Excalibur
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.01.2008
- Poruke
- 571
- Poena
- 345
Kada bih krenuo da pisem oko problema sa Alti i stampacem, kojeg smo kupili kao firma, i cele peripetije sa jednim vrlo bezobraznim "menadjerom". Tekst bi bio poprilicno sirok. To je bilo pre jedno 2 godine, otprilike.
Skracena verzija:
Takvi ljudi koji rade u Alti, poceli su da se ponasaju na nacin da prete i da povisuju glas. A na kraju kada spomenes proizvodjacu, pa i njima pre kontaktiranja proizvodjaca, cime se firma bavi, na koji nacin Altijev radnik postupa sa klijentima, sutradan cvece i prolece seva iz usta radnika. Takav bezobrazluk jos nikada nisam video u zivotu, ali je bio dovoljan, da nije za firmu, da odem tamo i da mu nalupam par pesnica u glavu, da zapamti za ceo zivot.
Sto je najsmesnije, serviser je utvrdio da stampac ima problem i da je posle prvog servisa navodno bio resen problem, a nije. Isti problem se manifestovo u stampi, posle jedno 3 papira. U drugoj turi servisiranja, resenje je bilo - zamena za drugi. Posto smo imali svo pravo da menjamo za drugi model ili drugog proizvodjaca, usledio je napad tog "menadjera" za odredjen sektor u Alti.
Cak je i serviser izvalio da cela serija ima problem sa stampom (lomi papir, pravi mu u jednom cosku usi).
Da, slazem se da postoje i dobri ljudi i losi, ne vezano za posao koji se radi ili za zivot koji se zivi. Pa takvih ce biti u svakoj bransi. Najveci problem je ovde, u Srbiji, da bi se ogradili od servisiranja, narucivanja i slanja defektnih proizvoda, sto ne ide njima u profit, nego u trosak. Kao sve u Srbiji, svi zele pare, sa minimalnim cimanjima i troskovima.
Jos pre toga, kada sam posedovao MSI GTX 560Ti HAWX, jedan vent je brujao, posle 50% fan speed. Fabricka greska koja se mnogima manifestovala. Trazio da se zameni vent, ogradjivanje - u skladu sa parametrima. E pa u skladu sa parametrima sa sredio sam taj vent, malo ga nabio izdrljao i napravio prostor da igla koja nosi osu ima lufta. Od tad nije vise drljao.
Da je bilo do Altija, verovatno ne bi mogli ni da promeniimo, kao firma 2 UPS-a, koja smo kupili. Kupili smo neki nJoy od 800+ vati (bas vati, ne VA), kojima je bio los...e sad mi stade mozak, deo za kontrolu kad padne ili skoci struja, pa pali bateriju i regulaciju napona. Oba su zavrsila u ovlascenom servisu, u roku od metar dana (prvo prvi, pa drugi) i oba su dobili naznaku za zamenu ili povracaj novca.
Za prvi smo dobili novac u roku od nedelju dana, dok za drugi su davili vise od mesec dana. A sve, jer *****ima nije bilo jasno, da zelimo da kupimo i doplatimo za 2 druga UPS-a, ovog puta APC. I mogli su to brze da razduze i da opet prime lovu.
U svakom slucaju, sa svim ovim, sto sam ja iskusio, sto su drugi iskusili, sve je to dovoljno kao pokazatelj neozbiljne firme. Mnogo ispada i mnogo gluposti koje rade ih cini neozbiljnim.
Skracena verzija:
Takvi ljudi koji rade u Alti, poceli su da se ponasaju na nacin da prete i da povisuju glas. A na kraju kada spomenes proizvodjacu, pa i njima pre kontaktiranja proizvodjaca, cime se firma bavi, na koji nacin Altijev radnik postupa sa klijentima, sutradan cvece i prolece seva iz usta radnika. Takav bezobrazluk jos nikada nisam video u zivotu, ali je bio dovoljan, da nije za firmu, da odem tamo i da mu nalupam par pesnica u glavu, da zapamti za ceo zivot.
Sto je najsmesnije, serviser je utvrdio da stampac ima problem i da je posle prvog servisa navodno bio resen problem, a nije. Isti problem se manifestovo u stampi, posle jedno 3 papira. U drugoj turi servisiranja, resenje je bilo - zamena za drugi. Posto smo imali svo pravo da menjamo za drugi model ili drugog proizvodjaca, usledio je napad tog "menadjera" za odredjen sektor u Alti.
Cak je i serviser izvalio da cela serija ima problem sa stampom (lomi papir, pravi mu u jednom cosku usi).
Da, slazem se da postoje i dobri ljudi i losi, ne vezano za posao koji se radi ili za zivot koji se zivi. Pa takvih ce biti u svakoj bransi. Najveci problem je ovde, u Srbiji, da bi se ogradili od servisiranja, narucivanja i slanja defektnih proizvoda, sto ne ide njima u profit, nego u trosak. Kao sve u Srbiji, svi zele pare, sa minimalnim cimanjima i troskovima.
Jos pre toga, kada sam posedovao MSI GTX 560Ti HAWX, jedan vent je brujao, posle 50% fan speed. Fabricka greska koja se mnogima manifestovala. Trazio da se zameni vent, ogradjivanje - u skladu sa parametrima. E pa u skladu sa parametrima sa sredio sam taj vent, malo ga nabio izdrljao i napravio prostor da igla koja nosi osu ima lufta. Od tad nije vise drljao.
Da je bilo do Altija, verovatno ne bi mogli ni da promeniimo, kao firma 2 UPS-a, koja smo kupili. Kupili smo neki nJoy od 800+ vati (bas vati, ne VA), kojima je bio los...e sad mi stade mozak, deo za kontrolu kad padne ili skoci struja, pa pali bateriju i regulaciju napona. Oba su zavrsila u ovlascenom servisu, u roku od metar dana (prvo prvi, pa drugi) i oba su dobili naznaku za zamenu ili povracaj novca.
Za prvi smo dobili novac u roku od nedelju dana, dok za drugi su davili vise od mesec dana. A sve, jer *****ima nije bilo jasno, da zelimo da kupimo i doplatimo za 2 druga UPS-a, ovog puta APC. I mogli su to brze da razduze i da opet prime lovu.
U svakom slucaju, sa svim ovim, sto sam ja iskusio, sto su drugi iskusili, sve je to dovoljno kao pokazatelj neozbiljne firme. Mnogo ispada i mnogo gluposti koje rade ih cini neozbiljnim.
Poslednja izmena: