Šta je novo?

Targo Telekom

Peti dan od kada ONT ne dobija IP adresu...novi neslavan rekord xD
 
?ozdrav svima.Radi sve bez ikakvih problema pune dve godine.Sitne prekide ne racunam.Ne razumem se mnogo u tehnologiju i terminologiju.Necackam nista....i radi.Gde gresim???
 
Jel hoces da nemas net, pa cackaj drug, resetuj, gasi mu struju... ;)
 
@Sirob ovo bi bila umesna primedba skupom internet provajderu u, recimo, Kanadi.
Što se mene tiče, odnos isporučene usluge i cene koju plaćam je bolji od bilo koje druge usluge koju plaćam u Srbiji. Targo mi je otvoreno ukazao na probleme koje ima, i ponudio ili da raskinem ugovor bez penala, ili da se prilagodim i neometano koristim i dalje. Izabrao sam drugo.
Uzgred, više nemamo važeći ugovor, možemo se lako rastati bilo koje sekunde.

Svaka čast. Baš si skroman. Blago tvojoj okolini. Verovatno bi ti bilo ok i da se vrate Turci.
Tih lažnih priča o zapadnim standardima i punih usta lokal patriotizma mi je preko glave.
Šta je problem da se ovde iznese priča da je neko ne zadovoljan uslugom i odnosom prema klijentima.
Da je normalnog društva snosili bi debele posledice za ne odgovornost a ovako mi svi predlažu da ne produžim ili raskinem ugovor.
Ja da sam to hteo ja bi to odavno i sam učinio. Međutim ja čekam da se nešto promeni.
Meni bi bilo ok i da se zbog evidentnih smetnji u radu ne naplaćuje usluga uopšte. Zar to nije pravedno?
Kada budu omogućili normalno funkcionisanje neka opet pošalju račun. Pod time ne mislim na povremene kratkotrajne prekide u radu nego na celodnevne i višednevne pa i višenedeljne izostanke usluge.
Ponavljam Targu želim uspeh u daljem radu i da budu maksimalno obazrivi i korektni prema korisnicima usluga
 
Vidim da tebi ne vredi ni osam postova da pišem, jer ti čitaš ono što ja nisam napisao. Svako dobro ti želim.
 
Jeli oce neko odgovori o kakvom se to dvogodisnjem promo periodu prica i kakvom placanju 2 meseca posle izlaska ugovora ?

Zbuniste me >_>
 
Koliko sam ja pratio... 2 godine su "promo" ove prve dve sto ste potpisali prvi ugovor, "posle vidite da ih nece biti", 2 meseca preko ugovora su "ona" dva meseca sto su neki dobili gratis net a koji se ne racunaju u duzinu ugovora pa mora 2g i 2m ...
 
I cek sta sad ? Posle te dve godine "promo" ce bude sta podicice mi cenu ili kako? Ja sam dobio 3 meseca besplatno jer sam prelazio sa drugog provajdera sto znaci sada po nekoj logici ja to morati da vratim posle te dve godine ili sta ?

Ja nazvao pricao sa finom tetom i raskrstio pricu. Dakle to sto je bilo dzabe je dzabe a kada istekne ugovor cena se menja na tada postojecu (a moze ugovor se produzi i opet neke povoljnosti dobijem).

Vi svi bre ovde sirite dezinformacije pa to nije normalno. Jedino koristan Becks xD
 
Poslednja izmena:
I tako, čitam temu, budno pratim događanja i sve se nadam da kod mene još neće početi da treperi lampica. Al' protreperila je danas :d
Pre jedno 10-ak dana su se popalile sve lampice na kratko, a onda su se pogasile druga i četvrta sa leve strane gledano. Neprekidno je gorela lampica za internet kao i sva četiri LAN ulaza iako nikakvog kabla nije bilo u njima. Vidim ja da to neće trajati još dugo, al' nisam hteo da drndam uređaj. A danas se sam zdrnd'o :) Nestade i slike i tona i interneta, i odjednom lampica za internet poče da blinka. Dobih sliku i ton, al' interneta jok. Iščupam ONT iz struje, sačekam malo i uključim ga opet. Kada se ''konslidovao'', ne gore više lampice za LAN, slika na TV je OK a interneta nema i lampica za inernet blinka neprekidno. Ki Ž migavac na kecu kad rikne automat :D DakleM, to je to
Sačekaću dan dva pošto imam nekakvu jadnu alternativu, i ako se ne vrne internet pozvaću ih da raskinem ugovor. Alternativa mi je neki ADSL ili neki Kopernikus kablovski (ili KBC možda, proveriću još). Kako god, beše lepo dok je trajalo. Korektna cena, korektna usluga i korektno sam to plaćao. A ako se osevape, eto mene opet kod njih.
 
Desavalo se da je ljudima bio neispravan ont, pa su njega menjali (imaju nesto malkice u rezervi) i onda opet proradi ok... vredi probati ako ne proradi.
 
Koliko sam ja pratio... 2 godine su "promo" ove prve dve sto ste potpisali prvi ugovor, "posle vidite da ih nece biti", 2 meseca preko ugovora su "ona" dva meseca sto su neki dobili gratis net a koji se ne racunaju u duzinu ugovora pa mora 2g i 2m ...

I cek sta sad ? Posle te dve godine "promo" ce bude sta podicice mi cenu ili kako? Ja sam dobio 3 meseca besplatno jer sam prelazio sa drugog provajdera sto znaci sada po nekoj logici ja to morati da vratim posle te dve godine ili sta ?

Ja nazvao pricao sa finom tetom i raskrstio pricu. Dakle to sto je bilo dzabe je dzabe a kada istekne ugovor cena se menja na tada postojecu (a moze ugovor se produzi i opet neke povoljnosti dobijem).

Vi svi bre ovde sirite dezinformacije pa to nije normalno. Jedino koristan Becks xD

Potpisao ugovor si, dobio "promo cenu", dobio 1, 2 ili 3 meseca dzaba neta, kad istekne dzaba net pocinje ta ugovorna obaveza po ugovoru, natravno da kad istekne ugovor, kod iole normalnih provajdera, cena ostaje ista, odnosno ona koja vazi za taj paket u tom trenutku i ti nastavljas, ako daju neki popust za sklapanja novog ugovora (manje placas pakete ili dobijes dzaba mesece) ti uzmes i obavezes se na vernost jos ili ne uzmes i ne dobijes "promociju" (dzaba il na popust nesto) i tu kraj...
Nisi to mogao sam da zakljucis?
Samo ne znam na sta bi se obavezivao trenutno kod targa, na besplatan neradeci net u bilom kom trenutku ili lepu nadu da ce proraditi firma kako treba...
Sto se odma ljutis nije mi jasno a jos manje na sta se ljutis...
 
Poslednja izmena:
Desavalo se da je ljudima bio neispravan ont, pa su njega menjali (imaju nesto malkice u rezervi) i onda opet proradi ok... vredi probati ako ne proradi.

Sudeći po tome kako se ponašao u zadnje vreme, verovatno je on, tj ONT, uzrok moje apstinencije od dobrog interneta :) Čitajući temu i opise ponašanja dotičnog uređaja, deluje mi kao da je započeo višednevnu čežnju za svojom IP adresom ... Biću stpljiv dan dva, pa ću pozvati Targo da ga zamene. Ili da me odjave ako nema ONT-a za zamenu.
 
Meni je net ispravan. Radi i reset se samo jednom u 24 sata sto je meni ok.

A rekose juce iz SBB koj je saletao narod po zgradi oko potpisa da je Targo na tenderu i da cekaju kupca.

A prvi put cim ne budu mogli da uspostave sve u roku od tipa 2 dana trazicu raskid.
 
