumu, ali ovde manjak ostecenja vozila mozda i ima smisla.
Ipak je neka buducnost u pitanju, materijali i izrada su sigurno uznapredovali, i logicno, teze je ostetiti vozila, barem na nacin na koji smo mi navikli u sadasnjim vremenima.
Kad uporedis samo kako se pri slicnom ceonom sudaru ostecuje lim i plastika nasuprot recimo karbon fiberu, prosto da covek ne poveruje kolika je razlika.
Sad, soft body phisics iz beamng ili skoro isto tako dobrog iz wreckfesta, mnogi bi zeleli da implementiraju, ali ne vidim svrhu u ovom tipu igara koji je napravljen pod parolom - mozes da radis sve, ali osrednje (ili cak lose). Detaljna ostecenja meni imaju smisla samo u simulacijama voznji, pa cak ni tamo nisu implementirana na realistican nacin, iskljucivo zbog gameplaya (gameover bi bio cim bi malo sjebao hladnjak na autu).

Opet, igra je napravljena da se svidja svima, ne samo tebi ili meni. Ih.. .kada bi studiji gledali da meni udovolje, igrali bi ste najbolje igre u svim alternativnim univerzumima.
Problem je samo sto bi im trebalo minimum 10 godina da je razviju, i prodavale bi se za 200 usd po kopiji.
 
Auto je zato daleko bolje sredstvo od motora bas zbog ovih ambush situacija i napucavanja
Ako igraš kao Solo tj. brute, svakako da. Kao netrunner nemaš tih problema, samo ih razneseš u vazduh zajedno sa autom koje te juri :D
 
^
Nemam tih problema, overheat quickhack na vozacu i odmah se zakucaju u najblizi objekat... Problem solved.

20/20/20 focus/tech/ref + 11/10 str/int (gorilla arms za +6 str check) - je mozda "najuniverzalniji" build koji postoji po pitanju skill check-a za dijaloge i objekte uz Corpo LP (osim mozda specificne lokacije pri kraju PL i za Delamaine questline), i ujedno pruza najvise raznovrsnosti po pitanju borbe sem ako nije shotty/blunt weapons i cist netrunner glass cannon build...
Kao sto rekoh Pistols/SMGs/Snipers+Katane + Tech oruzja, plus mogucnost hakovanja i upotreba quickhacks najviseg tiera kao i odlicnog Cyberdecka (Rippler mk.6), uz optical camo i Kerezhnikov/Axolotl- jednostavno gameplay koji pruza najvise zabave od igre.
Probao build sa Apogee Sandevistanom na kratko i kao da imam upaljen cheat za god mode, vratio se ovom jer je daleko zabavniji i ne toliko OP.

Build verovatno moze i dodatno da se optimizuje uz dodatne skill poene koji se dobiju nakon apgrejda par nivoa perk poena...
cp0.jpgcp1.jpgcp2.jpgcp3.jpg
cp4.jpgcp5.jpg
cp6.jpgcp7.jpg
 
Poslednja izmena:
Aj mi opiši kakav je to glass build u ovoj igri? Tri health packa imaš, plus dupli healthbar tj. vraćanje iz mrtvih kada umre V.
Niti vidim zašto bi čisto budžio netrunner perkove. Ja sam neki random mix, ne gledam te buildove po redditu, smore me igre kada krenem da minmaxujem i igram tuđe buildove.

Meni za sada sve jako lako i tako je od početka. Umro sam jednom na početku, bacio bombu sebi u facu i to je to. Zapravo je malo smor pa furam stealth, šunjanje ko thief da igram :)

Sandevistan probao, nije uopšte OP ili meni ne odgovara slowmo, uglavnom smara.

Koristim Džekijev pištolj (vidim ima dva, ali nemam perk za to) sa prigušivačem. Headshot na običnim gangerima završava stvar, ko preživi padne jedan suicide ili system collapse, mada više volim suicid da im bacim iako privlači pažnju dok je system collapse totalno OP.

V ti izgleda ko da obezbeđuje Militech objekat :D
Moja je uvek fensi, ko Trinity:love:
 
Poslednja izmena:
Da ne "sviramo" previse, igra od samog starta pati od lose balansa skilova sto su pokusali da nerfuju vise puta kroz novi skill tree i sinergiju, kao i limitiranjem lvl cap-a.
Ocigledno je da im nije poslo za rukom jer i dalje kada "udaris" negde oko 30 lvl igra postaje prelaka.
Generalno ne volim netrunner gameplay iz vanile gde pasivno unistavas sve pred sobom, kao i sa Sandevistanom gde takodje mozes da pocistis sve za vrlo kratak period.

Sa gore navedenim buildom mozes da izvuces najvise iz gameplaya, bez da se specijalizujes (limitiras) previse - long/close range combat, melee, stealth, speech check,..
Mislim da je najbitnije za speech/device check da ne bi morao da se cimas za 2. prelazak (doduse propusta se nekoliko za checkova INT 15/20 u side kvestovima, ali ne toliko bitno, otprilike 4-5)
Mogli su i komotno da podignu jos malo lvl cap, kako bi se otkljucao jos neki skill jer gameplay dovoljno dinamican i zabavan u kasnijem delu igre, da vise nema svrhe zakidati jos par opcija.

