Naravno da ne može da bira nakon isteka tih šest meseci, može da pristane na popravku ili da odbije da dâ saglasnost i pravdu traži preko viših instanci, šta misliš kako se to završava u praksi?
Ima pravo da traži novi proizvod tokom svih 24 meseca. Ako misliš da nije tako potkrepi to nekim članom zakona.
Osnovan zahtev kupca zbog nedostatka na proizvodu rešava se, uz njegovu saglasnost, na jedan od tri načina: • otklanjanjem nedostatka na proizvodu • zamenom kupljenog proizvoda za nov • vraćanjem novca u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja.
Mogu oni da napisu sta zele !Sa sajta jedne firme:
Kako sad ovi ne vraćaju iznos sa fiskalnog?
Tom logikom, moze za sve clanove zakona da prodavac ne ispostuje...Moze da trazi ali za 80% robe isti nece dobiti, dosta je da servis napise da ima neki defekt (nameran ili nastao usled koriscenja) i cao, mozes tuziti...
Tako bi ja kupio auto i svake dve godine ga menjao, zakon srbije je zakon LUDE zemlje
Ne mora proizvod u opste da bude los da bi ga kupac vratio, cak bih rekao da kupci previse cesto vracaju proizvode bez valjanog razloga.Besmislne sa strane prodavca ili kupca? Pošto je ovo zakon o zaštiti potrošača nije mi jasno kako može da bude besmislen što daje prava potrošaču? Kakav je to proizvod koji ne može da funkcioniše 24m? Verovatno jako loš. Maloprodaja treba da nabavlja kvalitetnu robu pa neće imati problema sa reklamacijama. Kada sam kod prijatelja u maloprodaji kupovao laptop, kaže nemoj kupiti XZ marku od njih imamo jako velik broj reklamacija, kupi XX proizvod od njih je veoma mali procenat reklamacija.
Pa kad je neosnovana Trebalo je da probas slican model istog brenda u radnji pre narucivanja online.
Kolko god nema smislia, zakon je zakon i mora da se postuje, ako ne prinudno ce se sprovoditi, pa kako god odgovara strani koja nije upravu.Ja sam kazem sta je realnost ovde, to sto zakon nema smisla i to sto srbi msile da ce ih jedna bedna zamelja zastitit to mogu macku o rep...
Naravno da nije lako. Na svaka 2 postena kupca ima jedan koji bi zloupotrebljavao svoja prava. Zato oni koji posteno kupuju ne mogu da ostvare svoja prava.
Neko krene na odmor, kupi aparat, koristi ga i posle ga vraca i sl. Ima milion primera. Da se razumemo, nisu ni trgovci sveci, daleko od toga ali medju nama isto ima teskog sljama.
Zbog podataka?Da li postoji neko pravo da, u slucaju kvara hard diska (znaci medija sa podacima), se zahteva popravka, a ne zamena?
Ako ti nesto pokvari ono za sta je namenjeno, treba da ima nacin da se i to nahnadi.Zbog podataka?
Garancija je na disk a ne ono sto je na njemu.
Dosao sam u radionicu i rekao da imam taj i taj problem na kolima. Majstor je rekao toliko i toliko para kosta nov deo sa zamenom, uredno sam platio, nisam dobio racun. Posle 5 meseci taj isti deo poceo je da pravi problem, majsor je pokusavao da resi problem, nije uspeo da resi problem pa smo skinuli deo koji je on ugradio i vratili stari, medjutim on sada nece da mi vrati pare. Tj hoce ali danas, sutra itd izbegava me i to on hoce da mi vrati samo pola para. Koji su legalni nacini da ja svoje pare povratim i/ili da njemu napravim neku problem, kaznu itd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari