Zamislite samo sposobnost da čvrsti kamen učinite transparentnim. Đovani Straca je posedovao ovaj neverovatno redak umetnički talenat. Njegovo remek-delo, "Devica pod velom", isklesano od besprekornog kararskog mermera, jedno je od najneverovatnijih dostignuća u istoriji skulpture.
Stracino majstorstvo u tehnici "mokre draperije" nastavilo je tradiciju drugih italijanskih vajara poput Đuzepea Sanmartina, koji je vek ranije napravio očaravajuće mermerne velove, što je primer čuvenog "Hrista pod velom". Ova umetnička tradicija može se pratiti do ranijih vajara, uključujući poznate renesansne umetnike kao što je Mikelanđelo, kao i drevne majstore iz grčke helenističke ere, koji su bili slavljeni po svojim zamršenim prikazima nabora tkanine.
Međutim, sredinom 19. veka, Straca je ovu tehniku doveo do krajnjih granica. Delikatni, slojeviti efekat koji je postigao omogućava posmatraču da jasno uoči Marijine crte lica kroz providni veo dok istovremeno stvara iluziju bestežinskog stanja.
Proces kako je on transformisao čvrsti kamen u nešto tako meko i fluidno, koristeći samo osnovne ručne alate, ostaje i danas duboka misterija.