Pritom kazem najveca "mana" je sto sada igra ima sigurno 80h pre nesto sto se zagrebe DLC-a (od cega je 50% grind content) i sigurno jos 20-25h DLC sadrzaja - ukupno 200h za 2 prelaska sto je zaista previse.
Inace kako mi se odvija ovaj 2. prelaz izgleda da je ipak pozeljno odnosno dizajnirano tako da se zapocne DLC posle VDB-a, a tek kada se odradi 80% OG sadrzaja zagazi dublje sa ekspanzijom jer se PL sadrzaj time bolje nadovezuje na NC questove nego kada se price "medjusobno preplicu".
 
Samo da javim da sam resio problem sa microshutteringom. Trebalo je u Windows power planu promeniti na balanced mod, meni je uvek na high perfomance. I to je zapravo resilo problem. Deluje da radi dosta fluidnije sa novim update-om, zauzece p cores i e cores je sada na 100%, sto ni u jednoj igri do sada nisam video. Cini mi se da i i imam dodatni boost fps-a, ali za to moram ipak da provedem jos neko vreme u igri da bi sa sigurnoscu mogao da potvrdim.

Sve u svemu, problem je resen. Ne moram da cekam novi update, mogu da nastavim tamo gde sam stao sa igrom :)
 
CPU ti je na 100% zauzeca u CP 2077?
Meni nije ni priblizno tome.
 
Da ti nemas neki majner. Ne moze biti i9-13900KF na 100% u 2077 nema sanse.
 
I meni je bilo cudno, hw monitor je zabelezio tako. Medjutim, probao sam posle i sa MSI Afterburnerom, nije ni priblizno toliko u igri. Izgleda da hw monitor zabelezi max 100% jer mi pri svakom pokretanju igre na samom pocetku procesor zakuca na 100% iz nekog razloga na 2 sekunde.
 
Ja u opste nemam tu novu opciju za cpu, jel to za procesore neke novije generacije?
Danas sam se malo igrao sa HDR + PT testirajuci novi kabl za monitor i ono je prica za sebe koliko vizuelno lepo izgleda. Samo da se vozis gradom i uzivas u kadrovima. Mogu misliti na nekom OLEDu kako izgleda. Uglavom kad sam razmisljao koju sledecu kartu uzeti bas sam zeleo ovaj wow efekat i dobio. Pitanje i koliko slika to moze docarati.
Meni ocigledno cpu pravi probleme kad je crowd density na high (PT-DLSSQ-FG) pogotovo u gradu, tu cpu ode na 70-80% a grafa padne na 60-70%, stavio sam sad na low i drasticno je bolja situacija.

photomode_07022024_175302.pngphotomode_07022024_174611.pngphotomode_07022024_174419.png
 
Završih Phantom Liberty, CDPR zna da napravi ekspanziju, nema šta... padoh u depresiju posle credits-a.
U principu, sve je bolje odrađeno nego u originalnoj igri, dizajn mesta, likovi, kvestovi, muzika... ma sve.
Istovremeno ima i najveći dick-move što se tiče izbora u glavnoj priči, jedno 15min sam buljio u monitor razmišljajući koga da izaberem
Borba mi je takođe interesantnija jer novi skilovi uglavnom forsiraju akciju pa sam prvi put batalio stealth pristup i počeo da se iživljavam sa katana build-om. Mnogo, ali mnogo zabavnije od šunjanja. Mane su i dalje tu ali su za mene bile trivijalne.
Sa ovom ekspanzijom osnovna igra za mene dobija jednu ocenu više, pa ako je pre bila 8, sada je 9.
Ending credits za PL je pravo malo remek-delo i omaž bondovim temama, svaka čast likovima koji su to napravili.
 
Pozdrav ekipa imam problem sa Cyberpunkom, igra kupljena preko Epica Ultimate Edition.
Nakon odredjenog vremena GPU usage pada na 75-80% nakon sto udjem u meni ili mapu vrati se na 99% i opet nakon minut dva 80% sto se osjeti na framerate.
Da li je iko imao slican problem i kako je rijesio.
 
Ja sam smanjio crowd density na low (eventualno medium) i radi mi bolje sad, gpu usage konstantno u gradu na 95-99 kad je crowd na high pada gpu. Sta ti se desava sa cpu usage kad padne gpu? Meni je problem cpu to mi je jasno pogotovo sa PT.
 
