Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Sigurno ce ti dati da raspakujes monitor, upalis ga i testiras, a kurir ce da te ceka za to vreme posto nema pametnija posla :D

Ako si narucio online, imas rok od 14 dana da ga vratis ukoliko nisi zadovoljan, a to je dovoljno vremena da proveris sve.
 
Jeste dovoljno vremena, ali je pitanje na šta sve važi garancija, a tu posebno mislim na pixele, mrtve i zaglavljene, grupisane i negrupisane.
 
Nebitni su pikseli, ti svakako možeš da ga vratiš, bilo kao reklamaciju bilo kao ispravan.
 
Tako je, ali onda mogu da potegnu pitanje neispravnosti vraćene robe, pa da zatežu sa okončanjem celog procesa.
 
Tacno, ali to samo produzava proces, poenta je da ce imati izbor ukoliko ne bude zadovoljan.
 
brat je sad vracao monitor ekipi - 70+ dana je trajala zabava. isporucen mu je pogresan monitor, nije cak ni neispravan, nego nema hdmi ulaz (gde je najgore sto mu graficka nema vga izlaz)

nema tog popusta koji vredi zivaca da se od njih kupuje nesto
 
brat je sad vracao monitor ekipi - 70+ dana je trajala zabava. isporucen mu je pogresan monitor, nije cak ni neispravan, nego nema hdmi ulaz (gde je najgore sto mu graficka nema vga izlaz)

nema tog popusta koji vredi zivaca da se od njih kupuje nesto

Ja sam skoro nabavljao diplej port to hdmi adaptere. Znam da to nije rešenje, ali ako je monitor "bolji od naručenug" bocneš jedan adaper i ćao.

Evo konačno i mogu da kažem da sam i ja baš otanjio sa živcima. Da ne ispadne da forsiram Mađare, ali imao sam 4-5 reklamacija koje su rešene "normalno". Stvarno više nemam snege da se dopisujem sa Nepo i ostalim "eksluzivnim" servisima.

@Jericho potrošač u Srbiji ima sve više prava na pairu, a sve manje u praksi. Čast izuzecima. Par radnji i servisa koje mogu nabrojati na prste jedne ruke.
 
ma monitor je krš neopevani. ima samo VGA ulaz, kilav tn ekran itd

ali je poenta u 70dana, grešku su odmah priznali.



Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Šta da kažem. Ja imam par prijatelja advokata, pa mi pišu opomene pred tužbu besplatno. Ovako košta 3.000,00 dinara. Ako se ne opamete ni tad idem na sud. U vezi IT ja se veoma brzo završava. Makar u Jagodini. Imam isto prednost da ne plaćam advokata.
 
Hteo da obradujem svoje roditelje, narucio TV preko interneta, isporuka kurirom na kucnu adresu(nisam hteo da ih cimam) i na kraju im stigo TV sa razbijenim panelom. U roku od 10min su zvali prodavnicu, kakve su sanse da im zamene drugim ?
 
Poslednja izmena:
Haha druže neka ti je sa srećom dokazivanje da su kuriri razbili tv.

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
mislite da ima nešto od ovoga?

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2020&mm=09&dd=03&nav_id=1727979
Elektronika u Srbiji skuplja nego u EU: Komisija pokrenula postupak

Beograd -- Komisija za zaštitu konkurencije je na osnovu podataka Evrostata za 2019. konstatovala da su cene potrošačke elektronike u Srbiji bile 13 odsto veće nego u EU.

Komisija je pokrenula postupak ispitivanja povrede konkurencije po službenoj dužnosti i obavila nenajavljene uviđaje u privrednim društvima Roaming Electronics, Tehnomanija i Comtrade Distribution.
 
Zna li neko, da li mogu da raskinem ugovor sa kablovskim operaterom ako sam potpisao ugovor pre tri dana, bez da im placam penale do kraja ugovora?
Ili da li neko zna, da li ima pravo da raskinem ugovor ako mi internet ne radi od trenutka instalacije, vec je proslo 48 sati kako ne radi?
Da li mogu da ih tuzim za pretpljeni stres jer mi posao zavisi od Interneta?
 
Haha druže neka ti je sa srećom dokazivanje da su kuriri razbili tv.

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka

Zvali prodavnicu, i rekli im da se nesekiraju, poslace drugi TV. Pre toga poslat email, slike kao dokaz. E sad, da li su to tako rekli matorom, kako bi ga malo smirili(covek puko) ili ce stvarno resiti problem, videcemo. Mislim da ce to potrajati najmanje 30 dana. Njih zabole, pare dobili, a kupac, koga briga za kupca .....

Lepo poklon od sina, bas sam im turio nema sta.......umesto da im donesem srecu, ja ih lepo pocastio!:lupko::lupko:
Ce da bude veselo, ako budu trazili da je potpisem nesto (ja narucio, na mene se vodi narudzbina), a ja momentalno nisam u Srbiji. (odje 300 jura u etar......)

edit: i posle se pitaju zasto u Srbiji puno ljudi pati od visokog krvnog pritiska.....
 
Poslednja izmena:
Mozda i bude nešto ali dokazati da je kurir razbio tv je noćna mora. Svi prebacuju odgovornost sa sebe.

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Baš čudno, Čačak otišao u Tehno, a komisija i inspekcija u nadzor. Pa kako ih nisu ganjali godinama u nazad, i slep je video da su cene kod nas nenormalno veće u odnosu na napolje.

Zašto li niču "mađari", pitam se...



Sent from my moto g(7) using Tapatalk
 
Koliko vidim nisi ti ništa ni potpisao tako da nema šta da raskidas.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Potpisao sam već ugovor za box 4, samo što oni nisu došli da uvedu, a mislim da sam potpisao i ugovor za omoriku 1, ali nisam kući ceo vikend, pa ne mogu da proverim.
 
Majka mi ima specifican problem sa servisom ves masine( inace Vox u pitanju). Ista je pocela da pravi probleme pre tri nedelje, inace ima jos oko 2 godine garancije. Elem zvala je korisnicki servis koji je naveden na garantnom listu, likovi umesto da posalju servisera da utvrdi kvar i isti resi preko telefona dijagnostikovao kvar( ne znam da li da se smejem ili da placem). I evo treca nedelja niko ne dolazi, zena zvala vise puta uvek je otresu da cekaju deo ( po njima treba zameniti grejac, ne znam kako su to utvrdili preko telefona). Najradije bih im licno otisao na vrata servisa ali ne mogu posto radim preko. Za to vreme, zena koja je slabjjeg zdravlja i ima 68 godina je svo vreme prala na ruke, meni tek danas priznala da ima problema sa masinom, kao da ne brinem. Danas kontaktirao servis preko mail, no ne ocekujem odgovor pre ponedeljka. Ukoliko mi ne odgovore ponedeljak ili utorak, koji je zakonski rok za popravku, ili bolje receno izlazak servisera na teren da uopste uradi dijagnostiku, tj kako ih naterati da rade posao na koji su se obavezali kad vec prodaju svoje uredjaje ovde.Vec mi se javlja da ce taj famozni grejac i stici ( na stranu sto se jedan uobicajni deo ceka 3 nedelje, kao da iz Turske putuje) ali da ce onda strucnjaci utvrditi da je u pitanju nesto drugo, sta onda, da zena ceka jos mesec dana? U krajnjem slucaju, ostaje mi da najkasnije do kraja sledece nedelje narucim novu masinu , a ovima bih voleo da zaprzim corbu zbog ovog bezobrazluka. Ej tri nedelje ne mogu da nabave grejac? To neka pricaju nekom drugom...
 
Stigao monitor preko City expressa zajedno sa jednim mrtvim pixelom i to u krajnjem gornjem desnom uglu. Nema tragova da jd servisiran ili bilo sta

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Drugarici su se pojavile zelene linije na Xiaomi telefonu nakon 2 meseca. Odnela je telefon na reklamaciju da bi joj posle 8 dana rekli da reklamacija nije prihvacena iz razloga sto taj kvar ne spada po garanciju i da moze da plati popravku.

Ovo objasnjenje mi ne deluje u skladu sa zakonom i kapiram da bi garancija trebala da pokriva ovaj kvar. Da li sam u pravu i ako jesam, ima li smisla ponovo nositi telefon ili bolje odmah pozvati inspekciju?
 
A inspekcija je nemoćna i jedino što može da uradi je da ih tuži... Neka zove inspekciju možda i urade nešto.

edit: naravno da si u pravu, jel je telefon imao linije kada ga je gledala radnji... Sigurno...
 
Poslednja izmena:
Ide danas da preuzme telefon pa sam joj rekao da pita zbog cega je reklamacija odbijena, tj koji je osnov za to.
 
Drugarici su se pojavile zelene linije na Xiaomi telefonu nakon 2 meseca. Odnela je telefon na reklamaciju da bi joj posle 8 dana rekli da reklamacija nije prihvacena iz razloga sto taj kvar ne spada po garanciju i da moze da plati popravku.

Ovo objasnjenje mi ne deluje u skladu sa zakonom i kapiram da bi garancija trebala da pokriva ovaj kvar. Da li sam u pravu i ako jesam, ima li smisla ponovo nositi telefon ili bolje odmah pozvati inspekciju?

U kom servisu je bio telefon?
 
Baš čudno, Čačak otišao u Tehno, a komisija i inspekcija u nadzor. Pa kako ih nisu ganjali godinama u nazad, i slep je video da su cene kod nas nenormalno veće u odnosu na napolje.

Zašto li niču "mađari", pitam se...



Sent from my moto g(7) using Tapatalk

nije to bas tako jednostavno. ne branim ove nase. svakako da su cene prevelike. ali ne zaboravi da je kod "madjara" poenta sto se ne placa pdv..tj realno se krade na PDV...ako je cena kod madjara 10% niza plus pdv oko 20%.eto odakle dolazi niza cena na madjarsku robu za kupca ovde. plus intres preprodavaca da svercuju...kad bi se placala carina ili PDV madjarskog sverca prakticno ne bi bilo..ili bi bilo 1% od sadasnjeg...
 
Nazad
Vrh Dno