Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

4 meseca, nek trazi pare.
 
Najbezbolnija opcija da ipak kupis druge ili odneses te da ti se poravnaju. Pitanje da li ce ti i priznati reklamaciju, tako da moze to biti dug proces navlacenja sa njima, pa i opcija da ne pristajes da budes bez auta, sigurno ti nece dati zamensko vozilo, a ako budes insistirao, opet ce to sve trajati.... Jesnostavno ako zelis da vozis i dalje, imas samo te dve opcije.

Opet ponavljam da ne znaci da ce ti uopste priznati reklamaciju, jer ne znaci uopste da je doalo do krivljenja diskova zbog samih diskova... Sve zavisi od njihove dobre volje, ali cim ti nisu ponudili odmah zamenu, mrka kapa... Ja sam nedavno menjao diskove i plocice (Pagid) i desi se da skripe malo pri zaustavljanju, zovem decka preko koga obicno nabavljam delove, kaze vidi kako ce se ponasati, ako i dalje skripi donesi zamenicemo, bez ikakvih pisanja reklamacija.
Iskreno meni se desavalo da se iskrive diskovi i to origanialni, ne neki zemenski.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Mozda bi bilo i najbolje da ja kupim diskove na drugom mestu, jer meni prodavac nudi da kupim nove diskove od njega a ove da reklamiramo i vidimo kako ce to da prodje samo sto su kod njega drugi diskovi znatno skuplji.

sad vise ne znam dal smem da kupim iste diskove ili da kupim neke skuplje posto su razlike u ceni velike.

Druga stvar je sto ja servisu opet moram da platim montazu diskova i plocica i tu nema povrata.

kako se u opste realizuje reklamacija kada mi je zgog reklamacije onemoguceno koriscenje stvari ili uredjaja, tj obavljanje njegove osnovne funkcije?

I kako ce u opste da utvrde u kakvom je stanju komad gvozdja koji vizuleno izgleda gotovo isto kao i nov?
 
Koji su diskovi u pitanju? Mislim proizvodjac...

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Remsa uvoznik wint

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Jam sam isto kod njih u Wintu uzeo Pagid, koje su mi ponudili zamenu ukoliko zelim posto se malo culo skripanje (mada to je do materijala i opet bi se culo sa istim proizvodjacem), ostavio sam, nisam menjao,minilano se cuje i to u odredjenim uslovima.

Sad cu bas da pitam tog lika iz Winta sto ga poznajem, u vezi tvog slucaja.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Po meni najbolje bi bilo da reklamiram njima direktno ako imaju servis, na licu mesta da provere i da mi zamene.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Nemaju oni servis
93c74e76c8302df3ebd62fb65fb15df7.jpg
a9f2faffd32d793fc322be9d02d3d8ac.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Klocne ti ne ginu... Ja bi dogovorio sa majstorom, ujutru mu doteras da skine i nosis njima diskove i zahtev i na licu mesta trazis da ti daju druge i u danu sve zavrsis.
*mjau**mjau**mjau* to sto ces opet platiti demontazu/montazu tu si bez sansi.
b2b6fd218152bb06373c01b6ba94c47f.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Taj obrazac sam dobio na mail da popuni serviser.
Mislim da je najbezbonije da opet uzmem iste nove diskove

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Da li neko zna kako stoje stvari sa reklamacijama na proizvod koji ima grešku a istekao je garantni rok? Da li tu kupac ima neka prava? Recimo kupio sam knjigu i tek kasnije sam otkrio da nema sve stranice. Realno to je moglo da se vidi odmah ali ko proverava tako nešto.
 
To je logično ali izdavač se pravi lud kao prošlo je dosta vremena pa ne mogu da zamene, druga fiskalna godina itd. Da li ima osnove da im zapretim nekom inspekcijom ili tako nečim?
 
Poslednja izmena:
Koliko vremena je prošlo od kupovine?
Knjiga bez svih stranica definitivno nije "saobrazna" :)
 
Koliko vremena je prošlo od kupovine?
Knjiga bez svih stranica definitivno nije "saobrazna" :)

Ima sigurno više od godinu i po, možda i dve. Kupio sam knjigu i ono što sam u međuvremenu čitao je imalo stranice :d Fiskalni sam bacio odavno inače bih to pokušao da rešim sa knjižarom gde sam je kupio.
 
Postoje načini da se kupovina dokaže i bez fiskalnog, na tebi je da ih istražiš (ja ne znam kako to ide).
U svakom slučaju reklamiraš nesaobraznost.
 
Ja pokušavam da rešim problem sa izdavačem, ne prodavcem. Nekako mi nije logično da nemam nikakva prava pošto recimo da sam kupio enciklopediju od 15 tomova po 1500 strana da li to znači da bih morao da prelistam svaku i pregledam da li neka stranica fali? Nije mi do knjige nego me nervira što su bezobrazni i prave se ludi.
 
Tu jedino pomaže da ih opleteš medijima. Prvo kreni fino ali naznači da se nećeš smiriti dok ne rešiš. Koja je firma?
 

ja sam naucio da fiskalni za knjigu stavim na zadnju stranu. To mi je i lakse nego cuvanje bilo kog drugog racuna.
Sto se reklamacija tice, imao sam pre x godina u laguni problem da sam dobio dve iste strane, a jedna je falilia. Otisao sa racunom da se zalim i devojka mi tamo kaze da mi isti nije potreban jer je knjiga falicna i odmah mi da drugu bez da je pogledala knjigu. To je jednostavno politika firme.
Za zakonska prava ti je definitivno potreban dokaz o kupovini, ali *mjau**mjau**mjau* oni su izdavac, nije kao da si kupio mobilni u inostranstvu i reklamiras ovde da nekog zeznes.
 
Keva kupila samsung j3 2017 u lokalnoj, "maloj radnji". Nakon par dana securityagent upozorenja, reklame, pocetni jezik naravno ruski. Pretpostavka, naravno, kopija ili ga je neko ozbiljno z... Nakon nedelju dana otisla i trazila novi uredja, ili da joj ODMAH otklone kvar. Vratili ga na fabricka podesavanja i kao to je to. Naravno posle par dana sve isto i zamenili su joj uredjaj koji za sada radi ok. Inace, prvi model je kupovao cale i dali su mu model koji je bio izlozen u rafu. Eto moje iskustvo.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk
 
Ja kupio Ariel kapsule za pranje veša u IDEI, 15 komada 400din. Uveče da operem veš kad unutra 9 kapsula :d Ambalaža bez tragova otvaranja mada to ne znači da ga nije bilo. Jedino čovek i to da počne da meri na vagama...
 
Poslednja izmena:
TV kupljen u oktobru prošle godine. Pre par dana prestao da radi. Ja nisam bio prisutan, ali klinci kažu da je nešto puklo i tv se ugasio. Takođe je izbio osigurač za tu prostoriju. Iz servisa su mi javili da reklamacija nije prihvaćena jer
: "Nakon pregleda uređaja ustanovljeno je da je usled povisenog napona iz mreze doslo do fizički oštećenja komponenti u uredjaju." I poslali su mi i sliku koju sam okačio.

E sad, u toj sobi je bilo još par uređaja uključeno u struju i svi su ok. U ostatku kuće takođe, nikakvih problema.
Jel mogu ja nešto dalje da uradim? Nisam im još odgovorio na mejl. Inače, traže mi 1800din za dijagnostiku posle koje će znati cenu popravke.
Tehnomanija i Nepo servis su u pitanju.
1896824.jpg
 
Ne mozes nista, mozes jedino da tuzis EPS koji i jeste odgovoran za kvar.
 
Kupljena masina za susenje vesa u Tehnomaniji online, stigla u subotu i cim sam poceo da otvaram, pomerim zastitni stiropor i otvore se vrata gde je filter toplotne pumpe i ne mogu da se zatvore. Ne funkcionise sistem za zatvaranje, stoje tako otvorena(slika)...
Danas nazovem sluzbu za reklamacije, upute me da posaljem email sa opisom kvara na info@nepo. Sve ja lepo uradim, snimim i video i posaljem, od Nepo-a stize potvrdni email da je primljeno itd., popodne stigne jos jedan email o promeni statusa reklamacije, odem na sajt i tamo u podacima o reklamaciji pise: "Korisnik zahteva rešenje reklamacije:* Popravka", a ja se uopste nisam izjasnio da hocu popravku...
Nazovem Nepo da se informisem i oni kazu da to nije kvar tehnicke prirode vec estetske i da ce se oni obratiti ovlascenom servisu za popravku i da kod takvih stvari ne moze zamena, koju ja inace i hocu...:zgran:

Sta mi je ciniti?!

Da odgovorim sta se izdesavalo kad se vec pominje Tehnomanija i Nepo...:)

Odbili su mi reklamaciju jer sam odlagao servisere iz Gorenja, dok sa ovima iz Nepo servisa ne sredim problem oko resavanja reklamacije, tako su me i savetovali iz Tehnomanija call centra...
Napisali su da se odbija jer nisam dozvolio pregled ovlascenih servisera, ali su i u nalogu za reklamaciju prepravili da sam zahtevao zamenu!
Naravno, Gorenje serviseri dosli posle toga, pregledali, slikali i poslali nadleznim za reklamacije. Sutradan nazvali i rekli da je odobrena reklamacija i da ce neko doci po masinu, i tada cu dobiti potvrdu sa kojom u Tehnomaniji mogu da dobijem zamenu ili povrat novca, inace bih od njih dobio novu masinu, ali trenutno taj model nisu imali na stanju.
E, sad je tek bilo strasno, ovi iz Tehnomanija call centra ne znaju kako treba da dostavim tu potvrdu, pa me upute u najblizu radnju, a oni tek nista nisu znali... i svaki put po 3-4 dana odlaganja i svakodnevni telefonski pozivi, dok me jednom nije nazvala neka iz Tehnomanije i pitala da li zelim istu novu masinu ili novac...
Naravno, uzeo sam novac, jer ne zelim nista vise da imam sa njima...

Kupio sam istu na drugom mestu i platio skuplje...,)
 
U septembru mi je crkao komp na kolima. Odšlepujem ih u servis, oni repariraju komp, dam 120 evra i dobijem njihovu garanciju od godinu dana. Pre neki dan opet isto, auto odšlepujem kod njih, nešto rade sa kompom, ali ne vredi, izgleda da je veći kvar. Rekli su da će da potraže komp, tj da ga kupe i da ga ugrade.
Šta ja sad tu treba da platim?
Očigledno je da moj prvobitni komp ne može da se sredi, znači nije ispunjena garancija, trebalo bii da mi vrate 120 evra. Plaćam komp koji će da kupe, plus uslugu ugradnje (ili/i kloniranje kompa)?
 
Ja im nista ne bih platio, vec si platio 120e i dobio garanciju.
 
Vrh Dno