Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Da cujem sad da ces opet da uzmes od njih, i to na nevidjeno? :D
 
Hahaha ma ni na vidjeno tesko da bi uzeo. Mada, sad ce sajam, spremaju neku nagradnu igru pa cu razmisliti :D
 
Ako razmisliš sigurno nećeš kupiti, to može da se desi samo samo u obrnutom slučaju [emoji3]

sent from SM-G900F
 
I nisu mi priznali reklamaciju za iskrivljen tablet?! I kalo sad postupiti?

Sent from 640
 
Da dopunim prethodnu moj post.
Poslao sam im kulturan mejl u kom nisam krio moje razočarenje odnosom Hedija i kimteca prema kupcu. Vrlo brzo sam dobio odgovor da uređaj pošaljem direktno hendiju u centralu, određenoj osobi sa naznakom " na ruke". Ako on utvrdi da je uređaj kriv , zameniće ga novim.


Sent from 640
 
Insistiraj da otvore da vidis bateriju

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Epilog moje priče je sledeći
Tablet je završio u centrali njihove firme kod izvesnog gospodina koji je tražio da mu se lično prosledi tablet. Dotični je ustanovio da je tablet, tj ekran, zakrivljen i ubrzo sam dobio email da mi je odobrena zamena za drugi uređaj. Odmah nakon primljenog emaila sam pozvan iz poslovnice gde sam uzeo uređaj da dođem po drugi.
Eto, upornost se iplatila na kraju.

Sent from 640
 
Epilog moje priče je sledeći
Tablet je završio u centrali njihove firme kod izvesnog gospodina koji je tražio da mu se lično prosledi tablet. Dotični je ustanovio da je tablet, tj ekran, zakrivljen i ubrzo sam dobio email da mi je odobrena zamena za drugi uređaj. Odmah nakon primljenog emaila sam pozvan iz poslovnice gde sam uzeo uređaj da dođem po drugi.
Eto, upornost se iplatila na kraju.

Sent from 640
Tako je, udri pravo na "Glavonju", njima se ne isplati zezanje.
 
Moram naglasiti da su bili korektni što se komunikacije tiče, ako izuzmemo samu "šeficu" na prodajnom mestu.

Sent from 640
 
^ Izvinjavam se, samo sam šerovao link u clipboard i pejstovao. To je taj članak.
 
Jel mi se to cini, ili je i CBT ispustio dusu?
 
Može li neki dodatni info za nas "neobaveštene" ? Šta se dogodilo sa CBT ?
 
Pa nema ih vise. Mislm nisam ni ja nista vise obavesten od tebe samo sam posle @Jericho posta ukucao 'cbt rs' u google. To te odvede na stranicu sa obavestenjem.
 
treba mi par saveta,
kupio sam neku masinu za rezanje drveta u Wobby house, koja je posle par dana prestala da radi (verovatno prekidac)
da li sam odma u radnji na licu mesta mogao da dobijem novu, jer je kupljeno pre 10-tak dana ili su morali prvo da je salju u servis?

ja sam trazio da mi odma daju novu ali kazu ne moze jer mora prvo u servis...


i ako mi daju novu, trebalo bi da dobijem i novu garanciju od tog dana kad sam je preuzeo, ali ako neko zna koji je to clan po zakonu da zapisem jer sam imao losa iskustva sa tim, npr buraz je dobio novu tastaturu u emmiju i nisu mu dali novu garanciju nego ostalo ono staro...
 
CBT ode imenom, ali zato Tehnoring ima identičan sajt, nalazi se na jednoj od lokacija CBTa i bivši ih preporučuju.

@Balaburin: Mogu da pošalju servisu, kao nadasve kvalifikovanom licu, da utvrdi da li je reklamacija osnovana i za to prodavac ima 8 dana od kupčevog podnošenja reklamacije. Nemaju pravo da popravljaju, niti išta drugo, dok tebe ne obaveste o ishodu "veštačenja", a u prvih 6 meseci mogu da popravljaju samo ako dobiju tvoju izričitu saglasnost, što moraju da evidentiraju.
Ako se roba menja, onda se dobija i potpuno nova garancija. Zakon je dostupan na internetu, lako možeš da nadješ.

Citirano i pisano je bezbroj puta u ovoj temi to što tražiš, pronadji.
 
Taj član zakona, koji reguliše nov proizvod - nova garancija traži u Zakonu o obligacionim odnosima a ne u Zakonu o zaštiti potrošača.
 
na svoje prvo pitanje sam nasao u zakonu o zastiti potrosaca
clan 52

na drugo pitanje o novoj garanciji u zakonu o obligacionim odnosima
clan 503
 
Jel i dalje kupac ima pravo po zakonu da vrati proizvod u roku od 14 dana kod online kupovine ukoliko mu se ne svidi?
 
Da, ima pravo, ai na svakom sajtu gde se obavlja takva kupovina mora biti naznačeno!

Sent from 640
 
Pitanje za poznavaoce zakona. Nude mi u zamenu graficke istu ali repariranu (proslo 2 godine zakonske garancije, sada je u trecoj godini).
Ja sam u fazonu necu repariranu, popravite moju(prozujao vent). Jer ne znam sta je falilo toj repariranoj, necu se uopste mislim dal ce crkne za mesec dva.

Novih nema vise, sad ne znam, jel imam mogucnost za bilo sta drugo (makar na insistiranje popravke moje karte) ili moram da uzmem tu repariranu?
 
Zastita potrosaca kroz zakone i praksu

Ako imas racun i garanciju po zakonu treba da dobijes iznos sa racuna ili istu(novu) grafu. Eventualno za te pare s racuna da uzmes kod njih neki nov model. Nemoj da pristajes na repariranu. To je model ako prodje prodje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno