Imam problem, u pitanju je iphone SE, kupljen preko oglasa, sa telenora, imam i racun i ugovor (telefon uzet preko telenor banke na 24 rate + ugovorna obaveza), star je 7 meseci
Na telefonu su prvi problemi poceli da se pojavljuju posle mesec dana, ne radi blic, ni lampa, cim upalim odmah je ugasi, ne radi mu automatsko okretanje, ni kad se udje u kameru, i kad se otkljucava, dva puta klik na home taster i otkljuca se tek posle 1-2 sekunde, u pocetku je bilo podnosljivo jer se svi problemi rese posle restarta, radi 2-3 dana pa opet, i tako sve dok nije doslo do toga da moram da restartujem svaki dan pa onda 2 puta dnevno i posle nekog vremena nije reagovalo vise ni na restart, i u medjuvremenu pocne da ne raguje kad me neko zove i ocu da se javim, prevucem 10 puta i ne reaguje, tek posle nekog vremena kad odzvoni, ali nije se desavalo toliko cesto. Naviknem se ja na to, nemajuci vremena da nosim telefon u servis i zbog toga sto mi je bio tad bas potreban, i odlucim da sacekam da prodje zima pa da resavam to (iOS je bio 10. nesto, ne znam tacno, i nijedan update nije pomogao, a ubacivao sam svaki novi koji je izasao, ni reset ni nista, a pokusao sam sve sto sam mogao).
Pre dva dana mi crkne pozadinsko osvetljenje, ali zbog posla sam tek stigao danas da ga nosim u telenor, gde su me odbili uz objasnjenje da ne mogu ja da ostavim telefon na reklamaciju, vec "vlasnik", iako imam sve papire.
Pozvao sam call centar, dobijem nekako nekog operatera, i on mi sve to isto objasni.
E sad, ovde sam procitao podatak da ako odnesem telefon direktno u servis (promobi u ovom slucaju) nece zahtevati "vlasnika" koji je u ugovoru naveden, ali mogu imati problem u slucaju da oni ustanove da ne moze da se popravi vec da cu dobiti novi, u tom slucaju mora licno da ga preuzme taj na kog se po ugovoru vodi.
Mene zanima, sta se u ovom slucaju desava ako se odlucim na onu fabricku garanciju od godinu dana? Ako npr. odnesem telefon u istyle i oni rese kvar u njihovoj garanciji, jel gubim telenorovu garanciju posto nije promobi odradio servis? I sta se desava u slucaju da istyle ustanovi da ne moze da se popravi, od koga onda dobijam nov telefon, od istyle ili od telenora?
I jos jedno pitanje, u slucaju da npr. potpisnik ugovora ne izmiruje svoje dugove, ne placa ratu za telefon, jel meni (tj njemu) i dalje vazi garancija na telefon iz telenora?