Šta je novo?

ZTE Grand X

Kakav je zte grand x koji dolazi iz telenora , cuo sam da ima mnogo bugova?
 
Samo se vrati unazad par postova,bice ti sve jasno.
 
A da pročitaš samo stranu dve unazad?
 
Na vreme si ih zaebao i uhvatio rupu u pravilima :D
 
Bolje rečeno, uhvatio sam ih na spavanju dok nisu pronašli rupu u zakonu :D.
 
Upravo ;)

Ovim postupkom je ZTE pucao sebi u nogu, a vala i Telenor. Kao prvo ZTE zato sto ne moze da isporuci telefon koji radi, a Telenor zato sto nece da izadje u susret i da da neki drugi telefon.
 
Ovim postupkom pre svega može da izgubi samo Telenor jer će izgubiti lojalnog mu klijenta. A ako idemo dalje nisam samo ja u Tlenoru nego su tu i moje dve ćerke pa moji matori itd. Ako ja odem iz Tlenora odlazimo svi mi to je sigurno, a svakako to im nije dobra preporuka mada ne znam koliko im je to bitno uopšte. Kratkoročno gledano boleće ih doće će neki drugi klijenti umesto mene ali dugoročno oni svakako gube sigurne klijente poput mene ali i mojih najbližnjih. Ne bih ovde da širim priču van konteksta a to je ZTE, prava šteta za telefon koji bi trebao po papiru da ima odličan potencijal, a u stvarnosti on je kanta. Najveća fora je u tome što ti to nemožeš znati dok ga ne koristiš. NEzgoda u celoj priči je što se izgleda ovaj aparat uvozi i prodaje, a da pre toga nije dovoljno ispitan tj. nije valjano istestiran, ja uopšte nisam siguran da ovaj aparat ima bilo kakav atest tj potvrdu da je on tehnički ispravan uređaj i da može da se prodaje kod nas (ako budemo došli do suda tražiću potvrdu kojom garantuju da je ovaj aparat tehnički ispravan i da se može prodavati kod nas i ko ga je testirao). Najbolju ocenu o aparatu daju sami korisnici koji su ustvari i najmerodavniji, a ja kažem samo da sam užasno razočaran ovim aparatom i nadam se da ću ipak nekako uspeti u nameri da mi na kraju odobre zamenu za drugi model drugog proizvođača. Naravno šta god da bude ja ću napisati.
 
Poslednja izmena:
Meni su dali novi zte grand x prošlog ponedeljka. Radio je 2-3 dana dobro što se tiče poziva i to je maximum što je dostigao :D

Gps ne može nikako da fixira i sa uključenim internetom, posle 3-4 dana bio sam nedostupan nekoliko puta na dan, onda je krenuo da blokira na svaki 2-3 poziv. Blokira čak i ovako iz čista mira. Sutra ga nosim u telenor, zvao sam njihov call centar i rekli su mi da pismeno tražim novi uređaj i da navedem probleme.

Kako mi ovaj " novi uređaj" ne radi trebali bi da mi izdaju drugi model. Tako je po njihovom pravilu, ovo je 3 put da ga šaljem na servis.

Hajde sad da vidimo i to čudo i zamenu :)


@TosaNS Ti si to prvi put slao telefon, nije skroz crkao ?
 
Poslednja izmena:
Evo ja da prijavim da mi je na BG elektronik sajtu već dva dana status - aparat je popravljen i testiran. Čekam da me zovu iz Telenora pa da lepo odbijem da ga primim i tražim zamenu za nešto drugo. Znam da su sve šanse da će mi dati isto ovo g*no ali moje je da probam pa šta bude...
 
Pozdrav svima !Vidim svi imate muke sa "grandioznim" pa tako i ja ,standardno zapucavanje tokom poziva se desava i meni ,jednom nije vise hteo da se upali pa je bio jedno mesec dana na popravci u telenoru .Kad sam dosao po telefon rekli su mi da sam dobio novi telefon ,tj da su starom zamenili maticnu plocu :d ,medjutim ista prica telefon i dalje zapucava tokom poziva ,i ja vise ne znam sta da radim ,ako ga ponovo odnesem sigurno ce biti ista prica...
 
Nije problem samo sa Telenorovim telefonom, ja sam uzeo u Vip-u pa opet ista priča...
 
Zar nije u vipovom intel umesto tegre? Tj zove se grand x IN, ne bi smelo da zabada
 
Nije, taj je valjda bio u ponudi u mts-u.
 
Ja sam odbio da primim telefon tražio sam zamenu za drugi model drugog proizvođača i čekam konačan odgovor. Kako god da bude bio ja neću prihvatiti ZTE kao konačno rešenje problema tj ukoliko budu i dalje insistirali na tome ja ću svakako uporno odbijati i slati im zahteve za promenu telefona u svakom slučaju ja ću opet i ooooopet odbijati ZTE i držaću se zamenske X3 Nokie, ako treba tako ću sve do isteka samog ugovora sa Telenorom, a onda ću im se zahvaliti na saradnji tako što neću produžiti ugovor sa njima, naravno i svi moji bližnji kako kome bude isticao ugovor. Ne pristajem na to da ja budem taj koji će testirati telefon, meni treba ispravan i pouzdan aparat.
 
Poslednja izmena:
Mislim da da je najveći problem ovaj lanac saradnje.

Kupuješ kod telenora telefon koji ga uzima od BG elektronika koji je uvoznik telefona i serviser a on ga uzima od zte-a.

Telenor mora sam da uvozi telefone i ima svoj servis za koji odgovara, ti kupuješ kod njih telefon a ne kd bg elektronika.

OVako svi peru ruke i vitlajute da nisu nadležni.

Nego ostavih ga po treći put , ovaj put sam preko telenora , popunio zahtev za drugi model.

Prvo mi menjali ploču, pa dali nov aparat , baš da vidim šta će sada izmisliti:D.

U telenoru me uveravaju da će mi najverovatnije odobriti, aj sada da vidimo ;)

Ako mi ne odobre prelazim na drugu mrežu a zte i kineza nikad u životu .
 
Poslednja izmena:
Mislim da da je najveći problem ovaj lanac saradnje.

Kupuješ kod telenora telefon koji ga uzima od BG elektronika koji je uvoznik telefona i serviser a on ga uzima od zte-a.

Telenor mora sam da uvozi telefone i ima svoj servis za koji odgovara, ti kupuješ kod njih telefon a ne kd bg elektronika.

OVako svi peru ruke i vitlajute da nisu nadležni.

Neizvodljivo. BG Electronic je ovlašćeni servis za Samsung i ZTE u Srbiji i to je amin. Telenor, ili bilo koji drugi operater, ne može birati ovlašćeni servis tj može ukoliko ih ima više.

Ako mi ne odobre prelazim na drugu mrežu a zte i kineza nikad u životu .

Možeš preći u drugu mrežu, ali uzalud, ukoliko je ovo razlog. Servisi su isti za sve. A ako bi već da izbegneš servis, onda pored ZTE nemoj uzimati ni Samsung, pošto je isti servis. Ali i BG Electronic je ovde dobro postupio, kažeš da su ti zamenili ploču, pa onda i novi aparat (Meni su vratili telefon i rekli da je sve u redu, a nije. Ali nije važno, nije to ovde tema.). Ovde je kriv ZTE i niko drugi.
 
Poslednja izmena:
^^ Zte ili bg elektronik meni dođe isto, ja nemam ispravan aparat.

Zamenili su mi zato što sam ih zvao svaki dan i smarao, ali dzaba kad mi odobrili isti model koji je neispravan.

Mislim da se nije dešavao ovakav slučaj kao sa ovim telefonom do sada.

Prevarili su ljude i prodali neispravan aparat koji se ne može popraviti. Mene kao korisnika ne zanima ko je kriv , ja samo želim ispravan aparat, ovaj zte grand x to očigledno nije .

Ovo je bruka za telenor, sami biraju partnere, ja sam kod njih uzeo aparat i tražim od njih drugi ispravan.
 
Poslednja izmena:
Ako si dobio fiskalni račun, znači prodavac je telenor. Kao da si robu kupio u bilo kojoj drugoj prodavnici, nemaš ništa sa servisom, nego robu reklamiraš kod prodavca. Tebe kako kupca ne interesuje ko uvozi telefone i ko je ovlašteni servis.
 
^^ Zte ili bg elektronik meni dođe isto, ja nemam ispravan aparat.

Zamenili su mi zato što sam ih zvao svaki dan i smarao, ali dzaba kad mi odobrili isti model koji je neispravan.

Mislim da se nije dešavao ovakav slučaj kao sa ovim telefonom do sada.

Prevarili su ljude i prodali neispravan aparat koji se ne može popraviti. Mene kao korisnika ne zanima ko je kriv , ja samo želim ispravan aparat, ovaj zte grand x to očigledno nije .

Ovo je bruka za telenor, sami biraju partnere, ja sam kod njih uzeo aparat i tražim od njih drugi ispravan.

Normalno da ti dođe na isto. Isto ti dođe da si uzeo telefon i u VIP-u ili MTS-u.

Dešavao se sa HTC Smart, ako se ne varam.

Bruka je za Telenor, jer nisu bolje istestirali telefon (i softver u njemu). Ništa više, ništa manje.

Normalno da ga reklamiraš u Telenoru (mada možeš i direktno u ovlašćenom servisu), ali opet ide kod istih ljudi. Gde god kupio ZTE telefon, bilo kod Telenora, VIP-a, WinWin-a ili nekog četvrtog, isto se hvata kupcu, jer ide u isti servis - BG Electronic. I to je poenta.
 
Kod VIP-a je pretpostavljam malo drugačije, jer ti nisi vlasnik telefona.
 
Hm. Da, i to što kažeš. :/ Moguće je da zato ima mnogo više slučaja "kvašenja" telefona i poništavanja garancije kod VIP-a, barem iz mog iskustva.

Izvinjavam se na offtopicu. :)
 
Što se mene tiče ovi u BG Elektroniku mogu slobodno da ga vrate u Kinu ma nek rade snjim šta god požele samo da mi ga više u ruke ne vraćaju i da me ne ubeđuju da je telefon ispravan kad on to nije niti takva fabrička greška može da se popravi (verovatno je problem u manjku ram memorije) ali opet to nije moj problem ja očekujem da radi a ne da gatam i razmišljam šta mu je. Pomogao bih besplatnim savetim ZTE firmu ali džaba kad neće da me slušaju, a ja bih im predložio da na kutiju napišu upozorenje da telefon ima nedostatke koje se ispoljavaju time pa ko oće da se kocka neka se usudi a ko želi pozdan telefon on će ga sigurno zaobići u širokom luku. Potrebno je poslovati čistih računa a ne muljati jer to nije poslovnost i time se sigurno ne privlače klijenti nego se oni tako samo odbijaju.
 
Poslednja izmena:
Situacija je ista, nebitno od kog ste operatera uzeli telefon. Kažem opet, i dalje ga uvaljuju i baš ih briga. Pošto ovom telefonu nema pomoći predlažem lock na ovu temu, da se ne troši više vremena razglabajući o ovom kršu.
Odštampajmo majice na kojima piše "ZTE sucks ass". Ajd zdravo
 
Ма организујте се и сви вратите те телефоне, па да видимо шта ће онда да кажу.
 
Evo jedan predlog od mene: recite tom serviseru sto testira mobilne kad zameni plocu da ga testira tako sto ce ga nedelju dana koristiti kao svoj primarni telefon. Pa da onda vidi i on sam da je telefon neispravan a ne oni u servisu zamene plocu, upale telefon, malo ga procacakaju i kazu da je ispravan...
 
^^ Nema šta mi njima da kažemo, znaju oni svi da su *****ali stvar i da je neispravan aparat.Čak su neki i sami priznali da ne znaju šta da mu rade sem da menjaju ploču iako to ne popravlja stvar, čisto da kažu da su kao nešto popravljali.

Samo gledaju kako da uštede a ustvari se dodatno brukaju.
 
Ja iskreno mislim da oni ni menjaju plocu vec odradjuju Box flash i to u najboljem slucaju.
 
Nazad
Vrh Dno