- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,210
- Poena
- 605
Pa ne znam bas ovo koliko ima sredstava treba za proizvodnju igre... Za potrebe Matrix dvojke je izgradjen jedan kompletan deo autoputa za scenu koja je to zahtevala, a nije imao neki impakt na celokupan budzet. Isto i ovde LIDAR skeniranje i sta jos vec cime su fotografisali Njujork i digitalno radili takodje ne zahteva neka velika ulaganja. Angazovanje gomile glumaca, scenarista, rezisera, muzicara i ostalih umetnika i autorskih prava unistava budzet, kao sto je i slucaj u sedmoj umetnosti. Tako da pravdanje vizuelne kompleksnosti i uticaja na budzet nema neko opravdanje, vec marketing i ostali honorarci jedu budzet sto je i logicno. Pravdanje da igra treba da bude sto prostija, aka kako to neki zovu strimlajning za kezual soccer mom and her kids gejmere nema opravdanja za prodaju, jer sam developer diktira pravila igre i tezinu kome se bilo ko prilagodjava. Po meni je oduvek veliko zaludjivanje bilo reci da "prostu" igru zahtevaju igraci, nego je to oduvek bilo teranje od strane developera i njegove spore muze i shiftinga ideja iz igre u igru...
A opet cela ova prica nema veze jer ovaj GTA uopste nije prosta igra, vec malo odstupa od starog trenda, ali u svakom slucaju nesto vrhunsko sto u svom zanru odavno nema konkurenciju.
A opet cela ova prica nema veze jer ovaj GTA uopste nije prosta igra, vec malo odstupa od starog trenda, ali u svakom slucaju nesto vrhunsko sto u svom zanru odavno nema konkurenciju.