Šta je novo?

Yettel Hipernet

Zapalio bi Yettel zbog 350din... Okej..
 
A zasto da ne ?
Zasto da platiš nesto sto ne moras ?
Kada si tako darežljiv uplati ti umesto njega - to je sitnica i svaki put tako kada ti dodje nesto da platis a ne trebas ga platiti .
Velika većina menja operatera da bi mu račun bio manji a ne veći . Plus optika je u pitanju , a mnogima je tojako važno .
Optika a jeftino + dobro radi - dobitna kombinacija .
 
Ne zbog 350 rsd vec zato sto me *****@vaju 2 meseca. A 350 rsd im ne dam iz principa!
U procesu obrade prigovora prosleđen je nalog za korekciju zaduženja, ali je realizacija naloga za otpis prolongirana usled tehničkog izazova, te smo prigovor DB-xxxx usvojili.

Žao nam je ukoliko su nastale okolnosti izazvale bilo kakav vid neprijatnosti. Ovim putem Vam potvrđujemo da je sa novembarskog računa otpisan iznos od 350 dinara, dok je nesporni deo zaduženja za navedeni mesec izmiren sa Vaše strane 19.12.2024.
Kad procitam-cujem rec izazov koprivnjacu dobijem momentalno :mad:
Da ne bude da samo kukam evo nesto korisno pa mozda nekom zatreba. Obavestio sam ih da necu produzavati ugovornu obavezu i trazio IDP broj. Ovo je najbitniji deo njihovog odgovora
U slučaju da si zainteresovan za izdavanje IDP broja, neophodno je da nakon isteka ugovorne obaveze, što je u ovom slučaju 16.02.2025., svratiš do najbliže Yettel poslovnice i podneseš zahtev za izdavanje IDP broja. Rok za izdavanje je 5 dana a potrebno je da su prethodno izmireni svi računi i da je ugovorna obaveza istekla. Nakon što kod drugog provajdera zaključiš ugovor, ugovor u Yettelu se automatski deaktivira a na raspolaganju ti je od tog dana 8 dana za povrat opreme dobijene na korišćenje.
 
Poslednja izmena:
Danas su me zvali agenti prodaje, yettel kod kuce L za 1650 24 meseca. Dobra ponuda, s obzirom da sam trenutno na sbb gde mi je net 200/20 za 4300. Prihvatio sam jer mi sbb istice za mesec dana. Cak imam racunicu da placam euroleague tv uz yettel.

Bravo, mislim da je to najpovoljnije do sada. Do sada je bilo 22 meseca po 1650 i poslednja dva po punoj ceni.
123456.JPG
 
@virke

Da li si gornji odgovor na reklamaciju dobio putem e-maila?
U tom slučaju molim te prosledi ako možeš ovde e-mail adresu za reklamacije jer je nisam našao nigde na njihovom sajtu.
Hvala!
 
Je l moguce preko agenta uzeti i tv?

Ovaj od 43 inca taman...

1000040076.jpg
 
Pa nije to lose, wifi pored TVa, onako tipicno domacinski da sija 100 lampica :)
 
  • Like
Reagovanja: M J
@virke

Da li si gornji odgovor na reklamaciju dobio putem e-maila?
U tom slučaju molim te prosledi ako možeš ovde e-mail adresu za reklamacije jer je nisam našao nigde na njihovom sajtu.
Hvala!
Tako sam i ja tražio i nisam nasao :D
Idi preko kontakt forme na sajtu. Za hipernet idi na opciju FIKSNE USLUGE.
Savet za sve ostale da se ne nadaju da ce im prijava preko telefona rešiti problem. Ja sam 4 puta prijavljivao posto nisam mogao naci mejl. Svaki put je bila da, da vidimo problem, šaljemo urgencinciju i slično.
 
Jel postoje idalje neke pogodnosti za hipernernet i tv ako si vec yettel mobilni korisnik? Pri potpisivanju proslog ugovora pre 2 godine bilo je duplo brzi download/upload i -500 dinara na račun.
 
Jel postoje idalje neke pogodnosti za hipernernet i tv ako si vec yettel mobilni korisnik? Pri potpisivanju proslog ugovora pre 2 godine bilo je duplo brzi download/upload i -500 dinara na račun.

Za prelazak na mts, njihovi agenti prodaje nude 16 meseci po dinar za Box3. Pa kada kontaktiras mts agenta prodaje... i kada on sredi prelaz... onda se javlja Yettel i nudi 18 mesci po dinar da ostaneš... ali ništa dok ne traziš prelaz kod drugog provajdera.

Za stare korisnike nema "yettel kuce L" za 1650 x 24 meseca.
 
U stvari, prava cena za Yetel nije 24 x 1.650 vec 24 x 1.699,50, odnosno umanjena za 100 din ukoliko se racun prima elektronski.
 
Za prelazak na mts, njihovi agenti prodaje nude 16 meseci po dinar za Box3. Pa kada kontaktiras mts agenta prodaje... i kada on sredi prelaz... onda se javlja Yettel i nudi 18 mesci po dinar da ostaneš... ali ništa dok ne traziš prelaz kod drugog provajdera.

Za stare korisnike nema "yettel kuce L" za 1650 x 24 meseca.
Meni nudio Mts 12, pa 14 i posto nisam pristao kao dali mi 16m. Kad sam potvrdio da hocu onda se akviziter Mts-a predomislio nešto pošto je očekivao da cu ja potpisati ugovor odmah iako sam im rekao da mi ugovor sa Yetelom ističe u Februaru. Ja im reko ok potpisacu odmah ali da bude ugovor od 16.2...i ne moze.
Kao raspitace se da li moze pa će se javiti.
U principu koliko sam razumeo ocekivali su da cu ja da raskinem ugovor sa Yetelem pa kao zato mi daju 16m.
Videcu sta se desava.
 
@virke
Nisi trebao da mu kažeš "potpisacu odmah ali da bude ugovor od 16.2" jer je to skroz pogrešan način. Trebao si da mu kažeš prihvatam bez daljnjeg, on ti onda traži da mu na Viber pošalješ sliku lične karte, oni to onda zavedu u sistem i kažu ti da će te zvati devojke iz call centra da zakažu dolazak majstora. E tek onda kad ove zovu ti u komunikaciji sa njima (devojkama) namerno nekoliko puta prolongiraš datum iz raznoraznih razloga i tako rastegneš do datuma za koji ti odgovara da od njega počne da teče ugovor jer ga ti tek tada majstorima fizički potpisuješ (ugovor uvek počinje da teče tek od datuma montaže, ne od datuma kada ga akviziter ubaci u njihov sistem).
 
E do k****.
Zaznuo sam stvar. Nisam skapirao da treba tako mada si mi ti rekao ...
 
Jel može jedno pojašnjenje? Potpisah ugovor pre dve godine za net i tv ono kad su nudili 18m za dinar, ali na, sad se ne secam ni ja, tipa 27-28 meseci uo. Medjutim udjoh sad na app i stoji ovo:
Screenshot_2025-01-18-21-54-37-49_0c8dde9255920c0099cd9fdf817c8e30.jpg
Ugovorna obaveza je trebala biti do 16.04. Kako sad stoji ovde da je istekla? Da li to ima veze sa ovim sto ste pričali da su doneli uredbu da uo ne sme biti duza od 24m ili je neka greška?
 
3 meseca pre isteka ugovorne obaveze mozes da potpises novi ugovor. Mozda je to.
 
Stisni dugme i možda dobiješ 20 meseci gratis.;) A opet, možda bude 20 meseci po 3,3k.:D
Telefon u ruke ili mejl sa slikom da se razjasni, ovako samo nagađanja.
 
Ponudice mu 12m po 1 rsd. Bar su meni nudili. Doduse mene su zvali telefonom na 3m pre isteka ugovorne obaveze i to ponudili.
 
Da, stoji da ima još 3 meseca do isteka. Ali ispod piše da je obaveza istekla (ne da je pred istekom).
Samo oni mogu objasniti tu kontradiktornost.
 
Zato kazem ne znam da li je greska ili je 17.01 prošlo 24 mesec pa su morali tako. Rekoh mozda je neko imao slična iskustva.
 
Da li je realno da su u yettelu toliko nesposobni da ne mogu 2 meseca da isprave racun a njihovom greskom uvecan??? Sad mi se vuce dug od 350 rsd bespotrebno a ****** ne mogu da storniraju to! Tacno me teraju da platim a s obzirom da mi ugovor istice u Februaru mozda cu i morati da im platim :mad::mad::mad::mad::mad:
Znaci...zapalio bi ih.
Ako ne zele da isprave gresku a traze da isplatis sve sto dugujes + njihovu gresku, najbolje je licno ili mejlom da ih upozoris da problem nije resen i da ces se obratiti trzisnoj inspekciji i ratelu u najkracem roku ukoliko ti budu pravili problem prilikom nenastavka saradnje zbog izmisljenog duga od 350 dinara.
 
Pozdrav, na koliko uredjaja može da se koristi Yettel aplikacija,nikako da nadjem na sajtu? Da li može na bilo kojoj mreži?
 
Vrh Dno