Šta je novo?

Yettel Hipernet

Mislim 3 meseca pred istek UO, možda malo manje. A ceo opisani događaj je trajao oko 3 nedelje
 
Epilog priče - prijavio sam Yettelu preko sajta povremene (relativno česte) prekide u radu interneta, dostavio isti ovaj log kao dokaz.

Oni poslali tehničara da proveri da li mi radi media konverter i da mi eventualno promeni wifi kanal na njihovom uređaju... Na kraju je čovek slikao ekran sa ovim logom i prosledio kolegama u naprednoj podršci, video je da je ovo iznad njegovih ovlašćenja - da ne kažem mogućnosti, da ne bude da omalovažavam čoveka koji je dao sve od sebe ali su mu ruke ipak vezane. I sad čekam da se javi neko iz napredne podrške...
 
Epilog priče - prijavio sam Yettelu preko sajta povremene (relativno česte) prekide u radu interneta, dostavio isti ovaj log kao dokaz.

Oni poslali tehničara da proveri da li mi radi media konverter i da mi eventualno promeni wifi kanal na njihovom uređaju... Na kraju je čovek slikao ekran sa ovim logom i prosledio kolegama u naprednoj podršci, video je da je ovo iznad njegovih ovlašćenja - da ne kažem mogućnosti, da ne bude da omalovažavam čoveka koji je dao sve od sebe ali su mu ruke ipak vezane. I sad čekam da se javi neko iz napredne podrške...
Sta si koristio da dobijes log podatke? Bas detaljno izgleda.
 
Premium paket je u pitanju.

Danas ceo dan brzina interneta ispod 10 mbps, upload oko 100 mbps i na boksu i na telefonu.

Prijavio sam problem, resetovali i obecali da ce resiti u naredna 72h. A to sto se radi od kuce, nema veze, da se snadjem.

Kasnije u toku dana, na telefonu brzina 35 mbps/50 upload, a na boxu 3mbps/30mbps upload.

I dalje je brzina ocajna, ne moze tv da se gleda, secka slika, i striming servisi neupotrebljivi sa ovom brzinom.

Da li je neko imao problem slican ili isti i kako je resen isti? Koliko ste cekali da se popravi?

Smederevo je u pitanju, zgrada. Ne postoje radovi na mrezi. Tako bar kazu iz Yettela kada sam pozvao da prijavim.

Hvala unapred.
Ja sam iz Smedereva isto i koliko pratim situaciju na dve adrese (jedna je zgrada u Jovana Krajišnika, druga kuća Partizanska) nemam tih problema koje ti imaš.
Takodje sad bacih pogled da li se javljaju prekidi konekcije što drugari pišu ovde i ono što sam uspeo da vidim da u stanu drži konekciju već 10 dana, moraću da vidim kod roditelja u kući jel je bilo nekih prekida.
 

Prilozi

  • Screenshot_20251107_084035_com.microsoft.emmx.jpg
    Screenshot_20251107_084035_com.microsoft.emmx.jpg
    34.7 KB · Pregleda: 32
@nesacar9 Očigledno koristi Ubiquiti ruter pošto je to njihov web ui na screenshot-u.

= kupio je svoj fensi ruter (koji nudi tu funkcionalnost logovanje)

Da okrive tvoju opremu za prekide 😂😂
Javili su se iz napredne podrške. Kažu da se poklapaju vremena sa njihovim radovima na mreži ali i da su ti radovi završeni.
I stvarno nisam imao prekide od 03.11. u ponoć.
 
Javili su se iz napredne podrške. Kažu da se poklapaju vremena sa njihovim radovima na mreži ali i da su ti radovi završeni.
I stvarno nisam imao prekide od 03.11. u ponoć.
Ipak su se nastavili problemi... Brine me što uskoro otkazujem SBB link, ostaću samo na nepouzdanom Yettel-u.

1762776028713.png
 
Da li je neko skoro prelazio od nekog drugog provajdera u Yettel, interesuje me koja je najpovoljnija kombinacija sto daju?
 
Obratio sam pažnju baš na dešavanja u ponoć i to slučajno jer sam gledao neki film. Internet veza ne puca ali zato uspori toliko da televizija počinje da štuca otprilike na svakih 20tak sekundi (pretpostavljam da je toliki bufer), a brzina počne da varira od 5 do 50Mbps.
Stručnjaci su uspeli sve da pokvare za šta su se uhvatili!
 
Obratio sam pažnju baš na dešavanja u ponoć i to slučajno jer sam gledao neki film. Internet veza ne puca ali zato uspori toliko da televizija počinje da štuca otprilike na svakih 20tak sekundi (pretpostavljam da je toliki bufer), a brzina počne da varira od 5 do 50Mbps.
Stručnjaci su uspeli sve da pokvare za šta su se uhvatili!

U ponoć prekidaju Internet, a na 60 minuta prekidaju pozive u svojoj mobilnoj mreži...

Divno...
 
Nazad
Vrh Dno