keza
Slavan
- Učlanjen(a)
- 22.12.2005
- Poruke
- 573
- Poena
- 365
Kada istekne ugovorna obaveza, traži IDP broj, pa će te zvati.Јесу те сами звали и слали понуду пре истека или си ти морао да иницираш?
Kada istekne ugovorna obaveza, traži IDP broj, pa će te zvati.Јесу те сами звали и слали понуду пре истека или си ти морао да иницираш?
Zvali su me sami, nekih mesec dana pred istek ugovora. Odmah su ovo ponudili bez cenkanja i odmah je stupio na snagu nov ugovor, takoreći uštedeo sam i mesec dana starog ugovora sto i nije tako loše.Јесу те сами звали и слали понуду пре истека или си ти морао да иницираш?
Јесу те сами звали и слали понуду пре истека или си ти морао да иницираш?
Važenje i raskid ugovora
Član 129
Period važenja ugovorne obaveze koji pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina zaključuje sa potrošačem na određeno vreme, ne može biti duži od 24 meseca.
Posebno zaključeni ugovori za priključak na mrežu, naročito na mrežu vrlo visokog kapaciteta, koji uključuju plaćanje na rate i ne uključuju terminalnu opremu mogu trajati duže od 24 meseca i ne dovode u pitanje ostvarivanje prava potrošača na osnovu ovog člana.
Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana najkasnije 30 dana, pre isteka perioda na koji je ugovor na određeno vreme zaključen, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču, obaveštava krajnjeg korisnika o periodu važenja ugovora i o njegovim pravima i obavezama s tim u vezi i istovremeno ga savetuje o najboljim tarifama u vezi sa svojim uslugama.
Nakon isteka perioda na koji je ugovor na određeno vreme zaključen, ugovor se automatski produžava na neodređeno vreme i krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u bilo kom momentu uz maksimalni otkazni rok od mesec dana bez plaćanja troškova vezanih za raskid ugovora, uz izuzetak naknade za korišćenje usluge tokom otkaznog roka.
Svako značajno odstupanje, koje je trajno ili se često ponavlja, između stvarnih parametara kvaliteta elektronske komunikacione usluge, koja nije usluga pristupa internetu ili komunikaciona usluga između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, i parametara kvaliteta navedenih u ugovoru smatra se osnovom za aktiviranje pravnih sredstava koja su potrošaču dostupna u skladu sa čl. 139. i 140. ovog zakona, uključujući i pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Pravo na raskid iz stava 5. ovog člana se utvrđuje u skladu sa članom 140. ovog zakona.
Potrošač koji podnese zahtev za jednostrani raskid ugovora iz stava 1. ovog člana zaključenog na određeno vreme, dužan je da plati troškove u vezi sa raskidom koji uključuju:
1) mesečnu naknadu za preostali period važenja ugovora zaključenog na određeno vreme, kao i preostale mesečne rate za terminalnu opremu kupljenu uz uslugu ili
2) naknadu u visini razlike između pune cene i popusta ostvarenog na usluge i terminalnu opremu, ako je plaćanje ovog iznosa povoljnije za potrošača.
Krajnji korisnik koji je izvršio jednostrani raskid ugovora zaključenog na određeno vreme ima pravo da prenese broj u mrežu drugog operatora, u skladu sa odredbama ovog zakona.
Odredbe st. 1-3. i 6-8. ovog člana se odnose i na krajnje korisnike mikro i mala pravna lica i neprofitne organizacije, osim ako su izričito pristali da se odreknu ovih odredbi.
Mozda nekom bude od koristi pa da podelim svoje iskustvo.Pozdrav,
Prelazim sa SBB-a na Hipernet Trio L paket, SBB bukvalno skoro da se nije ni potrudio da me zadrzi kao starog korisnika a u Yettleu sam dobio ovu novu promociju koja vazi do kraja Januara ako sam dobro razumeo / 22 meseca po 1650 rsd (50% od pune cene Trio M paketa).
Interesuje me ako moze pomoc oko:
Hvala unapred.
- Savet za najbolji protok preko WiFi signala, da li postoji neki nacin (podesavanja ili slicno) da se izvuku najvece brzine iz paketa sa stock ruterom koji se dobija od njih (sa SSBom sam najvise dobio oko 200/30mbs)
- Neki savet da li odmah instalirati Yettel app za smart tv ili im stb radi ok (mesni je SBB i posle dve promene stb uredjaja i dalje bagovao pa sam bio primoran da idem na smart app)
- Ima li neko neki savet prilikom busenja odnosno uvodjenja instalacija u stan, da li na nesto posebno trebam da obratim paznju?
Takodje me zanima da li ima ima neki promoter koji cita, ako ima, i meni se javite.Ako na forumu ima neki promoter ili neko ima kontakt promotera, nek se javi privatno![]()
U pitanju je model ZXHN H3600PKoji je to novi zte wifi 6 ruter?
I mene interesuje njihova ponuda.Takodje me zanima da li ima ima neki promoter koji cita, ako ima, i meni se javite.
Zamolio bih da mi se javi promoter, ili neko ko ima kontakt promotera/akvizitera.
Ako nije tajna za sta je sve dostupna? 😁devojka je veoma azurna i dostupna za sve.
Haha dostupna za sve informacije oko paketa i usluge, za ostalo ne znam 😂Ako nije tajna za sta je sve dostupna? 😁
Naravno da mozes samo neces moci da gledas nova,N1,SK1,2,3 al evo ja preko yetelovog stb-a gledam arenu sk 4k kanale strane i jos jedno 4000 kanala 😎Pozdrav
Uskoro bi trebao da postanem nov yettel televizije. Pa me zanima posto najvise gledam sport klub (a raskidam ugovor sa sbb-om zbog poskupljenja). Da li je moguce gledati eon tv putem yettel interneta?
Na koji nacin sve to gledas?Naravno da mozes samo neces moci da gledas nova,N1,SK1,2,3 al evo ja preko yetelovog stb-a gledam arenu sk 4k kanale strane i jos jedno 4000 kanala 😎
Pa imaju iptv liste da se kupe ali to je u 99 posto piraterija.Na koji nacin sve to gledas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari