@SuperStarr: hvala na odgovoru. Najvise me je iznerviralo sto, kada sam ih zvao za pojasnjenje sta znaci da su narucili zamensku karticu, su mi na keca rekli da sam tako potpisao. A ja potpisao da predajem karticu na popravku?! Pa oni su tako stavili, izjasnio sam se usmeno da ako ne mogu da poprave i obezbede istu karticu da zelim povracaj. A ako su slucajno pod zamenska mislili da su poslali trebovanje za isti moj model, onda su tek mentoli sto mi tako nisu lepo i rekli. Pisao sam im i na mail zalbu da se izjasne jasno koje su mi opcije tacno, pa javljam ishod.
ZZP je napisao(la):Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti
Član 52
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku
2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku
3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene
4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.
Nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:
1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru
2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju
3) da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.
Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.
Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Prava iz stava 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od prodavca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti robe, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.
Siva zona... ako je WW reklamirao duzu garanciju, na njima je da je ispostuju, cak i da je tudji pecat na toj dodatnoj garanciji (a obicno nije radnja ta koja daje dodatne garancije kod nas, vec sami uvoznici).Winwin je hdd, asbis je uvoznik izdao garanciju, garancija ima asbis i winwin pechat. Winwin se ogradjuje od nove godine za sve uredjaje koji imaju preko 2 godine garancije SEM ako su oni uvoznik (alti).
Gde pise da mora da prihvati ? Oni kazu da ne mora. JA ne znam. Da znam ne bih pitao
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)
Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku.
U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati, ili neki od naših servisa.
Ako je narucio preko interneta onda moze, to za 14 dana vazi iskljucivo i samo ako je roba kupljena preko interneta, telefonskim putem ( ona sranja preko tv sto prodaju ).Ljudi kolega ima problem pa mi treba savet.
Radi se o tome da je kupio neki plakar, pre par dana. Zapakovan sve ok. Kada je stigao kuci shvatio da nije taj koji je zeleo( druga boja) fale neke rucke, srafovi. E sada jel vazi ono da moze u roku od 14 dana da vrati robu i trazi pare nazad?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Odneo sam je posle 2 god i 2 meseca, garancija 3 god. Kako stvari sada stoje imam prava da odbijem zamensku i da trazim povracaj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari