Odneo sam u Monitor plocu koja je imala problema sa usb portovima. Odneo sam je 2.3.2015. (garancija je isticala 12.03.2015.) i rekli su mi da ce biti gotova za 7 dana (primili su je uslovno jer je kao socket bio uprljan termalnom pastom, apsurdno, ali ok, znam koju pastu sam koristio (Noctua, neprovodljiva) i da je taj deo ploce radio bez problema), pozvao sam ih za 7 dana (9.03.2015.) rekli su da nemaju informacije jos. Sacekao sam do proslog cetvrtka (19.03.2015.) i pozvao ih ponovo, kad su mi rekli da ce ploca biti najverovatnije zamenjena sledece nedelje. Danas (23.03.2015.) sam otisao da vidim sta se desava, jer mi radnja zapravo nije daleko, oni kazu papirologija je problem jer mi je garancija istekla 2 dana posto sam je doneo (nije 2, nego 10 dana posle, ali to zaista ne bi trebalo da ima bilo kakve veze, doneo sam je u garantnom roku) i opet su mi rekli da ce sigurno biti ove nedelje, samo ne znaju kad i da ce me obavestiti. Napominjem da sam samo ja njih zvao, nista oni mene nisu pozivali. Sta mi je ciniti ako ne bude tako ove nedelje? Da cekam 30. dan i da trazim novu ili sta?
I da, ploca je kupljena 13.03.2012.