Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Jel zna neko kako se racuna tih 14 dana, tj. jel se kao prvi dan racuna dan kada je posiljka preuzeta? Burazer je nesto narucio u Gigatronu i planira verovatno da vrati, stiglo je 6. decembra, pa ne zna da li je rok do 19. ili do 20. decembra. Jel moze da se vrati u neku njihovu prodavnicu ili mora na onu adresu Autoput za Zagreb 41i koja stoji na obrascu? Sta se radi sa racunom kada ima jos artikala pored toga sto se vraca, jel moze kopija?

https://www.gigatron.rs/download/raskid_ugovora_na_daljinu.pdf
Neka ih pita na koju adresu da pošalje za svaki slučaj
 
Hvala. Znaci, onda je 19. poslednji dan. Mada, opet nigde jasno ne pise kakva je procedura za vracanje dela porudzbine, tj. jedne stvari. A i ova glupost sa slanjem pisma je luda. Pa sto ne bi mogao da preda tu izjavu o odustajanju u prodavnici i to zajedno sa tim sto se vraca?


@ Nikola Hteo sam da ih pitam, ali niko se ne javlja na telefon. A izgleda da je to u stvari Nepo Sistem, a ne Gigatron, ali to nije navedeno u obrascu. A zanimljivo nisu pojasnili da li moze na email da se posalje. Po zakonu moze, ali na sajtu nije bas najjasnije objasnjeno. Citiraju zakon gde pise da moze, ali mejl dole navode za pitanja i reklamacije vezane za servis, kao i broj telefona koji je isti kao i ovaj za otkaz ugovora na daljinu.
 
Šalji mejl Gogatronu, meni su odmah odgovorili
Da ne bude da si poslao na pogrešnu adresu.
 
Predao sam komad obuce na reklamaciju posle samo 7 dana nosenja u safran...
Posle deset dana odlazim posto me niko nista ne obavestava, i dobijem objasnjenje da su poslali sms na pogresan broj.
U SMS-u me obavestavaju da produzavaju rok na 14 dana umesto da mi daju predlog kako ce razresiti reklamaciju.
Njih ocigledno nije mnogo briga sto su prekrsili zakonski rok.

Neki predlog?
 
Poslednja izmena:
Meni su ajde da kazem slicnu glupost prosuli ovi iz Conversa u outlet centar Indjija, ulazim u deveti dan od podnosenja na reklamaciju, zovem, kaze mi prodavacica nama kurir donosi samo sredom robu tako da cete cekati o ishodu to tada, reko odlicino vidim vas zakon ne zanima, sad cete to reci trzisnoj inspekciji da pre srede ne saljete poruke jer kurir ne donosi robu ranije pa niste upuceni o ishodu, sad cu obavestiti trzisnu i poslati im reklamaciju kad je napisana i spustio slusalicu, ma nije prosao ni minut zovu da dodjem po pare. Sa njima sam imao dva puta probleme i nikad vise tamo ne bih usao, dzabe da daju, ono je takav skart da je to sramota.
Tako da posalji im mail vec sada i pozovi se na zakon, prave se poluddebbilni, kao pogresili broj i jos produzavaju sebi 14 dana.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Umesto da ubrzaju proces jer kasne, oni produzuju rok. :D
 
Evo sta rade ljigavci iz Jugoinspekte i onda ovde na forumu ljige botovske opravdavaju jadne radnike koji rade za 25k platu i mi smo ****** sto se bunimo jer oni jadni rade za bednu platu, ******.

https://www.facebook.com/132173573549024/posts/2367920809974278/



Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
4ab2574b8ff26483e7d1d01762ceccdf.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
I kakve veze ima mučenik koji radi u radnji sa Jugoinspektom i rešavanjem reklamacije!? Reklamacija je primljena, i tu se njegov posao završava. Nego najlakše se iživljavati nad najslabijem u lancu, onog ko može nešto da promeni zabole i za radnike, i za mušterije i za njihova prava, kao što uostalom i tebe zabole za te bedne radnike. Što će reći, kakva klijentela takve su i prodavnice.
 
Naravno da me zabole za bilo kog radnika u radnji, meni pare niko nije poklonio vec ih zaradjujem radom, kao sto njih zabole sto ja radim visokorizican posao i meni pare niko ne poklanja tako da cu celom lancu koji se tu zatekne sve po spisku. Pa se sledeci put resi mnogo brze reklamaciju. Inace svaki put trazim prvo sef da se pojavi i bas svaki put sef nije tu, morao je hitno da ode.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Treba ih ganjati do sudnjeg dana. To su jedni olosi neopani koji radi u sprezi sa “mafijasima” koji uvoze skart robu i onda prodaju jadnom narodu koji u vecini slucajeva nema vremena a ni novaca da ih ganja preko sudova i medija.
 
Vraceno u Gigatron, bez problema. Moze u bilo koju prodavnicu, ali najbolje je u onu koja vam je stampala racun.
 
Naravno da me zabole za bilo kog radnika u radnji, meni pare niko nije poklonio vec ih zaradjujem radom, kao sto njih zabole sto ja radim visokorizican posao i meni pare niko ne poklanja tako da cu celom lancu koji se tu zatekne sve po spisku. Pa se sledeci put resi mnogo brze reklamaciju. Inace svaki put trazim prvo sef da se pojavi i bas svaki put sef nije tu, morao je hitno da ode.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

Onda budi baja do kraja pa polupaj glavu nekom rukovodiocu ili nekom iz Jugoinspekta. Tu imas 100% moju podrsku. Ali izivljavati se na liku ili likusi koji rade za 25k jer *do drugih ne mozes* je veoma jadno.

To kazem kao da neko koga je sportvision odradio vec 3x u poslednje 2 god. Sada u junu mi je posle mesec dana na Nike downshifter patici izasla zica na zadnjem delu iste. Odbijena reklamacija, razlog “prekomerno koriscenje”.

Pomirio sam se da u ovoj smrdljivoj drzavi garancije na obucu nema


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Imam jedno kratko pitanje...rok za odgovor prodavca na reklamaciju je 8 dana (u zakonu nigde ne stoji da su u pitanju radni dani?) znaci ako sam predao obucu 16. najkasnije sto mogu da mi odgovore je 24. ili se racuna i 16. sto onda dodje 23.?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Nego koji dan da računa?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Prvi dan se uzima dan nakon neposredne predaje, odnosno nakon prijema preporucene posiljke. Ako se 8. Dan pada za vikend, rok istice u ponedeljak kao prvi radni dan..

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Okej znaci do 24. moraju da mi jave pretpostavio sam da se racuna od narednog dana, hvala.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Imam jedno kratko pitanje...rok za odgovor prodavca na reklamaciju je 8 dana (u zakonu nigde ne stoji da su u pitanju radni dani?) znaci ako sam predao obucu 16. najkasnije sto mogu da mi odgovore je 24. ili se racuna i 16. sto onda dodje 23.?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
U zakonu republike Srbije ne postoje neradni dani, vikendi, crkvena crvena slova, drzavni praznici, rodjendani, parastosi, racunaju se kalendarski dani. Ako si predao 16.12 tacno 23.12 je poslednji dan kad moraju po zakonu od 8 dana da te obaveste da li je prihvacena reklamacija ili ne, posle je resavanje od 15 do 30 dana u zavisnoti od robe.

7ca2a738e877f95b217278eba4536fde.jpg


Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Znaci danas (23.12) im je poslednji dan i sumnjam da ce mi javiti. Da li sutra mogu da trazim povracaj novca ili u suprotnom da pretim tuzbom i trzisnom inspekcijom zbog krsenja zakona? U pitanju je obuca.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
16+8 je 24 a ne 23...
Nije da će taj dan da ti pravi razliku ali to si mogao i u 8 uveče da im predas i da racunas taj dan
Nije baš realno zar ne?

A nije realno ni meni da produže tih 8 na 15[emoji23]
Tako da zovi ti njih možda su i tebe "obavestili" na neki pogrešan broj.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Realno ili nerealno ne postoji u zakonu, postoji samo ono što je po zakonu i ono što nije.
Takođe, obaveštava se na kontakt koji je ostavljen sa prijemom reklamacije - iliti, ako je dobijeno mailom, odgovara se na taj mail, sa sve potvrdom da je poslato i ne izmišlja se neki drugi vid komunikacije (osim ako to nije izričito tražila osoba koja je uložila reklamaciju).
 
Mogu da obavestavaju kako god oni hoce mene to ne zanima dao sam ispravan broj i mail sto i stoji na reklamacionom papiru. Mogu da produze rok na 15 dana samo ako ja prihvatim, sto naravno necu. A zuri mi se jer znam kako prolazi veliki broj reklamacija na obucu (nepravilno koriscenje ili pokvaseno) i hocu da izvucem novac a ne da me zaj*******. Posto vidim da je daki imao slican slucaj kao ja sutra cu ih zvati i uraditi isto sto i on.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Po zakonu se rokovi računaju od prvog sledećeg dana od dana predaje. Na primer, član 103. stav 2. Zakona o parničnom postupku: "Kao prvi dan roka određenog na dane uzima se dan posle dana dostavljanja ili saopštenja odluke ili posle dana u koji pada događaj od koga se po zakonu računa početak roka".


Dakle, rok od osam dana za zahtev predat 16. decembra ističe 24. decembra.
 
Prvo inspekciju ako su prekršili zakon a onda njih, da dobiješ novac a oni kaznu.

Evo, račun za struju mi stigao i piše, između ostalog, dug od prošlog meseca 2.54din. Ajde. Ženče nije mrzelo da nađe prošli račun jer zna da je platila tačno. Nađe ga i tamo piše, ona sitna slova ispod tabele, ako do 23.eg platite, lupam sada, 3245.88 din imate pravo na popust. Ona je 23eg platila 3246 i pampur opet nekih 2 dinara duga samo da se ne dobije popust... Ne vredi kada te država krade kome da se žališ.
 
Poslednja izmena:
Ako može savet.
Kevi riknuo nov fen za kosu. Kaže, upalila, radio je normalno, onda je odjednom nešto sevnulo kod prekidača i ugasio se. Sada gledam, verovatno je izgoreo kontakt na prekidaču za 3. brzinu, 1. i 2. rade. Treći stepen sada radi isto kao i drugi i smrdi tu onako na izgorelo.
Fen je star 10-ak dana, koštao je nešto oko 2.500rsd. Prodavac onaj na T.
Šta sada raditi? Hvala.

Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока
 
Kako šta da radiš? Vratiš gde si kupio i tražiš zamenu ili povraćaj novca. Računaj da treba vremena da se reklamacija izvrši

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Juce dobijam obavestenje da mi je reklamacija odbijenja gde su testiranje izvrsili na novom paru obuce, ovo je prevara 1/1 znaci ako se testira samo jedan model obuce to znaci da su svi ostali parovi savrsene izrade i nemoguce je ikada dobiti reklamaciju sto je bemsisleno.
Da li neko zna sta mi je ciniti?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
3d693834971ed6f3a6f06b1764dd0273.jpg
 
Poslednja izmena:
To je obično zamajavanje i obmanjivanje kupca.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno