Aleksandar@1389
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.12.2010
- Poruke
- 2,251
- Poena
- 275
Значи ја немам право да тражим поврат пара или физичку замену ако је ТВ купљен пре 7 дана?
На сајту пише да може да се врати без образложења 14 дана од дана куповине.
Продали су ми производ са грешком
Преко мејла сам причао са продавцем око конкретног модела,рекао ми је да га имају на стању али је у магацину. Ако хоћу тај модел да му потврдим у мејлу и да му кажем радњу где да испоруче.Kako si obavio kupovinu? Online ili u radnji?
Ne, nego mora da se nosi u servis da se utvrdi kvar pa onda biras da li ces popravku ili nov uredjaj ili povracaj novca. Ti si se vec izjasnio pa moras samo da sacekas da utvrde kvar.Не могу да верујем да нов тв који је купљен пре 7 дана носе у сервис да се поправи и да так исти врате купцу?
Да,а шта се дешава ако они кажу да је све ок? 🙂Ne, nego mora da se nosi u servis da se utvrdi kvar pa onda biras da li ces popravku ili nov uredjaj ili povracaj novca. Ti si se vec izjasnio pa moras samo da sacekas da utvrde kvar.
Mogu oni da tvrde šta god hoće ali ti nemaš nipta sa brzom poštom nago sa prodavcem, Tebi je stigao nesaobrazan predmet a to je njihhova obaveza, oni treba da se raspljavjao sa kuruirom.
Tebe svakako ne interesuje odnos prodavac/kurirska sluzba, srocis sve lepo, prosledis trzisnoj inspekciji a i njih obavestis da si poslao trzisnoj inspekciji. Nisi ti duzan da u roku od 24 sata moras da otvoris proizvod da bi ustanovio da li ga je neko iz kurirske sluzbe izlomio u transportu ili je takav poslao prodavac.To sam im i rekao otprilike, da me ne interesuje njihov dogovor/ugovor sa brzom poštom. Imaš li ideju kako dalje da postupim jer su mi reklamaciju odbili?
Meni idu na živce sa takvim stavom. Sad sam im poslao mail da mi vrate xiomi stick koji je predat 21 januara na reklamaciju.Fizička kupovina onda. Nažalost, čekaš do 30 dana sada. Za ZZP će vrdati sa onim "nesaobraznost nije primećena" da ispoštuju 7 dana i kupe sebi vreme. Neću da pričam kako se to rešava, ulazi u politiku.
Ovo važi ako si uzeo kod ovih od velikih (prodavnica) od kojih ne treba uzimati. Manje ne gnjave potrošače toliko, jer ih mahom cene više.
Ja baš mislim da kukanje po forumu i svim ostalim dostupnim kanalima komunikacije može da doprinese rešenju problema jer je nas članova foruma ovde mizeran procenat u odnosu na ukupan broj kupaca u Srbiji i prodavce baš zabole šta mi mislimo i koga bojkotujemo, ali ako mi iskoristimo svaku priliku da argumentovano iskažemo svoje mišljenje o pojedinim prodavcima onda će i drugi ljudi to pročitati i možda biti u fazonu ok ipak neću ovde da kupim ništa...
Citajuci ovaj tekst sa linka dosao sam do ovog dela:![]()
ZAKON O ZAÅ TITI POTROÅ AÄA: U prvih Å¡est meseci od kupovine robe koja se pokvari potroÅ¡aÄi imaju pravo da biraju izmeÄu popravke, zamene, praviÄnog umanjenja cene i raskida ugovora, a u preostalih 18 meseci da biraju izmeÄu popravke i zamene
Neretko se deÅ¡ava da se novi televizor, foto-aparat ili frižider, za koji ste mnogo vremena Å¡tedeli, vrlo brzo nakon kupovine pokvari. MeÄutim, mnogi graÄani ne znaju da u prvih Å¡est meseci od kupovine pokvarenu robu ne moraju da poÅ¡alju na servis, veÄ imaju pravo da biraju izmeÄu popravke...www.paragraf.rs
otrošač to svoje pravo ističe u reklamaciji, a da li će doći u situaciju da ostvari svoje pravo, zavisi direktno od ishoda dijagnostike, koja najviše može trajati osam dana. Ishod dijagnostike se zove odgovor na reklamaciju, i u tom odgovoru prodavac saopštava da li prihvata ili ne prihvata reklamaciju. Ako reklamaciju prihvata - izjašnjava se o potrošačevom predlogu načina rešavanja reklamacije - popravka, zamena, pravično umanjenje cene ili raskid ugovora - navode u Efektivi i ističu da se može rešavati samo reklamacija koja je usvojena.
Dobiješ uređaj koji ne radi kako treba ili uopšte ne radi (ili je oštećen/polomljen), vratiš ga uz primedbu da nije saobrazan ili da ga reklamiraš.
Maloprodaja ima 8 dana fore da ti odgovori da li prihvata primedbu na saobraznost, tj. da li uvažava reklamaciju.
U praksi skoro svaka od naših jajarskih maloprodaja ima spremljen automatski negativan odgovor, da ih ne bi tužio da ti nisu odgovorili. A u odgovoru kažu da iako su utvrdili da je tvoja primedba bez osnova, oni će šatro zato što su dobrice i gotive svoje kupce, još jednom da provere uređaj i da su ga poslali u servis na detaljnu kontrolu.
Ovo je protivno zakonu, jer bez tvog odobrenja ne smeju da ga drže kod sebe duže od tih 8 dana, kada ti odgovore negativno moraju da ti ga vrate, pa ako ti dozvoliš mogu da ga šalju NASA fizičarima da ga pregledaju i vaskrsnu.
Evo ja im tražio nazad svoj stick a oni mene mole za strpljenje i da će pokušati da ubrzaju rešavanje reklamacije. Nemam nikako vremena ovih dana ali ako mi ne vrate stick za 2-3 dana, prijaviću ih za krađu inspekciji.pitam se šta bi se desilo kada bi neko posle te inicijalne poruke da se reklamacija odbija insistirao da mu odmah vrate nazad reklamirani proizvod i onda ih tužio za neosnovano odbijenu reklamaciju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari