Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Jesenas sam kuoio prilično skup laptop (HP Omen, plaćen 200k). Ima tri godine garancije.

Ono što je problem jeste pozadinsko probijanje svetla - rekao bih da postaje sve izraženije u tamnim scenama. Prilično je postalo iritantno... Ok je očekivati tako nešto od laptopa od 300eur, ali ne i od IPS 120hz ekrana na laptopu od 1600eur.

Kolika je šansa da bi mi prihvatili reklamaciju?

20190428_152252_zpsrzpc8hil.jpg
 
Poslednja izmena:
Veoma mala. To je nuspojava IPS panela i skoro svaki IPS je takav. Neki više, neki manje. Tebi se zalomilo više.

Da si odmah pokušao sa reklamacijom, pa možda i nešto da uradiš (dok je laptop bio nov), ali sada... teško da ćeš dobiti više od onoga "neispravnost nije utvrđena, uređaj radi po navedenoj specifikaciji proizvođača".
 
Jesenas sam kuoio prilično skup laptop (HP Omen, plaćen 200k). Ima tri godine garancije.

Ono što je problem jeste pozadinsko probijanje svetla - rekao bih da postaje sve izraženije u tamnim scenama. Prilično je postalo iritantno... Ok je očekivati tako nešto od laptopa od 300eur, ali ne i od IPS 120hz ekrana na laptopu od 1600eur.

Kolika je šansa da bi mi prihvatili reklamaciju?

20190428_152252_zpsrzpc8hil.jpg

Da li govorimo o velikom kvadratu na levoj strani i malom kvadratu na desnoj?
 
Ne, ovo je prosto test za mrtve piksele, da bih uslikao probijanje. Najviše probija gornjem levom uglu i u donjoj levoj strani.

Послато са SM-G975F уз помоћ Тапатока
1fbdaef24445629b96ec9ef79fb5c8f5.jpg
 
Poslednja izmena:
Ne, ovo je prosto test za mrtve piksele, da bih uslikao probijanje. Najviše probija gornjem levom uglu i u donjoj levoj strani.

Послато са SM-G975F уз помоћ Тапатока
1fbdaef24445629b96ec9ef79fb5c8f5.jpg
Gde si kupio ? Koliko su to dali garanciju ? Da li uz nasu imas j garanciju proizvodjaca ?

Послато са Mi Note 3 уз помоћ Тапатока
 
U Gigatronu, 3 godine garancije. Ne znam, čini mi se da nije bilo garancije proizvođača..

Послато са SM-G975F уз помоћ Тапатока
 
Ja imam isti problem na monitoru i mislim da su to corava posla, pogotovo u nasoj drzavi... Odbice te i samo ces biti bez lap topa i gubis vreme, a posle i zivce jer cr te odbiti...

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Naravoucenije....cena bilo cega nije izraz kvaliteta.
1600 eura bogte *mjau**mjau**mjau**mjau*
 
Potpuno isto se desava i sa nekim gaming monitorima. asus od 800-900 eur ima strasno probijanje svetla, ali to je normalno za sve modele. Negde vise negde manje. Zato pre kupovine treba pitati da li je mogce zameniti u tom slucaju i dosta radnji prihvata.
Za laptop je malo teze jer to nije jedina funkcija pa ne razmisljas o tome.

Sve u svemu, za reklamaciju nije povod. Treba pitati da li su voljni da daju drugi komad i to je otprilike to.
 
Trebao si naruciti online i imas onih 14 dana za vracanje nazad...
 
Nije u početku bilo onoliko probijanje, i nisam hteo online jer sam hteo da vidim laptop pre nego što ga kupim.

Послато са SM-G975F уз помоћ Тапатока
 
Probaj da se obratis HP-u u srbiji direktno pa vidi sta ce da ti kazu. Bas je lose ako se to desava na tako skupom uredjaju.
 
Ništa, cimam ih onda pa ću videti šta će reći.

Žešće me počelo nervirati...
4d4547c1e31e715ebca5de3bc21522de.jpg


Послато са SM-G975F уз помоћ Тапатока
 
Znam pre par godina kada sam uzeo dosta kvalitetan tablet i desila su se mrtvi pikseli tacnije cini mi se dva i u Gigatronu su odbili garanciju proizvodjac tolerise do 5 mrtvih piksela..
 
Kupio mp3 player. Nije radio. Odneo poslali na reklamaciju, tražio povrat novca - ponudili zamenski uredjaj.

Imaju li prava da me zakinu za povrat novca po bilo kom osnovu?

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Nemaju

Sent from my Pocophone F1 using Tapatalk
 
Kupio mp3 player. Nije radio. Odneo poslali na reklamaciju, tražio povrat novca - ponudili zamenski uredjaj.

Imaju li prava da me zakinu za povrat novca po bilo kom osnovu?

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
Nemaju pod uslovom da ne kažu da si ti pokvario.
 
