Šta je novo?

ZTE Grand X

Citah sada i za Nokiu 520 da ima probleme kao i svaki drugi, tako da mi je svejedno, sta god da uzmem, lutrija.

Najbolje da tako racunas, koji god model da uzmes znaj da je lutrija.. Ako si citao moje komentare za 520 i bateriju, izgleda da je bilo do SD kartice koja joj ne odgovara i zbog nje je curila baterija, ne garantujem da je do toga al videcemo.. Drugih problema nisam imao..
 
Ja pitao na bg chatu, kaže mi da je aparat na testiranju i nema bližih informacija,

Stvarno su slepci ovi iz telenora, galaxy core su stavili ko zna od kada na sajt a još uvek ga nema. Ko zna kada će i ona xperia m da se pojavi.
 
Ako je na testiranju onda ce biti gotov danas ili sutra, jer ti operateri znaju samo ono sto pise na sajtu...Kad bude pisalo da pregledaju telefon onda znaci da su sve zavrsili i vec taj dan ili sutredan ujutro (jos bolje) mozes da odes do telenora da proveris jer onda oni nazovu servis i ovi im odmah proslede mail kako ne bi morao da cekas da to stigne sve do tebe
 
Ok hvala, tako ću i uraditi. Nego videh sad na twiteru kažu da ako ih nema u radnji možeš ih naručiti preko interneta(neke modele).

Zna neko kako to ide, da li bi mogao ja da naručim npr galaxy core ako mi odobre zamenu ili sve moram preko radnje ?
 
To je ako nema u toj radnji a postoji na stanju. Ovo jos uvek zvanicno nemaju u ponudi, a stavili su na sajt jer ga ocekuju do kraja meseca, ali se ne zna kad. Kod njih kad odu na sluzbeni panel sajta pise da je uskoro iako to ne pise na korisnickom sajtu.

A u svakom slucaju moras oici tamo jer treba da potpises novi ugovor.
 
Mene još ništa ne obaveštavaju, predao sam još prošli utorak telefon. Bio jutros do telenora oni kažu još je u obradi.

Onaj u bg elektronik mi reče da je telefon na testiranju a na statusu još od prošlog petka stoji da je aparat zaveden i ništa više. Opet nešto muljaju,

Nego danas u radnji videh samsung galaxy core, onu repliku, možda je krenuo i on u ponudu.
 
Od kad pise da je zaveden...Meni je trebalo nekih 7 dana od toga da napisu da je popravka u toku...Ako su dobili Core onda uzmi njega, a ako nisu onda uzmi LG L7 II
 
Ma nervira me što nisu rešili zato što najverovatnije u ponedeljak ili utorak idem na put . Zaveden je još u četvrtak uveče ili petak ujutru.

Galaxy core uzimam sigurno ako ga imaju.

Nego kako te služi lg ? Imaš probleme sa mikrofonom ?
 
Za sad nisam imao nikakvih problema... Baterija je od prvog punjenja trajala oko 5 dana sa nekim normalnim koriscenjem, mada mislim da ce trajati oko 2-3 dana jer se znato brze prazni jer ne mozemo da je kalibrisemo bez root-a.
Sto se tice servisa, nazovi ih i pitaj da li mogu da ubrzaju jer nema tu nekog posla... Reci im da treba da ides na put i sl... Ako je zaveden prosli cet-pet onda bi trebalo da bude mozda i veceras neke promene stanja... Proveravaj nonstop stanje na BG Elektronik sajtu...

Ja sam moj bio predao 1. ili 2. (ili mozda 31. ne secam se tacno) i preuzeo sam ga 8. (bio je gotov 7. ali sam morao 8. ujutro da odem)
 
Poslednja izmena:
Ova tema bi mogla da se promeni u "zamene grand x"...
Kad svi zamene zte, a sto ne sumnjam da ce uraditi, tema ce moci da se zatvori, jer niko nece imati da pise nista vise o ovom djubretu od telefona. Srecno svima sa zamenama i neka vas u zdravlju sluzi nov telefon, ma bilo koj telefon to bio.
 
Za sad nisam imao nikakvih problema... Baterija je od prvog punjenja trajala oko 5 dana sa nekim normalnim koriscenjem, mada mislim da ce trajati oko 2-3 dana jer se znato brze prazni jer ne mozemo da je kalibrisemo bez root-a.
Sto se tice servisa, nazovi ih i pitaj da li mogu da ubrzaju jer nema tu nekog posla... Reci im da treba da ides na put i sl... Ako je zaveden prosli cet-pet onda bi trebalo da bude mozda i veceras neke promene stanja... Proveravaj nonstop stanje na BG Elektronik sajtu...

Ja sam moj bio predao 1. ili 2. i preuzeo sam ga 8. (bio je gotov 7. ali sam morao 8. ujutro da odem)

To sa kalibracijom okaci macku o rep. Ima dosta tekstova o tome da to ne vredi nista, mozda imas placebo efekat samo
 
Kontam ja da on nece bolje napuniti bateriju vec ce verodostojnije da izbaci kakvo je stanje baterije
 
Kalibracija se radi samo u slučaju kada:

- Posle punjenja brzo spadne sa 100%
- Ugasi se, a da to nije posle 1%

Ako je loš chip, ne pomaže nikakva kalibracija.
 
Pa to i jeste problem... Kako sam ga skinuo sa punjaca vec je bio na 97% u istom momentu... Sad je dosao do 74% ali mnogo sporije nego kao kad je spao na 85%
 
Poslednja izmena:
Crkava samo tako.... Mom drugaru su menjali plocu vec tri puta... i nista od zamene.
 
Pre nesto manje od godinu dana sam uzeo ZTE Grand X u Telenoru uz doplatu od 12.000 din. Kao i vecina ovde imao sam iste probleme, kasnjenje i nestizanje poruka, blokiranje prilikom poziva, nenormalno trosenje baterije itd... U poslednje vreme je poceo sve vise da se resetuje sam od sebe i iz cista mira. Pre oko mesec dana prilikom reseta vise nije hteo da se ukljuci. Naime, samo stigne do onog pocetka "dobre stvari pokrecu svet" i tu se zakuca. Nije moglo da pomogne ni preko recovery-a. Telefon je predat u poslovnicu Telenora koga su oni prosledili u BG Elektronik. Zbog cega sve ovo pisem? Pre oko 5-6 dana, stigao je odgovor da telefon ne podleze garanciji jer je nadjena kondenzacija na maticnoj ploci!!! Telefon NIKAD nije padao, nikad nije pokvasen i niko ga nije otvarao i nesto cackao po njemu. I oni su u BG Elektroniku potvrdili da je ocigledno da telefon nije upadao u vodu i da nema nikakvih fizickih ostecenja na njemu, ali da je svejedno nadjena kondenzacija na maticnoj ploci i da valjda ZTE nece da prihvati takvu reklamaciju. Za popravku traze neverovatnih 29.000 din. !!!!! Pored toga sto sam platio 12.000 za ovo kinesko smece i ugovornu obavezu od dve godine sada sam ostao i bez tog telefona, kakav god da je. Molio bih nekoga ako je imao slicna iskustva da mi pomogne sta i kako da reagujem. Da tuzim Telenor ili da prestanem da placam racun pa neka oni mene tuze a na sudu nek dokazu da li su oni ispostovali ugovor. Koje pravo mene u ovakvoj situaciji moze da zastiti? Ako nista ne pomogne zvacu sefa u poslovnici Telenora i pred njim razbiti ono smece u delice....
 
Mora da im je to nova taktika sa kondenzacijom, video sam da onaj Begram to često koristi.

Mene još ništa ne obaveštavaju, slao sam mejlove i pitao na chatu i kažu da je telefon na testiranju, Kakvo bre testiranje wtf ?

Ne bih se začudio da i meni nađu kondenzaciju, evo već 2 nedelje je prošlo, do sada su mogli da mi odobre zamenu jedno 5 x.

@dragons Teško ti možeš nešto uraditi u ovoj situaciji. Oni su zaštićeni kao medvedi i orlovi, sve je na njihovoj strani a nas ko hebe.

Možda da kontaktiraš uniju potrošača ili tako nešto.
 
Poslednja izmena:
Jedino asocijaciju potrošača da probaš da kontaktiraš jer sam i ja imao sličnih problema sa reklamacijom telefona i bio sam rešen da preko te asocijacije pokušam tj veštačenjem dokažem da telefon nije ispravan. Verovatno nemaju više ploča za zamenu pa sad moraju ovako da se opravdaju. Zaista kako teagovati u ovakvoj situaciji
 
Poslednja izmena:
Videli da im se ne isplati menjanje telefona pa sad krenuli u drugu taktiku.
 
Poslednja izmena:
Možete se obratiti ovoj asocijaciji www.apos.org.rs ja sam pričao sa njima o tome koje bih korake trebalo da preduzmem u slučaju da ponovo budem odbijem i mogu reći da su im saveti vrlo korektni i korisni.
 
Kako su bezobrazni oni na bg elektronik chatu. Pitam ih lepo sta je sa telefonom , rekao mi vas operater juce da ce imati informaciju do kraja dana(jučerašnjeg), oni ništa ne odgovaraju. Ja pitam još par pitanja oni ništa. Prekinerm vezu opet dam imei i pitam oni ćute. Tek 3 x mi onaj posle 1o minuta opet odgovori da je telefon na testiranju. Ja kažem kakvo bre testiranje to mi još prošle srede rekao vaš operater. Telefon je umro i tražio sam zamenu , šta mene brige koji je kvar. On odgovori kako još nisu uočili šta je kvar :mad: . Tačno će da bude kondenzacija neka kvar, kakvo je ovo maltretiranje. Od sada koristim samo fixni i net .

Nego sad sam sabrao koliko dana mi je telefon bio na servisu od 6 marta, 76 dana i još traje ...
 
Poslednja izmena:
Hvala TosaNS i svima ostalima. Pokusacu preko asocijacije potrosaca da iskoristim sve moguce argumente. Ispada da mogu da nas ovako ladno pljackaju i jos prave budalama. To im necu dozvoliti ne zbog novca, vec zato sto bas nisam tolika ovca! Boricu se svim sredstvima i obavesticu o ishodu.
Nemam bas neko pozitivno misljenje o BG Elektroniku jer sam pre 5-6 godina imao lose iskustvo sa njima. Tada sam im odneo foto-aparat Canon PowerShot S1-IS na servis jer mu je crko CCD senzor. Garancija mi je vec bila istekla oko dve godine. Canon je uzimao od Sony-a te senzore koji su bili losi i crkavali su na aparatima. Taj isti Canon je priznao gresku i menjao senzore a kasnije i kamere i van garantnog roka. Tu sam informaciju procitao na internetu. I tako im odnesem aparat u servis i on je stajao 2-3 meseca a oni se prave ludi. Meni ne bude tesko i posaljem mail predstavnistu Canon-a za ovaj deo Evrope koji se nalazi u Sloveniji i objasnim im celu situaciju. Desilo se da su me posle samo DVA dana pozvali iz BG elektronika i dali mi novi Canon PowerShot S5-IS, noviji i napredniji aparat koji me Bogu hvala i dan danas besprekorno sluzi. E, to je profesionalnost i brend!
 
Nazad
Vrh Dno