Šta je novo?

ZTE Grand X

Meni tek posle više od dve nedelje i jedno 3-4 ne baš simpatičnih maila odgovorili sledeće

Postovani,
Prosledicemo Vas zahtev proizvodjacu.
Obavesticemo Vas kada dobijemo povratnu informaciju.


Šta su oni radili do sada to niko ne zna.
Sad još fali da mi "proizvođač" ne odobri zamenu pa da popizdim dodatno.

Ko je beše pisao , TosaNs ? Da su dobili dopis da posle 2 ili trećeg slanja automatski odobre zamenu. Ko je to dobio dopis, bg elektronik ili zte proizvođač ?
 
Poslednja izmena:
Meni tek posle više od dve nedelje i jedno 3-4 ne baš simpatičnih maila odgovorili sledeće

Postovani,
Prosledicemo Vas zahtev proizvodjacu.
Obavesticemo Vas kada dobijemo povratnu informaciju.


Šta su oni radili do sada to niko ne zna.
Sad još fali da mi "proizvođač" ne odobri zamenu pa da popizdim dodatno.

Ko je beše pisao , TosaNs ? Da su dobili dopis da posle 2 ili trećeg slanja automatski odobre zamenu. Ko je to dobio dopis, bg elektronik ili zte proizvođač ?

Dopis se odnosio na Telenor poslovnicu da posle drugog servisa telefona se isiti menja za drugi, da se ne popravlja više. U međuvremenu ja ne znam da li se promenilo nešto što se tiče zamene ali znam da su neki ljudi sa foruma isto zamenili svoje telefone.
 
Pozdrav svima. Imam problem sa Xom, evo mog posta sa drugog foruma od pre desetak dana "Pozdrav ljudi, treba mi neki savet hitno. Danas mi se X resetovao pri izlasku iz radia i od tada nece potpuno da podigne sistem. Ukljuci se on normalno, ali posle 5-10 sec zablokira a ekran se ugasi, ali ne potpuno, pod jakim svetlom se vidi zamrznta pozadina. Do sad je redovno zapucavao, sto posle poziva, radia il neceg treceg, ali ovo jos nisam video. Nosio bi ga u telenor ali je rutovan tako da od toga nema nista." E sad, medjuvremenu sam uspeo da ga podignem preko Safe moda ali isto nema pravila kada se zablokira, moze posle 5 min a moze i posle 3 sata. Pokusao sam preko recovery-ja da izbrisem kes i uradim f.reset, sto i odradi ali kada se bootuje telefon nema nikakve promene. Isto to vazi i kada bi izbrisao neku aplikaciju, posle reseta se sve vrati kako je bilo. Svaka sugestija je dobrodosla.
 
Ovo je odgovor od BG elektronika, danas preuzet telefon i ova potvrda.
Scan10216.JPG
Pogledajte i unutrasnjost telefona. Ne znam sta im znaci taj crveni marker ali se vidi po nalepnici i po unutrasnjosti da nikad nije ni kap vode usla u telefon. Ja cuvam elektroniku od vlage i udaraca a oni mogu da izmisle bilo sta. Ko zna kako i gde nabavljaju ove nazovi telefone.
IMG_1404 [50%].JPG
Telefon je u savrsenom stanju, nema ni najmanju ogrebotinu, ni na ekranu ni na poklopcu i kucistu.
 
Kolko bre hiljada?? :D :mad:
 
@Dragons, to što ti se crveni kod slota za memorijsku karticu je indikator vlage. Beo je kada nije aktiviran, crven je kada je bilo vlage.
 
Probaj sa tim agencijama za zastitu potrosaca da ides na kartu da nije bila crvena tacka kada si ga poslao i da je mozda kod njih bila vlaga jer ti nisu javili odmah kakvo je stanje sa telodonom vec su cekali X dana da ti jave, tako da ne mogu ni oni da budu 100% da si ga ti poslao takvog...
 
Pretpostavljao sam da je to neki indikator vlage. Stvarno se ne secam da li je bio crven ili ne kad sam ga poslao na servis ali telefon svakako nije nikad pokvasen. Kako je vlaga dospela u njega tj. na maticnu plocu, nemam pojma. Vec sam napisao da je i serviser potvrdio po svemu ostalom da telefon nije bio pokvasen. Zamislite 29.000 rsd za menjanje ploce. Ovaj nazovi telefon nov kosta oko 130e a za 250e mogu da kupim ozbiljan telefon. Oni bas nisu normalni!
Vec sam poslao reklamaciju telenoru. Cekam njihov odgovor pa cu videti sta cu i kako dalje.
 
Poslednja izmena:
Pretpostavljao sam da je to neki indikator vlage. Stvarno se ne secam da li je bio crven ili ne kad sam ga poslao na servis ali telefon svakako nije nikad pokvasen. Kako je vlaga dospela u njega tj. na maticnu plocu, nemam pojma. Vec sam napisao da je i serviser potvrdio po svemu ostalom da telefon nije bio pokvasen. Zamislite 29.000 rsd za menjanje ploce. Ovaj nazovi telefon nov kosta oko 130e a za 250e mogu da kupim ozbiljan telefon. Oni bas nisu normalni!
Vec sam poslao reklamaciju telenoru. Cekam njihov odgovor pa cu videti sta cu i kako dalje.

Sve i da im platiš tu popravku telefona on neće ni tada raditi kako treba. Neverujem da će ti telenor uvažiti reklamaciju to znam iz iskustva jer se oni drže toga šta kaže servis tako da bih ti ja savetovao da svoja prava zaštitiš preko neke asocijacije i da tražiš zamenu. Kod tebe je komplikovano utoliko što mogu da se sakriju iz tog markera koji simbolizuje vlagu a vlaga ne podleže garanciji. U svakom slučaju držim ti palčeve da uspeš.
 
Poslednja izmena:
Update :


Mene sad zvali iz telenor radnje i kažu stigao telefon . A u petak mi ona iz bg elektronika kaže uputićemo zahtev za zamenu .

Ko koga ovde *****ava ?

Tačno će da radi čekić i lomim ga tamo u telenor radnji i ostavljam ga , đubrad jedna .

Telefon nije hteo da se upali i nije reagovao nikako, ko zna šta su oni poslali .

Tačno sam znao da mi opet neće zameniti telefon, nerviraju me takvi dvostruki aršini. Nekom može zamena a nekom ne :mad:
 
Kako su mogli da zamene ako ih vise nemaju...Ne znam samo odakle ih vise vade...Mozda ti je najbolje da ides u neku asocijaciju za zastitu potrosaca i kazes im da ti je vec pola godine telefon po servisima, tj vise nego sto si ga ti licno koristio
 
Ma ne verujem da su mi zamenili, sigurno su mu opet menjali ploču a da me nisu pitali. To po zakonu ne smeju, ja odlučujem da li hoću popravku ili zamenu.

Poslao sam sad mail bg elekroniku i pitao ih šta je sa zahtevom koji su uputili za zamenu. Čekam da vidim pa ću razmisliti o daljim koracima.

Najverovatnije ću ga opet pri preuzimanju vratiti nazad na servis sa zahtevom za zamenu, vraćaću ga tako stalno čim mi vrate. To sam odlučio, nema predaje :d Da vidimo ko će izdržati duže, imam garanciju još 22 meseca.

U međuvremenu ću koristiti stari wildfire, *** ti zemlju hebe te ko stigne .
 
Poslednja izmena:
Update :


Mene sad zvali iz telenor radnje i kažu stigao telefon . A u petak mi ona iz bg elektronika kaže uputićemo zahtev za zamenu .

Ko koga ovde *****ava ?

Tačno će da radi čekić i lomim ga tamo u telenor radnji i ostavljam ga , đubrad jedna .

Telefon nije hteo da se upali i nije reagovao nikako, ko zna šta su oni poslali .

Tačno sam znao da mi opet neće zameniti telefon, nerviraju me takvi dvostruki aršini. Nekom može zamena a nekom ne :mad:

Ja sam tri puta vraćao telefoni tek četvrti put kada sam ponovo reklamirao da mi se zamrzao ekran su mi izvršili zamenu za drugi aparat. Na formularu-dopisu koji oni u Telenoru pišu servisu su naglasili da je telefon više puta popravljan i da tražim zamenu za drugi aparat. Na sve to sam non stop zvao njihv call centar i dosadjivao im do iznemoglosti. Nadam se da ćeš uspeti da zameniš telefon ali nikako nemoj da odustaneš niti da ga razbiješ jer oni to i očekuju da ODUSTANEŠ od zamene. I meni je došlo da ga zafrljačim ali od toga ne bi imao ja ništa nego bi imali samo oni koji su mi taj telefon prodali tj tako bih bacio 10.000 din i još na sve to ostao u obavezi da plaćam mesečno 1000 din i tako dve godine dok traje ugovor. Tooliko sam bio očajan da bih čak u jednom momentu pristao i na to da bez nadoknade za telefon raskinem ugovor sa Telenorom. Savetovao bih te da se obratiš nekoj od agencija za zaštitu potrošača i da zajedno sa njima rešiš taj problem.
 
Poslednja izmena:
Ako izvuces zamenu i ako ti ponude neki krs ti trazi da zovu menadzera da provere da mozes da uzmes neki koji je u cenovnom rangu koji si ti platio ili skuplji uz doplatu... Tako su i meni nudili prvo Blade G ali su posle od menadzera dobili zeleno svetlo da mogu da biram telefon... Inace, meni su posle treceg puta zamenili i ova devojka iz telenora je napisala na njigovom formularu da se zahteva zamena zvog kvara koji se ponavlja...
 
Poslednja izmena:
Ma vidiš da neće da dozvole zamenu, naravno da bih tražio samsung galaxy core ili neki drugi, to mi je najmanji problem.

Meni je onaj napisao da je ovo već zamenjen telefon koji je na drugom servisu sa istim problemima i da se zahteva zamena , plus se ugasio i nije hteo da se nikako upali i nije reagovao na punjač i comp.

Ma nerviraju me oni iz bg elektronika, nikako ne mogu da ih dobijem a na mail mi ne odgovaraju .

Koliko god da hoćeš da iskuliraš ne možeš da ne popizdiš. Poslao am telefon 6 avgusta *** pa oni nisu normalni više.
 
Ma vidiš da neće da dozvole zamenu, naravno da bih tražio samsung galaxy core ili neki drugi, to mi je najmanji problem.

Meni je onaj napisao da je ovo već zamenjen telefon koji je na drugom servisu sa istim problemima i da se zahteva zamena , plus se ugasio i nije hteo da se nikako upali i nije reagovao na punjač i comp.

Ma nerviraju me oni iz bg elektronika, nikako ne mogu da ih dobijem a na mail mi ne odgovaraju .

Koliko god da hoćeš da iskuliraš ne možeš da ne popizdiš. Poslao am telefon 6 avgusta *** pa oni nisu normalni više.

Potpuno te razumem jer sam i sam bio u tvojoj situaciji koja nije ni malo prijatna (biram reči) ali kako god da bude nemoj da odustaješ od zamene jer telefon ne radi i to je tako pa tako. Najgore bi bilo da izgubiš živce i da zbog toga razbiješ telefon ili neko ko nije kriv nastrada mislim na zaposlene u Telenor poslovnici. Moja preporuka ti je da samo uporno i pristojno tražiš zamenu i da ćeš uspeti u tome na kraju, jer kao što si rekao ovo je druga zamena tog aparata koji si dobio u zamenu tako da nadam se taj treći put ne bi trebalo više da popravljaju nego da ti ponude zamenu za drugi. Nikakava pisanja za zamenu neće ti pomoći jer znam iz iskustva jednostavno na servisu je da odobri zamenu i to je amin za ove u Telenoru. Na kraju ako se sve ovo oduži možda u Telenor stigne LG l9 II pa budeš mogao da biraš taj telefon.
 
Poslednja izmena:
Ovi šabani mi menjali ploču u bg elektroniku i vratili aparat nazad, iako sam zahtevao zamenu i telefon skroz crkao.

Oni ne znaju gde biju, pozovem call centar ona mi kaže da je poslat aparat i menjana ploča.

To nisu smeli više da rade , po zakonu moraju da me obaveste posle 2 nedelje da li hoću popravku ili zamenu ako je aparat umro skroz.

Taman mi crkne ponovo aparat oni mi opet menjaju ploču :mad:
 
Update :D

Zovem ja juče bg elektronik i oteram ih u tri lepe i zapretim tužbom i pošaljem i mail sa celom dokumentacijom i oni ništa.

Danas me zovu da vratim ovaj telefon što mi poslali sa opremom i kažu da mi je odobrena zamena.

Sad sledi tek biser, odem ja u telenor radnju oni nemaju pojma, neobavešteni , kažu pa stigao vam je telefon. Rekoh zvali me i odobrili zamenu. oni ne veruju kažu nama niko ništa nije poslao :smash:

Tek posle 2 sata rasprave i proveravanja oni kažu , vidi stvarno stigao mail . Zove ona bg elektronik i oni joj kažu da pošalju telefon nazad i da će im tek posle poslati odobrenje za zamenu . Koji moj su ga onda slali u radnju.

Sad samo čekam da mi opet uvale isti zte lol .


Možda krenem da pišem memoare, Telenor,bg elektronik i zte to je ta ekipa :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam tako trebao da vratim ostalu opremu od telefona ali nisam cekao da to oni dostave BGE vec su ih samo obavestili i dali mi drugi telefon :D
 
Mani , telenor u kombinaciji sa bg elektronikom = amateri i mufljuzi.

Još prošli četvrtak mi odobrena zamena i vratio sam telefon . Odem u subotu , oni u telenoru kažu ništa nam još nije stiglo , nikakva potvrda.

Kaže mi smo poslali , sad im je sigurno stiglo pa treba oni iz bg da pošalju brzom poštom. Alo bre 21 vek, ništa mail , fax :mad: Dođi u ponedeljak, najverovatnije će stići. Ja odem u ponedeljak na****m ih , oni pa ne znamo ništa, ne možemo da dobijemo ove u bg. Pozvaćemo vas u toku dana , naravno nisu me juče zvali. Ja pozvao call centar telenor, oni su tek *****i koji ništa ne mogu da ti pomognu, Pozvali radnju i rekli mi da će mi ovi javiti.

Pitam na bg chat , oni nemaju pojma , onaj mi kaže pa poslat je telefon još 26, to se ne zna ko pije ko plaća. Malopre opet poslao mail bg elektroniku.

Ko zna šta mute, prosto fascinira koliko su nesposobni ti ljudi u ovim firmama. Šta koji moj ja imam toliko da čekam, odobrili mi , vratio sam opremu, šta hoće više.

Kad mi istekne ugovor kod telenora pa me još pitaju "Zašto ne želite da produžite ugovor" More *** bre.
 
Poslednja izmena:
Meni kad su menjali, poslali su potvrdu na mail telenoru, tako da ne znam sta sad izvode. To nesto kao i situacija sa markerom za vlagu...

Ne treba onda uzimati ni Samsung kao zamenu jer su oni i za njega servis... Koliko se secam, za LG je neko drugi, zaboravih da vidim sinoc na ugovoru.
 
Poslednja izmena:
Ne bih se iznenadio da bude takva priča, ili da izmisle nešto treće.

Toliko mi se ogadila ova situacija da mi više ne treba ni telefon.

Ma svi ti servisi su bezobrazni, imaš i onaj begram koji je tek katastrofa.
 
Poslednja izmena:
Moram proveriti kad dodjem kuci, ako ne zaboravim, mada mislim da nisu ni oni...
 
Mani , telenor u kombinaciji sa bg elektronikom = amateri i mufljuzi.

Još prošli četvrtak mi odobrena zamena i vratio sam telefon . Odem u subotu , oni u telenoru kažu ništa nam još nije stiglo , nikakva potvrda.

Kaže mi smo poslali , sad im je sigurno stiglo pa treba oni iz bg da pošalju brzom poštom. Alo bre 21 vek, ništa mail , fax :mad: Dođi u ponedeljak, najverovatnije će stići. Ja odem u ponedeljak na****m ih , oni pa ne znamo ništa, ne možemo da dobijemo ove u bg. Pozvaćemo vas u toku dana , naravno nisu me juče zvali. Ja pozvao call centar telenor, oni su tek *****i koji ništa ne mogu da ti pomognu, Pozvali radnju i rekli mi da će mi ovi javiti.

Pitam na bg chat , oni nemaju pojma , onaj mi kaže pa poslat je telefon još 26, to se ne zna ko pije ko plaća. Malopre opet poslao mail bg elektroniku.

Ko zna šta mute, prosto fascinira koliko su nesposobni ti ljudi u ovim firmama. Šta koji moj ja imam toliko da čekam, odobrili mi , vratio sam opremu, šta hoće više.

Kad mi istekne ugovor kod telenora pa me još pitaju "Zašto ne želite da produžite ugovor" More *** bre.

Jako je sve to stresno i zbunjujuće svi se prave sable, a jasno je ko dan treba da ti se zameni aparat ali taj papir nikako da stigne do njih tako sam i ja isto čekao taj ''papir'' msm jesu formalisti ali čemu to vodi nije mi jasno. Kad treba da ti prodaju nešto sve može, a kad treba neko da pojede go... onda se svi nešto gnušaju i grbave. Nadam se da ćeš uspeti što pre da se dograbiš nekog normalnog aparata i neka ti je sa srećom.
 
I meni je crko ovaj novi grand x sto su mi dali ,i sad je vise od 3 nedelje kod njih na servisu ,a sto je najzanimljivije ,kada je proslo nedelju dana od kako je na servisu ,odem ja do telenora i njima je stigao mail iz bg elektronika ,na kome pise da mi je telefon popravljen i da mogu da ga preuzmem u roku od 3 dana ,i radnica mi je dala taj papir i kaze mi da dodjem sutradan kod sefa poslovnice sa tim papirom ,odem ja kod sefa i lik mi kaze ,ne telefon nije popravljen sad sam zvao rekli su mi da ga jos uvek testiraju ???? Pa ko koga ovde *****ava :mad: i od tada je proslo jos 2 nedelje i jos uvek ni traga od telefona ,sta li toliko testiraju da mi je znati .
 
Pa ti samo cekaj pa mozda dobijes oko nove godine. Oni najvise vole tako strpljive kao sto si ti. Moras svaki dan da zoves i budes bezobrazan.
 
Prijatelju ,ljudi vec misle da sam ja tamo zaposlen ,a onaj sef kad me vidi odma gleda kako da izadje iz radnje ,svasta se nacuo od mene ,e sad 2 nedelje nisam mogao da idem imao sam neka posla ,ali eto mene opet tamo za jedno 2 sata .
 
Meni kad su menjali, poslali su potvrdu na mail telenoru, tako da ne znam sta sad izvode. To nesto kao i situacija sa markerom za vlagu...

Ne treba onda uzimati ni Samsung kao zamenu jer su oni i za njega servis... Koliko se secam, za LG je neko drugi, zaboravih da vidim sinoc na ugovoru.

Nemoj mesati ZTE sa Samsungom. Totalno je drugacije. U rekordnom roku su popravljali crknute ploce ili davali nove telefone, popravljali S2 ploce i ostale stvari. Ja imam 3 pozitivna iskustva licno + mnogo njih sa foruma koji su imali S3 i problem sa plocom. Tako da ovo je samo na relaciji sa ZTE.

Mozda zato sto Samsung ima predstavnistvo ovde, pa nije svejedno ovima u servisu ako se dohvatis predstavnistva i opljujes po servisu jedne od najvecih kompanija na svetu...
 
Vrh Dno