S obzirom da mi je bio značajan saveznik za maraton i da sam ga kupio dan pre toga samo da shvatim da ne radi... Tačno bi progutali isti da to spomenu [emoji4]

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Kupio sam u Samsonite-u (novi merkator) hip bag (iliti pederušu), cena 50€, ali to više nije onaj Samsonite po kvalitetu. Dobijem sve papire, 3god garancije i od skoro primetim da na unutrašnjoj pregradi, da je postava, od materijala od kojeg je sašivena, krenula da se para, da se osipa. To su oni konci od postave tog materijala i cenim da kad se raspara čitava postava, kada dođe do štepa gde je ušivena, da će ladno da nastavi sa osipanjem i na posletku ću dobiti potpuno rašivenu postavu.

Išao u Samsonite pre par dana bio im neki , kao serviser ,na stereoidima (više izgleda kao uterivač dugova) , rekao mi da ostavim torbicu, 7dana rok da mi javi šta su odlučili, ide kao na procenu , pa ako prihvatim to što mi oni ponude kao rešenje , 15dana rok da mi vrate uštepanu torbicu. Ukupno skoro mesec dana, pa nisam je kupio da je vozikam po servisima. Naravno, tražio sam pare nazad, ili novu. Nisu prihvatili. Kupio sam je pre 1.5 meseci.

Koja su moja prava, jer ne želim da mi oni ušivaju I popravljaju made in Novi Pazar materijalom.
Za taj novac sam mogao da kupim 10 kineskih, za narednih 10godina.

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Do 6 meseci od datuma kupovine imas pravo da trazis novac nazad ili novu torbicu ukoliko ti odobre reklamaciju.
 
Može li i meni savet? Kupim 26.12.2018. Xs max i iz njega apple silicon case originalni naravno. Oba uzeta preko Vip-a, regularno uz ugovor, imam dva broja kod njih, uvek uzimani skupi telefoni uz najveće pakete, redovno plaćam račune itd itd. Pre jedno mesec dana, iz čista mira počne futrola da se ljusti. Zapravo ona guma, ali zaista bez fizičkog uticaja, telefon nosim u kožnoj torbici kao i ostale stvari ali u posebnoj pregradi odvojenoj od ključeva, kovanica, novčanika itd.

E sad, na sajtu apple-a lepo piše da internacionalna garancija od godinu dana vazi za SVE apple proizvode. Pozovem istyle, oni mi potvrde, uz napomenu da to kod njih vazi, menjaju bez problema, ali da se obratim VIP-u jer sam kod njih kupio. Odem danas u VIP, devojka koja radi mi kaže da nema pojma, jer se nikada nije susrela sa takvim zahtevom, i da im napišem u mail-u šta me muči. Napišem mail korisničkom servisu Vip-a gde navedem da po zakonu o zaštiti potrosaca sva roba (u ugovoru nije navedeno da ne postoji saobraznost na futrolu) mora imati saobraznost od dve godine, a posto je proslo manje od 6 meseci, da imam pravo na povraćaj novca ili na zamenu.

Da je neka futrola od 1000 do pa da me boli uvo ali ova košta 6.500,00 i nemam nameru da dajem ponovo pare na nju, a izgleda očajno. Ima li kakve šanse za zamenu ili je mrka kapa??

da vidite kako je lepa:
4d2a465ab30bec354c5e2923b4f33df4.jpg
362c8cd9257ac212a13a1c3b41e32d0e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
6500 rsd... Za futrolu... Umal' epi napad nisam dobio.

Послато са Redmi Note 7 уз помоћ Тапатока
 
Mislio sam da nije ok gledati u tuđ džep... dok sam imao iphone X nosio sam neke leve futrole i lajsna od nerđajućeg čelika sa strane se izgrebala.

Kada sam ga prodavao morao sam da platim da se lepo ispolira jer niko nije hteo ni da ga takvog.

Razlog grebanja su čestice prašine koje su upale u bezveze futrolu i napravile haos. Do prodaje X-a sam prešao na apple leather case i nisam imao više problema. Poučen tim iskustvom kupio sam za xs apple case istog dana kada i telefon.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sam si pomenuo cenu na javnom forumu, niko nije zabadao nos u tvoj novčanik.

Ako je skupo, ne mora da znači da valja.

Ako je na sve proizvode internacionalna garancija, ne vidim razlog što ti ne bi zamenili futrolu koja se posle nekoliko meseci raspada.

Послато са Redmi Note 7 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Cenu sam spomenuo zbog činjenice da nije neka žnj futrola u pitanju od 500 dinara nego da je original apple silicon case koja se pritom, raspada. Nisam lud da se žalim bilo kome za futrolu od 500-1000 dinara.

Bilo kako bilo, posto već imam iskustava sa zamenom uređaja i robe u roku od 6 meseci, čekam odgovor na mail (pa ako bude negativan) krećemo, drustvene mreže, inspekcije, udruzenja itd...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Do 6 meseci od datuma kupovine imas pravo da trazis novac nazad ili novu torbicu ukoliko ti odobre reklamaciju.
Ako ne odobre (a znam da neće, jer znaju da ću tražiti jedno od ta dva), kome tada da se žalim?

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Problem je u tome što će ponuditi da je oni poprave, a to ne dolazi u obzir. Znači li to da ako oni ponude da je poprave a ja odbijem, onda nikom ništa? Nemam prava na dalju žalbu? Ako prihvate da je poprave, znači da su mi, samim tim, odobrili reklamaciju, pa shodno tome mogu da tražim ili novac nazad, ili novu robu?

Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno