Hvala svima na pomoći.
Meni nije jasno kako Targo uspeva da sakrije suštinu a posebno težinu problema.
Nikad se nista nije krilo. Problem postoji, ne moze se resiti za sad i to je to. Zasto je to tesko prihvatiti.
Brine me da je to što se dešava korisnicima veći problem a samim tim nije mi jasno ko bi ih takve kupio.
Kupio bi bilo ko samo da ima dovoljno novca za ulaganje i da kupovinom Targa moze nesto dobiti.
Komunikacija u Targu je posebna priča. Zaposleni se valjda iz straha za sopstveni posao drže iste dogovorene priče a ona je posebno glupa. Problem je do nas. Radimo na tome. Možete raskinuti ugovor.....
Kao neko ko je i dalje u Targu, ne plasim se za svoj posao. Kao i vi i ja zelim da vidim kraj cele price. Sto se tice "dogovorene" price to je prosto tako. Lakse je priznati da problem postoji nego ga negirati.
Šteta je samo što je konkurencija još u kamenom dobu inače bi znao šta da radim
Uopste nije stvar u konkurenciji vec u tome sta ti kao korisnik zelis i sta provajder moze da ti ponudi.
Da li protok od 24/12 Mbps za 1500-1600 din ili koliko vec, opravdava koriscenje usluge uz sve ove probleme.
Ako je odgovor da, onda trpis sve sto se desava i nadas se da ce biti bolje. Ako je odgovor ne, onda raskines ugovor i trazis nesto sto ti odgovara.
Pozdrav
Poslednja izmena: