@zexx
Sve to stoji ali sam bas u deficitu sa " K... zivcima " potrosile se zalihe na slicnim problemima
@Joker
Pa to sam i uradio otisao u prodajni centar gde je kupljeno ali zbog zavrzlama slanja robe jednom sedmicno iz win-a pa bih cekao sledecu sredu da ga posalju u dogovoru sa njima mi je receno da je ovako mnogo brze/bolje. Posto prestigio ima svoj servis Pick up and return uredjaj je poslat istog dana a originalni racun i garancija su kod mene zajedno sa potvrdom o preuzimanju. Sad u mojoj zelji da uredjaj bude sto pre preuzet od strane servisa i razresen problem ne znam ni sam sta je bolja solucija.
Sve to stoji ali sam bas u deficitu sa " K... zivcima " potrosile se zalihe na slicnim problemima
@Joker
Pa to sam i uradio otisao u prodajni centar gde je kupljeno ali zbog zavrzlama slanja robe jednom sedmicno iz win-a pa bih cekao sledecu sredu da ga posalju u dogovoru sa njima mi je receno da je ovako mnogo brze/bolje. Posto prestigio ima svoj servis Pick up and return uredjaj je poslat istog dana a originalni racun i garancija su kod mene zajedno sa potvrdom o preuzimanju. Sad u mojoj zelji da uredjaj bude sto pre preuzet od strane servisa i razresen problem ne znam ni sam sta je bolja solucija.