Šta je novo?

Yettel Hipernet

Ti kad si počeo mesec već imaš to zaduženje u tom trenutku koje se može povećavati ako koristiš neke dodatne usluge (npr. aktiviraš paket dodatnih programa, zoveš inostranstvo sa mobilnog itd.). Ranije koliko znam nisu to "redovno" zaduženje prikazivali nego samo dodatno, pa su se ljudi žalili, navodno hteli su da im se sve prikazuje.
E sad, da li im je to izgovor ili je stvarno tako ne znam ali je opštepoznato da yettel u aplikaciji prikazuje zaduženje za TEKUĆI mesec
 
@Syntaur , zaduženje nije isto što i račun. To je trenutni iznos koliki će ti biti sledeći račun, i može da se menja u toku meseca na način koji je napisao @mlax37 . Bitno je kad ti je napravljen račun i kad je rok za plaćanje. Zato sam ti tražio septembar, koji nije sporan, da vidimo šta tamo piše kad je izdat i kad se plaća, a ne sporni novembar/decembar.
 
Jel baguje stb , interfejs jel gori od irisa, daljinski može li se upariti sa daljinskim od tv, kakav je wi fi ?
Trebo bi za 20ak dana da postanem njihov korisnik pa me to sve zanima . Sliku sam video i u odnosu na iris mi je izbledela malo vise .
 
@Syntaur , zaduženje nije isto što i račun. To je trenutni iznos koliki će ti biti sledeći račun, i može da se menja u toku meseca na način koji je napisao @mlax37 . Bitno je kad ti je napravljen račun i kad je rok za plaćanje. Zato sam ti tražio septembar, koji nije sporan, da vidimo šta tamo piše kad je izdat i kad se plaća, a ne sporni novembar/decembar.
Zbog čega su mi poslali 01.12.2024. račun za Novembar po punoj ceni od 3.101rsd, ako naplatu vrše za PRETHODNI mesec, jer Novembar je 12. mesec i treba biti po promotivnoj ceni od 1rsd+PDV,.. da bi, nakon moje žalbe , resetovali stanje u aplikaciji za Novembar ?
 
i meni je stigao pun racun za poslednji mesec po ugovoru koji je trebalo da bude 1din, zalio sam se, resili su problem odmah. izgleda mi da se to desilo i kod tebe
 
Moju žalbu su odbili.
Ali, kao, bitno im je korisničko mišljenje, pa su me častili mojim novcem.

Izgleda da Yettel dobro zna svoj posao, ako ja, kao korisnik, moram da ih nadgledam kao inspekcija.

Lopovluk.
 
Poslednja izmena od urednika:
Svaki generisan racun za naplatu postoji u pdf formatu i sadrzi obracunski period npr. 01.11.2024-30.11.2024 i datum dospeca (rok za placanje) npr. 20.12.2024. I tu nema zabune da dospeva na naplatu prethodni obracunski period, a ne tekuci obracunski period.

Medjutim tebi je dospeo 12-ti mesec promotivnog periodq na naplatu po punoj ceni umesto da bude promotivna cena, a to je na osnovu tvojih komentara.

Ja sam sad uzeo da proverim svoje racune da li mi je naplacen promotivni period u celosti kako valja, jer nisam ni obracao paznju, ali da proverim kad se vec pominje, i kod mene jesu bili svih 18 meseci naplaceni po promotivnoj ceni.
 
I da dodam jos da su jedino relevantni pdf racuni dospeli za naplatu i reklamacije a ne kojekakvi brojevi koje prikazuje aplikacija za telefon, kao sto je “Trenutno stanje”, uvek prikazuje pogresnu cenu kod mene.
 
Poslednja izmena:
to trenutno stanje je pre popusta za eracun, i verovatno bez jos nekih popusta
 
Uhm kako se prijaviti na ovo? Aktivirao sam app
Dostupan je za sve korisnike (fizička lica) putem Yettel aplikacije. Automatski se obnavlja svakog meseca, a putem Yettel aplikacije u svakom trenutku možeš i da se odjaviš. SkyShowtime je dostupan i kao tarifni dodatak po ceni od 599 RSD mesečno.
 
Uspeo sam, daleko bolja i korisnija aplikacija od Jove
 
Na koji mejl se salju reklamacije? Ja na sajtu ne vidim nigde mejl :( 3 Puta sam podnosio zalbu preko 0639000 i za sada se nista ne desava. Malopre sam podneo zalbu preko glupavog fejsa :mad:
 
Videh to ali sam pod fiksnim uslugama smatrao fiksni telefon :oops::oops:
 
Na koji mejl se salju reklamacije? Ja na sajtu ne vidim nigde mejl :( 3 Puta sam podnosio zalbu preko 0639000 i za sada se nista ne desava. Malopre sam podneo zalbu preko glupavog fejsa :mad:

Ovo je mejl podrške:

[email protected]

"Važno nam je da znate da se posloovanje naše kompanije zasniva na pozitivnom korisničkom iskustvu" - samo tako kažu :) Inače odgovaraju posle 7 do 15 dana...
 
Poslednja izmena:
@virke Zaboravio sam ti odgovoriti, bila je cena 1RSD za dodatni box tokom cele UO, 30meseci.
 
Uspeo sam, daleko bolja i korisnija aplikacija od Jove
I ... da li je besplatna? Vidim da može da se besplatno aktivira, ali da li se kasnije plaća neka pretplata? Ko ih zna sa tim terminima, a ja nisam pravnik. Ja imam optiku i potpisan ugovor za "Hipernet Duo M" koji se sada valjda zove "Yettel kod Kuće M". Ima tu par dobrih serija koliko vidim iz reklame.
 
Besplatna je, zauzima jedan slot od tri kod mene na total 40
 
Ima li jos neko problem za ucitavanjem videa na Youtube-u? Danas ni 720p nece da pusti bez bufferovanja. Speedtest izvlaci normalnu brzinu, a i ostali sajtovi rekao bih da sve normalno ucitavaju
 
Verovatno je onda problem negde dalje u njihovoj mreži, ili do same veze sa YouTube-om. Malo se sad popravila situacija
 
Ima li jos neko problem za ucitavanjem videa na Youtube-u? Danas ni 720p nece da pusti bez bufferovanja. Speedtest izvlaci normalnu brzinu, a i ostali sajtovi rekao bih da sve normalno ucitavaju
Imao sam i ja problem... Kakvih 720 nije htelo ni 360. Rešeno je oko 21h
 
Katastrofalni. Od proslog Utorka se peglam sa njima posto su mi uvecali racun za 350 rsd bez ikakvog razloga. Ladno i bez blama mi naplacuju drugi box iako sam do sada isti placao 1 rsd. Imam osecaj kao da se igram gluvih telefona sa podrskom.
 
Bio sam sve godine na mts optici nikad nisam imao prekid ,od kad sam kod yettel-a nije proslo ni mesec dana ja od veceras uopste nemam net ni televiziju vec dva dana internet baguje
 
Je l se zna sta je sa internetom? Ceo dan se necka, a kad zovem 9000 robot kaze da su primetili tehnicke smetnje
 
Nešto u poslednje vreme primećujem mnogo žalbi na yettel internet na temi. Do sada su se ljudi uglavnom žalili na tv a interenet hvalili. Nije valjda da su paceri uspeli da zeznu i internet
 
Nazad
Vrh Dno