Evo nas, idemo opet...
U 6 meseci od kupovine, primarni načini rešavanja prihvaćene reklamacije su, ravnopravno: a)zamena, b) umanjenje cene i c)raskid ugovora (povraćaj celog plaćenog iznosa). Popravka može isključivo uz izričitu saglasnost kupca.
Od 6-24 meseca od kupovine, primarni načini rešavanja prihvaćen reklamacije su, ravnopravno: a) popravka i b) zamena. Sekundarni načini su, ako jedan izabrani primarni nije moguć: c) umanjenje cene i d) raskid ugovora.
U bilo kom slučaju, isključivo potrošač bira kako se reklamacija rešava.
I ne, ne prelazi se automatski na alternativni način rešavanja, kada izabrani ne može da se realizuje, niti trgovac ima pravo da to uradi. To znači da se ne popravlja uredjaj, ako je izabrana zamena i obrnuto. To znači da se ne umanjuje cena ako je izabran raskid ugovora, i obrnuto.
Sve je ovo jasno napisano u ZZP.
Gde piše u ZZP, bilo šta o načinu rešavanja reklamacije vezano za prvih 6 meseci? Koji je to tačno član zakona, da znamo na šta da se pozovemo?