Šta je novo?

ZTE Grand X

Ja iskreno mislim da oni ni menjaju plocu vec odradjuju Box flash i to u najboljem slucaju.

Slazem se sa tobom u potpunosti, pitanje je samo koliko imaju obraza a verovatno ih zabole sto se mi ovde nerviramo njima je najbitnije je da oni pare ne vracaju nazad, a drugi aparat o nekog drugog proizvodjaca nece da daju u zamenu za ZTE jer ja ne znam kakav imaju dilu sa ZTE jer pitanje je sta fabrika priznaje kao kvar, a sta ne. Sve u svemu pojeli smo g.. i sad treba da se nekako izvucemo iz svega ali kako? Opet predlazem da se nekako organizujemo jel slucaj nije pojedinacni nego svi mi ovde zajedno imamo iste probleme sa telefonom.
 
Poslednja izmena:
Grand X od moje sestre je dospeo u ruke na sledeci nacin - telenor je mom teci nakon 2+2+2 godine postpaid-a bez telefona (cist racun) dao jedan Grand X kao poklon za vernost. Nakon citanja ove teme mogu samo da pretpostavim da je odradjen "homemade refurbish" i da je sestra u ruke dobila telefon sasvim moguce od clana nvukelic koji je dobio L9 u zamenu, a ovaj pravac mojoj sestri :)

Ocu da kazem, kad je Telenor poceo da ga deli "ko bombone" onda znas kolko je sati.
 
Hahahahahha znaci toliko im je stalo do nas dugogodisnje korisnike,dele ******e telefone kao poklon za vernost hahahhaha :D
 
Poslednja izmena:
LOL kakva sprdnja!
 
Meni su danas javili da dođem po telefon u radnju. Navodno je popravljen, piše zamenjena matična ploča il tako nešto. Odbio sam da ga preuzmem. Pitali su me šta želim, tražio sam drugi telefon, rekli mi da ne može i da pišem na [email protected] Sada ću da im sastavim mail. Ima li nekih predloga?
 
Ja sam već 3 puta pisao, oni se uvek ograde da nije do njih i zahvaljuju ti što si korisnik :D

Meni su isto prvi put menjali ploču, drugi put dali novi a sada ću videti treći put.

Telenor će ti odgovoriti sigurno nešto ali teško da će pomoći.

Izgleda je caka da ne daju drugi model , nego prvo možeš da dobiješ isti pa ako i on ne radi onda možda drugi model.

Meni je lik na call centru objasnio da moram da uzmem taj isti model i ako imam i najmanji problem sa njim da ga vratim i pišem zahtev u telenoru za zamenu modela. Kaže da će to sada mnogo brže ići i odobriće mi . izgleda je takva procedura, koje se nažalost ne drže baš.

Možeš da kontaktiraš i udruženje potrošača. Meni su oni rekli da kad imam problem da javim njima pre nego šaljem telefon.

Oni mogu preko veštaka da dokažu neispravnost i umesto tebe da traže raskid ili nov telefon .
 
Poslednja izmena:
Užas. Da li uopšte da pominjem da znam za probleme drugih korisnika sa istim aparatom ili ih to ne zanima?

Stvarno užas, smorio sam se ko Džej na basketu... a kladim se da i ako mi zamene ovo g*vno dobijam neki repariran primerak
 
Ja sam napisao sve to o hiljadu korisnika sa istim problemima , slao sam jadan ko zna koliko puta. Prvo su mi poslali pismo kući kasnije odgovarali mejlom.

Ali oni sve to beleže tako da budi uporan, ja kad sam zvao call centar odmah su znali ko sam i istoriju problema :)

Zadnji put mi je deveojka rekla da znaju za te strahovite probleme sa celom tom serijom i da razume moj bes i da će mi ovaj put pomoći.


PS: Da mi je neko govorio da ću ovoliko da se cimam oko telefona, ali *** ne volim da me neko pravi na ovcu .
 
Napisi interpretirano za email:

hocu menjam telefon. Necu da mi ga popravljate jer nije u pitanju fizicki kvar, niti softverski kvar, vec je model sam po sebi falican. Molim vas da mi zamenite uredjaj jer je vec bio u servisu i vracen mi je sa istim simptomima kao i pre popravke sto znaci da model ne valja fabricki i ja kao takvog necu da ga preuzmem.
 
Moze li mi neko objasniti kako da instaliram igrice koje se skidaju preko game chache cini mi se. Kad se skinu budu u nekom zip ili rar formi. Kako to raspakovati kako treba i pokrenuti igricu? Takodje me zanima postoji li sajt iskljucivo za nas model,gde se nalaze igrice koje ovaj telefon moze priustiti?
 
settings>security>štikliraj unknown sources ubaci igricu bilo gde u telefon (samo zapamti u koji folder :) ) i preko neke aplikacije (ja koristim airdroid) nađeš taj fajl i klikneš i izbaciće ti ono install i to je to.
Mislim da ne postoje igrice specijalno napravljene za ovu mašinu. :D
 
Iz servisa dobio odgovor da je telefon ispravan i da ne mogu da mi zamene za drugi. Šta sad?
 
Kaži im da ga taj serviser što je rekao da je ispravan uzme na nedelju dana korišćenja pa onda neka kaže .

Jedino da nekako dokažeš neispravnost, da je skroz riknuo to bi bilo već bolje, ovako ne znam.

Baš me zanima da li će i meni biti " ispravan ".
 
Ako je servis proglasio telefon za ispravan, ne možeš ništa. Istu situaciju sam prvobitno imao i ja, pa mi Telenor nije uvažio reklamaciju, a Centar potrošača je samo "slegao ramenima". Tek kad je telefon umro skroz, onda sam uspeo.
 
Meni je umro skroz i cimao sam se mesec dana i jedino što su hteli je da mi zamene ploču. Tako da ni to nije sigurno.

Onda je taj popravljen nastavio da brljavi i poslao sam ga i zamenili mi za drugi zte.

Ko zna koliko ovih aparata je poslato na servis, mogu da zamislim samo kako se hvataju za glavu :D

Oni kao ne znaju da je neispravan .

Oni idu logikom da većina ljudi neće da se cima toliko i šalje stalno na servis .
 
Poslednja izmena:
Ljudi meni je totalno riknuo telefon sad više neće ni da se upali????? Pa danas sam ga preuzeo iz Telenora ovo je totalno ludilo :trust: verovatno ovi što su u Telenoru će misliti da sam baksuz neviđeni.
 
S' obzirom na broj reklamacija, neće biti nešto preterano iznenađeni. :)
 
Meni je umro skroz i cimao sam se mesec dana i jedino što su hteli je da mi zamene ploču. Tako da ni to nije sigurno.

Onda je taj popravljen nastavio da brljavi i poslao sam ga i zamenili mi za drugi zte.

Ko zna koliko ovih aparata je poslato na servis, mogu da zamislim samo kako se hvataju za glavu :D

Oni kao ne znaju da je neispravan .

Oni idu logikom da većina ljudi neće da se cima toliko i šalje stalno na servis .


Meni su menjali ploču ovo je kvar sa tom "novom" pločom, da li ja mogu da umesto istog telefona zahtevam drugi model od drugog proizvođača??? Totalno sam sluđen i poluđen sad pa opet da čekam na odgovor nekih nedelju dve dana??? Krajnje nekorektno od njih i Telenora jedino šta sad već mogu da kažem da nakon završetka ugovora sa Telenorom ću raskinuti trajnu saradnju posle toooliko godina. Žao mi je što sam verovao da je Telenor jedna ozbiljna firma i da ne radi sa škart robom očigledno sam pogrešio tako da jedino što mogu da kažem je da ljudi treba da povedu računa šta uzimaju čak bih pre preporučio da uzmu telefon gde god samo ne kod Telenora.
 
Poslednja izmena:
****te koja katastrofa! Traži drugi model telefona i ne odustaj dok ti ne daju.
 
Meni su menjali ploču ovo je kvar sa tom "novom" pločom, da li ja mogu da umesto istog telefona zahtevam drugi model od drugog proizvođača??? Totalno sam sluđen i poluđen sad pa opet da čekam na odgovor nekih nedelju dve dana??? Krajnje nekorektno od njih i Telenora jedino šta sad već mogu da kažem da nakon završetka ugovora sa Telenorom ću raskinuti trajnu saradnju posle toooliko godina. Žao mi je što sam verovao da je Telenor jedna ozbiljna firma i da ne radi sa škart robom očigledno sam pogrešio tako da jedino što mogu da kažem je da ljudi treba da povedu računa šta uzimaju čak bih pre preporučio da uzmu telefon gde god samo ne kod Telenora.



Traži i budi uporan, ja sam tražio zamenu za drugi model ali su mi odobrili samo za isti model.

Rekli su mi u fazonu da tek ako novi aparat istog proizvođača ima problema mogu da mi odobre zamenu za drugi model. Ali kao što sam rekao, ništa nije sigurno.

Zavisi od slučaja do slučaja, ako si iz Bg-a idi lično u BG elektronik , cenim da sam mogao lično možda bih izboksovao.

Ovako preko maila i telefona nije to isto .

Ma vidiš da nema to veze sa operatorom, svi su isti .
 
Poslednja izmena:
Traži i budi uporan, ja sam tražio zamenu za drugi model ali su mi odobrili samo za isti model.

Rekli su mi u fazonu da tek ako novi aparat istog proizvođača ima problema mogu da mi odobre zamenu za drugi model. Ali kao što sam rekao, ništa nije sigurno.

Zavisi od slučaja do slučaja, ako si iz Bg-a idi lično u BG elektronik , cenim da sam mogao lično možda bih izboksovao.

Ovako preko maila i telefona nije to isto .

Na žalost nisam iz BGD-a iz Novog Sada sam nemam kud jedino da se žalim i žalim ali ni to mi neće pomoći totalno sam sk..an zbog svega i ove agonije koja traje sa već dugo a ja u suštini i nemam telefon koji sam platio da stvar bude gora. Svaki savet mi je dobro došao naravno i ako neko ima veze u tom bg servisu.
 
Tržišna inspekcija se "pravi Toša", tj. nije nadležna za ovakve sporove...
 
U petak sam ostavio telefon u telenoru .oni mi ostavili onaj papir za preuzimanje i tamo ima zapisan imei kod.

Ukucam imei na bg elektronik sajt da proverim i imam šta da vidim

Aparat je popravljen, testiran i spreman za preuzimanje. Možete preuzeti aparat dolaskom u servis centar, ili zahtevati da vam se pošalje kurirskom službom. Ukoliko ste aparat dostavili na servis kurirskom službom, automatski će biti poslat ukoliko niste naglasili suprotno.

Kad ga pre popraviše, oni ga ladno nisu ni pogledali onda đubrad jedna :mad:

Naglasio sam da neću nikakve popravke i da su mi već menjali ploču i davali novi telefon koji ima isti kvar. Zahtevao sam zamenu za drugi model .

Ovo je kršenje zakona ako je ovo što sam proverio na sajtu tačno .
 
Poslednja izmena:
Ma sve da JB izadje za taj telefon nece me naterati da ga uzmem vise u ruke, kako mogu da mi zamene telefon kad ZTE Grand X nemaju vise u ponudi. Ja sam sklopio ugovor sa Telenorom a ne sa BG elektronikom on moze da konstatuje da je telefon pokvaren i da treba da se zameni. Druga stvar da ZTE ima u ponudi Telenora pa mi menjaju za isti. Nista ne razumem kako mogu da mi menjaju za isti kad ga i nemaju vise u ponudi???? Ovo je neka prevara cini mi se ali neznam kako da se izvucem tj kako da se zastitim nista mi nije jasno vise.
 
Poslednja izmena:
I ja sam moj juce poslao po drugi put,i napisao zahtev za novi model ,mada kolko vidim od ostalih mrka kapa
 
Vrh Dno