Svaka čast. Baš si skroman. Blago tvojoj okolini. Verovatno bi ti bilo ok i da se vrate Turci.
Tih lažnih priča o zapadnim standardima i punih usta lokal patriotizma mi je preko glave.
Šta je problem da se ovde iznese priča da je neko ne zadovoljan uslugom i odnosom prema klijentima.
Da je normalnog društva snosili bi debele posledice za ne odgovornost a ovako mi svi predlažu da ne produžim ili raskinem ugovor.
Ja da sam to hteo ja bi to odavno i sam učinio. Međutim ja čekam da se nešto promeni.
Meni bi bilo ok i da se zbog evidentnih smetnji u radu ne naplaćuje usluga uopšte. Zar to nije pravedno?
Kada budu omogućili normalno funkcionisanje neka opet pošalju račun. Pod time ne mislim na povremene kratkotrajne prekide u radu nego na celodnevne i višednevne pa i višenedeljne izostanke usluge.
Ponavljam Targu želim uspeh u daljem radu i da budu maksimalno obazrivi i korektni prema korisnicima usluga

Problem je što si ne zadovoljan a ne nezadovoljan. Problem je što oni nisu ne odgovorni nego neodgovorni.

Sa ostalim se manje više slažem.
 
Jutros od 1:30 nema interneta, tv radi. Blok 45.
 
Jutros od 1:30 nema interneta, tv radi. Blok 45.
isto važi i za b61 sever,...
a razmišljao o ponudi da uplatim unapred,...he,he,...:-(

pade mi nocas i jedan moguc dijalog kad se stigne kod St Petra:

Pita on novog klijenta: gde oces da te posaljem?
ne cekajuci ni da zavrsi pitanje klijent zavapi:
samo nemoj tamo gde nema interneta,..pogotovo ako ti je ISP Targo,...:-(

mozda bi i bilo smesno da nije odavno ,...tužno,...

naknadno da dodam,...
zovem uporno neko vreme,...naravno niko se ne javlja,...nasnimali su se sopstvene muzike na cekanju,..
samo da dodam da sam i ja bio relativno zadovoljan poslednje 2 god. ali mi ovo strasno mirise na,..kraj,..
 
Poslednja izmena:
Blok 8a, isti problem, tv ima, interneta nema, i to još od 1 sat sinoć.
 
Zato ja nisam hteo toliko unapred. A dobro ja makar u ulazu sada imam SBB ako ovde nesto pukne u sledecem periodu.

Mada kada vidim koliko vas nema trenutno samo mogu da skontam da ce i kod mene doci uskoro =/
 
Isti problem I kod mene. Prekid interneta od 01-02h. Blok 2, preko puta Starog Merkatora.
 
Ja sam platio u napred, danas je evroliga, ne dodje li danas u toku dana net idem licno uzimam taoce. Becks moze da se javi sta se desava jer se ne javljaju na telefon, a to je stvar koja ubrzava sagorevanje fitilja.
 
Ovo bre k'o po komandi nestao net :) Ima li nekoga da mu još radi?
 
Dobro je onda, znači ima nade :)

Jedino ako im je baš neki praznik pa se ne javljaju nikako ... :)
 
Izgleda da je problem sa saobracajem u jednom delu NBG-a. Pocelo je sinoc da se desava a oko 1h-2h jutros je bio veci prekid.
Cim nesto vise saznam, javljam.
 
Javljaju se...zvao sam juče i pre nekoliko dana i uredno i ljubazno su se javili bez mnogo čekanja...za sada nisam imao loša iskustva sa Targo podrškom:)
 
Ako zelite da se cujete sa ljudima iz targa posaljite mail u kome trazite raskid ugovora. Ja sam jutros poslao i nazvali me posle pola sata :)
 
Meni se juce javili i pricao normalno sa njima danas nisam zvao hvala bogu pa mi netreba.

Jeli BECKS a imal kakve vesti o tom tenderu o kojem su mi pojedini pricali ?
 
Nazad
Vrh Dno