Šta je novo?

z5500 vs hifi

mnogo bolje ot tih shantscunng tang bang ;)
 
ne ozbiljno pitam ipak je to 300/1200w.a sta mislis o RTO Pwr 250 imam 2 kom nova jel se isplati praviti za njih kakvu TL kutiju
 
jel moze koji odgovor na prvo i zadnje pitanje.hvala
 
Zdravo kolege, ukazala mi se prilika da prodam Z-5500, pa rekoh da vas pitam jel ima neka kombinacija 5.1 zvucnika a da su bolji od Logiteka?

Sta mislite o ovom sistemu DENON DHT 1356 XP reciever + 5.1 zvucnika za 210 eura cisto novo! jedino mi se ne svidja 100W RMS subwoofer :d ???

Zamolicu vas i da mi dajete predloge sta mogu da uzmem najbolje do 250 eura, moze i polovno!

Hvala!
 
Taj RTO je predvidjen za 76l zapremine. Za onaj JBL se trazi 98l, mada zavisno od tjuniranja frekvencije, moze i manje (vidjao sam i kutije od 60L za 37Hz). I to jeste sub za car audio... i ima duplu zavojnicu (svaka na 2oma, ali moze da se poveze na 4oma). To opet po meni nije adekvatno za teranje nekim hi-fi onkyo pojacalom, a rekao bih i nepotrebno za kucne uslove. http://tuningcars.info/2009/09/izgotovlenie-sabvufer-na-jbl-1202d/
A evo sta ima tangband u ponudi: http://www.tb-speaker.com/
Imas i ovo, vec gotovo: http://www.kupujemprodajem.com/Fostex-FE-166E-Back-Loaded-Horn-276008-oglas.htm?filter_id=1435547
Sve zavisi sta te interesuje i za koje svrhe...
 
Poslednja izmena:
cim je hteo dva komata oce bascinu a za to kasnije treba i ozbiljan amp :)
 
pa hocu kucni sub sa dve 10".al da mogu da ga poteram sa ovim stereo pojacalom. ovaj tang bang WT -6 44 F je na papiru extra svira dosta nisko 20hz na 80decibela bar tako grafikon kaze zar su ga u logitech-u tako osakatili il fabrika laze
 
Koliko sam se ja ispalio... mislio sam u startu da pricas o tang band satelitima, ne o subu... zato me i zacudilo zasto Civi izvlaci onaj JBL. A stoji inace da su i za satelite i sub promasene litraze kod logitech-a... sviralo bi bolje da su adekvatne. Naisao sam na jedan projekat gde je prepravljen sa skroz drugim kutijama u TL konstrukciji.
 
svasta papir trpi...
 
pa ne znam dal da se upustim u avanturu i zapocnem projekat sa T-Line kutijom i naravno stavio bih dve desetke il mozda dve osmice.ove WT -6 44 F kostaju 50e novi dal vrede toliko.
 
I kako bi ga povezao sa ostatkom? Imas stereo pojacalo i 5 satelita od z-5500 ako sam dobro ukapirao.
 
ja ti rekoh nesto a ti kako hoces...
 
e ovako imam onkyo tx-sr605 i podno stojece kutije sa 6.5 monacor high end drajverima i visaton visokotoncima centralni mi je koda kao i zadnji i fali mi taj sub.E sad imam i to stereo onkyo 80w na 8ohma pa rekoh da probam sa ovim jes da je moza nedovoljno jako al nije ni tako slabo.Za ove auto subwoofere je mislim ipak preslabo
 
ti bas hoces da unistis to malko dobrog basa iz florstendera?
 
Taj AV risiver koliko sam pohvatao na brzinu ima pre out samo za aktivni sub? Bilo kako bilo, sa stereo pojacalom ces uvek imati muke da uskladjujes glasnocu u odnosu na ostatak sistema.
 
videcemo ako sta napravim podelicu ovde sa vama utiske ako sta kupim gotovo isto tako.sve u svemu hvala i do sledeceg javljanja pozz.
 
Logitech se ne bruka nego zgrce milione. Obrukao bi se onog trenutka kada bi se pojavila adekvatna zamena. Mislite li da ja ne bih voleo da mogu nekom da preporucim 5.1 za 200e koji ima u sebi decoder i kvalitet jednog Z-5500 sistema?

preporuci mu 2.0 ;)

Ova tema i jeste o tome, da dva nula pruza perverznoi bolji zvuk za muziku, i generalno cistiji zvuk cak i na filmovimo od nekih 5.1 smejurija kojima je cena tesko nabildovana.

Sem ako nece da pravi kucni bioskop, a ako bas oce da pravi kucni bioskop sa 5.1 sistemom od dvesta evra onda je to neki jako neozbiljan kucni bioskom. :D


Logi je realno sminkerska firma koja pravi stvari za mlade "hakere" i to radi sa svim stvarima, misevima, tastaturama, zvucnicima. Sve je sminka kod njih, nerealna funkcionalnost sa uklopljenim necim sto ti ama uopste ne treba sto platis boga oca./
 
Poslednja izmena:
Eto, opet neko prica napamet a nije nesto ni probao. 2.0 za filmove je tezak shit, osim ako neko nije cuo za bolje. Naravno, i da se vratimo u proslost i pokazemo nekima mob tel ne bi mu videli svrhu.
Logy za svoje pare na novo jos nije nasao takmaca, trudili se ovde, pravili frankenstaje od razlicitih delova ali opet nije to to. Ima istine da je to neozbiljan kucni bioskop jer za to treba vise hiljada a ne stotina evra ali isto to vazi za muziku. Ne zavaravajte se da je polovno za par stotina evra iole ozb, samo zato sto je bolje od pc plastike za dva kanala. Sve Logitechovo od periferije radi fantasticno, kada budu imali bolju konkurenciju verovatno bi se drugacije pricalo.
 
Juce sam video Z5500 u BigBangu za samo 46 000 dinara! Nisam mog'o da verujem koliko ga cene...
 
Ja bih pre rekao da je sustina u sledecem: bolje dati 45.000 din za polovni krsteni stereo nego za novih 5 plastikanera. Ugodjaj u filmu na takvom stereo ce apsolutno biti bolji nego i na 9 logitech zvucnika. A ovo pisem nakon vrlo detaljnog testiranja i posedovanja razlicitih sistema. Fascinantno je da i iz dva ozbiljna zvucnika moze da se cuje 3d soundstage. Ja prvi u to nisam verovao dok nisam cuo svojim usima. Ako je ton majstor oskarovac smixao zvuk tako da u sceni, tebi pada kamenje iza ledja, ti ces to tako da cujes i iz stereo sistema. Samo mora biti ozbiljan stereo. Jedino sto zagrizeni fimofil stvarno mora imati u arsenalu jeste sto bolji sub. Ako covek recimo gleda drame, art fimove, indie euro, itd, onda moze slobodno da zaboravi 5.1 i pare ulozi u jako kvalitetan stereo. Ako pak preferira Transformerse, Godzilu, i slicne Holivudske blockbuster varijante fimova, ipak su neprevazidjeni pomenuti sistemi sa sto boljim sub-om. Ali opet dzaba sva ta skalamerija u 15m2. Treba voditi racuna i o prostoriji. Ima genija natrpa 15zvucnika u sobu od 15m2 a i sa stereom mu cela soba odzvanja i prepuna je zvukova. Pri vecim glasnocama to ninasta ne lici, sa povecanjem broja zvucnika se samo povecava kakofonija. Ja bih uvek posao od sto kvalitetnijeg sterea, pa vremenom dodavao ostatak sistema ako se oseti potreba za njim.
 
Ako se oseti potreba , sto se uglavnom ne desi :) , osim potrebe za jos boljim stereom :)
 
Ja bih pre rekao da je sustina u sledecem: bolje dati 45.000 din za polovni krsteni stereo nego za novih 5 plastikanera. Ugodjaj u filmu na takvom stereo ce apsolutno biti bolji nego i na 9 logitech zvucnika. A ovo pisem nakon vrlo detaljnog testiranja i posedovanja razlicitih sistema. Fascinantno je da i iz dva ozbiljna zvucnika moze da se cuje 3d soundstage. Ja prvi u to nisam verovao dok nisam cuo svojim usima.
Jeste, kako da nije. Nikada nijedan virtuelni surround ne moze da se poredi sa realnim pozicioniranjem zvuka na kanale pa makar i na najgorem krs-u od 5.1 sistema. Ako si ti to cuo svojim usima onda veoma slabo umes da prepoznas sta je 5.1 mix a sta je virtuelni surround...
Ako je ton majstor oskarovac smixao zvuk tako da u sceni, tebi pada kamenje iza ledja, ti ces to tako da cujes i iz stereo sistema. Samo mora biti ozbiljan stereo. Jedino sto zagrizeni fimofil stvarno mora imati u arsenalu jeste sto bolji sub. Ako covek recimo gleda drame, art fimove, indie euro, itd, onda moze slobodno da zaboravi 5.1 i pare ulozi u jako kvalitetan stereo. Ako pak preferira Transformerse, Godzilu, i slicne Holivudske blockbuster varijante fimova, ipak su neprevazidjeni pomenuti sistemi sa sto boljim sub-om.
Jeste kako da neces da cujes padanje kamena iza tvojih ledja koristeci stereo sistem i sadasnje Dolby i DTS upmix tehnike, posto ces samo preko njih i moci da kreiras virtuelni surround od sterea. Jednostavno to ne ide tako i virtuelni zvuk ne moze da napravi takvo pozicioniranje kao sto se dobije podelom na kanale. A sto se tice filmova, opet gde ljudi imaju neko levo misljenje, Ja sam ljubitelj i indie, art, "euro", holivudskih blockbuster filmova i mogu ti reci da zvucni zapis u njima se u danasnje vreme vrti na 5.1 i vecem mixu. Nijedan reziser i mixer za zvuk nece da dozvoli da zvuk bude u stereo mixu, jedino ako neki reziser to izricito zahteva sto je extremno retko ako ne i nepostojece. Zvuk u filmovima kakvi god bili je surround mixa jer upotpunjuje atmosferu filma, makar i film bio monolog, centralni kanal je odavno za vokal, dok su ostali za kreiranje soundstage-a.

Ali opet dzaba sva ta skalamerija u 15m2. Treba voditi racuna i o prostoriji. Ima genija natrpa 15zvucnika u sobu od 15m2 a i sa stereom mu cela soba odzvanja i prepuna je zvukova. Pri vecim glasnocama to ninasta ne lici, sa povecanjem broja zvucnika se samo povecava kakofonija. Ja bih uvek posao od sto kvalitetnijeg sterea, pa vremenom dodavao ostatak sistema ako se oseti potreba za njim.

Normalno, zvuk moze da se unisti ako se pravilno ne pozicionira. Uostalom vidim da si ljubitelj sterea i neka ostane na tome, ali jednostavno neke stvari sto se ticu surrounda mixeva jednostavno ne idu na stereu kako treba i verovatno nikada nece ni ici... :)
 
Poslednja izmena:
Ljudi pricaju napamet sto iz neiskustva, sto iz ljubomore ili neznanja ali bitno da se nesto kaze. Naravno, ali naravno da nijedan stereo sistem makar bio 5000evra ne moze da da bolji dozivljaj nego pravi surround sistem pa makar kostao i 10x manje! Ovamo na hifi forumu ne mogu da se objasnim da stereo nije 3D zvuk vec 2D prikaz 3D dozivljaja a ovde prave iz jedne ravni virtuelnu trecu dimenziju. Danas se sva filmsa ostvarenja rade u surroundu jer je to bolje, kraj price. Ko zeli da zivi u antickom svetu neka izvoli. AKo je nesto smisljeno za 2 kanala slusaj ga na 2 kanala ali nemojte da iznosite pretpostavke kako i surround zvuk bolje zvuci na stereo sistemu kada je to budalastina.
 