Ja sam smanjio crowd density na low (eventualno medium) i radi mi bolje sad, gpu usage konstantno u gradu na 95-99 kad je crowd na high pada gpu. Sta ti se desava sa cpu usage kad padne gpu? Meni je problem cpu to mi je jasno pogotovo sa PT.
Cpu isto varira od 20%-50% zavisno od dijela grada inace igram sa ukljucenim overdrive presetom samo dlss stavio na balanced i ugasio motion blur,probat cu danas sa tvojim postavkama, inace na Balanced ide od 70-90 fps dok je gpu na 90+ Usage ali kad padne onda fps ide na 60 i nesto isod 60.
 
Ja sam smanjio crowd density na low (eventualno medium) i radi mi bolje sad, gpu usage konstantno u gradu na 95-99 kad je crowd na high pada gpu. Sta ti se desava sa cpu usage kad padne gpu? Meni je problem cpu to mi je jasno pogotovo sa PT.
I bez pt je cpu usko grlo, pogotvo u centru grada
 
Pozdrav ekipa imam problem sa Cyberpunkom, igra kupljena preko Epica Ultimate Edition.
Nakon odredjenog vremena GPU usage pada na 75-80% nakon sto udjem u meni ili mapu vrati se na 99% i opet nakon minut dva 80% sto se osjeti na framerate.
Da li je iko imao slican problem i kako je rijesio.
U kojoj rezoluciji igras?
 
Pozdrav ekipa imam problem sa Cyberpunkom, igra kupljena preko Epica Ultimate Edition.
Nakon odredjenog vremena GPU usage pada na 75-80% nakon sto udjem u meni ili mapu vrati se na 99% i opet nakon minut dva 80% sto se osjeti na framerate.
Da li je iko imao slican problem i kako je rijesio.
Hmm.. igras na ultrawide monitor konfiguraciji igru koja oznoji do 50% sasvim pristojne procesore za prikaz na jednom wide monitoru.
GPU usage i treba da padne u menu ili mapi jer nema toliko posla kao sto ima tokom samog gameplaya, pa mu je lako da dostigne framerate cap ako ga koristis, i sve preko toga od instrukcija stavlja u idle zbog efikasnosti.
Ako ti se to desava tokom gameplaya, moguce je da jednostavno procesor ne salje dovoljno brzo wireframe na obradu (teksturisanje i sencenje) grafickoj.
Ovo moze da bude usled lose optimizovanosti igre, lose podrske od strane AMD-a, nekih tvojih sistemskih podesavanja...
Negde sam citao i da X3D procesori debelo variraju po kvalitetu izrade, pa tako i perfomanse variraju.

Ako ti je za utehu i meni je periodicno GPU usage padao na oko 90% pa mozda i manje. Mozda je taj deo mape bio losije optimizovan, ko ce ga znati.

edit. Mozda je i temperatura GPU junc udara u plafon od 110C pa se graficka undercloc-kuje. Jel si analizirao kako ti radi masina tokom samog gameplaya?
 
Poslednja izmena:
Hmm.. igras na ultrawide monitor konfiguraciji igru koja oznoji do 50% sasvim pristojne procesore za prikaz na jednom wide monitoru.
GPU usage i treba da padne u menu ili mapi jer nema toliko posla kao sto ima tokom samog gameplaya, pa mu je lako da dostigne framerate cap ako ga koristis, i sve preko toga od instrukcija stavlja u idle zbog efikasnosti.
Ako ti se to desava tokom gameplaya, moguce je da jednostavno procesor ne salje dovoljno brzo wireframe na obradu (teksturisanje i sencenje) grafickoj.
Ovo moze da bude usled lose optimizovanosti igre, lose podrske od strane AMD-a, nekih tvojih sistemskih podesavanja...
Negde sam citao i da X3D procesori debelo variraju po kvalitetu izrade, pa tako i perfomanse variraju.

Ako ti je za utehu i meni je periodicno GPU usage padao na oko 90% pa mozda i manje. Mozda je taj deo mape bio losije optimizovan, ko ce ga znati.

edit. Mozda je i temperatura GPU junc udara u plafon od 110C pa se graficka undercloc-kuje. Jel si analizirao kako ti radi masina tokom samog gameplaya?
Jesam uvijek imam upaljen overlay temp cpu prilikom igranja 58 clock 4450 kako i treba da bude nekad cpu ode do maximalno 70° i to je to jako se brzo vrati na 58°, GPU u gamingu nikada ne prelazi 61 a juction maximalno 74° tako da je sve ok nema throtlovanja sigurno clokovi uredni al usage padne na 75%.
 
Do igre je najverovatnije. Zaceta je kao krs, pustena u sigma stanju, i nakon ovolikih godina krpljenja i dalje ima fake raytracing i gomilu bugova.
 

Prilozi

  • IMG_20240214_202058.jpg
    IMG_20240214_202058.jpg
    214.3 KB · Pregleda: 72
Veceras sve uredno wtf 😁 sinoc patnja
 

Prilozi

  • IMG_20240214_213054.jpg
    IMG_20240214_213054.jpg
    184.1 KB · Pregleda: 66
 
 
Igram na PS5. Jel normalno da se vidi ovo ovako duplo oko krstića, r1 itd?

 
Nazad
Vrh Dno