barbaratosamja
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2015
- Poruke
- 8
- Poena
- 51
Jeste, reseno je kao reklamacija, posto mi nisu, uz robu, poslali obrazac za raskid ugovora, niti su, na moja insistiranja da mi navedu na koju adresu da posaljem obrazac za raskid (koji sam skinula sa neta) uopste nesto takvo uzeli u razmatranje, vec su me uporno upucivali na reklamaciju. Zakonski rok za resavanje reklamacije tehnicke robe je 30 dana od prijema zahteva za reklamaciju (to je bilo 13. avgusta), medjutim jos nista od toga. Po zakonu, cak i kada je reklamacija u pitanju, u prvih 6 meseci od kupovine imas pravo na popravku (uz tvoju izricitu saglasnost), zamenu robe ili povrat novca. Meni je monitor stigao 4. avgusta, tako da nije bio kod mene ni 2 nedelje (a od toga je 10 dana stajao spakovan u kutici, dok sam pokusavala da saznam na koju adresu da ga posaljem, zajedno sa obrascem za raskid). I tako ja vec vise od mesec dana rabim neki CRT koji sam skinula sa tavana 