Pa dobro, nije stereo sistem anticki, ali stereo mixovanje, pogotovo za danasnje filmove je anticko, pa cak i pre 40 godina koristio se quadrophonic mix na master trackama za filmove... Stereo mix na danasnjem filmu samo moze da pokaze nekreativnost i nesposobnost zvucnog inzenjera. Inace, nemam ja nista protiv da neko ko ima stereo slusa i gleda surround filmove na njemu, ali imam protiv kada se kaze da je isto ili bolje nego na nekom surround sistemu. Cak je to i smesno reci...
 
Iz vasih postova se vidi da se niste sretali sa ozbiljnom stereom u vasoj sobi, pa takav uporedjivali sa vasim surround-om. I apsolutno je nemoguce predpostaviti o cemu se radi dok se ne cuje. I ja sam bio spreman na raspravu do smrti kako stereo ne moze da prismrdi surround-u. Imao sam i z5500 i gomile legendi racunarskog zvuka kombinovane u razne surround custom varijante, a trenutno se igram sa Yamahom A1 (kostala 2500$) i Jamo A510 zvucnicima. I mogu vam reci da ste u grdnoj zabludi ako mislite da je Holivudski studio zaduzen za produkciju zvuka samo pretrcao preko stereo mix varijante zvuka a prednost dao 5.1 mixu. Mixali su oni stereo do smrti. Stereo mix nije nikakva dts simulacija, ko se razume u mix stereo zvuka, zna da i u stereo mixu postoje planovi i soundstage. Sto skuplji stereo sistem, to bolja pozicioniranost. Kad se na ozbiljnom stereu cuje kako je lik smixao film, sa savrsenim poziciranjem vokala, muzike, efekata, sirinom zvuka, i to posle cuje na z5500, ovo drugo i pored 5 kanala zvuci kao losa *******cija. Naravno, ko nije cuo, ne moze da poveruje...
 
Ne razumes osnovnu poentu... a to je da je za taj upmix koji zelis na stereu zaduzes dolby ili dts virtual surround algoritmi. To je poenta. A te virtuelne procesije stereo zvuka ce konstatno da prave kvazi surround zvuk na osnovu gomile izracunavanja i nikada nece pogoditi pravi raspored kao sto je to veoma prosto sa obicnom podelom na kanale kao kod npr. 5.1 sistema. Naravno zvuk na tom veoma skupom sistemu ce biti kvalitetan zbog dobrog pojacala i zvucnika u odnosu na jeftinije i losije sisteme, ali sama procesiju stereo signala u virtuelni surround cini uprave ovi dolby ili dts faktori koji prave taj kvazi efekat sorrounda.
Osnovna poenta tog "virtuelnog sorrounda" je primena kod uglavnom slusalica i kod stereo sistema (ko hoce) korisnicima koji zele neki kvazi efekat okruzujuceg zvuka iako nemaju nikakve veze sa pravim sorround mixom. Svako ko zeli izvorni sorround mix nece da se zeza sa kvazi pozicioniranjem zvuka vec ce lepo da slusa na sorround sistemu i normalnoj podeli kanala, sto je i logicno.
I mogu vam reci da ste u grdnoj zabludi ako mislite da je Holivudski studio zaduzen za produkciju zvuka samo pretrcao preko stereo mix varijante zvuka a prednost dao 5.1 mixu. Mixali su oni stereo do smrti.
Uglavnom se ne snima stereo vec se sve snima pojedinacno dok se zvuk u poslednjoj varijanti mixuje u finalni mix, dakle, on moze imati mnogo kanala i gotovo svaka produkcija za finalno izdanje filma ostavi zeljeni sorround mix kao sto se i vidi iz svake produkcije.
I da dodam samo, pozicioniranje vokala kod npr. 5.1 mixa se radi preko centralnog kanala i nikako drugacije. Vecina sinhronizacija filmova na modernim mixovima se radi preko tog kanala jer je tako najlakse zamaskirati izvorni govor i dubovati sa zeljenim.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno